Ben konyadayım 1 haftadır RKS RK200-R takip ediyorum, konu dikkatimi çektide, fiyat performans analizi yapıldığında omotorun arazi performansı ve tatmini konusunda diyeceği olan yokmudur, normalde bir F 650 sahibiyim lakin arazide cross makine ihtiyacım var,
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
bu arada RKS nin fotoları oldukça güzel görünüyor, bende birkaç arkadaşın tavsiyesi üzerine RKS almaya karar verdim lakinbinip denemeden almak istemiyorum.
ben rks rk_200 kullanıcısıyım, motoru yeni aldım sayılır.. o yüzden pek test etme imkanım olmadı. ama geçen gün bahçede bir kalkış videosu çektim. Henüz motora alısamadığım için ve 90 kg yakın olduğum için pek sağlıklı olmadı ama yinede konunun linkini attım aşağıya bir göz at
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/111697-rks-r_200-cross-yeni-motorum-ilk-video.html
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
sen boy ve kilonu dert etme hem de hiç dert etme, biz ne kilolular biliyoruz, makineyi keklik gibi sektiriyor valla, tam kontrol kabiliyetini geliştirdikçe motordan keyf almaya başlarsın, gerekirse cross ileri sürüş teknikleri dersini al derim.
boluda öyle bir eğitim yok maalesef her yer dağ parkur ama,düşe kalka öğrenecez artık, tabi yanımda deneyimli bir arkadaş olsa daha kolay öğrenirim ama yapacak birşey yok, ktm ye zemin hazırlamak istiyorum bu motorla
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
hem STR hemde pioner200 kullanmış biri olarak her motorun kendine göre artıları var. RKS'nin eniyi özelliği motor bloğu seçimi fakat STR'ye kıyasla bana göre çok eksiği var.
cross motor dediğin yerden yüksek olmalıdır fakat rks ye oturduğumda sanki chopper motora oturmuşum gibi dizlerim kıvrık ve ayak tabanlarım yere tam değiyor(boyum 175) str'de ise parmak uçlarım kıvrık vaziyette duruyordum.
rks'nin şasisi boru tipidir, str'nin şasi ise "Derbi senda" ile birebir aynıdır.
rks'nin arka amortisörü çok alçak ve yumuşaktır, tekerlik ve çamurluk arasındaki pay çok azdır, oturduğunuzda hemen çöker. tek kişi bir yerden atladığınızda teker çamurluğa sürter, artçı ile sürüş yapıyorsanız en ufak bir tümsekten geçince gene sürter. str'de ise teker ve çamurluk arasındaki pay çok fazladır, arkamda 100kiloluk artçı varken kaldırımdan atlamıştım.
str'yi biraz motor bloğu yüzünden birazda ihtiyaçtan sattım. diyeceksinizki neden sonrasında pioner200aldın??
keşke strnin motor bloğu rks'nin aynısı olsaydı da gene str alsaydım
pioner'i seçmemin 2.sebebi 2.el fiyatlarının çok uygun olması.
yani bana göre rks'nin en büyük artısı motor bloğudur.
biraz daha tork için arka dişliyi değiştirecek arkadaşlar, parçacılardan Ramzey200 arka dişli(56diş) derseniz ellerinde yoksa bile getirtirler. zannedersem ben 30-40tl gibi bir miktara almıştım.
ben 87 88 kg ım artçımda 85 kg dı 2 gün önce dağda gezdik, birçok tümsekten geçtik ama hiç sürtme yaşamadık bu arada rks nin arka dişlisinin orjinali kaçtır? ramzey 200 dişlisi ile birebir uyumlumudur? yeterince tork için 56 dişli yeterlimidir? motor hakındaki detaylı araştımanızı burda paylaştığınız için teşekkür ederim
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
çünkü amortisörün daha çok yeni, neyse inşallah dediğim olmaz. dişlinin üzerinde yazar (48T, 51T gibi) orjinal olarak 56dan büyüğünü bulamazsın, daha büyünü yaptırablirsin ama buseferde hızın çokdüşer ve motoru çok yorarsın.
evet öyle diyorum yada SRT'ye rks motoru takılırsa süper olurdu diyorum
orjinal olarak derken, mesela ramzeyin orjinal 56 lık dişlisi benim rks ye uyumlumudur? rks nin 56 dişlisi yok bildiğim kadarı ile ?
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
tahminimce dişlinin oturduğu arka göbek çapı ve cıvata delikleri(5adet) aynıdır diye tahmin ediyorum. parçacıya motorla gidip alacağın dişliyi ve kendi göbeğini kumpasla ölçersin. bence cıvata delikleri ve göbek çapı aynı olacaktır
guzel yorum olmus eline sağlık,
iki modeli inceleyen bir merakli olarak birseyler eklemek isterim
yanlis gormediysem yeni kasa rks(sari jantli olan) ile kuba nin jantlari, on ve arka amortisorleri, gidonlari, fren kablolari aynı.
Benim bir de bu kulvarda "yuki izci" hosuma gitti ama hiç yakından gormedim. inceleyen var mı arnızda acaba.
Bu arkadaşta http://www.motosiklet.net/forum/memb...232-96617.html Yuki izci var özel mesaj ile ulaşabilirsin.
az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------
az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?
Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...
Merhaba arkadaşlar bende bu motosikletten aldım. artık ben de aranızdayım.
http://imageshack.us/photo/my-images...028404062.jpg/
http://www.imageshack.us/photo/my-im...212356469.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...213245110.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...132660404.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images...975189394.jpg/
Önden 3 dişli küçültmek, arkadan 9 dişli büyütmeye bedel değilmi? O zaman motor 60 km yi geçmez gibi geliyor?bazen araziye çıkmak için 25 30 km kadar gitmem gerekiyor En azından düz yolda da 80 gitmeli
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------
Güzel motor, aramıza hoşgeldin
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)