Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3201
    LASTROMANTIC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2006
    Motosikleti
    SUZUKİ İNAZUMA
    Atilla abi emeginize sağlık .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3202
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı Aka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün sadece 3 km gittim ateş olmuş disk.En nihayetinde buldum nedenini. Freni serbest hareket ettiren pimlere gres püskürtmüş sanırım bakımda.Oda bir hız kesmesine neden olmuş. Çünki kaliperleri geri itip boşluk verdiğimde ön takır takır oynarken arka güç istiyor. Kesa ön taraftaki körüklerdede yağ yok belli
    dostum bir foto cekermisin
    bugun bende iş dönüşü bir bakayım dedim inceden bir ısı vardı
    motor çalışmazken boşa alıyorum motoru yatırıp bir arkadaş yardımıyla tekeri döndürüp bakıyorum
    teker rahat dönüyor
    acaba ısı normalmi yani fazla degil inceden ısı var
    Aka bunu beğendi.

  3. #3203
    Aka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    PULSAR 200 NS
    Sanmıyorum.seninki normal.benim disk yanmaktan kararmış.üstelik 40 km hızı aştımı fren diye birşey yok

  4. #3204
    katilkoala - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS - XL 650v TRANSALP
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu arka çantaların yasaklanması konusu önemli ve bence duyarlılık açısından gündemde tutmalıyız.

    Yönetmeliği daha önce paylaşmıştım. Orada genel bir ibare kullanıp "motorlar" diye yazınca
    biz ticari amaçlı kullanmayanlar da potaya girdi maalesef. Üstelik 72 TL idari cezanın yanı sıra birde 1 ay trafikten men cezası
    iyice tırsak yaptı beni.
    Uzun uzun araştırdım, ilgili trafik denetlemedeki tanıdıklarıma sordum. Onlar için de muamma...
    Pek çok denetleme yapan polis bizlerin bu çantaları nizami kullandığımızı, bunun bir gereklilik olduğunu, içine mont, kask ve bunlar gibi
    zorunlu eşyalarımızı saklama ve muhafaza etmek için kullandığımızı bilmelerine rağmen genelge açık bir ifadeyle "motorlar" dediği için
    bizlerin de ticari amaçlı kullanan paket motorları ile aynı bu yönetmeliğe dahil olduğumuzu belirttiler.

    Neyse,
    İlgili tadilat belgesini vermeye yetkili kişileri öğrenmek için Makine Mühendisleri Odası Antalya Şubesini aradım.
    Tadilat belgesi vermeye yetkili şirketlerin telefonlarını istedim ve birini hemen aradım.
    Derdimi anlattım. Bana önce kullandığım çantanın markasını sordu, çantanın Kappa marka 36Lt hacimli olduğunu belirttim. telefon görüşmemiz aşağıdaki gibi oldu.

    "Arka çanta, ikinci kişinin binmesini engellemiyorsa, nizami bağlantı aparatları ile şaseye düzgün monte edilmiş, arka yolcu koltuğunun şeklini ve yapısını bozmuyorsa, yolcunun binişini engellemiyorsa belge almanıza gerek yok.
    Biz, ruhsatta sürücü ve bir yolcu yazan teknik belgede bu hususun tadilat ile ortadan kalkması durumunda, yapılan tadilatı inceleyip sürüşü ve trafiği engelleyip engellemediği hususunda belge düzenleyebiliriz. Sürücü ve yolcunun sürüşünü engellemeyen çantalara belge vermiyoruz.
    Bana böyle bir talep ile gelirseniz ben şirket olarak böyle bir belge düzenlemem. Çıkarılan yönetmelik, çantalarını ticari amaçla kullanmayan ve ikinci kişinin seyahatini engellemeyen çantaları kapsamıyor"
    dedi.

    Bunun üzerine, yönetmelikte yazan ibarelerin "Motosiklet ve motorlu bisikletlerin arkasında, şaseye bağlı çantalar" olarak geçtiğini belirttiğimde ise "Ben de motorcuyum, geçen gün trafik denetlemesi için durduruldum. Çantanın yasaklandığını söyleyen polise, yetkili belge vericisi olduğumu, böyle bir belgenin verilmesinin mümkün olmadığını belirttim. Motosikletimdeki çanta hususi amaçlı. Yönetmelik ticari amaçlı kullanımı kapsıyor, dediğimde trafik polisi beni herhangi bir işlem yapmadan göndermek zorunda kaldı" dedi.

    Ben yine de "yorum farkı olan bir polise denk gelirsem hem ceza ve hem de aracım bağlanacak, siz yine de bana bu belgenin maliyetini söyleyin" dedim.
    Aldığım yanıt 400TL+KDV. Ama tekrar etti: "Ben böyle bir belge veremem. Çünkü bu yönetmelik ticari amaçlı kullanılan ve yolcunun binişini engelleyen çantaların uygunluğuna dair" dedi.

    Biraz kafam karıştı...

    Geçen hafta Antalya/Serik'de bir Trafik Polisi'ni daha durdurarak aynı konuyu sordum. "Bize yönetmelik ulaştı ve ceza kesmeye başladık, ruhsata işli olmayan çantalara ticari-şahsi ayırmadan ceza kesiyoruz" dedi. Bağlıyormusunuz diye sorduğumda ise maalesef "evet" cevabını aldım. Şu an ruhsata işli olmayan tüm motorlar tehtid altında. 400-450 Tl çizilemeyen bir projeye, 200 tl arka çantaya, 130 Tl bağlantı demirine , 90 Tl ruhsata işletmeye verdiğim zaman 870 TL masraf çıkıyor. Topcase taktırmak istememin nedeni eşimle ufak bir taile çıkmaktı ama bu paraya 5 yıldızlı bir otelde 3 gün tatil yapabiliyorum zaten

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:37 ----------

    Daha önce paylaşılmış fakat tazelemek için tekrar paylaşaym.
    maktama, tekoklava ve atii bunu beğendiler.

  5. #3205

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Farın altındaki park lambalarını motorun renginde yaptım sizce nasıl olmuş arkadaslar ?

    Pashapache ve piyanist_irf bunu beğendiler.

  6. #3206
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı conmech adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Farın altındaki park lambalarını motorun renginde yaptım sizce nasıl olmuş arkadaslar ?

    http://i.hizliresim.com/rYrkZM.jpg
    güzel olmuş ben parklara beyaz led taktım + philips 5k beyaz ampül taktım gayet güzel oldu

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:56 ----------

    Alıntı Aka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanmıyorum.seninki normal.benim disk yanmaktan kararmış.üstelik 40 km hızı aştımı fren diye birşey yok
    yok bende kararma yok işe geldim bakıyım dedim ısınma var

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

    arkadaşlar kafam birşeye takıldıda

    alt kısımdaki antifiriz kısmına sadece antifirizmi dolduruyoruz suyla karışık antifiriz koysak ne olur acaba bir zararı olurmu
    birde yesil antifiriz piyasada yok diye biliyorum onun yerine farklı renk kullansak olurmu

  7. #3207

    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Şehir
    hatay/antakya
    Motosikleti
    BAJAJ PULSAR 200 NS/ 2013 TVS APACHE RTR 150
    benim bildiyim antifriz ve saf su aynı ölçude karıstırılır oyle kullanılır yeşil antifriz tabikide var buyur buraya bı bak
    https://unluoto.com.tr/urunler/1369/...z-petrol-ofisi

    birde o açıkta duran hortum radyatörün hava almasını sağlayan bir dalga olabılır
    tekoklava bunu beğendi.

  8. #3208
    dogan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İnazuma ile ilgileniyorum
    Arkadaşlar merhaba,
    Bajaj Pulsar 200 NS almak istiyorum fakat aklımda bi kaç soru var beni aydınlatırsanız sevinirim
    1-Kalite olarak kıyaslayabileceğimiz alternatif motor veya marka hangisidir.
    2-konfor olarak okuduğum kadarıyla pek rahat bi motor değil sanırım, öylemidir ?
    3-Bu motor ilerleyen zamanlarda kurye motoru olurmu ?
    4-Sıfır alındıktan sonra toplamla ne kadar ekstra masraf yapmak gerekiyor(mesela lastiklerin değişmesi gerekiyor gibi)
    5-Aynaların yetersiz olduğunu okumuştum altarnatif aynalar varmı?
    6-Aldıktan sonra 1 sene sonra pişman edermi ?
    7-Eğer imkanınız daha fazla olsaydı inazuma yı tercih edermiydiniz?

    Bu bu gibi sorular daha önce mutlaka sorulmuştur fakat bütün sayfalara bakmak mümkün değil, yardımlarınızı rica ediyorum.

  9. #3209
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı dogan34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Bajaj Pulsar 200 NS almak istiyorum fakat aklımda bi kaç soru var beni aydınlatırsanız sevinirim
    1-Kalite olarak kıyaslayabileceğimiz alternatif motor veya marka hangisidir.
    2-konfor olarak okuduğum kadarıyla pek rahat bi motor değil sanırım, öylemidir ?
    3-Bu motor ilerleyen zamanlarda kurye motoru olurmu ?
    4-Sıfır alındıktan sonra toplamla ne kadar ekstra masraf yapmak gerekiyor(mesela lastiklerin değişmesi gerekiyor gibi)
    5-Aynaların yetersiz olduğunu okumuştum altarnatif aynalar varmı?
    6-Aldıktan sonra 1 sene sonra pişman edermi ?
    7-Eğer imkanınız daha fazla olsaydı inazuma yı tercih edermiydiniz?

    Bu bu gibi sorular daha önce mutlaka sorulmuştur fakat bütün sayfalara bakmak mümkün değil, yardımlarınızı rica ediyorum.
    1- Bu fiyatla 24,5 beygir 9500 devir basan başka bir motor yok.
    2- Evet. Koltuklara sünger takviyesi yaptırmak gerekiyor.
    3- İstanbulda şimdiden bazı kuryelerin altında var zaten.
    4- Tekerlekler+aynalar+koltuk ve ruhsat masrafı vs ile maximum 8.000 TL maliyeti var.
    5- Var TVS aynaları kaymak gibi.
    6- Etmez.
    7- Evet.
    tekoklava ve azygos bunu beğendiler.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  10. #3210
    dogan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İnazuma ile ilgileniyorum
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1- Bu fiyatla 24,5 beygir 9500 devir basan başka bir motor yok.
    2- Evet. Koltuklara sünger takviyesi yaptırmak gerekiyor.
    3- İstanbulda şimdiden bazı kuryelerin altında var zaten.
    4- Tekerlekler+aynalar+koltuk ve ruhsat masrafı vs ile maximum 8.000 TL maliyeti var.
    5- Var TVS aynaları kaymak gibi.
    6- Etmez.
    7- Evet.
    Teşekkürler Attila Bey,
    Anlaşılan o ki ya para biriktirip 2. el inazuma ya gidicem yada sıfır pulsar alıp eklemelerle keyfime bakıcam.
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  11. #3211
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı dogan34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Attila Bey,
    Anlaşılan o ki ya para biriktirip 2. el inazuma ya gidicem yada sıfır pulsar alıp eklemelerle keyfime bakıcam.
    sıfır bir motor almak varken 2.el bana göre degil
    onu bırak pulsar her türlü ihtiyacını karşılar
    benim tavsiyem pulsar alıp keyfine bakmak

  12. #3212
    co2fix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Temmuz 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS
    Alıntı dogan34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    Bajaj Pulsar 200 NS almak istiyorum fakat aklımda bi kaç soru var beni aydınlatırsanız sevinirim
    1-Kalite olarak kıyaslayabileceğimiz alternatif motor veya marka hangisidir.
    2-konfor olarak okuduğum kadarıyla pek rahat bi motor değil sanırım, öylemidir ?
    3-Bu motor ilerleyen zamanlarda kurye motoru olurmu ?
    4-Sıfır alındıktan sonra toplamla ne kadar ekstra masraf yapmak gerekiyor(mesela lastiklerin değişmesi gerekiyor gibi)
    5-Aynaların yetersiz olduğunu okumuştum altarnatif aynalar varmı?
    6-Aldıktan sonra 1 sene sonra pişman edermi ?
    7-Eğer imkanınız daha fazla olsaydı inazuma yı tercih edermiydiniz?

    Bu bu gibi sorular daha önce mutlaka sorulmuştur fakat bütün sayfalara bakmak mümkün değil, yardımlarınızı rica ediyorum.






    -Kalite olarak KTM ile aynı firmada üretildiğinden bahsetmek yeterli bence
    -Her gün yüzlerce KM yol yapıcaksan neticen biraz ağrıyabilir ama uzun yol için bir arkadaş bim den alınmış hava yastığı önermişti gayette uygundur.Onun dışında şehir içi kullanımda okadar eğlenceli ve hareketli bir motor ki herhangibir yerinin ağrıyacağını düşünmene fırsat kalmıyor.
    -Kurye motoru olurmu mantığı yanlış antalyada Mercedes ten taksi gördüm ben yapan herşeyden herşeyi yapıyor
    -7300 civarı motor + 200 civarı sigorta ( Şehir ve yaşa bağlı değişiyor ) + 160 ruhsat + 20 plaka + Ekstralar sana kalmış Lastik değiştirirsen iyi olur Pilot serisi michelin 550-650 civarında takımı
    -Aynalar ayarlarsan az çok gösteriyor ama TVS Apache RTR 150 aynaları ile güzel görüş açısı yakalayan arkadaşlar var 25 TL civarı maliyete
    -Benim imkanım olsaydı 2007 600 RR tercih ederdim zevk meselesi ama bu fiyata hatta 10 bin TL ye kadar olan motorlar içinde bence alınabilecek en iyi motor.Motor alırken yedek parçayıda göz önünden bulundurmak lazım örneğin pulsarın motor koruma demiri tanesi 80 çifti 160 TL inazuma koruma demiri 300 TL gibi

    Bana sorarsan gerçekten istediğin motoru al.Üzerindeyken keyif alabileceğin veya gördüğünde seni heycanlandıran.Evde anahtarını masanın üzerinde görünce kalbinin atışını değiştiren motora sahip ol.Paranın tabikide önemi çok ama illede almış olmak için alma imkanın varsa hayalindekini al ama pulsar hayallerin ötesinde bir motor bende alırken çok tereddüt ettim ama her geçen gün beni dahada şaşırtıyor.Tam diyorumki şimdi şişecek kalıcak, burdanda geçmez, yetişemem dediğimde gazı açmamla konuşmaya başlaması bir oluyor ve büyük keyif sunuyor.200cc motor sınıfında olduğunuda unutma sınıfına göre en iyisi.

  13. #3213
    tekoklava - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2013
    Şehir
    izmir bornova
    Motosikleti
    200ns
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1- Bu fiyatla 24,5 beygir 9500 devir basan başka bir motor yok.
    2- Evet. Koltuklara sünger takviyesi yaptırmak gerekiyor.
    3- İstanbulda şimdiden bazı kuryelerin altında var zaten.
    4- Tekerlekler+aynalar+koltuk ve ruhsat masrafı vs ile maximum 8.000 TL maliyeti var.
    5- Var TVS aynaları kaymak gibi.
    6- Etmez.
    7- Evet.
    bu arada atilla abi dedigin gibi tvs apache yeni model aynaları süper
    neredeyse sıfır ölü nokta

  14. #3214
    dogan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İnazuma ile ilgileniyorum
    Alıntı tekoklava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sıfır bir motor almak varken 2.el bana göre degil
    onu bırak pulsar her türlü ihtiyacını karşılar
    benim tavsiyem pulsar alıp keyfine bakmak
    Şuanki Şartlarda pulsarı yarısı peşin yarısı kredi kartına taksit şeklinde alabiliyorum anca zaten inazuma şuan için çok uzak
    İnazumanın + sı benim için konforu ve görüntüsü aslında, gerçi pulsarda çok güzelde işte şu marka takıntım yok desemde biraz ürkütüyor beni Bajaj.

  15. #3215
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Dün gece saat 23.00'da işten çıkıp bu motoru yağmurlu bir havada 25 km kullandım.
    Tecrübeli olmayanlara yağmurlu havalarda kullanmasını tavsiye etmiyorum. Hele dün akşam rüzgarsızdı. Bir de rüzgar olduğunu düşün. Yanarsın.

    Kuru asfaltta canavar gibi olan motorda yağmurlu havada yollar jilet gibiyken denge menge hikaye oluyor. Tork ve devir bindirme yapıyor ve motoru zaptetmek başlı başına bir iş haline dönüşüyor. Benim çinli X-Treme Max karbüratörlü ve gücü az olduğu için yağmurlu havalarda bundan on kat daha motor. En azından gazı kapattığın an hemen deviri düşürüyor gazladığında ise kendine gelene kadar zaten dengeyi oluşturmuş oluyor. Aman ha, kuru caddede kullanmanın verdiği alışkanlıkla yağmurlu havada kullanmaya kalkmayın. Aklınızın bir köşesine şunu yazarsanız iyi olur "kuru havada pulsar kullanıyorsunuz, yağmurlu havada bambaşka bir motor".

    Kesinlikle birinci viteste çok hafif ve yavaş bir kalkış yapıp hemen ikinci vitese atılması ve yüksek vites düşük hız ile kullanılması gereken bir motor. Üstünde tecavüz etmeye kalksalar 4.500 deviri hadi bilemedin en fazla 5.000 deviri geçmeyeceksin. Çinliler scutterler filan yanından hızla geçip gidecek onlara kafayı takma. Onların durumu farklı.

    Mümkün olduğunca kıyıdan kıyıdan gideceksin. Trafiğe karışsam bile hızlı trafikte gazlar sıyrılırım diye düşünürsen hapı yutarsın. Sakın. Gazladığın an yerdesin.

    Bir de yağmurlu havalarda fren yapma zorunluluğu duyduğunda ön frene arka frenden bir milisaniye önce bas. Motorcu gazlamayı bilen değil motoru durdurmayı bilendir.

    Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
    Saygılarımla.
    dogan34, Aka, daewo ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  16. #3216
    denizhan_d - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    ben bayiye inazuma niyetiyle gittim bütçemde senınkı gibiydi az çok belli kısmı nakit gerisi kredi ama yedek parça ve ilk bakım fiyatlarını görünce 600 cc motoramı biniyoruz bu ne dedım. pulsarı görüp peşinatını verip çıktım. İnazuma kalite olarak mükemmel ama o kadar masrafa değermi bence değmez. ha paran çoksa o başka

  17. #3217
    dogan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İnazuma ile ilgileniyorum
    Alıntı denizhan_d adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bayiye inazuma niyetiyle gittim bütçemde senınkı gibiydi az çok belli kısmı nakit gerisi kredi ama yedek parça ve ilk bakım fiyatlarını görünce 600 cc motoramı biniyoruz bu ne dedım. pulsarı görüp peşinatını verip çıktım. İnazuma kalite olarak mükemmel ama o kadar masrafa değermi bence değmez. ha paran çoksa o başka
    Param çok olsaydı kesinlikle mt-7 nc750x ne bilim er6n gibi şeylere giderdim
    ya inazumayı mototaş da test etmiştim 10 dk diye cıktım yarım saat gezmişim beni hayran etmişti açıkcası, daha sonrasında baymoto da pulsarı test ettim inazuma gibi değildi açıkcası arka frene basınca hemen kayıyordu o yuzden bi hoşnut olamadım. lastikleri değişmiş bi pulsarla daha teste cıkmak isterim açıkcası pulsar sahiplerine duyurulur ataşehir tarafında test etirecek varsa çok iyi olur :D

  18. #3218
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    5100km'deyim, ilk alanlardanım. Genel olarak memnunum. İyi ki de almışım diyorum çoğu zaman.

    1) Kalite olarak kıyaslayabileceğiniz yok. Hindistan malı. Üretici firmanın ciro/üretim büyüklüğü var. KTM ve Kawasaki ile aynı bantta üretiliyor.
    Bence kalitesini veya kalitesizliğini sadece son kullanıcı yorumlarından anlayabilirsiniz. Birde aynı segmentteki KTM Duke ile. çinli gibi kalitesiz
    değil. KTM gibi kaliteli de değil. 7500TL için bazı yerlerde kalitesizliğe göz yumdukları belli ama o kalitesizlik, sürüş güvenliğinizi ve
    performans beklentinize handikap oluşturmuyor.

    2) Sürüş konforu olarak rahatsız edici değil bence. Bu kişiye ve kullanıcıya göre göreceli bir kavram. Şahsen konforundan rahatsız değilim.60kg/1.74
    boy. Çok uzun yol yaptım/yapıyorum. Uzun yolu eğlenceli; yormuyor, üzmüyor, tırmanıyor, iniyor, hızlanıyor, yatıyor... Yaramaz çocuk gibi, yerinde
    durası yok. Ama yine de sizin konfor sözcüğünden ne beklediğinize bağlı. Bir CBR250 veya Inanzuma ile kıyaslamayın. Bu Naked Sport. Rüzgar alıyor,
    uzun yolda rahatsız ediyor diyorlar... E, bu Naked. Alacak tabi. Tarzı böyle. Tur camı ile çözülebilir şeyler.

    3) İleride kurye motoru olma ihtimalinden kastınızı anlamadım. Mercedes alıpta taksi yapan var. Bu motoruun ayağa düştüğü anlamına gelmez bence.
    Hele kalitesiz olduğu hiç gelmez... Kurye motorları, sağlam, dayanıklı yedek parçası ucuz ve az yakan motorlardan tercih edilir. Ticari amaca hitap
    eden motorlardan. Bu motosiklet tarz olarak uymaz kurye işine. Ama kullanmak isteyen kullanır. Çünkü atik ve süratli bir motor.

    4) Ekstra dediğinizden ilk anladığım lastikler. Buda bütçenize ve beklentinize göre değişir 300-600TL arası lastikler var.

    5) Aynalar yetersiz. Uzun yolda üzerimde mont var iken aynaları görmek zordu. Kollarımı içeri çekmem gerekiyordu. Ki, bu da yolda dikkat dağıtan bir şey.
    Ben alır almaz TVS-RTR aynası taktım. 25TL. Görüş açısı çok iyi. Ölü nokta yok. Yolun tamamını görüyorsunuz. Forumda birkaç arkadaşa da önerdim,
    taktıranlar çok memnun olduklarını söylüyorlar.

    6) Aldıktan sonra pişman edip etmeyeceği de göreceli bir kavram. Beklentiniz ne? 200cc segmentindeki bir motosikletten beklentiniz de 200cc kadar olur.
    İvmelenme, sürüş konforu ve rahatlığı, şehir içi ve şehir dışı kullanıma çabuk adapte olup sizi yolda üzmemesi, yedek parçasının ucuzluğu ve servis
    ağının genişliği. Bir motosikletten beklenen temel nitelikler bu sanırım. En azından benim için bu.

    7) İmkanım olsa sıfır olarak belirttiğiniz marka/modeli almazdım. Pulsar, benim beklentimi karşılıyor ve 5-6 bin TL daha öz ödüyorum. Türkiye yol
    şartlarında yapabileceğim hız belli. Onu da rahatlıkla yapabiliyorum. 7500TL'den bir Suzuki konforu ve kalitesi beklemek olmaz ama ona yakın bir fiyat
    ve performans veriyor. Çokta aşağıda kaldığını düşünmüyorum. Yine de imkanım olsa Touring motor alırdım. En az 500cc.

    Elbette bu yazdıklarım kişisel görüşlerim. Herkes farklı şeyler yazar ve yorumlar. Size tavsiyem mutlaka alacağınız motosikleti test edin. Sürüş tarzınıza uygun olup olmadığına bakın.
    dogan34, RAMİREZ, tekoklava ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  19. #3219
    dogan34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    İnazuma ile ilgileniyorum
    Alıntı hak_anm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5100km'deyim, ilk alanlardanım. Genel olarak memnunum. İyi ki de almışım diyorum çoğu zaman.

    1) Kalite olarak kıyaslayabileceğiniz yok. Hindistan malı. Üretici firmanın ciro/üretim büyüklüğü var. KTM ve Kawasaki ile aynı bantta üretiliyor.
    Bence kalitesini veya kalitesizliğini sadece son kullanıcı yorumlarından anlayabilirsiniz. Birde aynı segmentteki KTM Duke ile. çinli gibi kalitesiz
    değil. KTM gibi kaliteli de değil. 7500TL için bazı yerlerde kalitesizliğe göz yumdukları belli ama o kalitesizlik, sürüş güvenliğinizi ve
    performans beklentinize handikap oluşturmuyor.

    2) Sürüş konforu olarak rahatsız edici değil bence. Bu kişiye ve kullanıcıya göre göreceli bir kavram. Şahsen konforundan rahatsız değilim.60kg/1.74
    boy. Çok uzun yol yaptım/yapıyorum. Uzun yolu eğlenceli; yormuyor, üzmüyor, tırmanıyor, iniyor, hızlanıyor, yatıyor... Yaramaz çocuk gibi, yerinde
    durası yok. Ama yine de sizin konfor sözcüğünden ne beklediğinize bağlı. Bir CBR250 veya Inanzuma ile kıyaslamayın. Bu Naked Sport. Rüzgar alıyor,
    uzun yolda rahatsız ediyor diyorlar... E, bu Naked. Alacak tabi. Tarzı böyle. Tur camı ile çözülebilir şeyler.

    3) İleride kurye motoru olma ihtimalinden kastınızı anlamadım. Mercedes alıpta taksi yapan var. Bu motoruun ayağa düştüğü anlamına gelmez bence.
    Hele kalitesiz olduğu hiç gelmez... Kurye motorları, sağlam, dayanıklı yedek parçası ucuz ve az yakan motorlardan tercih edilir. Ticari amaca hitap
    eden motorlardan. Bu motosiklet tarz olarak uymaz kurye işine. Ama kullanmak isteyen kullanır. Çünkü atik ve süratli bir motor.

    4) Ekstra dediğinizden ilk anladığım lastikler. Buda bütçenize ve beklentinize göre değişir 300-600TL arası lastikler var.

    5) Aynalar yetersiz. Uzun yolda üzerimde mont var iken aynaları görmek zordu. Kollarımı içeri çekmem gerekiyordu. Ki, bu da yolda dikkat dağıtan bir şey.
    Ben alır almaz TVS-RTR aynası taktım. 25TL. Görüş açısı çok iyi. Ölü nokta yok. Yolun tamamını görüyorsunuz. Forumda birkaç arkadaşa da önerdim,
    taktıranlar çok memnun olduklarını söylüyorlar.

    6) Aldıktan sonra pişman edip etmeyeceği de göreceli bir kavram. Beklentiniz ne? 200cc segmentindeki bir motosikletten beklentiniz de 200cc kadar olur.
    İvmelenme, sürüş konforu ve rahatlığı, şehir içi ve şehir dışı kullanıma çabuk adapte olup sizi yolda üzmemesi, yedek parçasının ucuzluğu ve servis
    ağının genişliği. Bir motosikletten beklenen temel nitelikler bu sanırım. En azından benim için bu.

    7) İmkanım olsa sıfır olarak belirttiğiniz marka/modeli almazdım. Pulsar, benim beklentimi karşılıyor ve 5-6 bin TL daha öz ödüyorum. Türkiye yol
    şartlarında yapabileceğim hız belli. Onu da rahatlıkla yapabiliyorum. 7500TL'den bir Suzuki konforu ve kalitesi beklemek olmaz ama ona yakın bir fiyat
    ve performans veriyor. Çokta aşağıda kaldığını düşünmüyorum. Yine de imkanım olsa Touring motor alırdım. En az 500cc.

    Elbette bu yazdıklarım kişisel görüşlerim. Herkes farklı şeyler yazar ve yorumlar. Size tavsiyem mutlaka alacağınız motosikleti test edin. Sürüş tarzınıza uygun olup olmadığına bakın.


    Çok teşekkür ederim açıklamalarınıza,
    Benim için sorun olan şeylere çözümleri sunmuşsunuz.
    Zaten 200 cc bir motordan bazı insanlar gibi 200-250 km yapsın beklemiyorum benim için önemli olan 90 la giderken sollamak için veya sıkışıklıktan kurtulmak için gaz verdiğimde 120 ye kadar hızlanması yeterlidir. Bu arada boyum 1.86 kilo 93 altımda çok ufak durmaz inş.
    7000 TL ye motoru alsam uzerine maksimum 1 tlde lastik ayna ruhsat tutar diye düşünüyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:51 ----------

    bu arada kurye motoru olması kötü değil tabikide iyi olduğu anlamına gelir. Sadece cok fazla piyasada olacağından albenisi kalmaz

  20. #3220
    hak_anm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2009
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    RX3i Evo
    dogan34,

    Evet, 90 ile giderken 120'ye rahatlıkla çıkabilirsiniz. Uzun yolda bu rahatlığı çok yaşıyorum. Son Köyceğiz festivaline giderken bir ara 130'a gelmişim. Farkında bile olmadım. %10-15 meyilli rampaları 95 ile çıktığım da oldu.

    Kanımca (maşallah)boy ve kilonuz Inanzuma'ya da fazla gelecektir, Pulsar'a da. İmkanınız ve tarzınız olsa keşke, sizin boyunuza en uygun olanlardan biri
    kesinlikle Tenere derdim.
    MT7'de, ER6N'de tarz ve anatomik olarak Pulsar'a benzer.
    Fakat NCX700 apayrı bir segment: Touring. Ama çok ideal. Hele bir kombine ABS var ki insana güven veriyor. Ekonomik ve şehir içi için de gayet devirli, kıvrak ve hakimiyeti çok rahat.

    Pulsar'ın en belirgin özelliği fiyatı. Uzun yolda üzmez, şehir içinde sinir yapmaz.

    Hayırlısı olsun.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)