Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
17 Temmuz 2017, 13:42
#14261
14-16 Temmuz arası Ankara - Amasra arası gezime ilişkin veriler şu şekilde oldu:
Motor: 2016 Bajaj Pulsar 200 NS 14.500km
Aksesuarlar: Gidon yükseltme, elcik koruma, ön tur camı,hız sabitleyici, topcase
14.07.2017 Ankara (Balgat) - Safranbolu 234,490 KM
15.07.2017 Safranbolu - Amasra (Çakraz) 93,210 KM
16.07.2017 Amasra - Çaycuma 69,979 KM
16.07.2017 Çaycuma- Ankara (Etimesgut) 235,174 KM
Toplam katedilen yol 632,853 KM
Toplam harcanan yakıt: 18,289 lt
Toplam yakıt tutarı: 93,45 TL
Ortalama tüketim: 2,89 lt/100km
Benim kilom 90 kg. Arkada 42 lt maxem topcasim, 2 adet sırt çantası, 1 adet çadır ve 5 kg ekstra alet edevat ile yolculuk ettim. Göstergede maksimum gördüğüm hız 150 km/h. En sevdiğim hız aralığı 80-100 km/h arası.
Reklamlar
-
19 Temmuz 2017, 15:31
#14262
notyetktu adlı üyeden alıntı
14-16 Temmuz arası Ankara - Amasra arası gezime ilişkin veriler şu şekilde oldu:
Motor: 2016 Bajaj Pulsar 200 NS 14.500km
Aksesuarlar: Gidon yükseltme, elcik koruma, ön tur camı,hız sabitleyici, topcase
14.07.2017 Ankara (Balgat) - Safranbolu 234,490 KM
15.07.2017 Safranbolu - Amasra (Çakraz) 93,210 KM
16.07.2017 Amasra - Çaycuma 69,979 KM
16.07.2017 Çaycuma- Ankara (Etimesgut) 235,174 KM
Toplam katedilen yol 632,853 KM
Toplam harcanan yakıt: 18,289 lt
Toplam yakıt tutarı: 93,45 TL
Ortalama tüketim: 2,89 lt/100km
Benim kilom 90 kg. Arkada 42 lt maxem topcasim, 2 adet sırt çantası, 1 adet çadır ve 5 kg ekstra alet edevat ile yolculuk ettim. Göstergede maksimum gördüğüm hız 150 km/h. En sevdiğim hız aralığı 80-100 km/h arası.
Bende ayni degerlerde yakiyorum.2014 km9850 de
-
19 Temmuz 2017, 22:12
#14263
Selamlar.
Dededen itibaren evinde motosiklet bulunan bir ailenin evladı olarak (MZ251, Zealsun ZS200 ile büyüdük) ilk motorumu aldım 2016 200NS. 9500km'de olan motorum ile yaklaşık 200km yaptım birkaç günde. Önceki sahibi ön tur camı, elcik ısıtma, sis farı ve arka çanta demiri taktırmış. Kişisel olarak ön tur camının motosikleti olduğundan çok daha güzel gösterdiğini düşünüyorum, ayrıca naked motorda en çok şikayet edilen konu olan rüzgar sorununu çözmüş oluyorsunuz. Kesinlikle tavsiyemdir!
Motosikletle ilgili bu kısa süredeki düşüncem parasını hak eden, hızlanmasıyla artı alan, alt devirlerde titreşimli ancak devrinde giderken konforlu ve dengeli olduğudur.
Yakında kardeşim(CBR 250R) ile birlikte güneye doğru yol alacağız. Her şey yolunda giderse 2000km'yi aşkın yol yapacağız. Güzel hikayelerle dönmek dileğiyle
-
19 Temmuz 2017, 23:18
#14264
Allah utandırmasın. Hadi bakalım.
Hayat dediğin nedir;
bir seccade,
bir de 2 teker.
Elhamdülillah!
-
20 Temmuz 2017, 00:21
#14265
mavellen adlı üyeden alıntı
İki günlük motorun bobini arzalı çıktı adamlar sıkıntıyı giremek için pervane oldu,1 saate sorunum halloldu bol yedek parça ve müşteriden anlayan kaliteli bayii.Bajaj alacam tabe Enayimiyim ben 3.pulsarı aldım.Memnuniyet varki devam.Ağzı olan konuşuyor.İşlerine gelmedimi bajaj boyfan oluyor.Eğer beğenmediğim yanlar olursa onu saklamam burda paylaşırım.
Bahsettiğin servis gibi davranan servis bizim buralarda yok.
Bende Pulsar peşindeyim alacağım belki ama facebook grubunda durum içler acısı.
Pulsar kullanan bir kardeşim benide ekledi kendi motorunda verdi sağolsun kullandım 50 60 km ama soğudum resmen hem kullanırken hemde facebook sayfasındaki kullanıcıların yorumlarından.
Merak ettim neden 3. Pulsar aldınız hem memnunsun hemde 3. Alıyorsun.?
Hiç beğenmediğin bir yanı yok mu?
-
20 Temmuz 2017, 01:24
#14266
Lastik konusunda uzunca kafa yorma sonucu ve arkadaşın r25 ine de taktırıp lastiği biraz kullanınca bende dün mitas mc50 soft modelini taktırdım 110 a 140 oldu ölçüler lastik rodajda olmasına rağmen temkinli olarak biraz zorladım bugün de biraz kullandım limitlere yakın zorladım sonuç gayet başarılıydı hatta arka fren batlax a göre çok daha iyi duruma geldi tavsiye ederim
-
20 Temmuz 2017, 11:43
#14267
neka adlı üyeden alıntı
Selamlar.
Dededen itibaren evinde motosiklet bulunan bir ailenin evladı olarak (MZ251, Zealsun ZS200 ile büyüdük) ilk motorumu aldım 2016 200NS. 9500km'de olan motorum ile yaklaşık 200km yaptım birkaç günde. Önceki sahibi ön tur camı, elcik ısıtma, sis farı ve arka çanta demiri taktırmış. Kişisel olarak ön tur camının motosikleti olduğundan çok daha güzel gösterdiğini düşünüyorum, ayrıca naked motorda en çok şikayet edilen konu olan rüzgar sorununu çözmüş oluyorsunuz. Kesinlikle tavsiyemdir!
Motosikletle ilgili bu kısa süredeki düşüncem parasını hak eden, hızlanmasıyla artı alan, alt devirlerde titreşimli ancak devrinde giderken konforlu ve dengeli olduğudur.
Yakında kardeşim(CBR 250R) ile birlikte güneye doğru yol alacağız. Her şey yolunda giderse 2000km'yi aşkın yol yapacağız. Güzel hikayelerle dönmek dileğiyle
Mutlaka gidon yükseltme de tavsiye ederim. Çok daha az yorulursun ve rahatlarsın her türlü.
-
20 Temmuz 2017, 14:22
#14268
scorpions_59 adlı üyeden alıntı
Bahsettiğin servis gibi davranan servis bizim buralarda yok.
Bende Pulsar peşindeyim alacağım belki ama facebook grubunda durum içler acısı.
Pulsar kullanan bir kardeşim benide ekledi kendi motorunda verdi sağolsun kullandım 50 60 km ama soğudum resmen hem kullanırken hemde facebook sayfasındaki kullanıcıların yorumlarından.
Merak ettim neden 3. Pulsar aldınız hem memnunsun hemde 3. Alıyorsun.?
Hiç beğenmediğin bir yanı yok mu?
İlk 2015 modeli aldım.Hanıma araba alacağımız için satmak zorunda kalmıştım.Sonra motorsuz duramadım 2016 modeli aldım.Ona 1 sene binebildik akabinde ve detayında dominar piyasaya çıktı.Dominar alırız diye sattık baktıkki olmayacak bende 2017 euro 4 abs li pulsar alayım işimi göreyim dedim.Benim sevmediğim hiçbirşey yok bu motorda.Beni ziyadesi ile memnun ediyor.
-
20 Temmuz 2017, 14:27
#14269
------------------------------
-
20 Temmuz 2017, 15:33
#14270
Pulsar 200 ns hafta sonu gezimizden
https://www.youtube.com/watch?v=0YDz9XUWspA
-
20 Temmuz 2017, 15:50
#14271
asuvara adlı üyeden alıntı
asuvara Bugün 10:41
Arkadaşlar günaydın biraz uzun oldu bende bu arada 2000 km yol yaptım fakat uzun zamandan sonra ancak dün uzun yol yağmurda test etme şansım oldu.Bajaj pulsar 200 ns radyal olmayan versiyonu ki bu olçüler de radyal yok.Ölculer 100 80 17 ve 130. 70 17 dir.Test sonucuna gelirsek..
1. Lastiğin hamuru orta yumuşaklıkta.
2.Lastik çok güzel balans tuttu.
3.Lastiğin desenler motorun yapı ve yol şekline uygun.
4.Lastiklerin yol tutuşu ve stabilizasyonu iyi.
5.Yanaklarin canta oturmasi iyi hava kaçağı yok.
6.direksiyon stabilleşti hakimiyet arttı.
7.Frenlemede ilk 300 km arka hafif bıraktı.şimdi iyi.Önden kayma hiç olmadı.yanakların viraj ici fren kabiliyeti iyi.
8.Yumuşaklık orta yumuşak dolayısıyla konforlu ama çabuk biteceğini sanmam.
9.Dün yağışta 80 km kullandım.Yagışta hiçbir emniyetsiz durumla karşılaşmadım.Yağıştada fren kabiliyeti iyiydi ne arka nede ön özellikle denedim kaymıyor.
Diğer lastiklerle kıyaslama açısında michelen plot spoty nin tutuşuna benzer bir tutuş var.Saygılar selamlar.
Pulsar boyutlarında Rosso II radialdir. Bizzat kullandım.
-
20 Temmuz 2017, 19:01
#14272
Riptalon adlı üyeden alıntı
Pulsar boyutlarında Rosso II radialdir. Bizzat kullandım.
Anlas yeni tournee nin pulsar orjinal ebatlarında olan lastiği radial değil ebatlarda derken onu kastetmişti farklı markaların illaki radial olanı vardır
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
-
20 Temmuz 2017, 20:04
#14273
ayzek adlı üyeden alıntı
Anlas yeni tournee nin pulsar orjinal ebatlarında olan lastiği radial değil ebatlarda derken onu kastetmişti farklı markaların illaki radial olanı vardır
Anladım hocam yanlış anlamışım. Arkadaşın önceki mesajını bulamamıştım çünkü.
-
21 Temmuz 2017, 22:19
#14274
2016 model 200 ns sahibiyim yaklaşık 2 bin kmdir kullanıyorum ve bazı sıkıntılarım var, yardımcı olursanız sevinirim.
1) Bazen vites düşürüp ara gaz verirken motor stop ediyor. Bilmiyorum öyle mi denk geldi ama nedense hep 3'ten 2'ye geçerken böyle oluyor. 2 bin km'de 4-5 kez oldu.
2) Ön tekerden bi vızıltı geliyor. Teker hızlandıkça ses de hızlanıyor böyle nasıl tarif etsem vız vız vız seri seri ses geliyor tekerin hızına bağlı olarak.
3) Ön freni yarım sıktığımda yine vızıltı gibi tekerin hızına bağlı gidonda oynamalar oluyor. Nasıl tarif etsem bilmiyorum ama sanki jant yamulmuş da freni sıkınca jantın yamuk tarafı her geçtiğinde böyle gidon kendini kasıyor gibi hafiften.
4) Vites pedalı bugün 2 kere yukarda kitlendi. Vites büyütürken çok da çekmiyorum, parmak ucuyla çekiyorum ama anlamadım gitti. Pedal yerinden çıkıp yukarda kalıyor. Ayakla vurarak aşağıya normal pozisyonuna alıyorum ama giderken tehlike yaratıyor.
Bu yaşadığım sorunlar kronik mi yoksa benim motorumda mı bi sıkıntı var acaba? Nasıl giderebilirim ? Böyle ufak tefek şeyler için zırt pırt servise de gitmek istemiyorum.
-
21 Temmuz 2017, 22:37
#14275
souverng adlı üyeden alıntı
2016 model 200 ns sahibiyim yaklaşık 2 bin kmdir kullanıyorum ve bazı sıkıntılarım var, yardımcı olursanız sevinirim.
1) Bazen vites düşürüp ara gaz verirken motor stop ediyor. Bilmiyorum öyle mi denk geldi ama nedense hep 3'ten 2'ye geçerken böyle oluyor. 2 bin km'de 4-5 kez oldu.
2) Ön tekerden bi vızıltı geliyor. Teker hızlandıkça ses de hızlanıyor böyle nasıl tarif etsem vız vız vız seri seri ses geliyor tekerin hızına bağlı olarak.
3) Ön freni yarım sıktığımda yine vızıltı gibi tekerin hızına bağlı gidonda oynamalar oluyor. Nasıl tarif etsem bilmiyorum ama sanki jant yamulmuş da freni sıkınca jantın yamuk tarafı her geçtiğinde böyle gidon kendini kasıyor gibi hafiften.
4) Vites pedalı bugün 2 kere yukarda kitlendi. Vites büyütürken çok da çekmiyorum, parmak ucuyla çekiyorum ama anlamadım gitti. Pedal yerinden çıkıp yukarda kalıyor. Ayakla vurarak aşağıya normal pozisyonuna alıyorum ama giderken tehlike yaratıyor.
Bu yaşadığım sorunlar kronik mi yoksa benim motorumda mı bi sıkıntı var acaba? Nasıl giderebilirim ? Böyle ufak tefek şeyler için zırt pırt servise de gitmek istemiyorum.
Vitesinle alakalı probleme bir yorum yapamayacağım. Anlayanlar bir açıklama yapmaya çalışacaktır.
Fakat ön tekerinle alakalı probleminde jant yada fren diskinde eğrilik plabilir. Ki bunu çok rahat tespit edebilirsin. Motosikleti sehpaya kaldır. Ön teker boşta olsun. Eline keçeli bir kalem al.
Amortisörün oradan janta dik gelecek bir şekilde sabit olarak tut kalemi. Ucu janta çok yakın olsun ama değmesin. Lastik gibi birşeyle sabitleyebilirsin de. Olabildiğince yakın tut ama. Sonra tekeri elinle çevir. Bir kaç tur attır tekeri. Aynı işlemi diğer taraftan da yap.
Eğer kalem jantı belirli bir yerde boyuyorsa orada eğrilik var demektir.
Aynı işlemi fren diski için de yapabilirsin.
-
21 Temmuz 2017, 23:22
#14276
Teşekkür ederim yarın bakayım bi. Eğer dediğin gibi eğrilik varsa parça değişmeden tamiri mümkün müdür acaba? Veya garantiye girer mi ?
-
23 Temmuz 2017, 04:10
#14277
Cümleten selamın aleykum uzun zamandır formu takip ediyorum bajaj pulsar ns200 hakkında bircok sey okudum forumda öncelikle sunu belirtmek istiyorum scooterla basladım 100cc bir kuba motorla devam ettim ve simdi pulsar ns200le devam etmeyi dusunuyorum fakat 2017 modelinde kronik olarak belirtilen sorunlar varmı kullanan abilerim kardeşlerim yardımcı olup bilgi paylasımı yaparlarsa cok sevinirim bütçem 13 bin lira bu butceye hem ekipman hemde motor almak istiyorum hal boyle olunca en makul secenek olarak bajajı sectim yardımcı olursanız sevinirim tekerinize tas degmesin saygılar
-
23 Temmuz 2017, 11:07
#14278
1 debriyaj ayarına baktırın,
2 ön teker km okuyucusu kısmını servise gidin temizleyip gres sürsünler o sıkıntı gider tabi balata ötme yapmıyorsa.
3 diskte yamukluk olabilir yine servise baktırın.
4 vites pedalı ayarsız olduğu için her seferinde o sıkıntıyı yaşayacaksınız servise götürün ayarların sorun çözülecektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
17 modelde ilk başlarda akü sıkıntı yapıyordu şimdi aküler fabrikada gerekli işlem yapılıp bayide 1 saat şarj edildikten sonra montaj yapıyorlar şuanda o sıkıntı da giderildi başka bir sıkıntısı var mı bilmiyorum.
-
23 Temmuz 2017, 15:00
#14279
kdiner adlı üyeden alıntı
1 debriyaj ayarına baktırın,
2 ön teker km okuyucusu kısmını servise gidin temizleyip gres sürsünler o sıkıntı gider tabi balata ötme yapmıyorsa.
3 diskte yamukluk olabilir yine servise baktırın.
4 vites pedalı ayarsız olduğu için her seferinde o sıkıntıyı yaşayacaksınız servise götürün ayarların sorun çözülecektir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------
17 modelde ilk başlarda akü sıkıntı yapıyordu şimdi aküler fabrikada gerekli işlem yapılıp bayide 1 saat şarj edildikten sonra montaj yapıyorlar şuanda o sıkıntı da giderildi başka bir sıkıntısı var mı bilmiyorum.
Teşekkür ettim, ön teker sol tarafa biraz yağlı wd40 sıktım, çamur falan vardı onları temizledim ve vızıltı kesildi. Vites kolu ve stop etme sorunu için de pazartesi gideyim. İlgilendiğiniz için tekrar teşekkür ederim.
-
25 Temmuz 2017, 07:46
#14280
ya benim motor ateşlemeyi kesti buji kablosuna elektirik vermiyor ne yapmm lazm başına geln oldumu hiç
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)