Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5461
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski Nesil yeni nesil farketmiyor. Yeni araçlarında birçoğunda turbocharger sistemi vardır. Sizin dediğiniz krank tahrikli olanlar supercharger diye geçiyor. Bunlarda egzoz gazına direnç gösterecek birşey olmadığından egzozda ekstra basınç yapmaz. Kawasaki H2'de bu sistem var.

    Ama Turbo sistemlerinin Egzoz gazına direnç gösterdiği bir gerçektir. Çünkü egzoz gazının turbocharger içerisindeki türbinin kanatçıklarını döndürmeye çalışması orada bir direnç oluşturur ve turbodan önceki basıncın yükselmesine egzoz gazının dahada ısınmasına sebep olur. Turbo sistemleri Egzoz gazının boşaltılmasına hiçbir zaman katkı sağlamaz.
    Evet bu video durumu açıklar sanırım.
    https://www.youtube.com/watch?v=c2eWHNSaSZU



    Aynı şekilde sizinde bu konuda yanlışınız var. Turbonun amacı, egzoz gazının dışarıya rahat atılmasını sağlamak değildir. İçeriye giren havanın miktarını artırmaktır.
    Ben doğrudan Turbo amaçlı cevap vermemiştim. Stock egzozla karşılaştırıldığında performans egzozları daha rahat bir gaz çıkışı sağlayacaktır. Uygun ayarla bu rahatlama bize gazı aynı oranda kullanmak suretiyle yakıt ekonomisi ve güç sağlar. Standart bir motora Turbo ya da güç artırıcı başka bir uygulama yapıldığında egzoz sisteminde de uyarlama yapılmalıdır ki aksi halde dışarıya atılacak gaz çıkışta zorlandıkça motoru da sıkacaktır. Ben hiç Turbo'ya sahip bir araç kullanmadım sistemlerini fazla incelemiş değilim. Sadece daha önceki aracımda ses amaçlı egzoz değişimi düşünürken daha kolay bir şekilde sadece KN açık hava filtresi takarak amacıma ulaşmıştım ki arabanın gücünde ve yakıt tüketiminde oldukça farkettirici bir etki yaratmıştı. Benim aracıma Turbo çok yüksek maliyetle (orjinalinde olmadığı için mekanik müdahale ve yap-boz gerektiriyor) yapılacağı yerde mevcut durumunda bir tek hava filtresi değişimiyle iyileştirme yapmıştım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:48 ----------

    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eski Nesil yeni nesil farketmiyor. Yeni araçlarında birçoğunda turbocharger sistemi vardır. Sizin dediğiniz krank tahrikli olanlar supercharger diye geçiyor. Bunlarda egzoz gazına direnç gösterecek birşey olmadığından egzozda ekstra basınç yapmaz. Kawasaki H2'de bu sistem var.

    Ama Turbo sistemlerinin Egzoz gazına direnç gösterdiği bir gerçektir. Çünkü egzoz gazının turbocharger içerisindeki türbinin kanatçıklarını döndürmeye çalışması orada bir direnç oluşturur ve turbodan önceki basıncın yükselmesine egzoz gazının dahada ısınmasına sebep olur. Turbo sistemleri Egzoz gazının boşaltılmasına hiçbir zaman katkı sağlamaz.
    Evet bu video durumu açıklar sanırım.
    https://www.youtube.com/watch?v=c2eWHNSaSZU



    Aynı şekilde sizinde bu konuda yanlışınız var. Turbonun amacı, egzoz gazının dışarıya rahat atılmasını sağlamak değildir. İçeriye giren havanın miktarını artırmaktır.
    (Turbo için video'da olduğu gibi yazdıklarınızda haklısınız.)Bir üstteki mesajıma ilave olarak:

    Şimdilerde motorum için akropoviç düşünüyorum. Stock egzoz sonrası akropoviçte Dyno'ya bağlandığında güç artışı görülecektir. Ben sürüş halinde bunu farkeder miyim bilmiyorum ama benim niyetim zaten tok olan sesini biraz daha farkedilir kılmak


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5462

    Üyelik
    29 Mayıs 2015
    Şehir
    Balıkesir / Burhaniye
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 / 2015
    http://youtu.be/v61v4hT1qjQ

    Çok şekilli ve seside çok iyi, fiyatı 800 euro civarı sanırsam.

    http://www.ixrace.net/www.ixrace.net/gamme-z72.html

  3. #5463
    aquarist4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2012
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha XJ6 Diversion gitti,MT 07 Deep Armor geldi
    Güzel olmuş ama üstünde DB Killer gelmeyince her vizede sök-tak yapmak lazım.

  4. #5464

    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 r
    selam arkadaşlar nasipse bu hafta içi mt 07 ailesine katılacağım 4. motorum ve ilk 250den sonra büyük motorum olacak acaba motoruna kasko yaptıran varmı? ne kadar ödedi kaskoya bir de motor ekstraları için ( koruma takozları,ön cam,alarm,kilit vs. ) önerebileceğiniz bir yer varmı yada eliniz de fazla olan motor aksesuarları varmı herkese hayır geceler...
    not:iple çekiyorum bu haftayı az kaldı kavuşmaya.....

  5. #5465
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Alıntı ctares adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar nasipse bu hafta içi mt 07 ailesine katılacağım 4. motorum ve ilk 250den sonra büyük motorum olacak acaba motoruna kasko yaptıran varmı? ne kadar ödedi kaskoya bir de motor ekstraları için ( koruma takozları,ön cam,alarm,kilit vs. ) önerebileceğiniz bir yer varmı yada eliniz de fazla olan motor aksesuarları varmı herkese hayır geceler...
    not:iple çekiyorum bu haftayı az kaldı kavuşmaya.....
    ilk önce hayırlı olsun şimdiden. kasko için ben bir ara sormuştum 1500 tl demişlerdi. ön cam için sahibinden de çeşitli ilanlar var hatta kısa cam 175 tl idi benim hoşuma gitti bir bak istersen.koruma takozlarını içinse iki tane gözüme çarpan takoz var. birincisi benimde kullandığım motolizden aldığım takoz var birde facede sanırım adı y&p adında bir türk malı vardı. disk kilidinde ise paraya kıyabilirsen Abus Motosiklet Disk Kilit - 8077 Granit Detecto X-Plus almanı öneririm yada benim kullandığım ARTAGO ALARM DİSK KİLİDİ 32S'i öneririm
    Başar Dimez bunu beğendi.
    Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.

  6. #5466
    Mardin İl Temsilcisi CompanERROR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    X TREME MAX 2014 - Pulsar 200NS 2014
    ne kadan resimsiz bir konu
    jackonbir bunu beğendi.

  7. #5467

    Üyelik
    03 Şubat 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 r
    verdiğin bilgiler için teşekkür ederim kardeşim insan kararsız kalıyor her ne kadar kasko yaptırmak istiyor isem de yanın da disk kilidinin artı alarmın olması gerektiğini düşünüyorum bence ikisi de olmaz sa olmaz.hayırlsı artık şu motoru bi alayım gerisi gelir...

  8. #5468
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Herkese selamlar, ufak bir sorunum var. 4. ve 6. viteslerde, göstergedeki numaralar bazen görünüyor bazen kayboluyor. Sizde de böyle şeyler oluyor mu varsa çözümü lütfen. Şimdiden teşekkürler...

  9. #5469
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Bende oluyor ve vites kolunu hafifçe yokluyorum yukarı aşağı derken geliyor.
    Ne kadar elektronik o kadar problem işte.
    Neticede bi şeyler sensörün gözünden kaçıyor. Servise gitmeyi düşünmedim açıkçası sanırım basit bir olay.
    Gidersen yapılan işlemi yaz lütfen..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  10. #5470

    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Arkadaslar selamlar,
    sert frenajlarda 1-2 gündür bııyyk diye bir ses duyuyorum.Daha önce duymuyordum.motor abs 2015/3000 km civarı
    fikri olan varmı? yada daha önce duymadığım bir ses mi? (not ses mekanik değil bir uyarı sinyali)
    Tesekkürler

  11. #5471

    Üyelik
    13 Temmuz 2015
    Arkadaşlar merhaba,
    CBR 250r'dan MT07'ye geçmeyi düşünüyorum .. Forumda olan yada tanıdıktan varsa dönerseniz sevinirim ...

  12. #5472

    Üyelik
    30 Aralık 2005
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaslar selamlar,
    sert frenajlarda 1-2 gündür bııyyk diye bir ses duyuyorum.Daha önce duymuyordum.motor abs 2015/3000 km civarı
    fikri olan varmı? yada daha önce duymadığım bir ses mi? (not ses mekanik değil bir uyarı sinyali)
    Tesekkürler
    Değerli forumdaşım , uyarı sinyalinden kastetiğin. Bipleme,dütleme vs.midir?
    ABS uyarı işığın motorsiklet harekete geçtikten sonra sönüyormu? Yoksa sürekli yanıyormu.

  13. #5473

    Üyelik
    26 Haziran 2015
    Alıntı HeinzBrausewetter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli forumdaşım , uyarı sinyalinden kastetiğin. Bipleme,dütleme vs.midir?
    ABS uyarı işığın motorsiklet harekete geçtikten sonra sönüyormu? Yoksa sürekli yanıyormu.
    Abs uyarı ışığım zamanında sönüyor, ve kullanımında sorun yok.
    Daha önce gerek abs devreye girmeden gerekse girdiğinde bu bip sesini duymuyordum.
    Abs motoru devreye girme sesi olduğunu sanmıyorum.tesekkürler cevapların için

  14. #5474
    TutkuluAcemi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2010
    2008 xt 660 r takas düşünen varsa mesaj atsın.

  15. #5475
    b.dog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul Maltepe
    Motosikleti
    YAMAHA MT-07
    Alıntı thamerist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,
    CBR 250r'dan MT07'ye geçmeyi düşünüyorum .. Forumda olan yada tanıdıktan varsa dönerseniz sevinirim ...
    Ben 20.000 km cbr 250r kullandıktan sonra mt-07 ye geçtim. 7000 km oldu. Kesinlikle verdiğin en iyi karar olacaktır. Hemen alışır çok da seversin.

  16. #5476
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz

  17. #5477

    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Merhaba arkadaslar;
    --2.el akrapovic egzoz ariyorum satmak isteyen yada satacak birini taniyan bana ulasabilirmi ?
    -- mt 07 icin onerdiginiz alarm varmi ?

  18. #5478

    Üyelik
    16 Ağustos 2013
    Alıntı araltı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar

    Şimdi AEA derki MT-07 pistte ve virajlarda çok güvenilir değil.

    Şimdi benim gibi ilk büyük cc motosiklet kullanıcıları virajlarda nelere dikkat etmesi gerekiyor ya da çok daha fazla mı dikkatli olmalıyım?

    Bir sorumda şöyle olacak boyum 1,72 ve kilom 70 her gün düzenli olarak e-5'i kullanıyorum hafta sonları da İstanbul içi turluyorum. Şimdi önceliğim her zaman güvenlik ben arka amortisör ayarını nasıl yapmalıyım. Ya da bu ayar her kişinin sürüşüne göre değişir mi deneyerek en verimli olanını kendim mi bulmam gerekiyor? Kafamda deli sorular var bir de artçı alındığında ayar sertleştirilir mi yumuşatılır mı?

    Son sorumu soruyorum ve sizleri daha fazla rahatsız etmiyorum Şimdi AEA 1. viteste dip gaz yaparak 80km hızlara çıkıyor ve teker yapıyor bu hareket motosikletin canını almıyor mu?

    Şimdiden teşekkürler...

    Ben yeni başliyicam, fırsat olmadı henüz alamadım ama bayaı araştırmış oldum. Barkın da geçen ducati scrambler incelemesi çekmişti, tam aradığım motor 75beygir şehir içi çok iyi, hafif araziye de gelir, torklu vs. MT07 de bence çok iyi bi yerde, az yakıyor çok hafif. Ses yok diyo motorcu arkadaşlarım tabi ona bişey diyemem o ayrı bi zevkmiş. Okumayı araştırmayı severim, duke200 alıcam başlangıç olarak ama şu mT07ye hastayım. Hem çok hafif, hem çok çok şekil hem az yakyo hem de deli gibi güç yok, 75 bence çok iyi(barkının da bu güç bana göre çok ideal demesi bi referans).Her neyse viraj, amortisörü burulan şasisi falan okudum biraz yabancı sitelrde.

    http://www.fz07oc.com/threads/rear-shock-upgrade.236/

    şöyle bi başlık buldum. Yabancılarda düşük açılarda yüksek hızlarda virajlardan şikayetçi,amortisörleri değişmişler. Ohlins ve Penske diye iki marka geçyo ohlinsi duymuştum Barkın abi övüyodu, piyasanın pahalı kısmında sanırım. Neyse bayaı memnun kalmışlar, virajı düzeldi makinaya tekrar aşık oldum falan yazmış adam. Güzel bi foto da var linkte. Diğer yandan bu modifiye işi beni cezbediyo acaba şasi güçlendirilemez mi diye düşünüyodum. Sonra bu moto cage versiyonunu gördüm, kırmızı bi ek var şasinin üstünde koruma için falan demişler ama statik bilen pek ala burulmayı engelleme amaçlı kullanıldığını söyleyebilir. Şasi motorun üstünden dolaşıyor bi u çiziyor, bu kırmızı ek boru sayesinde 'u' nun açıkta kalan kısmı desteklenmiş oluyor. Barkın abiye de sorucam artık denk gelir cevaplarsa. Bence biraz masrafla pek ala çok iyi viraj alan bi makina olabilir MT07 ne dersiniz? Bu işlerden analayan arkadaşların yorumlarını duymak isterim...

    [/URL]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

    Şöyle bi başlık daha buldum,

    http://www.motorcyclenews.com/news/f...7-long-termer/

    Standart amortisörde sadece önyükeleme ayarı var, rebound ve compression yok diyor. Bu değişirse çok iyi olabilir demiş, biraz tuzlu sanırım 500-1000euro arası

  19. #5479
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Alıntı sharecon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben yeni başliyicam, fırsat olmadı henüz alamadım ama bayaı araştırmış oldum. Barkın da geçen ducati scrambler incelemesi çekmişti, tam aradığım motor 75beygir şehir içi çok iyi, hafif araziye de gelir, torklu vs. MT07 de bence çok iyi bi yerde, az yakıyor çok hafif. Ses yok diyo motorcu arkadaşlarım tabi ona bişey diyemem o ayrı bi zevkmiş. Okumayı araştırmayı severim, duke200 alıcam başlangıç olarak ama şu mT07ye hastayım. Hem çok hafif, hem çok çok şekil hem az yakyo hem de deli gibi güç yok, 75 bence çok iyi(barkının da bu güç bana göre çok ideal demesi bi referans).Her neyse viraj, amortisörü burulan şasisi falan okudum biraz yabancı sitelrde.

    http://www.fz07oc.com/threads/rear-shock-upgrade.236/

    şöyle bi başlık buldum. Yabancılarda düşük açılarda yüksek hızlarda virajlardan şikayetçi,amortisörleri değişmişler. Ohlins ve Penske diye iki marka geçyo ohlinsi duymuştum Barkın abi övüyodu, piyasanın pahalı kısmında sanırım. Neyse bayaı memnun kalmışlar, virajı düzeldi makinaya tekrar aşık oldum falan yazmış adam. Güzel bi foto da var linkte. Diğer yandan bu modifiye işi beni cezbediyo acaba şasi güçlendirilemez mi diye düşünüyodum. Sonra bu moto cage versiyonunu gördüm, kırmızı bi ek var şasinin üstünde koruma için falan demişler ama statik bilen pek ala burulmayı engelleme amaçlı kullanıldığını söyleyebilir. Şasi motorun üstünden dolaşıyor bi u çiziyor, bu kırmızı ek boru sayesinde 'u' nun açıkta kalan kısmı desteklenmiş oluyor. Barkın abiye de sorucam artık denk gelir cevaplarsa. Bence biraz masrafla pek ala çok iyi viraj alan bi makina olabilir MT07 ne dersiniz? Bu işlerden analayan arkadaşların yorumlarını duymak isterim...

    [/URL]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------

    Şöyle bi başlık daha buldum,

    http://www.motorcyclenews.com/news/f...7-long-termer/

    Standart amortisörde sadece önyükeleme ayarı var, rebound ve compression yok diyor. Bu değişirse çok iyi olabilir demiş, biraz tuzlu sanırım 500-1000euro arası
    yeni başlayacaksan mt7ye değilde mt125 bak yada mt25 gelicekmiş onlara bin. Sonra mt7ye bakarsın
    Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.

  20. #5480
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Kim neye göre memnun değil ?
    R1 den inip MT ye binersen memnun olmazsın elbet.
    Bineceğin en lüx ilk motorun MT olacaksa motorun sana verdikleriyle mükemmelleşirsin.
    Adam ER6 dan inip MT ye biniyor sonrada bunu yapamıyor, şunu edemiyor takılma böyle şeylere.
    Motorun üzerinden inmiyorum, kısa zamanda 3 bin KM yaptım hiç bir handikapını görmedim ben.
    Tek derdim 196 Km ile giderken yabancı plaka bir mecedesin beni sollaması oldu.
    Artçı olmasaydı giderdim diye teselli ediyorum kendimi
    karakan68 ve EB61 bunu beğendiler.
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler