Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

RKS RK200-R Cross Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    braingulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Motosikleti
    Su an yok, en son gsx600f (katana)idi
    seleden kayip bir ayak uzerine tam basmak en iyisi , boylece bacagi gerip kaslari incitmezsin diye dusunuyorum.
    bu videodaki adam 1.48 heralde


    Alıntı leons adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Boy elbette dediğin gibi önemsiz fakat bazen yüksek seleli motorlar bende kas ağrıları yapıyor. Boşta durduğum zaman bir ayağımı yere basmak zorundayım fakat diğer ayak biraz yukarda kalınca kas ağrıları oluyor dengesiz oturuştan.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Alıntı braingulp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    seleden kayip bir ayak uzerine tam basmak en iyisi , boylece bacagi gerip kaslari incitmezsin diye dusunuyorum.
    bu videodaki adam 1.48 heralde
    Motora böyle binip inmek de artistik bir hava katmış

  3. #43

    Üyelik
    22 Ocak 2013
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    BMW F 650
    Ben konyadayım 1 haftadır RKS RK200-R takip ediyorum, konu dikkatimi çektide, fiyat performans analizi yapıldığında omotorun arazi performansı ve tatmini konusunda diyeceği olan yokmudur, normalde bir F 650 sahibiyim lakin arazide cross makine ihtiyacım var,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

    bu arada RKS nin fotoları oldukça güzel görünüyor, bende birkaç arkadaşın tavsiyesi üzerine RKS almaya karar verdim lakinbinip denemeden almak istemiyorum.

  4. #44
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu
    ben rks rk_200 kullanıcısıyım, motoru yeni aldım sayılır.. o yüzden pek test etme imkanım olmadı. ama geçen gün bahçede bir kalkış videosu çektim. Henüz motora alısamadığım için ve 90 kg yakın olduğum için pek sağlıklı olmadı ama yinede konunun linkini attım aşağıya bir göz at
    http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-videolari/111697-rks-r_200-cross-yeni-motorum-ilk-video.html
    Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...

  5. #45

    Üyelik
    22 Ocak 2013
    Şehir
    konya
    Motosikleti
    BMW F 650
    sen boy ve kilonu dert etme hem de hiç dert etme, biz ne kilolular biliyoruz, makineyi keklik gibi sektiriyor valla, tam kontrol kabiliyetini geliştirdikçe motordan keyf almaya başlarsın, gerekirse cross ileri sürüş teknikleri dersini al derim.

  6. #46
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu
    boluda öyle bir eğitim yok maalesef her yer dağ parkur ama,düşe kalka öğrenecez artık, tabi yanımda deneyimli bir arkadaş olsa daha kolay öğrenirim ama yapacak birşey yok, ktm ye zemin hazırlamak istiyorum bu motorla
    Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...

  7. #47
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    hem STR hemde pioner200 kullanmış biri olarak her motorun kendine göre artıları var. RKS'nin eniyi özelliği motor bloğu seçimi fakat STR'ye kıyasla bana göre çok eksiği var.
    cross motor dediğin yerden yüksek olmalıdır fakat rks ye oturduğumda sanki chopper motora oturmuşum gibi dizlerim kıvrık ve ayak tabanlarım yere tam değiyor(boyum 175) str'de ise parmak uçlarım kıvrık vaziyette duruyordum.
    rks'nin şasisi boru tipidir, str'nin şasi ise "Derbi senda" ile birebir aynıdır.
    rks'nin arka amortisörü çok alçak ve yumuşaktır, tekerlik ve çamurluk arasındaki pay çok azdır, oturduğunuzda hemen çöker. tek kişi bir yerden atladığınızda teker çamurluğa sürter, artçı ile sürüş yapıyorsanız en ufak bir tümsekten geçince gene sürter. str'de ise teker ve çamurluk arasındaki pay çok fazladır, arkamda 100kiloluk artçı varken kaldırımdan atlamıştım.
    str'yi biraz motor bloğu yüzünden birazda ihtiyaçtan sattım. diyeceksinizki neden sonrasında pioner200aldın??
    keşke strnin motor bloğu rks'nin aynısı olsaydı da gene str alsaydım
    pioner'i seçmemin 2.sebebi 2.el fiyatlarının çok uygun olması.
    yani bana göre rks'nin en büyük artısı motor bloğudur.
    biraz daha tork için arka dişliyi değiştirecek arkadaşlar, parçacılardan Ramzey200 arka dişli(56diş) derseniz ellerinde yoksa bile getirtirler. zannedersem ben 30-40tl gibi bir miktara almıştım.

  8. #48
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu
    ben 87 88 kg ım artçımda 85 kg dı 2 gün önce dağda gezdik, birçok tümsekten geçtik ama hiç sürtme yaşamadık bu arada rks nin arka dişlisinin orjinali kaçtır? ramzey 200 dişlisi ile birebir uyumlumudur? yeterince tork için 56 dişli yeterlimidir? motor hakındaki detaylı araştımanızı burda paylaştığınız için teşekkür ederim
    Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...

  9. #49
    braingulp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Motosikleti
    Su an yok, en son gsx600f (katana)idi
    RKS yi yukseltip amortisoru degistirdikten sonra daha iyi bir motor olur diyorsun yani.

    Alıntı 35emre35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hem STR hemde pioner200 kullanmış biri olarak her motorun kendine göre artıları var. RKS'nin eniyi özelliği motor bloğu seçimi fakat STR'ye kıyasla bana göre çok eksiği var.
    cross motor dediğin yerden yüksek olmalıdır fakat rks ye oturduğumda sanki chopper motora oturmuşum gibi dizlerim kıvrık ve ayak tabanlarım yere tam değiyor(boyum 175) str'de ise parmak uçlarım kıvrık vaziyette duruyordum.
    rks'nin şasisi boru tipidir, str'nin şasi ise "Derbi senda" ile birebir aynıdır.
    rks'nin arka amortisörü çok alçak ve yumuşaktır, tekerlik ve çamurluk arasındaki pay çok azdır, oturduğunuzda hemen çöker. tek kişi bir yerden atladığınızda teker çamurluğa sürter, artçı ile sürüş yapıyorsanız en ufak bir tümsekten geçince gene sürter. str'de ise teker ve çamurluk arasındaki pay çok fazladır, arkamda 100kiloluk artçı varken kaldırımdan atlamıştım.
    str'yi biraz motor bloğu yüzünden birazda ihtiyaçtan sattım. diyeceksinizki neden sonrasında pioner200aldın??
    keşke strnin motor bloğu rks'nin aynısı olsaydı da gene str alsaydım
    pioner'i seçmemin 2.sebebi 2.el fiyatlarının çok uygun olması.
    yani bana göre rks'nin en büyük artısı motor bloğudur.
    biraz daha tork için arka dişliyi değiştirecek arkadaşlar, parçacılardan Ramzey200 arka dişli(56diş) derseniz ellerinde yoksa bile getirtirler. zannedersem ben 30-40tl gibi bir miktara almıştım.

  10. #50
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    Alıntı bassy_bolu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 87 88 kg ım artçımda 85 kg dı 2 gün önce dağda gezdik, birçok tümsekten geçtik ama hiç sürtme yaşamadık bu arada rks nin arka dişlisinin orjinali kaçtır? ramzey 200 dişlisi ile birebir uyumlumudur? yeterince tork için 56 dişli yeterlimidir? motor hakındaki detaylı araştımanızı burda paylaştığınız için teşekkür ederim
    çünkü amortisörün daha çok yeni, neyse inşallah dediğim olmaz. dişlinin üzerinde yazar (48T, 51T gibi) orjinal olarak 56dan büyüğünü bulamazsın, daha büyünü yaptırablirsin ama buseferde hızın çokdüşer ve motoru çok yorarsın.

    Alıntı braingulp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RKS yi yukseltip amortisoru degistirdikten sonra daha iyi bir motor olur diyorsun yani.
    evet öyle diyorum yada SRT'ye rks motoru takılırsa süper olurdu diyorum

  11. #51
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu
    orjinal olarak derken, mesela ramzeyin orjinal 56 lık dişlisi benim rks ye uyumlumudur? rks nin 56 dişlisi yok bildiğim kadarı ile ?
    Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...

  12. #52
    35emre35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    crf250 L
    tahminimce dişlinin oturduğu arka göbek çapı ve cıvata delikleri(5adet) aynıdır diye tahmin ediyorum. parçacıya motorla gidip alacağın dişliyi ve kendi göbeğini kumpasla ölçersin. bence cıvata delikleri ve göbek çapı aynı olacaktır

  13. #53
    pegasso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2005
    Motosikleti
    Suzuki Burgman An400 (Satıldı)
    guzel yorum olmus eline sağlık,
    iki modeli inceleyen bir merakli olarak birseyler eklemek isterim
    yanlis gormediysem yeni kasa rks(sari jantli olan) ile kuba nin jantlari, on ve arka amortisorleri, gidonlari, fren kablolari aynı.
    Benim bir de bu kulvarda "yuki izci" hosuma gitti ama hiç yakından gormedim. inceleyen var mı arnızda acaba.

  14. #54
    Mehmet Turan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Honda CRF250L
    Alıntı pegasso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    guzel yorum olmus eline sağlık,
    iki modeli inceleyen bir merakli olarak birseyler eklemek isterim
    yanlis gormediysem yeni kasa rks(sari jantli olan) ile kuba nin jantlari, on ve arka amortisorleri, gidonlari, fren kablolari aynı.
    Benim bir de bu kulvarda "yuki izci" hosuma gitti ama hiç yakından gormedim. inceleyen var mı arnızda acaba.
    Bu arkadaşta http://www.motosiklet.net/forum/memb...232-96617.html Yuki izci var özel mesaj ile ulaşabilirsin.

  15. #55
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu
    az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

    az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?
    Dağda motor kullanan asfaltta yan yatmaz...

  16. #56

  17. #57
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı bassy_bolu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:58 ----------

    az önce rks motoru arayara dişli ebatlarını öğrendim, Ön:18 Arka:54 müş.. Arkayı ramzeyin 56 lık dişlisi ile değiştirirsem yeterince tatminkar olurmu acaba?
    Arkada 2 dis degistirirsen cok sey farketmez hem de pahali olur. 15 on disli tak devam et

  18. #58
    Barkar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    Şehir
    ADAPAZARI
    Motosikleti
    RKS RK200-R
    Alıntı armaonika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben konyadayım 1 haftadır RKS RK200-R takip ediyorum, konu dikkatimi çektide, fiyat performans analizi yapıldığında omotorun arazi performansı ve tatmini konusunda diyeceği olan yokmudur, normalde bir F 650 sahibiyim lakin arazide cross makine ihtiyacım var,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------

    bu arada RKS nin fotoları oldukça güzel görünüyor, bende birkaç arkadaşın tavsiyesi üzerine RKS almaya karar verdim lakinbinip denemeden almak istemiyorum.
    Arkadaşım bumotoru şöyle düşünmen lazım Ramzeyin yeni modeli. Neden dersen ramzeyde daha önceden olan sıkıntıların hepsini bu motorda düzenleyip yapmışlar.

  19. #59

  20. #60
    bassy_bolu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2009
    Şehir
    bolu
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkada 2 dis degistirirsen cok sey farketmez hem de pahali olur. 15 on disli tak devam et
    Önden 3 dişli küçültmek, arkadan 9 dişli büyütmeye bedel değilmi? O zaman motor 60 km yi geçmez gibi geliyor?bazen araziye çıkmak için 25 30 km kadar gitmem gerekiyor En azından düz yolda da 80 gitmeli

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:44 ----------

    Güzel motor, aramıza hoşgeldin


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler