Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
12 Ekim 2010, 22:35
#8121
mehmetgv250 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ben motora geçen se de ondan önceki senelerde de kar yağmadığı sürece hep bindim. tabi yaz gibi sık sık hergün değil ama gene de baya bindim yani. aramızda var mı yaza kadar motora kontak kapatan
Vallaa ben şu anda kapadım sayılır havalar böyle giderse binmeyi düşünmüyorum binsem bile çok kısa turlar olur ancak .motorum zaten kapalı yerde duruyor bir branda alırsam üstüne kışa kadar duracak büyük ihtimalle.
Reklamlar
-
12 Ekim 2010, 23:23
#8122
merhaba
bende bu aralar chopper araştırıyorum Ankara'da motor piyasası canlı değil aldığım motor elimde kalsın istemiyorum.Bi GV250 buldum 2007 4700 TL ye, temiz görünüyor. Alsam ANKARADA servis yedek parça sıkıntısı olurmu.Elimden kolay çıkartabilirmiyim.veya alternatif motor tavsiyeniz varmı 5000tl ye kadar yorumlarınızı rica ediyorum.....
-
13 Ekim 2010, 00:21
#8123
gv250 ye alternatif göremiyorum 250CC sınıfında tabi
2007 model eğer kazası belası borcu harcı yoksa fiyatı iyi
-
13 Ekim 2010, 14:45
#8124
merhaba Arkadaşlar, sizlerden fikirlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. 250 cc Keeway shadowumu önümüzdeki hafta satıyorum. satma nedenim şehirler arası yollarda biraz yavaş kalması ve çok güven vermemesidir. Max. 90 km hıza çıkabildim. Tork olarak daha güçlü 110-120 km görebileceğim 4000-5000 Tl aralığında motor almak istiyorum. GV 250'yi incelediğimde 250 cc olmasına karşın sınıfının en güçlüsü olduğunu gördüm. Ama, bir taraftanda biraz daha para biriktirip (6000-7000 tl aralığında) 250 cc üstü bir motor mu alsam diye düşünüyorum. Bu sınıftaki tercihim ise Kaw. En 500 dür. Bütçeme göre modelleri 1999-2003 arasında değişmektedir. 10 senelik 500 cc motor yerine 2-3 yaşında GV250 daha mı mantıklı sizce. Tabiyki yedek parça ve servis ağını da atlamamız gerekli. Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
-
13 Ekim 2010, 15:01
#8125
Buradaki herkez sana "93-2003 arası kawa alacağına, sıfır yada 1-2 yaşlarında temiz hyo al" diyecektir. Kaldı ki 6-7 binlere sıfıra yakın temizlikte bir model alırsın düzgün kullanır en az 2 sene rahat edersin, başın ağrımaz.
-
13 Ekim 2010, 15:15
#8126
slm arkadaslar... kis geldi diye kontak kapatanlar akuyu de sokuyormusunuz???
-
13 Ekim 2010, 15:15
#8127
gültekinn adlı üyeden alıntı
merhaba Arkadaşlar, sizlerden fikirlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. 250 cc Keeway shadowumu önümüzdeki hafta satıyorum. satma nedenim şehirler arası yollarda biraz yavaş kalması ve çok güven vermemesidir. Max. 90 km hıza çıkabildim. Tork olarak daha güçlü 110-120 km görebileceğim 4000-5000 Tl aralığında motor almak istiyorum. GV 250'yi incelediğimde 250 cc olmasına karşın sınıfının en güçlüsü olduğunu gördüm. Ama, bir taraftanda biraz daha para biriktirip (6000-7000 tl aralığında) 250 cc üstü bir motor mu alsam diye düşünüyorum. Bu sınıftaki tercihim ise Kaw. En 500 dür. Bütçeme göre modelleri 1999-2003 arasında değişmektedir. 10 senelik 500 cc motor yerine 2-3 yaşında GV250 daha mı mantıklı sizce. Tabiyki yedek parça ve servis ağını da atlamamız gerekli. Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Senin motorunda bir sorun olması gerekiyor maximum 90 çok düşük o motor için. Bende Bisan Lifan Roadstar 250 cc var ve ben 130-140 km lerde gidiyorum.
250 cc bir motor alacaksan Gv 250 sınıfının en güzel motorudur. Başka japon motoru falan arama derim.
-
13 Ekim 2010, 20:07
#8128
benim de ilk motorum keeway SL150 idi tek kişi 110 artçıyla 120'yi görüyodum o shadowda bi sorun var sanırım.
arkadaşlar ön rüzgarlık camım mat. cam dediğim mika tabiki. bulanık gösteriyor. nasıl bi işlem yapabilirim bilgisi fikri olan var mı?
-
13 Ekim 2010, 20:47
#8129
selam arkadaşlar.
ben kış uykusunda aküyü çıkartmıyorum ama 2 haftada bir 10-15 dk çalıştırıyorum vitesi boşa alıp
sonra tekrar uyuytuyorum
2 kıştır aynı işlemleri yapıyorum ama sanırım akünün değişme vakti yaklaşıyor.kısmetse önümüzdeki yaza hem yağ hemde akü değişimi ile gireceğim.birde geriye kalan kafamdaki aksesuarları yapacağım.sonra süper ve ful ötesi olacak
gültekinn arkadaşım bence sen artık 250cc alma.zaten kullanmışsın acemiliğini atmışsın.kawanın da 2003 ünü bulabilirsen al ama 7000 tl ye temiz gv650 de bulabilme ihtimalin var.çok süper makinalar.sport cruiser diyebiliriz.bence bir araştır derim..
mehmet sanırım değiştirsen en mantıklısı olacak..yada birkaç dereceli ince zımpara ile ıslak şekilde zımparalayabilirsin.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
13 Ekim 2010, 23:45
#8130
gültekinn adlı üyeden alıntı
merhaba Arkadaşlar, sizlerden fikirlerinizi paylaşmanızı rica ediyorum. 250 cc Keeway shadowumu önümüzdeki hafta satıyorum. satma nedenim şehirler arası yollarda biraz yavaş kalması ve çok güven vermemesidir. Max. 90 km hıza çıkabildim. Tork olarak daha güçlü 110-120 km görebileceğim 4000-5000 Tl aralığında motor almak istiyorum. GV 250'yi incelediğimde 250 cc olmasına karşın sınıfının en güçlüsü olduğunu gördüm. Ama, bir taraftanda biraz daha para biriktirip (6000-7000 tl aralığında) 250 cc üstü bir motor mu alsam diye düşünüyorum. Bu sınıftaki tercihim ise Kaw. En 500 dür. Bütçeme göre modelleri 1999-2003 arasında değişmektedir. 10 senelik 500 cc motor yerine 2-3 yaşında GV250 daha mı mantıklı sizce. Tabiyki yedek parça ve servis ağını da atlamamız gerekli. Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
250cc üzeri almak daha mantıklı tabi çok eski model olmasa iyi olur fakat bu da imkan meselesi eğer imkanlar kısıtlı ise yine en iyisi GV250 110-120 km arası çok rahat gider sorun çıkarmaz.
-
13 Ekim 2010, 23:48
#8131
mehmetgv250 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar ön rüzgarlık camım mat. cam dediğim mika tabiki. bulanık gösteriyor. nasıl bi işlem yapabilirim bilgisi fikri olan var mı?
Eğer çok kötüyse, yani masrafa ve uğraşmaya değerse (orjinalse değer bence), önce camı sırasıyla 1000, 2000 ve 3000'lik zımparalarla zımparalıyorsun. Sonra aşağıda linki olan ürününden alıp camı cilalıyosun ve ilk günkü haline geliyor. Sadece zımparayla yaparsan yine bulanık olur küçük çiziklerden dolayı. Arabaların far camları bu şekilde temizlenip parlatılıyor.
http://www.hepsiburada.com/Liste/Pro...d=othrzg-12310
-
14 Ekim 2010, 00:33
#8132
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
mehmet sanırım değiştirsen en mantıklısı olacak..yada birkaç dereceli ince zımpara ile ıslak şekilde zımparalayabilirsin.
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Eğer çok kötüyse, yani masrafa ve uğraşmaya değerse (orjinalse değer bence), önce camı sırasıyla 1000, 2000 ve 3000'lik zımparalarla zımparalıyorsun. Sonra aşağıda linki olan ürününden alıp camı cilalıyosun ve ilk günkü haline geliyor. Sadece zımparayla yaparsan yine bulanık olur küçük çiziklerden dolayı. Arabaların far camları bu şekilde temizlenip parlatılıyor.
http://www.hepsiburada.com/Liste/Pro...d=othrzg-12310
cam orjinal hyosung camı değil, kawasaki VN1500'ün camı. yani o motorun orjinali mi bilmiyorum ama bu motorda takılıydı. bi arkadaşım hediye etti heybetli ve değerli bişey. linkteki ürünü ve bunun gibileri bi araştırıyım bide dediğiniz gibi zımpara alıyım bi deneyim bakalım olacak mı..
bide polisaj uygulamasından bahsediyolar polisaj keçesiyle yepyeni görünüm elde edersin diyolar ne derece doğru bilmem.
-
14 Ekim 2010, 18:58
#8133
Canan Hocam özelden mesaj attım bakabilir misiniz?
Ayhan Hocamla salı günü Çorum'da buluştuk. Önce birer kahve içtik ve ardından Osmancık'a doğru yola çıktık. Ben motorumun sesini çok beğenirdim fakat Ayhan abinin motorunun sesini duyunca benimki yavru kedi sesi gibi gelmeye başladı Egsozu özel galiba.
Bence zevkli fakat biraz virajı bol bir yolculuktan sonra Osmancık'ta birer kahve daha içtik. O arkadaşları ile Salı gecesini geçirecek ve İstanbul'a doğru yola çıkacak idi. Ben ise çalıştığım ilçeye ara yolları kullanarak ulaştım.
Ayhan Hocamla tanışmak başlı başına zevk olmakla beraber iki GV'nin yollardaki karizmatik duruşu daha da keyiflendirdi beni. Hakkaten dışarıdan çok karizmatik görünen bir motor ben hep üzerinde olduğumdan fark etmemiştim.
Pantolonumun içlikleri, montumun içliği ve giydiğim kazak, ek eldiven ve ayağıma giydiğim dört kat çorap sayesinde üşümedim. Hava don yapacak kadar soğuyana kadar da binmeyi düşünüyorum motora elbette hızımı düşürmek kaydıyla.
Hepinize mutlu sürüşler.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
-
14 Ekim 2010, 22:05
#8134
Merhaba arkadaşlar, Şubat ayına kadar bekleyeceğim. 2004 üstü model 6500-7000 tl civarında en500 veya sizlerinde değindiği gibi gv650 bulabilirsem hayırlısıyla alacağım. Yorumlar için teşekkür ederim.
-
14 Ekim 2010, 22:44
#8135
mehmetgv250 adlı üyeden alıntı
bide polisaj uygulamasından bahsediyolar polisaj keçesiyle yepyeni görünüm elde edersin diyolar ne derece doğru bilmem.
Cila kısmını elle yapmak yerine polisaj makinesiyle yapma imkanın varsa hem daha az uğraşırsın hem de biraz daha iyi olur. Polisaj makinesi bulamazsan ve illa polisajla yapmak istiyorsan zımpara işinden sonra cilanı da alıp cila yapan bir yere yaptırabilirsin. 5-10 dk.'lık bir iş.
-
14 Ekim 2010, 23:10
#8136
timoti adlı üyeden alıntı
Ben motorumun sesini çok beğenirdim fakat Ayhan abinin motorunun sesini duyunca benimki yavru kedi sesi gibi gelmeye başladı
Egsozu özel galiba.
Bildiğim kadarıyla o da benim gibi dıştaki susturucuları sökmüştü.Sen de yapabilirsin oldukça basit bir işlem.
-
14 Ekim 2010, 23:40
#8137
motocycleboyreigns adlı üyeden alıntı
Bildiğim kadarıyla o da benim gibi dıştaki susturucuları sökmüştü.Sen de yapabilirsin oldukça basit bir işlem.
Benim dıştaki susturucu sökülmüş durumda zaten. Ayhan abinin motorundaki egsoz bizimkinden farklı. Gaza bastığında kaçılın bakıyııııııım şeklinde bir hissiyat uyandırıyor.
En umutsuz köle, köle olduğunu bilmeyendir.
-
15 Ekim 2010, 01:06
#8138
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Cila kısmını elle yapmak yerine polisaj makinesiyle yapma imkanın varsa hem daha az uğraşırsın hem de biraz daha iyi olur. Polisaj makinesi bulamazsan ve illa polisajla yapmak istiyorsan zımpara işinden sonra cilanı da alıp cila yapan bir yere yaptırabilirsin. 5-10 dk.'lık bir iş.
evet daha mantıklı gibi daha iyi olur dediğin gibi polisaj makinesi olan biyere yaptırıyım söylediğin ürünü de inceledim gayet güzel bi ürün yardımın için saol slayer
-
15 Ekim 2010, 19:47
#8139
Arkadaşlar selam. Gv250 için ön malifold lastiği lazım nereden,kaça buluruz?
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
-
15 Ekim 2010, 20:45
#8140
mehmetgv250 adlı üyeden alıntı
evet daha mantıklı gibi daha iyi olur dediğin gibi polisaj makinesi olan biyere yaptırıyım söylediğin ürünü de inceledim gayet güzel bi ürün yardımın için saol slayer
Önemli Değil
vıceroy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam. Gv250 için ön malifold lastiği lazım nereden,kaça buluruz?
Sahibinden.com'da var bi tane 70 TL
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-lastik/detay?
Ayrıca hyosungsource'da var. 32 TL ama 32 TL de kargosu var.
http://www.hyosungsource.com/parts/g...pe-front-gv250
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler