Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #41
    titanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Motosikleti
    AS 150 T 19 A
    Alıntı AE86LEVIN adlı üyeden alıntı
    boyum 183,kilom 84.fotograf çekilirken dik durmuşum yoksa sürüş esnasında iyi duruyorum


    bu hafta t 19 sahibi olmak için uğraşıyorum

    yakından inceledim sadece 150-200 ytl farkla 151 rs - 150 t den daha daha etli butlu daha şık ve kaliteli duruyor. nerdeyse maxi scooter dicem yani


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #42
    AS150T19A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul\Beykoz
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    selam arkadaşlar.. ae86levin(evren) sanada selam ewt evrenle aynı anda aldık motorları sonra abisi bizden kıskandı bitanede ona aldık
    şaka bi yana izlenimlerime gelicek olursak. aslında motor almadan önce bu siteyi takip ettim we 2. el bi mondial rs 151 yada as 150 t
    alıcaktım(bütün sorunlarına ragmen) ama bu motoru görünce ne kadar arızada cıkarsa razıyım diyip aldım
    şimdi motor 1 haftalık 300kmye geldi we ufak tefek sorunları dışında gayt güsel bi motor diye düşünüyorum.
    bi kere tasarıma diyecek kelime bulamıyorum. onun dışında göstergeler, sele altı bagajı, ışıklandırma gerçekten 10 numara.
    kötü yanı ise frenleri we aynaları bence.. tabi malzeme kalitesi we işçilik çinliler ortalamsında
    bunun dışında motordaki problemler şunlar. direksiyon biraz yamuk, ön fren diski yamuk sanırım,
    pazar günü tam geziye çıkıyoduk egzos baglantım manifolddan cıktı onla uraştım 2 saat kadar
    yani bunlar dışında geyet iyi diyebilirim.. bunlarda 300km bakımında halledilir diye düşünüyorum.
    bakımdn sonrada serwisin yaklaşımı hakkında bilgi wericem oda önemli bence.. motorun hızlanması gayet iyi arkadaşımla bayır asagı 115 yaptık rodajdayken hemde.
    we kmde 100-110bin arası bişi yakıyo şu anlık. sabahları tek marşta calışıyo sürüşü cok kolay we zewkli.. lastikleri güsel yol tutuşu iyi.
    yani benim izlenimlerim bunlar.. bu arada hawa güsel olsaydı yarın şile turunu yapıcaktık ama sanırım hawa koşulları izin wermicek.
    neyse arkadaşlar fazla uzattım sanırım kısaca ben memnunum, eliniz tornawida tutuyorsa we bu konuda biraz becerikleysiniz alın derim
    ..motor hakkında sormak istediginiz başka bişi warsa sewe sewe cewap weririm.

  3. #43
    mondialcii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2005
    Şehir
    KEŞAN
    Motosikleti
    Mondial 150 zat var inşallah yaza denizde de olur.
    AS150T19A arkadaşım hayırlı olsun...
    Ben bişi isteyecektim senden bu motorun km saatini foto çekip yollar mısın çok merak ettimde ondan...

  4. #44

    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul/beykoz
    Motosikleti
    kawasaki ER6N
    bugün 300 bakımına kadıköye gittik arkadaşla,motorun sadece yağını değiştiler,kafa grenajından ses geliyor dedim usta bir tur attı yok bişey dedi:(
    20 milyon aldılar oysa 15 ytl yazıyordu 300 bakımı için,itiraz ettim biraz. t19a ların 300 bakımı 20 milyonmuş) çok güldüm valla...
    arkadaşın motoru orada bıraktık jantı biraz yamuktu yeni jant gelecek dediler,ufak tefek sorunları vardı yapılacak hepsi...2 moto gittik tek motor döndük)
    garanti belgesi düzenlediler,300 bakımı için kaşe bastılar,yalandan işler, kendim yapsam kaliteli yağ koyardım ama neyse servis işte garantiden çıkmasın diyoruz...
    motor 400 ü devirdi bugün bir sorun yok inşallah güzel güzel bineriz ))

    bugün 300 bakımına kadıköye gittik arkadaşla,motorun sadece yağını değiştiler,kafa grenajından ses geliyor dedim usta bir tur attı yok bişey dedi:(
    20 milyon aldılar oysa 15 ytl yazıyordu 300 bakımı için,itiraz ettim biraz. t19a ların 300 bakımı 20 milyonmuş) çok güldüm valla...
    arkadaşın motoru orada bıraktık jantı biraz yamuktu yeni jant gelecek dediler,ufak tefek sorunları vardı yapılacak hepsi...2 moto gittik tek motor döndük)
    garanti belgesi düzenlediler,300 bakımı için kaşe bastılar,yalandan işler, kendim yapsam kaliteli yağ koyardım ama neyse servis işte garantiden çıkmasın diyoruz...
    motor 400 ü devirdi bugün bir sorun yok inşallah güzel güzel bineriz ))

  5. #45
    AS150T19A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul\Beykoz
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    ewt bugun böle bi hadise oldu. jant yamuk ve ön fren kolu kırık diye motor burda kalıcak parca beklicek deidler.
    adam 2 3 güne hazır olur dedi ama ben umutlu deilim 1 haftada cıkmaz o motor bende sonunda patlarım serwise gibi geliyo
    bugun 2 motor gittik 1 motor döndük bakalım daha neler gelicek başımıza hayırlısı:D

    mondialçi arkadaşım en kısa sürede resmi cekip koyarım motorum serwisten gelirse
    Aerials in the sky..

  6. #46

    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul/beykoz
    Motosikleti
    kawasaki ER6N
    Alıntı AS150T19A adlı üyeden alıntı
    ewt bugun böle bi hadise oldu. jant yamuk ve ön fren kolu kırık diye motor burda kalıcak parca beklicek deidler.
    adam 2 3 güne hazır olur dedi ama ben umutlu deilim 1 haftada cıkmaz o motor bende sonunda patlarım serwise gibi geliyo
    bugun 2 motor gittik 1 motor döndük bakalım daha neler gelicek başımıza hayırlısı:D

    mondialçi arkadaşım en kısa sürede resmi cekip koyarım motorum serwisten gelirse
    unut sen o motoru,yaz sonu gelir jantı puhahahahha...

    bide gezerler servisçiler

  7. #47
    ChAgLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    300 den 1 km fazla yazarsa göstergende bin tepelerine

    İnşallah kısa zamanda kavuşursun motoruna kardeşim
    Hiçbirşey imkansız değildir...

  8. #48

    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul/beykoz
    Motosikleti
    kawasaki ER6N
    günün bombası..

    beylerbeyinde ilerlerken polisin çevirme yaptığını gördüm,önümde ki opel corsayı durdurdu bende durmak zorunda kaldım,opele geç dedi beni sağa çekti:( dedim yandık,ehliyet yok:(

    diyaloğumuz
    polis:a2 ehliyetin varmı?
    ben:kask kafamda onu çıkartmaya çalışıyorum,motorun üzerindeyim,kaskı çıkarttım ve cevap verdim B var memur bey!
    polis:kullanmazsın a2 gerekiyor.
    ben:alacağım memur bey daha 1 hafta oldu motoru alalı
    polis:beni ilgilendirmez,belgeleri ver?
    ben:ruhsatı verdim,ehliyetide. memur bey ya en kısa zamanda alacağı söz veriyorum yapmayın lutfen))
    polis:baktı ve gidebilirsin dedi.
    ben:nasıl yani?????kaskımı taktım ve uzadım..

    bu arada iki tane motor yakalamışlar 1. çalıntı el koymuşlardı activa honda,bir diğerine ceza kesmişlerdi,kısmetli günümdeydim
    ilk işim ehliyet almak olacak bu olaydan sora

  9. #49
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Arkadaşlar bu motorla ilgileniyorum.Hem satış koşullarının iyileşmesi,hemde şu an sizin yeni başlamış olan problemlerinizi yakından takip edicem.Karşılaştığınız problemleri buraya yazarsanız bize çok iyilik yapmış olursunuz.Güle güle kullanın.Kazasız belasız sürüşler dilerim.

  10. #50
    YeK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2006
    Şehir
    ankara-izmir
    Motosikleti
    Daelim History 125 fişne rengi
    Arkadaşlar ben inatla montaj sıransında ki özensizliklerden dolayı bu tip sorunlar yaşanıldığını düşünüyorum...
    Asya ve mondial de aynı sorunlar yaşanıyor sonuçta...
    Yani hangisi iyi diye bi genelleme yapılamaz bence..
    motoru alınca her yerini sökücem ve kelepçeyle sabitliycem parçaları ve en önemlisi gittiğiniz servisle ilişkiniz iyi olmalı...
    Motoru alınca ziyarete gidicem valla.. tanışmak için...

  11. #51
    AS150T19A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul\Beykoz
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    arkadaşlar 14 haziranda bıraktıgım motorumu servisten arka jantı değişmiş egzos contası takılmış yagı değişmiş bi şekilde 16 haziranda aldım.
    gerçeken hiç beklemediğim bi hızda motoru yapmışlar yani cok hoşuma gitti bu durum. hatta o kadar hoşuma gittiki diger sorunlarına aldırmadan
    (kırık fren kolu ye yamuk direksiyon) motoru teslim aldım. görevli fren kolu siparişini werdiklerini ama yarın ellerinde olucagını we o zaman degiştiriceklerini sölediler.
    direksiyonuda o zaman hallettiricem yani şimidlik bi problem yok gibi görünüyor. jant ve fren kolu garantiden değiştirildi ama egzos contası için benden 5 ytl bakım için
    20 ytl olmak üzere toplam 25 ytl para aldılar. aslında egzos için para wermeyi düşünmüyordum sonuçta onların hatası ama motoru düşündügümden erken teslim ettikleri için hiç sesimi çıkarmadım.
    motorun durumu şu anlık böle ufak tefek sorunları dışında bişeyi gözükmüyo yani memnunum diyebilirim.
    bi arkadaş motorun göstergelerinin resmini koymamı istemişti ama bugun geç saatte teslim aldıgım için resmi çekemedim.
    en kısa sürede halledicem arkadaşım aklımda;)
    yarın kısmetse (ae86 denilen şahısla) şile turu yapmayı düşünüyoruz (minimum 100km) eger bi sorun yaşarsak onuda burdan aktarırız..

    Alıntı AE86LEVIN adlı üyeden alıntı
    unut sen o motoru,yaz sonu gelir jantı puhahahahha...

    bide gezerler servisçiler
    he bu arada motorla sadece 1 km gezilmiş tabi kilometre telini söküp gezdilerse bilemem (gerçi benzin baya azalmış ama olsun..)
    Aerials in the sky..

  12. #52
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    "AS150T19A",bununla geçmiş olsun arkadaşım.Direksiyondaki problemin çözümünü ve açıklamalarınıda merak ediyorum.
    Bu arada Üsküdar/Kuruçeşme'ye yakın ASYA bayisi açılmış.Yakında servisi falan olup olmadığınıda öğrenicem.

  13. #53
    uzzy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ekim 2005
    Şehir
    216 Göztepe
    Motosikleti
    Honda SW 400
    Alıntı DARKDIAMOND adlı üyeden alıntı
    "AS150T19A",bununla geçmiş olsun arkadaşım.Direksiyondaki problemin çözümünü ve açıklamalarınıda merak ediyorum.
    Bu arada Üsküdar/Kuruçeşme'ye yakın ASYA bayisi açılmış.Yakında servisi falan olup olmadığınıda öğrenicem.
    ASYA Bayii we Servis ağını genisletiooo .. Yakında her yerde Mondial gibi görmeniz mümkün .. Evet Arkadaslar benimde düsünce asamasında 150 T 19A gidip inceledimde izlenimlerinizi ara vermeden aktarırsanız sewinirim
    Uzay H
    A RH (+)
    Honda SW 400

  14. #54
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    "uzzy" Arkadaşım,Okuduğun üzere iki arkadaşımız faal olarak kullanıp bizi neredeyse eş zamanlı bilgilendiriyor.Kendilerinden detaylı görüşleri alacağımıza inanıyorum.Benim ilk incelemelerim sonucu optimum faydayı sağlayabilecek bir makina gibi geldi.Zamanlada çıkacak problemlere ve çözümlerine göre alabilirim. Özellikle servislerin tutumlarını çok merak ediyorum.

  15. #55

    Üyelik
    16 Haziran 2006
    ya ben sıfırının üstüne bindim merkatan abi kuş gibi kaldım 1,85 boyum var o değilde göstergeye bakıcam derken kaza yapma olasılığınız fazla bence düşünülmeden yapılmış bi motor yanii..

  16. #56
    titanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Motosikleti
    AS 150 T 19 A
    Alıntı burakdurnaci adlı üyeden alıntı
    ya ben sıfırının üstüne bindim merkatan abi kuş gibi kaldım 1,85 boyum var o değilde göstergeye bakıcam derken kaza yapma olasılığınız fazla bence düşünülmeden yapılmış bi motor yanii..

    göstergeye bakınca neden kaza yapacak gibi hissediyorsun kendini anlamadım

    bence sırf karalamak için bu yazıyı yazdın

    çünkü benim boyum 1.70 ve göstergeyi rahatlıkla görüyorum, mağazada üstüne oturdum ve inceledim. göremeyeceğimi sanıyordum ama çok rahat ve eğilmeden görebiliyorum. sadece saate eğilerek bakmak zorunda kaldım ama o da önemli değil.

    kaldıki senin boyun 1.85 nasıl göremiyorsun anlamadım. Boyunu tekrar ölç boyun 1.55 falan olmasın ? yanlış ölçtün galiba kendi boyunu.

  17. #57

    Üyelik
    18 Haziran 2006
    Selam millet
    bendede asya 19a var 2 ay oldu şu ötv muhabbeti olmadan önce almıştım..
    Canavar gibi gidiyor allah a şükür.. 2400 km bişisi yok..
    Modifiye etmek için kaynak arıyorum varsa bilen yardımcı olsun lütfen..
    Motorun artıları çok.. En güzel şeyde ön tarafın ağır olması.. Neden taş, çukur bu tip engellerde motor kaç km olursa olsun sarsılmıyor.. Düşünen varsa alsın derim.. Ama fazla hızlı gitmiyor.. 110 km.. düz yolda bayır aşağıda 120..
    Çünkü motor çok ağır.. Pişman olmazsınız..

  18. #58

    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul/beykoz
    Motosikleti
    kawasaki ER6N
    dün saat 14.00 itibariyle çıktığımız şile gezisini sağ salim tamamladık üstelik güzergahı uzatıp ağvaya kadar gittik..

    güzergahımız beykozdan başlayıp riva yolu üzerinden civar köyler geçilerek şileye varmaktı,şileye bir çırpıda varınca(70km) dedik ağvaya kadar gidelim(+40km)....ağvada kilimli koyu diye bakir bir koy var orada çadır kurduk as150t19 kardeşimle sabaha kadar buz kestik hiç uyumadık soğuktan

    toplamda gidiş dönüş 250 km ye yakın yol yaptık.benim motor ortalama 95 kuruş yaktı km başına,as150t19 unki 105 kuruş yaktı(yaktığı kadarda gitse)motorlar sorun çıkarmadılar.şile otobanında 125 km hız gördüm yokuş aşağı...
    fotolarıda bir ara koyarız buraya..
    benim motor 2 haftada 750 km ye ulaştı ,hiç bir sorun yaşamadım henüz...
    şile yolunda virajlarda tatmin edici bir performans sergiledi motorlar,
    olumsuzluk olaraksa,bozuk zeminde sağından solundan baya sesler geliyor(motorlarla toprak yolda bile baya ilerledik),gösterge panelindeki saat güneşin etkisiyle kararıyor gölgede bekleyince düzeliyor..

    bu arada yine birisi göstergler görünmüyo demiş,arkadaşlar komik olmayın diyorum,herşey gayet rahat görünüyor,boyunuzunda uzun olmasıda gerekmiyor.,

    şimdilik bukadar....

  19. #59
    AS150T19A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul\Beykoz
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    arkadaşlar dun cıktıgımız şile gezisine yolu büyüterek agwa kilimli koyuna kadar dewam ettik ve bir gün cadırda konakladıktan sonra geri geldik.
    toplamda 240 km yol yaptık t19larla. ve hiçbir sorun yaşamadan geziyi sag salim noktaladık.
    gidişte gezerek fazla sıkıştırmadan gittik ama dönüşte tam gaz geldik diyelibirim.
    ve benim motor 240 km yolda (şu anda 600 kmde) toplam 26 ytl arkadşımınki (720 kmde) toplam 24 ytl ciwarında bi yakıt yaktık.
    yani o km de 95 ben 105 binlira gibi bişi yaktık. rodajda oduğu düşünülürse makul bi rakam bence..
    şu anlık durum bu arkadaşlar..
    bu arada şu gösterge spekülasyonuna son noktayı koymak ve bi arkadaşın istegi üzerine motorla giderken gösterde resmini çektim tam göz hizamdan.
    boyum 1.87 biraz arka tarafa dogru oturmama ragmen göstergeyi görme pozisyonum resimdeki gibi işte. düşüyodum bu resmi cekcem diye
    Eklenti 2059
    Aerials in the sky..

  20. #60
    AS150T19A - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul\Beykoz
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    harbi eş zamanlı bi bilgilendirme oldu evrencim kutlarım

    ya şimdi ne gerek war böle sözlere ewrencim. yok benimki cok yakarmış az gidrmiş falan .yanlş şeyler bunlar arkadaşlarda yanlış anlıcak sadece ben saglıklı bi rodaj yaptım motoruma o yüzden geç açılıyo mesele bu aramızda halledelim bunu
    Aerials in the sky..


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler