Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
07 Aralık 2013, 16:58
#30081
Smudge adlı üyeden alıntı
Dün ilk defa bayiye giderek cıplak gozle 2013 lansman rengini gördüm, kendimi bir kez daha takdir ve tebrik ettim

güzel motor, umarım önümüzdeki hafta alabilirim. Konuyu dağıtmadan söyleyeyim bayideki bi çalışan arka lastiği 180 olan Hyo'lardan bahsetti ama pek sağlıklı hatta inandırıcı bulmadım, kaldı ki tabandaki yüksek artış çekişten oldukça düşürür kanısındayım. Yine de paylaşmak istedim

Özetlemek için pek zamanım yok, kısa ve öz yazacağım. Diğer arkadaşlar toparlar konuyu...
Geniş ebat lastik kullanımında, yanlardan yumurta gibi basık şekilde çıkacaktır. Buda virajlarda tehlike arz edicektir. Tabanın yere değdiği kısım aşağı yukarı aynı kalıcak. Tamamen aynı demiyorum fakat pek bir şey değişmeyecek...
Olayın kısa ve özüde şu; Sakın ama sakın... Çok tehlikeli... Ve bunu kim diyorsa halt yemiştir, kara cahildir. O adamdan kaç...
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
Reklamlar
-
07 Aralık 2013, 17:08
#30082
Smudge adlı üyeden alıntı
Dün ilk defa bayiye giderek cıplak gozle 2013 lansman rengini gördüm, kendimi bir kez daha takdir ve tebrik ettim

güzel motor, umarım önümüzdeki hafta alabilirim. Konuyu dağıtmadan söyleyeyim bayideki bi çalışan arka lastiği 180 olan Hyo'lardan bahsetti ama pek sağlıklı hatta inandırıcı bulmadım, kaldı ki tabandaki yüksek artış çekişten oldukça düşürür kanısındayım. Yine de paylaşmak istedim

öyle bir şey yok dostum
o bayi çalışanınını kafasına ıçayım
orjinal boyutu 150 zaten 160 takılabiliyor ama daha genişini takmak saçma. Zaten 180 i takamazsın gibime geliyor sürter. !70 / 70/ 17 takanı gördüm ama makina kendinden geçmiş arka tekerin yanakları rafadan yumurta gibi olmuş çocuk u çekerken tırsıyorum abi asvalttan kesiliyor diyordu :S
Fantaziye gerek yok bence en fazla takarsın 160/70/17 bakarsın keyfine.
-
07 Aralık 2013, 18:02
#30083
EMREGTR adlı üyeden alıntı
öyle bir şey yok dostum

o bayi çalışanınını kafasına ıçayım

orjinal boyutu 150 zaten 160 takılabiliyor ama daha genişini takmak saçma. Zaten 180 i takamazsın gibime geliyor sürter. !70 / 70/ 17 takanı gördüm ama makina kendinden geçmiş arka tekerin yanakları rafadan yumurta gibi olmuş çocuk u çekerken tırsıyorum abi asvalttan kesiliyor diyordu :S
Fantaziye gerek yok bence en fazla takarsın 160/70/17 bakarsın keyfine.
Zaten ben de aynı fikirdeyim, 160/70/17 yeter de artar bile .)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:58 ----------
tr_select adlı üyeden alıntı
Özetlemek için pek zamanım yok, kısa ve öz yazacağım. Diğer arkadaşlar toparlar konuyu...
Geniş ebat lastik kullanımında, yanlardan yumurta gibi basık şekilde çıkacaktır. Buda virajlarda tehlike arz edicektir. Tabanın yere değdiği kısım aşağı yukarı aynı kalıcak. Tamamen aynı demiyorum fakat pek bir şey değişmeyecek...
Olayın kısa ve özüde şu; Sakın ama sakın... Çok tehlikeli... Ve bunu kim diyorsa halt yemiştir, kara cahildir. O adamdan kaç...
Hızla uzaklaştım
sadece motoru almak için tekrar görüşmem gerekecek
-
07 Aralık 2013, 18:30
#30084
Arkadaslar 2012 model servis garantili motorumu satiyorum. Aldigim anda 180/70-17 ve 120/70-17 lastik taktim. 9000km de bitirdim lastikleri haliyle, olmaz diyenler fotolara baksinlar cok memnundum kalin lastiklerden.
Lastigin tamami kullanilamiyo dogru, ama ekstra hic bir zorlugu yok.
Öğrenciyim, dürüst bi sekilde herseyi yazdim, açıkçası bütçem de yetmiyo bu motorun sigortasına bakımına satmamda onun da etkisi var, geri mondiale döncem parayla da harcımı ödüycem.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46305988/detay
-
07 Aralık 2013, 19:31
#30085
jedilight adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 2012 model servis garantili motorumu satiyorum. Aldigim anda 180/70-17 ve 120/70-17 lastik taktim. 9000km de bitirdim lastikleri haliyle, olmaz diyenler fotolara baksinlar cok memnundum kalin lastiklerden.
Lastigin tamami kullanilamiyo dogru, ama ekstra hic bir zorlugu yok.
Öğrenciyim, dürüst bi sekilde herseyi yazdim, açıkçası bütçem de yetmiyo bu motorun sigortasına bakımına satmamda onun da etkisi var, geri mondiale döncem parayla da harcımı ödüycem.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46305988/detay
Dostum ilanı ikinci el kısmına yazarsan senin için daha verimli olur. 180 olayına gelince , ypılamaz diye bir şey yok tabiki yapılır insanlar hyosungun deposuna ducati yazıp o makinayı ducati bile yapıyor :D Görüntü dışında bir işe yarayacağını sanmam bunun yanındada hem yakıt olarak hemde makinanın stabilitesi açısından özellikle virajlarda çok zararlı olacağı kanısındayım. Sen takmışsın saygı duyarım o ayrı ;)
Engin arkadaşımında dediği gibi 160 /70 /17 yeterde artar bile .
-
07 Aralık 2013, 21:42
#30086
Marka ne öneriyosunuz pilot roadlar pahalı yaw .... Şöyleee çift hamurlu ama çokda pahalı olmayan bi lastik arıyorum.Yarışa girip diz vermicez slider eritmicez yani.
100-150 hadi bilemedin 200 lira olabilir.
-
07 Aralık 2013, 22:01
#30087
TheCooL adlı üyeden alıntı
Marka ne öneriyosunuz pilot roadlar pahalı yaw .... Şöyleee çift hamurlu ama çokda pahalı olmayan bi lastik arıyorum.Yarışa girip diz vermicez slider eritmicez yani.

100-150 hadi bilemedin 200 lira olabilir.
dostum bu lastiği deneyebilirsin Gt 650 de bile kullanan arkadaşlar var goodyear teknolojisiyle üretiliyormuş
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...1799269/detay/
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
07 Aralık 2013, 23:50
#30088
Savaları araştırmanızı öneririm, yok bütçe sorun değilse hiç düşünmeden pirelli super corsa bakın. ancak en düşük yine 600 tl ye falan bu işi halledebilirsiniz. Uzun süre binecekseniz pirelli öneririm.
-
08 Aralık 2013, 00:03
#30089
Bütçe önemli şimdi 600TL vericeğimi sanmıyorum... Araştırmalara devam ...
Teşekkürler
-
08 Aralık 2013, 00:04
#30090
jedilight adlı üyeden alıntı
Arkadaslar 2012 model servis garantili motorumu satiyorum. Aldigim anda 180/70-17 ve 120/70-17 lastik taktim. 9000km de bitirdim lastikleri haliyle, olmaz diyenler fotolara baksinlar cok memnundum kalin lastiklerden.
Lastigin tamami kullanilamiyo dogru, ama ekstra hic bir zorlugu yok.
Öğrenciyim, dürüst bi sekilde herseyi yazdim, açıkçası bütçem de yetmiyo bu motorun sigortasına bakımına satmamda onun da etkisi var, geri mondiale döncem parayla da harcımı ödüycem.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...46305988/detay
Gördüğüm kadarı ile zincir muhafazasını kesmişsiniz. 180 tabanlı lastiği hyoda gördüm, kullandım. Kesinlikle görüntü olarak kötü, çünkü lastik çok kıvrılıyor ve yanaklar hemen çatlıyor. Kullanıma etkisi var mı bilemiyorum öyle uzun bir tecrübe edinecek kadar kullanmadım.
Birde 9100 km de bu lastik normal koşullarda bitmemesi lazım, acaba yaktınızdamı bu hale geldi ?
-
08 Aralık 2013, 00:56
#30091
hisvarlar adlı üyeden alıntı
Gördüğüm kadarı ile zincir muhafazasını kesmişsiniz. 180 tabanlı lastiği hyoda gördüm, kullandım. Kesinlikle görüntü olarak kötü, çünkü lastik çok kıvrılıyor ve yanaklar hemen çatlıyor. Kullanıma etkisi var mı bilemiyorum öyle uzun bir tecrübe edinecek kadar kullanmadım.
Birde 9100 km de bu lastik normal koşullarda bitmemesi lazım, acaba yaktınızdamı bu hale geldi ?
Yanaklar kıvrılır da sürüşü etkilemez mi? Virajlarda sağ gösterip sola yatırır Allah muhafaza... 9000'deki motorun lastikleri bencede böyle olmamalı. Arkadaş ilk sahibi mi bilmiyorum ama kilometre geri sarılmış olabilir.
Malum hyo'ların kilometrelerini geri sarmak Hyo'ları sürmekten daha kolay.
LİVE TO RİDE, RİDE TO LİVE!
-
08 Aralık 2013, 00:57
#30092
o lastigi 600luk makinada bile 9000 kmde falan bitiremezsin. arkadas burnout a epey merakli anlasilan :-) debriyaj tasi ve balata da illaki bu meraktan nasibini almistir :-)
-
08 Aralık 2013, 00:58
#30093
TheCooL adlı üyeden alıntı
Bütçe önemli şimdi 600TL vericeğimi sanmıyorum... Araştırmalara devam ...
Teşekkürler
600 tl nin altında 1 takım lastik almak çok zor. En azından işe yarar bişey almak. Sava bakıcaksanız direk firmaya mail atın, mail-order ile ödeme sonrasında kargo yapıyorlar. Daha uyguna gelir.
Ama michelin,pirelli,bristone falan alıcaksanız 600 en az rakam olur.
-
08 Aralık 2013, 01:00
#30094
ysfist adlı üyeden alıntı
o lastigi 600luk makinada bile 9000 kmde falan bitiremezsin. arkadas burnout a epey merakli anlasilan :-) debriyaj tasi ve balata da illaki bu meraktan nasibini almistir :-)
Kafadan 1000TL arası masrafı var o motorun yusuf. + Fiyat çok. + o motoru alınacağına.... Neyse 
jedilight, 7.000 veriyorum. Uygunsa mesaj at.
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
08 Aralık 2013, 01:38
#30095
hisvarlar adlı üyeden alıntı
600 tl nin altında 1 takım lastik almak çok zor. En azından işe yarar bişey almak. Sava bakıcaksanız direk firmaya mail atın, mail-order ile ödeme sonrasında kargo yapıyorlar. Daha uyguna gelir.
Ama michelin,pirelli,bristone falan alıcaksanız 600 en az rakam olur.
Takım olarak değil sadece arka lastik almayı düşünüyorum önde sıkıntı yok .Arka lastikde bi kaç sorun var
tr_select adlı üyeden alıntı
jedilight, 7.000 veriyorum. Uygunsa mesaj at.
Beklediğim bi tepki oğuzdan geldi hiç şaşırmadım
-
08 Aralık 2013, 02:13
#30096
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
08 Aralık 2013, 02:19
#30097
tr_select adlı üyeden alıntı
jedilight, 7.000 veriyorum. Uygunsa mesaj at.
dostum bende geç kaldı bu çocuk nerdeki yaaa diyordum içimden :D :D :D
-
08 Aralık 2013, 02:27
#30098
EMREGTR adlı üyeden alıntı
dostum bende geç kaldı bu çocuk nerdeki yaaa diyordum içimden :D :D :D
Cbf 500 dusunmeye basladim 2 gundur. En azindan RR'dan sonra kurtarir beni. Hyocular aynamda kaybolur. Ahmet abiii
Yurt dışındayım, mesajdan ulaşın.
-
08 Aralık 2013, 02:38
#30099
tr_select adlı üyeden alıntı
Cbf 500 dusunmeye basladim 2 gundur. En azindan RR'dan sonra kurtarir beni. Hyocular aynamda kaybolur. Ahmet abiii

Bende CBR500R düşünüyorum bide kawa er6f yeni kasaları çok hoş 2 si arasındayım 2014 de bakalım bi gelsinlerde şu yeni bebekler
-
08 Aralık 2013, 02:53
#30100
tr_select adlı üyeden alıntı
Cbf 500 dusunmeye basladim 2 gundur. En azindan RR'dan sonra kurtarir beni. Hyocular aynamda kaybolur. Ahmet abiii

Çok güzel makine, ölümsüz diyenlerde var. Güç oldukça iyi, boyutlar şekil tam bir naked. Arka jant geniş, görünüş güzel. Lakin yakıt feci, hiç çekilecek gibi değil. Ama fiyatına göre sunduğuna bakınca güzel alet tabi.
Bence İstanbul'da en ekonomik ve güçlü 2 makine er6 ve f650gs. Ben sonraki motorumu f650gs düşünüyorum, tabi şartlar olgunlaştığında. Er6da bir parça sıkıntısı var, periyodik bakımlar sorun değil ama grenaj, motor parçası falan lazım olsa ocağa incir ağacı diker. F650gs çok mu farklı ? değil ama en azından makinesi ölümsüz 
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
TheCooL adlı üyeden alıntı
Bende CBR500R düşünüyorum bide kawa er6f yeni kasaları çok hoş 2 si arasındayım 2014 de bakalım bi gelsinlerde şu yeni bebekler
Şimdi o motoru 17 den getirseler, 500lük motor 50 bg 30 nm tork yanılmıyorsam. Sırf 2 parça grenaj için değer mi ? MT 07 gibi bir canavar varken hemde, çıplak ama 85 bg bir deli. Hemde 2. sınıf ülkeler için üretilmiş ucuz makine değil, kaliteli bir naked. Yada Yamahanın yine xj 6 ları hemde grenajlısı çok çok temiz o paralara bulunur. Bence hondanın yeni 500lüklerinden sadece X versiyonu iş yapar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler
Yukarı Git