Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #10081

    Üyelik
    16 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Pcx 125
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Antalya'da ikamet ediyorum.
    1-PCX ile Antalya-Fethiye yaptım. Artçılı, topcaseli, full bagajlı. Hiç yorulmadım ne ben, ne artçım. Artçı için sırt dayaması da vardı. Ama yokuşlarda hız 70'e, bazen dik yokuşlarda 60'a kadar düşüyordu. Düz yollarda her zaman kolayca 0-100'e çıkıyordu. Artçım, yüküm olsun veya olmasın hep aynı ivmelenmeye sahipti. Trafikte vitessiz, kıvrak, hafif olması beni bitiriyordu. 30-40 km hız arası bir gırçlama sesi geliyordu ama zamanla kafaya takmadım.
    2-Pulsar bende 4 gün durdu. Çok yakın bir abimden almıştım (kendisi foruma üyedir, şu an TA kullanıyor) Araya tatil girdiği için satışı hafta içi alırız vs diye konuşmuştuk. Samimiyetten dolayı motor bende kalmıştı. Yalnız motorun sahibi motoru verirken rahat edemeyebilirsin pulsar'la, eğer vazgeçersen kendini zorunlu hissetme getir kapıya bırak demişti. Baba adamdır kendisi Neyse bu 4 gün içerisinde hem PCX, hem Pulsar bendeydi. Selesi kaplama olmasına rağmen çok rahatsızdı ve acayip derecede zırıldıyordu. (Denge sensörü meselesi)vites geçişlerinde, oran fark etmeksizin sarsılıyordu. Hava serin olmasına rağmen akıcı trafikte fan açıyordu ve bacağımı yakıyordu. Artçı konforu çok çok kötüydü. Kısacası ben beğenmedim. Pcx'e tekrar bindiğimde ben mercedes kullanıyomuşum dedim. Ama neticede biri scooter, biri commuter...
    Hocam deneyimlerin için teşekkür ederim. İyi bir fikir alışverişi oldu. Aslında konu dönüp dolaşıp aynı yere geliyor:"Ne kadar para o kadar kalite" .Bugün japon motorları da boşuna bu fiyatlarda değiller kanaatimce.Yorum yapan arkadaşlar genel olarak aynı konu üzerinde durmuşlar o yüzden bunu söyleme ihtiyacı duymak istedim; ben Bajajın teknolojisini çok çok beğeniyorum ve yaptıkları işe saygım gerçekten sonsuz. 200 cc motordan 23.5 bg çıkarmak ve bu kadar az yaktırmak böyle bi segmentte büyük iş. Fakat aklıma/aklımıza takılan zaten adamların teknolojisi değil tam tersine işçilik kalitesi :( Yani denge sensörü zırıltısı, bazı motorlardaki terleme-yağ kaçırma durumu, yine bazı motorlarda vites geçişlerinden memnun kalmama durumu vs... Bunlar sizlerden ve okulda bu motoru kullanan bi kaç kişiden duyduğum genel yakınmalar bu arada, sizlerin yalancısıyım.

    Ha aklıma gelmişken bir de bajaj ın 2. eli kafama çok takılıyor.Zira bundan 10 gün önce çeşme'de bir motor beğenmiştim 2015 pcx çok temiz 1000 km'lerde. şanssızlığıma o 10 gün boyunca sınavlarım vardı. Motor pazartesi ilana konuldu cuma günü ilandan kalkmıştı. Honda peynir ekmek gibi satılıyor her zaman bir alıcısı var ama 2 aydır ilanda olan,beğendiğim ( ki o da çeşmede) Pulsar aşağı yukarı aynı kilometre ve fiyatlarda olmasına rağmen satılamadı. Bir aylık ilan süresi bitti ve yeniden ilana girdi.Benim gibilerin bu yaklaşımı yüzünden olsa gerek :D

    Sonuç olarak hala kararsızım ama pcx almaya yakın gibiyim. Okuduğum için yılda sadece 4-5 o 100 küsür kilometrelik yolu yapacağım onun dışında izmir şehir merkezi içerisindeyim. En kötü ihtimalle bi miktar pcx'imi sürer yetersiz gelirse satar bi pulsar ve ya üzerine koyabilirsem ikinci el yine az kullanılmış MT-125 gibi ufak hacimli vitesli motor alırım diye düşünüyorum. Hepinize yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Gelişmeleri tekrar yazarım. İyi günler...

    İşçilik demişken bir not olarak: Zamanında şu programı canlı izlemiştim. O zaman bile bu üretim hızı bana ütopik gelmişti. 1 dakikada 1 motorsiklet! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

    https://www.youtube.com/watch?v=1aN3hwKFMGo

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

    Alıntı actros1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben pcx al derim
    Hocam anladığım kadarıyla pulsar 200ns kullanıcısısınız. Cevabınız beni biraz şaşırttı. Neden pcx dediniz biraz daha açabilir misiniz?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #10082

    Üyelik
    12 Ekim 2015
    Motosikleti
    Dominar400
    Düşük viteste kal sakın debriyajı çekme.

  3. #10083
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ataece adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 cc motordan 23.5 bg çıkarmak ve bu kadar az yaktırmak böyle bi segmentte büyük iş.
    24 beygir güç çıkartırken az yakmıyor ama. Normalde 1 litre ile 35km yaparken 2 kere tam gaz 30-70km ara hızlanma yapsam 1 litre ile 20 kilometreye düşüyor gidebildiğim yol. Motordan ciddi güç aldığınız durumda ekonomik tüketiminin 3-4 katını yakıyor. Motorun yüksek devirlerde verimli çalıştığına inanmıyorum şahsen. Sadece 70km sabit hızla sürersem 100km'de 2.5 litreye kadar düşüyor tüketim, normal sürüşte çok az yakma diye bişey yok.

  4. #10084
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    24 beygir güç çıkartırken az yakmıyor ama. Normalde 1 litre ile 35km yaparken 2 kere tam gaz 30-70km ara hızlanma yapsam 1 litre ile 20 kilometreye düşüyor gidebildiğim yol. Motordan ciddi güç aldığınız durumda ekonomik tüketiminin 3-4 katını yakıyor. Motorun yüksek devirlerde verimli çalıştığına inanmıyorum şahsen. Sadece 70km sabit hızla sürersem 100km'de 2.5 litreye kadar düşüyor tüketim, normal sürüşte çok az yakma diye bişey yok.
    Yani hocam diyorsun ki, 1 litre ile normal kullanımda 35 km yol gidiyorum. Ama ani tam gaz açışlarda 30-70 km arası hızlanırken 1 litre ile 20 km'ye düşüyor. Yani bi hesapla 2 kere gaz açınca yarım litre benzin yiyor motor??? Ben mi yanlış hesaplıyorum? 1 litre ile 35 km gidiyor. Ama ani gaz açınca 2 kere, 20 km'ye düşüyor. Motor 30'dan 70'e 4 saniyede çıksa, o 4 saniye içinse 482 ml benzin tüketmiş oluyor? İnşallah yanlış hesap yapmışımdır, inanılır gibi değil.

  5. #10085
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Yok o is ole degil yanlis anladin sakin kullandiginda az yajiyor ara ara gaz acarak kullandiginda dusuyor full agrasif tapa gazda iciyor biraz ama gozume hic batmadi yakiti

  6. #10086
    kadırmadran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Şehir
    AYDIN
    Motosikleti
    Rks jaguar 100...Pulsar 200 ns... 0506 574 30 38
    Alıntı actros1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön camın faydası varmı üstas?rüzgarı kesiyomu?motoru tutuyomu?
    Valla ne yalan söyleyim camı takalı 3 gün oldu, havaların aşırı yağışlı olması nedenni ile uzun yolda deneme imkanım olmadı daha... lakin bugün rüzgarlı havada 3 veya 5 km lik bir turlamada camın arkasına girebiliyorsunuz... uzun yolda deneyip, artı ve eksilerini göreceğiz... herkese kazasız belasız sürüşler...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok o is ole degil yanlis anladin sakin kullandiginda az yajiyor ara ara gaz acarak kullandiginda dusuyor full agrasif tapa gazda iciyor biraz ama gozume hic batmadi yakiti
    Bu performansa göre 15...16...17.... birkereye mahsus 18 krş yaktırdım.. bence yakıt çok iyi.. Gücü hissettiriyor canavar...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:11 ----------

    Aydın/Çine Madran Dağına kar yağmış gidelim görelim dedik fakat yağıştan dolayı sadece uzaktan izleyebildik


    AttilaXtreme bunu beğendi.

  7. #10087

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Herkese s.a arkadaşlar
    0 Bajaj Pulsar 200 ns ile
    4500km de 2012 model daelim roadwin arasında kaldım
    Aralarında maliyet olarak 1000 tl bajaj faha pahaliya gelcek bana
    Biz genciz dag yollarindada cok geziyoruz arkadaslarimdan ayri kalmak istemiyorum
    Yani sadece asfalta bagli kalamam
    Daelim alirsam rodaj isleriyle ugrasmiycam plaka işleriyle ugrasmiycam lastik rodajida yapılmış.
    Ama bi yandan commuter-naked oldugu icin rahat kullanım icin dag yollarinda daha rahat performans icin bajaj i düşünüyorum.
    Neredeyse 200 sayfa okudum pulsarla ilgili biraz kronik sorunlari var gibi
    Cokda önemli değil zaten baslangic icin alıyorum. Suanki motorum yamaha bws125.
    Bir de bajaj ile rodaji bitiren arkadaslar bana rodajla ilgili bilgi verebilir mi?

  8. #10088

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hiç Daelim'e oturdun mu bilmiyorum ama Pulsar'dan çok daha rahat olduğunu söyleyebilirim. Kesinlikle hakettiği değeri görememiş bir motordur bu yüzden de ikinci eli çok zayıftır.

  9. #10089

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Daelim surdum evet ama motorsikleti cok kullanan biriyim yani racing gunluk isler icin eziyet geliyor bana bulundugum sehirde kucuk zaten.daelim ise asfalt yani al turla evine git. Rahatlik konusundanda iyi hiz konusunda asiri bi farklari yoktur diye düşünüyorum bajaj la daelim sonucta racing 10-15 km daha hizli diye tahmin ediyorum.
    Sonuc olarak daelimi surdum 6-7km ama bajaj konusunda hic fikrim yok

  10. #10090
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    sayacağınız her scooter bu motordan daha rahattır.konfor istiyorsanız scooterdan vazgeçmeyin derim.eski scooterım bundan çok daha konforlu olmasına rağmen oturuş farklılığından dolayı bu bana daha rahat geldi.bu arada bozuk yollarda bws süper seçim bence 2 motoruda alma onla devam et.

  11. #10091

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı zekican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese s.a arkadaşlar
    0 Bajaj Pulsar 200 ns ile
    4500km de 2012 model daelim roadwin arasında kaldım
    Aralarında maliyet olarak 1000 tl bajaj faha pahaliya gelcek bana
    Biz genciz dag yollarindada cok geziyoruz arkadaslarimdan ayri kalmak istemiyorum
    Yani sadece asfalta bagli kalamam
    Daelim alirsam rodaj isleriyle ugrasmiycam plaka işleriyle ugrasmiycam lastik rodajida yapılmış.
    Ama bi yandan commuter-naked oldugu icin rahat kullanım icin dag yollarinda daha rahat performans icin bajaj i düşünüyorum.
    Neredeyse 200 sayfa okudum pulsarla ilgili biraz kronik sorunlari var gibi
    Cokda önemli değil zaten baslangic icin alıyorum. Suanki motorum yamaha bws125.
    Bir de bajaj ile rodaji bitiren arkadaslar bana rodajla ilgili bilgi verebilir mi?
    A.selam öncelikle konsepti seçtiysen roadwin supersport olduğu için dağda bayırda kullanamazsın unut gitsin. Pulsarla her yola gittim ben o konuda sıkıntısı yok. Kronik sorun bakımından da burda arkadaşlar o kadar yazdı ki oranı sayıyı bilmiyorum bende problem yok. O yüzden pulsarda ne çıkarsa bahtına. Daelim kore malıdır iyidir hoştur lakin sekonun dediği gibi ikinci eli, piyasası, servisi, yedek parçası tamamen muamma. Benimde Daelim daystar ilgimi çekiyodu baya bi ilgilendim ama bu sebeplerden almadım burdaki konu başlığında farına 300 lira gibi bişi demişlerdi. yoksa iyidir. Rodaj meseleside basit ama sabır gerektiren bir iştir. Pulsarı ben sıfır aldım, rodajını ben yaptım. İlk 500 km motoru zorlamicaksın, redlinea girmiceksin, ani hızlanmalar filan motoru zorlicak hareketler yapmicaksın, sabit hızda gitmiceksin. Kısacası aşırı yüklenmeden motoru yola hazırlayacaksın. 500 km bakımından sonra biraz daha arttıracaksın hızı 1500-2000 de filan ara yağ değişimi yapıp normal kullanıma geçebilirsin. Varsa yalnışlık arkadaşlar düzeltebilir ama ben böyle yaptım motor gayet güzel ve performanslı çalışıyor.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  12. #10092

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Fikriniz icin saolun zaten bws de durucak bws yi satmadan alicam yeni motoru. Bws ayri bisey ya bws aşktır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

    Sherrif sizde saolun hocam gönlüm bajajdan yana

  13. #10093

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı ataece adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam deneyimlerin için teşekkür ederim. İyi bir fikir alışverişi oldu. Aslında konu dönüp dolaşıp aynı yere geliyor:"Ne kadar para o kadar kalite" .Bugün japon motorları da boşuna bu fiyatlarda değiller kanaatimce.Yorum yapan arkadaşlar genel olarak aynı konu üzerinde durmuşlar o yüzden bunu söyleme ihtiyacı duymak istedim; ben Bajajın teknolojisini çok çok beğeniyorum ve yaptıkları işe saygım gerçekten sonsuz. 200 cc motordan 23.5 bg çıkarmak ve bu kadar az yaktırmak böyle bi segmentte büyük iş. Fakat aklıma/aklımıza takılan zaten adamların teknolojisi değil tam tersine işçilik kalitesi :( Yani denge sensörü zırıltısı, bazı motorlardaki terleme-yağ kaçırma durumu, yine bazı motorlarda vites geçişlerinden memnun kalmama durumu vs... Bunlar sizlerden ve okulda bu motoru kullanan bi kaç kişiden duyduğum genel yakınmalar bu arada, sizlerin yalancısıyım.

    Ha aklıma gelmişken bir de bajaj ın 2. eli kafama çok takılıyor.Zira bundan 10 gün önce çeşme'de bir motor beğenmiştim 2015 pcx çok temiz 1000 km'lerde. şanssızlığıma o 10 gün boyunca sınavlarım vardı. Motor pazartesi ilana konuldu cuma günü ilandan kalkmıştı. Honda peynir ekmek gibi satılıyor her zaman bir alıcısı var ama 2 aydır ilanda olan,beğendiğim ( ki o da çeşmede) Pulsar aşağı yukarı aynı kilometre ve fiyatlarda olmasına rağmen satılamadı. Bir aylık ilan süresi bitti ve yeniden ilana girdi.Benim gibilerin bu yaklaşımı yüzünden olsa gerek :D

    Sonuç olarak hala kararsızım ama pcx almaya yakın gibiyim. Okuduğum için yılda sadece 4-5 o 100 küsür kilometrelik yolu yapacağım onun dışında izmir şehir merkezi içerisindeyim. En kötü ihtimalle bi miktar pcx'imi sürer yetersiz gelirse satar bi pulsar ve ya üzerine koyabilirsem ikinci el yine az kullanılmış MT-125 gibi ufak hacimli vitesli motor alırım diye düşünüyorum. Hepinize yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Gelişmeleri tekrar yazarım. İyi günler...

    İşçilik demişken bir not olarak: Zamanında şu programı canlı izlemiştim. O zaman bile bu üretim hızı bana ütopik gelmişti. 1 dakikada 1 motorsiklet! Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

    https://www.youtube.com/watch?v=1aN3hwKFMGo

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------



    Hocam anladığım kadarıyla pulsar 200ns kullanıcısısınız. Cevabınız beni biraz şaşırttı. Neden pcx dediniz biraz daha açabilir misiniz?
    Ktm Duke 200 de ayni cc ama 26 bg pulsarin teknolojiside atla deve degil. 3 buji kime ne fayda saglamis bugune kadar? Maliyeti arttiriyor bence. Ama illaki bunu tasarlayan muhendisin bir bildigi vardir. Yinede f/p olarak idare eder bir model. Eger ufak tefek arizalari idare ederim, servis vs ugrasmak bana zor gelmez diyosan alabilirsin.
    Bu arada madem bws var bence yanina scooter alma. 1 scooter 1 vitesli daha hos olur.

  14. #10094
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm Duke 200 de ayni cc ama 26 bg pulsarin teknolojiside atla deve degil. 3 buji kime ne fayda saglamis bugune kadar? Maliyeti arttiriyor bence. Ama illaki bunu tasarlayan muhendisin bir bildigi vardir. Yinede f/p olarak idare eder bir model. Eger ufak tefek arizalari idare ederim, servis vs ugrasmak bana zor gelmez diyosan alabilirsin.
    Bu arada madem bws var bence yanina scooter alma. 1 scooter 1 vitesli daha hos olur.
    3 buji ve eksozundaki zimbirtinin neye yaradigini soyle soyleyeyim kendi tecrube dayanaraktan mesela yokus cikiyorsun ondeki trafik yavasladi devri dusurdun gazi actiginda banamisin demiyor toparliyor vites kucultne durumunda kalmiyorsun
    Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..

  15. #10095

    Üyelik
    19 Ocak 2016
    Yazin erzincan-amasya yol yapmayi düşünüyorum motor kaldirirmi bu yolu sizce

  16. #10096
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ocak 2016
    Alıntı zekican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazin erzincan-amasya yol yapmayi düşünüyorum motor kaldirirmi bu yolu sizce
    kesinlikle.

  17. #10097
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    zekican iki adımlık yolda ne var ki, birçok arkadaş yurt dışına çıktı ben de ramazan bayramında iki haftalığına İstanbul-trabzon yaptım ne giderken nede gelirken bir sıkıntı yaşamadım, tek yaşadığım sele sorunu idi, git gel 500km de sıkıntı olmuyor ama üzeri km de sorun oluyor, hala selede işlem yapmadım, dediğim gibi kısa mesafe sıkıntı yok uzun mesafe sıkıntılı.
    Ataece test motoru varsa Test edin ona göre karar verin bizler kullanıyoruz sizin karar vermeniz daha iyi olur.

  18. #10098

    Üyelik
    16 Ocak 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Pcx 125
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ktm Duke 200 de ayni cc ama 26 bg pulsarin teknolojiside atla deve degil. 3 buji kime ne fayda saglamis bugune kadar? Maliyeti arttiriyor bence. Ama illaki bunu tasarlayan muhendisin bir bildigi vardir. Yinede f/p olarak idare eder bir model. Eger ufak tefek arizalari idare ederim, servis vs ugrasmak bana zor gelmez diyosan alabilirsin.
    Bu arada madem bws var bence yanina scooter alma. 1 scooter 1 vitesli daha hos olur.
    Abi bi an aklın karıştı galiba :D Onu diğer arkadaş söylemiş. Şahsen bu kardeşimin yerinde olsaydım ben bws'yi de satar bajaj bütçesinin üzerine koyar daha sorunsuz bir motor almayı bile düşünebilirdim zevkler renkler tabii ki....

    Test motorunu kullanmayı düşündüğümü belirtmiştim fakat izmirde işler biraz garip işliyor umarım bu konuda pürüz çıkmaz. Bir de asıl duymak istediklerim sizin uzun vadede karşılaştığınız problemlerdi. 7200e çok temiz gözüken bin kilometrede bir motor buldum şu an aklımı o çeliyor

  19. #10099
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    atace ben 18600km dır ahım şahım bir problem yaşamadım, terleme olayı yaşayanlar var bende ufak bir terlemeydi halledildi oda yok, boş vites müşürü bozulmuştu garantiden değişti, denge sensörü sesi bende yok, Rolanti dalgalanması normal yazılımla o da halledildi, stop etme yolda yaşamadım sadece soğuk iken ve fazla ısıtmadan rampa inerken yaşıyordum yeni yazılımla oda bitti, tabi bazı arkadaşların durumları daha farklı sorun yaşayanlar var ama giderilmeyecek sorunlar değil, servisler biraz daha eğitim alması lazım bunlar da zamanla halledilir, parça ve garanti konusunda kuralkan arkasında duruyor. Servise gidip şase ve motor numarasından tüm bilgilere ulaşabilirsiniz garantisi işlenmiş mi, değişen bir parçası varmı, neler değişmiş herşey kayıtlıdır.

  20. #10100
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı ayzek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 buji ve eksozundaki zimbirtinin neye yaradigini soyle soyleyeyim kendi tecrube dayanaraktan mesela yokus cikiyorsun ondeki trafik yavasladi devri dusurdun gazi actiginda banamisin demiyor toparliyor vites kucultne durumunda kalmiyorsun
    Pulsar'ın düşük devirde aman aman bi torku yok, dümdüz yolda bile 2. viteste yavaşlayıp tekrar hızlanmaya çalıştığımda motorun yürümediği oluyo. Ya 1. vitese çekiyorum ya da motoru 6 bin devire kadar bağırtıp yarım debriyajla hızlandırıyorum. Hareket halindeki motora patinaj çektirmişliğim var bu şekilde.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)