Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3701
    hkn34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj pulsar 200 NS + Yamaha XJ6 N+ kawasaki z 900
    Alıntı Bilinmeyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar dun sabah 6da istanbuldan giresuna yola cıktım 15.00 gibi ordu fatsada otomobil bir anda tali yola donmek için saga kırdı ve tam frenleme yaptım ve duramadım sağ kapı tarafına carptım sol ayak ve el bileğim alçıda. fren izim varmış yolda. arka frenin kısıp lastiğin kayması hiç iyi olmadı.

    size tavsiyem arka frene cok dikkat edin ve gidin korumalı iyisinden bi ayakkabı alın. ben cok pahalı diye almamıştım şimdi pişman oldum
    arkadasım cok gecmıs olsun ALLAH beterınden korusun yınede ucuz atlatmıssınız. acıkcası ben korumaya yaz kıs cok dıkkat edıyorum madıı ımkanlarım su sıralar cok ıyı olmamasına ragmen eger bu aracı kullanıyorsam herseyım ful olmalı dıyerek cogu korumalı urunu aldım ve kullanıyorum bence bu konuda hesap yapmamak lazım tabıkı taktırı ılahı bu korumalarında ıse yaramıyacagı kazalar yasıyabılırız ALLAH yasatmasın, ama yınede korumalı eldıven dızlık bellık omuz sırt ve dırsek korumalı ceket ve ıyı bır motor botu kullanmadan motora bınmıyorum kaskıda full face kullanıyorum yarı acık veya cene acılır tercıh etmedım oda sakat cunku ... benım nacızane sız motor kullanıcılarına kardes tavsıyesı olsun kendınızı bu malzemelerı kullanmaya alıstırın zor bılıyorum ama alısınca ne eldıvensız ne bellıksız nede dızlıksız bıyere gıdemıyorsunuz mont ve kask zaten ustumden cıkmıyor ... tekrar gecmıs olsun dıyorum ALLAH bırdaha yasatmasın...
    tekoklava ve reverse bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3702
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Tüm kardeşlerime sevdikleri ile sağlıklı mutlu nice bayramlar dilerim. Her şey gönlünüzce olsun.

    BİLİNMEYEN Kardeşim çok geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.
    hkn34, tekoklava ve gelebek bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  3. #3703

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Geçmiş olsun

  4. #3704

    Üyelik
    26 Haziran 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Arka kısımdan gelen sese çözüm bulanınız var mıdır, mil değişen bi arkadaşta sorun devam ediyormuş.

  5. #3705
    mesmeyut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF 150
    Yanlış yönlendirme yok kardeşim. Bildiğin krobik bi sorun.
    3 arkadaş motor aldık. 3 ümüzün aldığı motorlar da ayrı partiler ile Türkiye'ye geldi. Bu sorun 3ümüzde de var. Ayrıca facebook pulsar türkiye sayfasındada bu sorunu olan bir sürü kişi var.
    Sallamasyon birşey yazmıyoruz buraya.
    Alıntı tekoklava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kronik derken
    bu sorunu kaç kişi yaşamışta kronik olmuş
    insanları yanlış yönlerdirmemek lazım
    gelebek bunu beğendi.

  6. #3706
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı mesmeyut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış yönlendirme yok kardeşim. Bildiğin krobik bi sorun.
    3 arkadaş motor aldık. 3 ümüzün aldığı motorlar da ayrı partiler ile Türkiye'ye geldi. Bu sorun 3ümüzde de var. Ayrıca facebook pulsar türkiye sayfasındada bu sorunu olan bir sürü kişi var.
    Sallamasyon birşey yazmıyoruz buraya.
    polemik yaratmak istemiyorum
    kronik olayını tam anlayamadınız galiba
    bir örnek vereyim bu konuyu kendimce fazla uzatmak istemiyorum
    cbf 150 yi bilirsiniz sanırım 100 motorun 99 u yağ yakıyor(hatta 100ü) bu kronik bir sorundur
    bu sayfada 100 pulsar sahibi varsa bu bahsettiginiz sorunun en fazla sizinle beraber 5 veya 6 kullanıcı yaşamıştır
    yani bu bir kronik sorun degildir
    umarım anlatmak istedigimi anlamışınızdır
    insanları yanlış yönlerdirmeyelim lütfen
    saygılar
    hkn34 ve meki 60 bunu beğendiler.

  7. #3707
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Firmayı kötülemek niyetinde değilim ancak pulsarda değil de kuralkan'da kronik sorunlar var gibi.
    Pulsar ilk çıktığında insanlar kanuni markasına çok çekimser yaklaştılar. Sanırım haklılarmış.

    Motorların bazılarında problem var ve herkes kendi başının çaresine bakmaya çalışıyor.
    Bajaj markasının ülkeye büyük bir ciddiyetle girdiği, işi sıkı tuttuğu, kendi standartlarını koyacağı vs. lanse edildi. Ama anlaşılan adamlar arkasını döndüğünde kanuni yine eski kanuni.

  8. #3708
    MD.Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2013
    Şehir
    İzmir / Sakarya
    Motosikleti
    yok
    Alıntı Bilinmeyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar dun sabah 6da istanbuldan giresuna yola cıktım 15.00 gibi ordu fatsada otomobil bir anda tali yola donmek için saga kırdı ve tam frenleme yaptım ve duramadım sağ kapı tarafına carptım sol ayak ve el bileğim alçıda. fren izim varmış yolda. arka frenin kısıp lastiğin kayması hiç iyi olmadı.

    size tavsiyem arka frene cok dikkat edin ve gidin korumalı iyisinden bi ayakkabı alın. ben cok pahalı diye almamıştım şimdi pişman oldum
    çok geçmiş olsun..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

    Alıntı tekoklava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    polemik yaratmak istemiyorum
    kronik olayını tam anlayamadınız galiba
    bir örnek vereyim bu konuyu kendimce fazla uzatmak istemiyorum
    cbf 150 yi bilirsiniz sanırım 100 motorun 99 u yağ yakıyor(hatta 100ü) bu kronik bir sorundur
    bu sayfada 100 pulsar sahibi varsa bu bahsettiginiz sorunun en fazla sizinle beraber 5 veya 6 kullanıcı yaşamıştır
    yani bu bir kronik sorun degildir
    umarım anlatmak istedigimi anlamışınızdır
    insanları yanlış yönlerdirmeyelim lütfen
    saygılar
    benim motor da yapıyor nadiren.

    ayrıca %10 unda bile aynı problem olsa kronk denir bence.
    sonuç olarak yapmması gereken bir şeyi , kullanıcı ile ilgisiz bir sekilde , birçok motor yapıyorsa , burda üretimde bir sıkıntı var demektir.
    mesmeyut ve gelebek bunu beğendiler.

  9. #3709
    slyman_b - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Boxer 150
    devrin olur olmadık kesilmesi olayına özellikle dikkat ettim bu sorundan altın elbiseli adam ve yine youtube da amatör bir kullanıcının incelemesinde de bahsediliyor

  10. #3710
    mesmeyut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF 150
    Alıntı tekoklava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    polemik yaratmak istemiyorum
    kronik olayını tam anlayamadınız galiba
    bir örnek vereyim bu konuyu kendimce fazla uzatmak istemiyorum
    cbf 150 yi bilirsiniz sanırım 100 motorun 99 u yağ yakıyor(hatta 100ü) bu kronik bir sorundur
    bu sayfada 100 pulsar sahibi varsa bu bahsettiginiz sorunun en fazla sizinle beraber 5 veya 6 kullanıcı yaşamıştır
    yani bu bir kronik sorun degildir
    umarım anlatmak istedigimi anlamışınızdır
    insanları yanlış yönlerdirmeyelim lütfen
    saygılar
    Hala yanlış yönlendiriyor diyor.
    Arkadaşım. yanlış yönlendirme yok diyorum sana.
    Facebook sayfasında sormuştum kullanıcılara. Böyle probleminiz varmı diye.
    Aynı problemi yaşayan bir sürü insan çıktı.
    üstüne basarak söylüyorum. YANLIŞ YÖNLENDİRME YOKTUR!!
    gelebek bunu beğendi.

  11. #3711

    Üyelik
    17 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Merhaba Arkadaşlar,

    Pulsar 200 Ns'ime 2 gün önce kavuştum. İstanbul içinde rodaj izin verdiği kadar hızla sahillerde (üsküdar-anadolu kavağı / beşiktaş-sarıyer) arası 200 km yakın yol yaptım. Size tek bir sorum olacak. Optimal vites değiştirme devirini vites yükseltirken ve düşürürken kaç olarak düşünüyorsunuz ?

    Şimdiden teşekkürelr

  12. #3712
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    [QUOTE=CskMtl;3454746]Merhaba Arkadaşlar,

    Pulsar 200 Ns'ime 2 gün önce kavuştum. İstanbul içinde rodaj izin verdiği kadar hızla sahillerde (üsküdar-anadolu kavağı / beşiktaş-sarıyer) arası 200 km yakın yol yaptım. Size tek bir sorum olacak. Optimal vites değiştirme devirini vites yükseltirken ve düşürürken kaç olarak düşünüyorsunuz ?

    Devir saatine bakarak vites degistirilmez bazı seyleri bilinc altına alman gerekiyor biraz daha böyle sür vitesi 5 devirdede atarsın 7 devirdede atarsın bu sana bağlı devir saatine bakıp sürmek baya zordur bunun yerine göstergeye siyah poşet geçir alttan hiç bir şey görünmesin yavaşlarken vitesleri ard arda degilde birer birer devri biraz indirdikden sonra düşür sadece yola odaklanıp sürmek gibisi yoktur şu süratte şu virajı dönerim bu hızda bu aradan gecerim gibi faydaları olur sonra göstergeyi aç bu arada gösterge kapalı iken hangi vitesde hangi devir aralığında oldugunu daha iyi anlıyacaksın sonra göstergeyi aç devir saatine bakıp sürmenin sürüşü ne kadar etkiledigini göreceksin

    Boş vitese atacam diyede 1 vitese atma sakin sakin yavaş yavaş trafigin olmadıgı yerlerde sür biraz kendine zaman tanı

  13. #3713
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı mesmeyut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hala yanlış yönlendiriyor diyor.
    Arkadaşım. yanlış yönlendirme yok diyorum sana.
    Facebook sayfasında sormuştum kullanıcılara. Böyle probleminiz varmı diye.
    Aynı problemi yaşayan bir sürü insan çıktı.
    üstüne basarak söylüyorum. YANLIŞ YÖNLENDİRME YOKTUR!!
    Burada yanlis yonlendirme yok. Sadece yanlis anlasilma var. Halk dilinde var olan kronik sorun ile otomotivde var olan kronik sorun ayni sey degildir. Ureticinin kendi toleransina bagli kalarak belirledigi bir limit vardir. Ornek verecek olursak turkiyede satilan 1000adet pulsarin 300tanesinde x problemi var olsun. Bu bizce kronik bir problemdir. Fakat bajaj firmasi %40 toleransla calisiyorsa, 400 tane urunde problem cikmadan, o urunu kronik sorun olarak nitelendirmez ve cozum aramaz. ( rakamlari tamamen kafamdan attim)
    TRANSALP XL700

  14. #3714

    Üyelik
    17 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    [QUOTE=Tİme_shİft42;3454752]
    Alıntı CskMtl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Pulsar 200 Ns'ime 2 gün önce kavuştum. İstanbul içinde rodaj izin verdiği kadar hızla sahillerde (üsküdar-anadolu kavağı / beşiktaş-sarıyer) arası 200 km yakın yol yaptım. Size tek bir sorum olacak. Optimal vites değiştirme devirini vites yükseltirken ve düşürürken kaç olarak düşünüyorsunuz ?

    Devir saatine bakarak vites degistirilmez bazı seyleri bilinc altına alman gerekiyor biraz daha böyle sür vitesi 5 devirdede atarsın 7 devirdede atarsın bu sana bağlı devir saatine bakıp sürmek baya zordur bunun yerine göstergeye siyah poşet geçir alttan hiç bir şey görünmesin yavaşlarken vitesleri ard arda degilde birer birer devri biraz indirdikden sonra düşür sadece yola odaklanıp sürmek gibisi yoktur şu süratte şu virajı dönerim bu hızda bu aradan gecerim gibi faydaları olur sonra göstergeyi aç bu arada gösterge kapalı iken hangi vitesde hangi devir aralığında oldugunu daha iyi anlıyacaksın sonra göstergeyi aç devir saatine bakıp sürmenin sürüşü ne kadar etkiledigini göreceksin

    Boş vitese atacam diyede 1 vitese atma sakin sakin yavaş yavaş trafigin olmadıgı yerlerde sür biraz kendine zaman tanı
    Öncelikle bilgi için teşekkür ederim . Göstergeyi kapamaya şimdilik korktuğumu söylemeliyim. Sebebi motorun rodajda olması ve çok zorlamak istememem. Seninde düşünebileceğin gibi acemi bir sürücüyüm bu yüzden dişlilere zarar vermek istemiyorum. 5-7 bin devir ideal diyorsan o noktalarda alışmak istiyorum. Yavaş yavaş Barkın abininde söylediği ve seninde hatırlattığın gibi kapatmayı göze olmam gerek sanırım

  15. #3715
    okan218 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2007
    Şehir
    Kastamonu
    Motosikleti
    Henüz yok
    Alıntı MD.Murat adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    benim motor da yapıyor nadiren.

    ayrıca %10 unda bile aynı problem olsa kronk denir bence.
    sonuç olarak yapmması gereken bir şeyi , kullanıcı ile ilgisiz bir sekilde , birçok motor yapıyorsa , burda üretimde bir sıkıntı var demektir.
    Murat adlı vatandaşa katılıyorum. bajajı Türkiye'ye geldiğinden beri ilgiyle takip ederim. Bir arızanın veya durumum kronik olması için %99 'unda yaşanmasına gerek yok. %10 'unda varsa bile o kroniktir. Yetkililerin çözüm araması gerekir. Kullanıcı hatası olması bence zor. sonuçta bu motor agresif kullanıma gelebilen, en kötü şartlarda kullanılabilen bir motor. Arızayı yaşayanlar redline 100-200 km yol alacak halleri yok. Acaba diyorum enjeksiyon sistemi ile ilgili bir sıkıntı olabilir mi?
    mesmeyut bunu beğendi.
    أشهد أن لا إله إلا الله و أشهد أن محمد رسول الله

  16. #3716
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı okan218 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Murat adlı vatandaşa katılıyorum. bajajı Türkiye'ye geldiğinden beri ilgiyle takip ederim. Bir arızanın veya durumum kronik olması için %99 'unda yaşanmasına gerek yok. %10 'unda varsa bile o kroniktir. Yetkililerin çözüm araması gerekir. Kullanıcı hatası olması bence zor. sonuçta bu motor agresif kullanıma gelebilen, en kötü şartlarda kullanılabilen bir motor. Arızayı yaşayanlar redline 100-200 km yol alacak halleri yok. Acaba diyorum enjeksiyon sistemi ile ilgili bir sıkıntı olabilir mi?
    polemik yaratmak istemiyorum dedim ama malesef yazmadan edemiyorum
    bakın ana sayfadan bir örnek daha vereyim
    Yamaha MT-09 modelleri far bağlantı sorunu nedeniyle geri çağırılıyor
    buda link
    http://www.motosiklet.net/forum/guncel-haberler/136926-yamaha-mt-09-modelleri-far-baglanti-sorunu-nedeniyle-geri-cagiriliyor.html
    işte buda bir kronik sorundur
    bakın %10 %20 degil bütün modellerde
    hatta bu modeli barkın inceleme yapmıştı gecen sene
    onunda dikkatini cekmişti gidon sol tarafa zor dönüyor diye
    nasıl anlatacam şaşırdım
    bir örnek daha vereyim ben bilgisayarcıyım (donanım tamir prog)
    HP nin dv6 ve dv6000 serisi vardır bu modellerin %95 nin chipset arızası ve menteşe kırılma sorunu vardır
    buda bir kronik sorundur
    yani bu olay bence KRONİKTİR demekle olmuyor
    izmir pulsar grubu toplanmıştık 15 motor civarı
    kimse demedi benim böyle bir sorunum var diye
    pulsarın bütün sayfalarını takip ederim
    içiniz rahat olsun
    neyse daha kronik arızası olan birçok örnek verirdim
    kafanıza göre takılın

  17. #3717
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı CskMtl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Pulsar 200 Ns'ime 2 gün önce kavuştum. İstanbul içinde rodaj izin verdiği kadar hızla sahillerde (üsküdar-anadolu kavağı / beşiktaş-sarıyer) arası 200 km yakın yol yaptım. Size tek bir sorum olacak. Optimal vites değiştirme devirini vites yükseltirken ve düşürürken kaç olarak düşünüyorsunuz ?

    Şimdiden teşekkürelr
    6000-7000 devir arasi kullanim, guvenlik,yakit,performans olarak optimum bir degerdir.
    TRANSALP XL700

  18. #3718

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Herkezin bayramı kutlu olsun...Merhaba arkadaşlar eylül ün 16 sında motosikletim supap kesmişti ve sorunu sizle paylaşmıştım. Bir kaç sayfa öncesinde bir arkadaşımız sorunlarını çözüme kavuşturanlar yazmıyor demişti. O yüzden açıklama gereksinimi duydum. Motosikletim 2 gün önce yani ayın 3 ünde toparlanıp bana teslim edildi. Daha erken yazacaktım vaktim yoktu.

    En başta arefe günü çalışmayacak olmasına rağmen 7-8 saat çalışıp bana motorumu teslim eden Manisa Turgutlu servisi olan Zeki Eryılmaz'a teşekkürlerimi sunarım. Ayrıca parça tedarikte sıkıntımı çözen ve hiç usanmadan her soruma cevap veren Ekrem Ata beyede teşekkür ederim. Parça tedarikteki sıkıntı ise piston, sekman takımı ve piston kapağının parça siparişi girildikten 14 gün sonra kargoya verilmesi oldu. Ebayden aldığım manetlerim çinden bana 14 günde ulaşmıştı. Neyse geç olsun güç olmasın dedim bekledim.

    Şuan motorum eskisinden daha iyi diyebilirim tek can sıkıcı noktası ise tekrardan rodaj yapacak olmam. Motorun sesi falan eskisine oranla daha tok ve güzelleşti. Bütün parçalar garantiden karşılandı. Cebimden sadece motor yağı, antifiriz ve supapları alıştırmak için tornacıya verilen para çıktı. Umarım kimsenin başına gelmez. Çok can sıkıcı bir durum özellikle 17 gün yatınca üstünde toz birikmiş halini görmek...

    Ama olsun sonunda düzeldi ya tekrardan gazlamak çok güzel Bu arada supap kestikten sonraki motorun hali :








    Herkesin sevdikleriyle mutlu bir bayram geçirmesi dileğiyle
    tekoklava, sbr ve gelebek bunu beğendiler.

  19. #3719
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkezin bayramı kutlu olsun...Merhaba arkadaşlar eylül ün 16 sında motosikletim supap kesmişti ve sorunu sizle paylaşmıştım. Bir kaç sayfa öncesinde bir arkadaşımız sorunlarını çözüme kavuşturanlar yazmıyor demişti. O yüzden açıklama gereksinimi duydum. Motosikletim 2 gün önce yani ayın 3 ünde toparlanıp bana teslim edildi. Daha erken yazacaktım vaktim yoktu.

    En başta arefe günü çalışmayacak olmasına rağmen 7-8 saat çalışıp bana motorumu teslim eden Manisa Turgutlu servisi olan Zeki Eryılmaz'a teşekkürlerimi sunarım. Ayrıca parça tedarikte sıkıntımı çözen ve hiç usanmadan her soruma cevap veren Ekrem Ata beyede teşekkür ederim. Parça tedarikteki sıkıntı ise piston, sekman takımı ve piston kapağının parça siparişi girildikten 14 gün sonra kargoya verilmesi oldu. Ebayden aldığım manetlerim çinden bana 14 günde ulaşmıştı. Neyse geç olsun güç olmasın dedim bekledim.

    Şuan motorum eskisinden daha iyi diyebilirim tek can sıkıcı noktası ise tekrardan rodaj yapacak olmam. Motorun sesi falan eskisine oranla daha tok ve güzelleşti. Bütün parçalar garantiden karşılandı. Cebimden sadece motor yağı, antifiriz ve supapları alıştırmak için tornacıya verilen para çıktı. Umarım kimsenin başına gelmez. Çok can sıkıcı bir durum özellikle 17 gün yatınca üstünde toz birikmiş halini görmek...

    Ama olsun sonunda düzeldi ya tekrardan gazlamak çok güzel Bu arada supap kestikten sonraki motorun hali :


    http://i.hizliresim.com/b4r3MV.jpg

    http://i.hizliresim.com/Y5D0q6.jpg

    http://i.hizliresim.com/AYLaLL.jpg

    Herkesin sevdikleriyle mutlu bir bayram geçirmesi dileğiyle
    vallaha senin kadar sevindim
    tekerin düz bassın
    kazasız belasız

  20. #3720
    EKONOMİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2013
    Motosikleti
    MOTORU SATTIM GİTTİ
    Alıntı Bilinmeyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar dun sabah 6da istanbuldan giresuna yola cıktım 15.00 gibi ordu fatsada otomobil bir anda tali yola donmek için saga kırdı ve tam frenleme yaptım ve duramadım sağ kapı tarafına carptım sol ayak ve el bileğim alçıda. fren izim varmış yolda. arka frenin kısıp lastiğin kayması hiç iyi olmadı.

    size tavsiyem arka frene cok dikkat edin ve gidin korumalı iyisinden bi ayakkabı alın. ben cok pahalı diye almamıştım şimdi pişman oldum
    gecmis olsun ALLAH Sifalar versin amin

    kaza raporu bölümüne konu acmani oneririm
    maalesef motosiklet kaza halinde kullanicisina hic de dost değil
    1 ay once de ben ciddi bir kaza yaptım
    yayladan inerken sag virajda panik fren sonucu arka tekeri kaydırıp karsi seritten gelen aracin sol ön tamponuna yerde kayarak carptim
    sağ omzumda supraspinatus tendonunda parsiyel yirtik teşhisi kondu emar sonucuna göre

    rebel puntonun pulsarini sollamistim en son
    onume viraj cikti pat diye baktim karşıdan araba geliyor ftene basayim derken iiiiiiiiiio pat fisssss güm

    çıkardığım sonuçlara gelince

    1 uzun yolda motosiklet hic mantikli değil evet kral çıplak motosiklet guvenli değil abs olmayan motorumla 2 kaza yaptım
    2 NYLON lastiklerini değiştirenler enayi degil 1 karis once durdursa bile ki 2 3 metre bile farkedebilir önceden bahsetmistim hatırlarsanız
    3 mont alanlar enayi değil 1 ayda ancak iyilesti omzumdaki yırtık kastaki cekilmeler feryat ettiriyordu ALLAH diye bagiriyordum evin içinde isyan yok tabi şükür var canımız sag diye elhamdülillah

    vücut zirhim vardi kazadan sadece birkac gun once kaybetmiştim yoksa robocop gibi gezerdi uzun yolda

    araba sahibi tuttu 10 bin tl hasar çıkardı

    birsürü rezillik
    sakat kalma korkusu
    emmimin oglu da kaza yaptı yeni lerde
    bayramda ziyaretine gittim
    yasi benden büyük
    şimdiye kadar rastladigi motor kazalarini anlatti bana
    carpip bacagi kopan
    beyni firlayan
    kaza yapip ölen
    o saydı ben saydım
    ama motoru yaptırdı gene biniyor

    motor işi sakat hacı
    "kaporta sensin" derler
    kafanda kask da olsa çelik bariyere vurup boynu kırılan ve olen mi dersin
    mont oldugu halde sadece motordan duserek koprucuk kemigi kirilani mi dersin

    nerdeyse arabanin altina giriyordum
    hatta ayaklarim carpmanin etkisiyke girmisti bile


    düşünün taşının kontağı takip motoru calistirirken iki kere düşünün
    motor sevgisi sizin saçınızın telinden daha kiymetli olmamali

    yazılacak cok sey var aslında
    kaza raporu bolumu icin konu hazirladim da titiz bir calisma olmasi için henuz yayinlamadim


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)