Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Eğer motoru kısa süre içinde büyütmeyi düşünseydim ve maddi olarak muallak durumda olmasaydım direk kapora vermiştim bu motora...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı scooboy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz önce Kuruçeşme Daytona Motoru aradım. 2014 yılında MT07 satışa sunulacak dendi.
    Fiyatı burada yazıldığı gibi 16.tl olacakmış. Bayiye bu fiyatı Yamaha bildirmiş.
    Biraz daha bekleyip mt07 yi incelemek istiyorum. Kararımı bu motordan yana kullanabilirim.
    bende bugün aradım sen benden önce aramışsın bana 16 -17 arası olacak dedi fuardan sonra teslimler başlayacakmış ocak ayında net fiyatı belli olacakmış .
    motorlar model yılı 2014 olduğu için 2014 de türkiye ye giriş yapacakmış malum 2013 yılında girerse 2013 model yıllı kabul edildiği için.
    scooboy bunu beğendi.
    Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
    Yunus EMRE

  3. #223
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Ah bee biraz daha tecrübem olacaktı...
    2 sene sonra 2. el fiyatları en az şimdiki sıfır fiyatları olacak...
    ”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...

  4. #224
    culers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bugün aradım sen benden önce aramışsın bana 16 -17 arası olacak dedi fuardan sonra teslimler başlayacakmış ocak ayında net fiyatı belli olacakmış .
    motorlar model yılı 2014 olduğu için 2014 de türkiye ye giriş yapacakmış malum 2013 yılında girerse 2013 model yıllı kabul edildiği için.
    ABS'yi sordunuz mu??

  5. #225
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı culers adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS'yi sordunuz mu??
    abs yi sormadım.

    ben abs li almak istemediğim için .
    Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
    Yunus EMRE

  6. #226
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    bende bugun sordum 10.999 olacak dediler hemde abs li

  7. #227

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @hakkı selamlar

    Dediğiniz gibi nekadar çok dönen ve hareket eden parça = okadar güçten kayıp...

    Bu crossplane muhabbeti sizin dediğiniz gibi. Yani alışıldık "bir silindir tam üstte iken diğeri tam altta ve sıra ile ateşleme yapılıyor" şeklide değil, biri en üstte iken diğeri başka bir yerde ve patlama süreleri asimetrik.

    Asimetrik derken şöyle anlatayım, normal de 2000d/d da; 1.silindir patlar, 2sn sonra 2.silindir patlar, 2sn sonra 1.silindir patlar, 2n sonra 2.silindir patlar (rakamlar farazidir)... diye gider. Yani eşit süre aralıkları ile silindirler ard arda patlar. Ve silindirler sürekli tam zıt yönde hareket ettiği için daha az titreşim olur ve bu titreşimi engellemek için daha az balansör kullanılır.

    Crossplane krank dedikleri olay tahmin ettiğimiz gibi silindirlerin hareket veya konumlarını tam simetrik düzenden çıkartıyor. Yani 2000d/d 1.silindir patlar, 1sn sonra 2.silindir patlar, 3sn sonra 1.silindir patlar, 1sn sonra 2.silidir patlar... gibi. Bu durumda motor nasıl daha smooth bir güç üretiyor anlamıyorum. Yani inkar etmiyorum ama henüz anlamış değilimi

    Bu asimetrik patlama ve silindir düzeneği 4 silindir gibi çoklu silindirlerde fazla titreşim farkına sebep olmaz çünkü zaten fazlasıyala patlayan silindir ve hareket eden parça var. Fakat 2silindirli motorlarda aklımda soru işareti oluşuturuyor. HD motorlarının çalışma düzenini yani silindirlerin asimetrik patlama yaptığını bilen biliyor, geçenlerde forumda da açıklanmıştı. HD motorların normal V2 lere göre ciddi manada daha titreşimli olmalarının sebebi bu düzen diye biliyorum ben.

    Sonuç olarak sadece bilgi paylaşımı ve artışı için yazıyorum bunları. Yani beyin turtellosu bizimkiler Yoksa Yamaha yapmışsa yapmıştır, bize alıp binmek düşer...
    Siyanür- 4 silindir'de titreşim farkını anlayamadım-bana açıklarmısın??? son 3 motorum 4 silindir ve sonuncusu sıfır alınmış 4 sil., titreşim derken???
    The Power of The Dreams.

  8. #228
    VlknDnmz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    crf 250l>cbr250r>Tvs apache150>Wind hunter150
    Bence motorlar geldikten sonra pardon bize vergisiz geliş fiyatını söylemişler diyecekler :D....

  9. #229
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Euro olmuş 2,86
    Mart ayına kadar kur ne olur, aşağı olmaz yukarıda bir rakam olur
    Hala 16 bin olacak rakamları yazılıyor ilginç
    Kdv ötv vs dahil 5600 euroya bu modeli satmazlar
    Sadece abs için Yamaha diğer modellerinde 2000 tl fark alıyordu

  10. #230
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Ben sordum 16-17 arası dedi Ocak 15 inde kesin fiyat açıklanacak dedi.

  11. #231
    scooboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul(İzmirli)
    Motosikleti
    Yamaha xj6N 2013
    Arkadaşlar 1-2 saat önce motorumu sattım.
    şu an MT07 yi bekliyorum. Canlı gördükten sonra büyük ihtimal alıcam.
    İnşallah fiyatta bir sürpriz yapmazlar. Tanıtım videolarını izliyorum.
    Yamahanın söylediği fiyatı hakediyor bence.

  12. #232
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    www.motorcyclenews.com/mcn/bikes-for-sale/searchresults/yamaha/mt-07/_/N-148+4293227509+191?mobile=0

    yurt dışında 5200 pound yani 18 kusur fiyat koymuşlar

  13. #233
    RODWIN250R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KAWASAKI NINJA ZX6R
    Demeli burda da 20 bin falan olur

  14. #234
    Jeeztro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha - XV 950 Cafe Racer
    ta ilk konu açıldığında boşuna demedim ben, bu motoru 17 nin altına versinler benden sonra mesaj atanlara alıcam diye. yurtdışındaki fiyatla birebir hangi motoru alabildiniz şu ana kadar. 20+ olucak her türlü. yamaha bayisi veriyor gazı millet beklesin diye , sonra da "aaa vergiydi, euroydu çok özür dileriz bize böyle demişlerdi" diyecek.

  15. #235
    skystar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2011
    Şehir
    İZMİR/BORNOVA
    Motosikleti
    Honda CB 125 E
    çokk zor 17 altına satılması euro dolar zıpladı piyasa kötü.İlk parti bi nebze ucuza gider ama 17 altına imkansız gibi birşey.

  16. #236

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Crossplane'i çok karıştırmışsınız arkadaşlar. Temelde olay piston patlaması ile oluşan tork ile krank üzerindeki kütlelerin dönerkenki ataletlerinden ortaya çıkan torkları birbirine denk getirmemek. Şimdi yazarken kafamda ışık yandı; galiba bir silindir en üstte, diğeri en altta iken, krank üzerindeki dengelem kütleleri de yere paralel ve birbirlerine zıt yönde duruyorlar. Bu şekilde olur ama bu sefer de motoru sürekli olarak sağa sola ve öne arkaya devirmeye çalışan momentler ortaya çıkacaktır. Neyse, burada lafla anlaşılacak bir mevzu değil bu. Koskoca Yamaha bir şekilde çözmüştür.

  17. #237
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    İngiltere'de Xj6'da abs'siz 21 bin tl olmuş

  18. #238
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    İngilteredeki vatandaş 3500TL asgari ücret alıyor yanılmıyorsam. İşte asıl adaletsizlik burada.

  19. #239
    Ahmet Abi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Motosikleti
    Subaru Xv
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İngilteredeki vatandaş 3500TL asgari ücret alıyor yanılmıyorsam. İşte asıl adaletsizlik burada.
    Amerika'da asgari maaş 3000 lira. Türkiye'de doğmak hayata 2-0 geride başlamaktır.

  20. #240
    sahbazomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 ABS

    Yamaha MT-07 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
























    Motor

    Motor tipi 2-silindir, sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, DOHC, 4-subap
    Motor hacmi 689 cm³
    Çap x Strok 80,0 mm x 68,6 mm
    Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
    Maksimum güç 55.0 kW (74.8PS) @ 9,000 dev/dk.
    Maksimum tork 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6,500 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonlu
    Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
    Son aktarım Zincirli


    Şasi

    Şasi Diamond
    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Ön teker hareketi 130 mm
    Kaster Açısı 24º 50
    Kaster mesafesi 90 mm
    Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
    Arka teker hareketi 130 mm
    Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 282 mm
    Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
    Ön lastik 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless)
    Arka lastik 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless)


    Boyutlar

    Toplam uzunluk 2,085 mm
    Toplam genişlik 745 mm
    Toplam yükseklik 1,090 mm
    Sele yüksekliği 805 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1,400 mm
    Minimum yerden yükseklik 140 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 179 kg / ABS 182 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 14 L
    Yağ tankı kapasitesi 3.0 L



    Yepyeni 689 cc, sıralı, 2-silindirli motor
    Yeni MT-07 modeline böylesine özel bir karakter veren parça, Yamaha'nın 'crossplane felsefesinden' faydalanılarak geliştirilen yepyeni 689 cc, sıralı, 2-silindirli motordur. Asimetrik ateşleme aralıklı 270 derece krank, güçlü bir hızlanma ve mükemmel yol tutuşu hissi verir. Derin doğrusal tork olağanüstü performans sağlar.


    Hafif ve ince borulu omurgalı şasi
    Bu yeni MT-07, kolay manevra kabiliyeti ve dikkat çekici çeviklik için motoru gerilimli parça olarak kullanan, hafif ve ince bir omurga tipi çelik iskelete sahiptir. Kompakt aks açıklığı ve konforlu süspansiyon sistemleriyle bir araya gelen bu güçlü ve hafif şasi, hassas ve çekici bir sürüş sunar.


    Optimum sürüş keyfi için tasarlandı
    MT serisinin bu heyecan verici yeni üyesi, anında hakimiyet hissinin yanı sıra üstün sürüş keyfi sunmak için tasarlandı. Şasi boyutları ve ağırlık dağılımı, hızlanma sırasında hissedilen zevki en üst düzeye taşımak ve sürücüye motosikletiyle bütünleşme hissi vermek için özenle ayarlandı.


    Uygun fiyatlı ve tasarruf sağlayan hassas performans
    Yepyeni sıvı-soğutmalı motoru, hafif omurgalı şasi ve son teknoloji ürünü tarzıyla MT-07, hassas performansla uygun fiyatı ve mükemmel yakıt verimliliğini bir araya getirerek bu modeli hem yeni hem de deneyimli sürücüler için ideal motosiklet haline getiren, dikkat çekecek derecede çok yönlü bir naked motosiklettir.


    Kütle önde tasarım ve şık yapılı gövde
    Yeni MT-07, atletik yapısını öne çıkaran ve bakıldığı anda güç hissi veren kütle önde tasarımıyla göze çarpıyor. Hafif hava delikleri ve alüminyum yan kaplamalar MT modeline spor ve amacını yansıtan bir görünüm verirken, ince yakıt tankı motosikletin kompakt görünümünü vurgular ve dizler için mükemmel kavrama sağlar.


    Karakteristik MT tarzı özellikleri
    Açılı aynaları, LED arka farı ve kütle önde gövde tasarımıyla, MT-07'nin daha büyük 850 cc, 3-silindirli MT-09 modeliyle karıştırılmasına imkan yok. Model ailesinden aldığı diğer özellikleri arasında hafif 10 ispitli döküm alüminyum jantların yanı sıra, hava girişi tarzı delikler ve egzoz borularının oluşturduğu Z şekli bulunuyor.


    Bağlantılı tip Monokros arka süspansiyon
    Bağlantılı tip Monokros arka süspansiyon sistemi, doğrudan motorun krank muhafazasına monte edilerek yerden tasarruf eden ve şasi performansını artıran yatay şoka sahiptir. Hızlanma sırasında daha fazla keyif hissi için MT-07, sürücüyle motosiklet arasındaki bütünleşme hissini artıran, kısa bir 530 mm salınım koluyla donatılmıştır.


    Gidona monte edilmiş dijital gösterge
    Doğrudan gidonların üzerine monte edilen yüksek teknolojili göstergeler, sürücüye önündeki yol için daha net bir görüş sağlar. Okunması kolay LED ekranda bir vites konumu göstergesi ve yakıt göstergesi bulunur, çubuk şeklindeki takometre ise en güçlü torka ulaşılan 4000 - 8000 rpm bandında en uzun çubuklara sahiptir.
    xismailaydin bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler