Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1721

    Üyelik
    27 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 125 ve CBR 250R
    Dün indim zinciri yağladım wd40 ile önceki yağı temizledim ettim sonra dayadım castrol sprayi hoş oldu kısa sürende bir iş. Durduktan sonrada 5den veya yüksek vitesten 1 e atmayın bunu durmaya yakınken tekerlek daha dönüyorken yapın ve vites küçültürken gaz verin vites dişlileri daha kolay ve zararsız şekilde oturuyor ozaman.
    vanesy bunu beğendi.
    En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1722
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün indim zinciri yağladım wd40 ile önceki yağı temizledim ettim sonra dayadım castrol sprayi hoş oldu kısa sürende bir iş. Durduktan sonrada 5den veya yüksek vitesten 1 e atmayın bunu durmaya yakınken tekerlek daha dönüyorken yapın ve vites küçültürken gaz verin vites dişlileri daha kolay ve zararsız şekilde oturuyor ozaman.
    hayrına bide yıkasaydın motoru
    Flashock bunu beğendi.

  3. #1723
    MertGoren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 ABS
    Bendede aynı sorun oluyodu bosdayken ne 1 e ne 2 ye nekadar bassan gecmıyo


    Cozum: motoru 10 20cm ileri itmek zincir disi tam oturuyo ozaman gecer


    Buarada motorumu zabıtalar cok begendı Her gittigim yerde sevdiriyo kendini

  4. #1724
    Bulent78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda CB 600f Hornet
    Alıntı MertGoren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bendede aynı sorun oluyodu bosdayken ne 1 e ne 2 ye nekadar bassan gecmıyo


    Cozum: motoru 10 20cm ileri itmek zincir disi tam oturuyo ozaman gecer


    Buarada motorumu zabıtalar cok begendı Her gittigim yerde sevdiriyo kendini
    Duke 200 de bu problemin olduğunu bilmiyordum, açıkcası yoktur diye düşünmüştüm. DAha önce kullandığım mondial mct de de hyosung gv 250 de de araç dururken boşa geçme problemi vardı, bu çok mu büyük bir problem, hayır değil, tıpkı sizin dediğiniz gibi biraz hareket edip ya da motora biraz gaz verip yapabiliyordunuz. O kadar alışmıştım ki artık bunun bir kural olduğunu düşünmeye başlamıştım. Taaa ki şu an kuıllandığım motoru alana kadar. Ne zaman nerde olursanız olun, durduğunuzda her türlü boşa geçiyor İlk farkettiğimde çocuklar gibi sevindim. Sizi acaba boşa geçecek mi düşüncesinden kurtarıyor, ufak bir ayrıntı ama insan rahatlıyor
    ANGARAJ
    Whatever it is, it's better in the wind.
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

  5. #1725
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Alıntı Bulent78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke 200 de bu problemin olduğunu bilmiyordum, açıkcası yoktur diye düşünmüştüm. DAha önce kullandığım mondial mct de de hyosung gv 250 de de araç dururken boşa geçme problemi vardı, bu çok mu büyük bir problem, hayır değil, tıpkı sizin dediğiniz gibi biraz hareket edip ya da motora biraz gaz verip yapabiliyordunuz. O kadar alışmıştım ki artık bunun bir kural olduğunu düşünmeye başlamıştım. Taaa ki şu an kuıllandığım motoru alana kadar. Ne zaman nerde olursanız olun, durduğunuzda her türlü boşa geçiyor İlk farkettiğimde çocuklar gibi sevindim. Sizi acaba boşa geçecek mi düşüncesinden kurtarıyor, ufak bir ayrıntı ama insan rahatlıyor
    bu konuyu yazan arkadaşlarla çoğumuz rodajdayız, sorunun azalarak geçeceğini umuyoruz.
    kokopellifd bunu beğendi.

  6. #1726
    sahbazomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 ABS
    Ya inşallah ya. Tam olarak söyle oluyor: motor boşta calisiyor, yani boşta bıraktığım motoru çalıştırıyorum. Yeterli ısıya gelmesi icin bekliyorum rolantide. Sonra oturuyorum debriyaji sıkıp aşağıya itiyorum vites seysini ama yani sanki zaten 1de olduğu gibi sondaymis gibi atmıyor ancak 2-3 kere tekmelercesine vurdugumda 1e geçtiği yazıyor ekranda. Ve bazen vitesin numarası yazmıyor sadece gear yazısı çıkıyor rakamsiz. Yardımcı olur mu motoru ittirmek? Ve nasıl ittirecegim? Çalışırken? Viteste? Boşta?

  7. #1727
    MertGoren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 ABS
    bendede bazen yazmıyo bosdan 1 e atmaya calısrken 3 4 saniye yazmıyo sonra duzelıyo

  8. #1728
    vanesy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Alıntı sahbazomer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya inşallah ya. Tam olarak söyle oluyor: motor boşta calisiyor, yani boşta bıraktığım motoru çalıştırıyorum. Yeterli ısıya gelmesi icin bekliyorum rolantide. Sonra oturuyorum debriyaji sıkıp aşağıya itiyorum vites seysini ama yani sanki zaten 1de olduğu gibi sondaymis gibi atmıyor ancak 2-3 kere tekmelercesine vurdugumda 1e geçtiği yazıyor ekranda. Ve bazen vitesin numarası yazmıyor sadece gear yazısı çıkıyor rakamsiz. Yardımcı olur mu motoru ittirmek? Ve nasıl ittirecegim? Çalışırken? Viteste? Boşta?
    nasıl ittirdiğin farketmez. motoru çalıştırdın, bastın vitese geçmedi. üzerindeyken ayaklarınla 10-15 cm bile motoru ilerletsen yeter. amaç tekerleğin dönmesi. fazla zorlama vites pedalını geçmiyorsa.

    debriyaj bırakarak, olmazsa gazla vites geçirmekten de daha önce bahsetmiştim ama motorcular arasında pek bilinen, kullanılan bir yöntem değilmiş. zararı var mıdır bilmiyorum. ben kullanıyorum ve çok rahat ettim debriyajı salarak vitesi sokma metoduyla ama minibüsçü-kamyoncu yöntemidir .

  9. #1729

    Üyelik
    27 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 125 ve CBR 250R
    Yıkadım zaten ya merak etme Fatih Abi. Birde Polisport markasının çok beğendiğim turuncu elcikleri var onu satın alabileceğim bir web sitesi varmı online satış yapan madem satmıcam bu sene bi göze gönle hoş gelen birkaç ekleme yapayım diyorum.
    En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.

  10. #1730
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yıkadım zaten ya merak etme Fatih Abi. Birde Polisport markasının çok beğendiğim turuncu elcikleri var onu satın alabileceğim bir web sitesi varmı online satış yapan madem satmıcam bu sene bi göze gönle hoş gelen birkaç ekleme yapayım diyorum.
    sana daha ucuz model ve içi ya demir yada alüminyum sirkecide bakmıştım aynı para 45 tl ben alırsam bundan alaçam. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...19591273/detay

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------

    Alıntı sahbazomer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya inşallah ya. Tam olarak söyle oluyor: motor boşta calisiyor, yani boşta bıraktığım motoru çalıştırıyorum. Yeterli ısıya gelmesi icin bekliyorum rolantide. Sonra oturuyorum debriyaji sıkıp aşağıya itiyorum vites seysini ama yani sanki zaten 1de olduğu gibi sondaymis gibi atmıyor ancak 2-3 kere tekmelercesine vurdugumda 1e geçtiği yazıyor ekranda. Ve bazen vitesin numarası yazmıyor sadece gear yazısı çıkıyor rakamsiz. Yardımcı olur mu motoru ittirmek? Ve nasıl ittirecegim? Çalışırken? Viteste? Boşta?
    sen nerde oturuyorsun yakın san gelip bakayım debriaj ayarından da olur.tam ayırmıyorsa.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

    vitesleri sıkıntı yapmayın ilk bakımdan sonra düzelmeye başlıyor ilk zamanlar durmadan boşa geçmeyen motorum şimdi giderken bile boşa atığım oluyor.
    Flashock bunu beğendi.

  11. #1731
    sahbazomer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 ABS
    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sana daha ucuz model ve içi ya demir yada alüminyum sirkecide bakmıştım aynı para 45 tl ben alırsam bundan alaçam. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...19591273/detay

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:44 ----------



    sen nerde oturuyorsun yakın san gelip bakayım debriaj ayarından da olur.tam ayırmıyorsa.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

    vitesleri sıkıntı yapmayın ilk bakımdan sonra düzelmeye başlıyor ilk zamanlar durmadan boşa geçmeyen motorum şimdi giderken bile boşa atığım oluyor.
    Ya ben de yanınıza gelebilirim. Bakirkoydeyim ben.

  12. #1732
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı sahbazomer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya ben de yanınıza gelebilirim. Bakirkoydeyim ben.
    bende topkapı dayım hakkımda bölümünde numaram var ara beni

  13. #1733
    CengizYörük - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Şehir
    Tekirdağ/Merkez/Hayrabolu
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    ben de yarın kısmetse rodaj dönemini tamamlıyorum ve birkaç sorum olacak bakımı atamotor da mı yoksa spormoto da mı yaptırayım 946 km de şuanda ve neler yapılacaktı ilk bakımda tekrar güncelleyebilir misiniz ne kadar tuttuğunu falan da yazarsanız sevinirim.

  14. #1734
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı CengizYörük adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de yarın kısmetse rodaj dönemini tamamlıyorum ve birkaç sorum olacak bakımı atamotor da mı yoksa spormoto da mı yaptırayım 946 km de şuanda ve neler yapılacaktı ilk bakımda tekrar güncelleyebilir misiniz ne kadar tuttuğunu falan da yazarsanız sevinirim.
    Ben atamoto ya gitmiştim 120 tl vermiştim sadece yağ ve yağ filtresi değiştirip gönderiyor.

    spormoto karşıyada geçmeye değmez, atamoto karaköyde.
    CengizYörük bunu beğendi.

  15. #1735
    MertGoren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul/beylikdüzü
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 ABS
    Motorun saatını nasil ayarlayabiliriz

  16. #1736
    wincentt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Alıntı MertGoren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun saatını nasil ayarlayabiliriz
    Menünün iki düğmesine birden 10 saniye basılı tut yanıp sönmeye başlayacak saat. Üstekiyle saat alttakiyle dakika ayarlanıyor diye hatırlıyorum. Son olarak ayarladıktan sonra iki tuşan 2 saniye basılı tuttun mu tamamdır.

  17. #1737
    agilty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Arkadaslar bir sorum olacak duke e 150 arka lastik takan varmis. Zaten yuksek hizlara cikamayan bir motor bu sayede yakit tuketimini arttirip son hizi dusurmuyolarmi ? Benmi yanlis biliyorum. Ama cidden guzel olur 150 lastik.

  18. #1738
    wincentt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Alıntı agilty adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar bir sorum olacak duke e 150 arka lastik takan varmis. Zaten yuksek hizlara cikamayan bir motor bu sayede yakit tuketimini arttirip son hizi dusurmuyolarmi ? Benmi yanlis biliyorum. Ama cidden guzel olur 150 lastik.
    Zaten fabrika çıkışı 150 lastik takılı üzerinde. 160 takan var ama 140 takanı duymadım.

  19. #1739
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim de lastiğime civi girmişti joker marka lastik sıvısı aldım kullandım yama veya fitile gerek yok.
    Lastik sıvılarının kısa süreli kullanım için tavsiye ediliyor diye biliyordum. Yani uzun süre böyle kullanabilirsiniz ama tavsiye edilmiyor diye biliyordum... Yani sizin güvenliğiniz açısından dedim

    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sence daha mı iyi olur geniş lastik daha güzel duruyor
    Alıntı wincentt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Syanurun yanlış yazdığını sanmıyorum daha öncede fabrika çıkışı 150 lastiğin 125 ve 200 duklar için kalın olduğunu söylemişti sanırım. Benim fikrim fabrika çıkışı neyse o boyuttan şaşmamak lazım.
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka lastik için 140 tavsiye etmem syanur arkadaşta yanlış yazmıştır büyük ihtimalle 150 ve 160 lastikten ne aşağısı ne yukarısı takılmamalı bence.
    Şu lastik olayına ufak bir açıklık getireyim. Yanlış yazmadım, 140 lık demek istmiştim. Sizin hint malı 150 lik arka lastiklerin tasarımını(ovalliğini) incelerseniz misal bir michelin'in 150lik spor lastiğinden özellikle asfalta temas alanı olarak daha farklı olduğunu görürsünüz. Umurcan da bununla ilgili bişeyler okumuş zaten biyerde. Yani sizin orjinal lastikler toplamda 150 lik genişliğinde fakat yere temas eden kısım normal 150 likten daha dar. Ve yanal kısma geçişte bir garip zaten, ovalden ziyade daha keskin bir geçiş var, yumurta gibi. Benim garajda incelemiştik.

    Bunun sebebi 1 taşla 2 kuş vurmak istemeleri büyük ihtimalle. Duke 125'te de aynı lastikleri kullanmışlar. 15 hp lik bir alette 150 lik arka lastik kullanmak n.ş.a.'da kasacağı için dar tasarımlı bir 150'lik arka lastik takmışlar. Ama baktığında geniş görünüyor mu, görünüyor . Bu lastik Duke200 de performans olarak yeterli oluyor (kaliteli değil ama orası ayrı). Ancak bu da normal bir ~140 lığa tekabül ediyor gibi. Zaten CBR250, Wolf250 vb, sınıftaki hiç bir motorda ben 150 lik bir lastik görmedim.

    Zaten izlemişsinizdir, Duke 390 için özel tasarım bir 150 lik lastik yapmış metzeller. Özel tasarım dediği de uzaydan gelme bir tasarım değil, hem yeterli tutuşu sunacak hem de motorun kıvraklığını azaltmayacak biraz rütuşlu bir tasarım. Ama dikkatinizi çekerim 44 hp lik, sizinki ile saynı şase-ebat ve sadece +10kg lık motora 150 lik metzeller kullanıyorlar. Ama aynı zamanda 15hp lik Duke125'e de 150 lik başka bir lastik uyguluyorlar Fabrika herşeyin en iyisini bilir ama bazen ufak aldatmacalar vardır

    Yani tercih sizin tabi ama illa fab. verilerine uyucaz bazı şeyleri görmezden gelmeyin derim. Sonuçta yola tutunma performansını sağlayabilecek genişlikten daha geniş olan bir lastik motoun gücünden yer(hızlanma ve son sürat), motoru yatırmayı zorlaştırır(kıvraklık), yakıt tüketmini artırır(140-150 çok çok az farkeder), yağmurda gezinmeye sebep olur(dar lastik suyu daha iyi yarar ve asfalta ulaşır, yüzey genişledikçe "yüzme" ihtimali artar, özellikle hafif olan arka tekerde). 140 lık bir Pirelli Sportdeamon'un bu motora fazlasıyla yeterli olacağını ve hiç bir sorun yaşatmayacağını düşünüyorum sadece.
    xawa, vanesy ve rmz_71 bunu beğendiler.
    #sürenadam

  20. #1740
    Gökhan45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2013
    Şehir
    Kadıköy/İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke
    Arkadaşlar herkese merhabalar. Uzun zamandır bu sayfayı offline olarak takip ediyorum. En sonunda bugün üye oldum. Duke 125 başlığında etkileşim olmadığı için sizlerden bilgi almak istedim. Ben 2. el Duke 125 almayı düşünüyorum. İmkanlarım ona el veriyor şu an. Maksimum 8000 km'de 7.500 ila 7.800 lira civarı uygun bir Duke 125 bulabilme imkanım sizce nedir? 2. el fiyatları genelde 8.250 civarında seyrediyor ama bazen 7500'e bile uygun motosiklet düşmüyor değil. 2 hafta içerisinde alacak gibiyim birde sizlere danışmak istedim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)