Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

Nedendir bu yüksek cc'li motor isteği.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Şehir
    Gemlik
    Motosikleti
    Yamaha xt 600
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istanbul için konuşuyorum artık yüksek hacim motor sürmek araba sürmeyle eşdeğer yüksek hacim motorlarda arabalar gibi bekliyor çok denk geliyorum öyle adam benim geçdiğim yerlerden benim yaptığım kıvrak manevraları yapamıyor kalıyor öyle araba gibi ışıklarda bekliyor.. motor sürmenin bir avantajı kalmıyor onun için araba alsa sürse aynı şey..
    Siz motosiklet kullanmayı bilmeyen büyük cc lilere denk gelmişsiniz ya da yan çanta fetişlerine.Fazer yılan gibi kıvrılıyor sıkışık trafikte de he tabi cruiser kullanıyorsa bekleyecek yapacak birşey yok.
    Arkadaşlar büyük cc tamamen zevk meselesidir.hobi amaçlı kullanılır.küçük motosikletimi de satacağım.büyük cc motosiklet kullanacak gücüm olmazsa bir gün hiçbir kuvvet bana saçma sapan 250 liklere 15-20 bin tl verdirtemez.125 lik alacağıma da yürümeyi tercih ederim bundan sonra.yazdıklarım 250 lik enduro kros türevleri için geçerli değil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    16 Kasım 2017

  3. #123
    Deadly Sto(R)m - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 / Mondial X-Treme Maxx 200i
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istanbul için konuşuyorum artık yüksek hacim motor sürmek araba sürmeyle eşdeğer yüksek hacim motorlarda arabalar gibi bekliyor çok denk geliyorum öyle adam benim geçdiğim yerlerden benim yaptığım kıvrak manevraları yapamıyor kalıyor öyle araba gibi ışıklarda bekliyor.. motor sürmenin bir avantajı kalmıyor onun için araba alsa sürse aynı şey..
    "Öyle araba gibi ışıklarda beklemeyen" kaç rahmetli gördü bu forum. Gerçi o zaman da "motor sürmenin bir avantajı kalmıyor onun için araba alsa sürse aynı şey.."
    2006 Honda Activa (2006-2009) > 1996 BMW F650 (2007-2008) > 2016 Mondial RX3i Evo (2016-2017) > 2006 Yamaha XT660R (2017 - 2020) > 2017 Honda CRF 250L ABS (2020 - 2021) > 2022 Mondial X-Treme Maxx 200i (2022-...)

  4. #124

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Deadly Sto(R)m adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    "Öyle araba gibi ışıklarda beklemeyen" kaç rahmetli gördü bu forum. Gerçi o zaman da "motor sürmenin bir avantajı kalmıyor onun için araba alsa sürse aynı şey.."
    ben kırmızıda geçsin demedim yazıyı iyi okuyun .. dediğim biz yeşilde geçerken o bizim gibi kolidordan gitmediği için araba gibi şeritlerde normal bekliyorlar ancak kolidor çok geniş olucakda o zaman geliyorlar ondan araba gibi ışıklarda bekliyorlar orda dediğim budur..
    burda kırmızıda geçiyorlar gibi bir ifadede bulunmadım..zira geçicek adam hacimemi bakar 50cc ilede geçer 1200cc ilede geçer...


    Alıntı RamonRojo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz motosiklet kullanmayı bilmeyen büyük cc lilere denk gelmişsiniz ya da yan çanta fetişlerine.Fazer yılan gibi kıvrılıyor sıkışık trafikte de he tabi cruiser kullanıyorsa bekleyecek yapacak birşey yok.
    Arkadaşlar büyük cc tamamen zevk meselesidir.hobi amaçlı kullanılır.küçük motosikletimi de satacağım.büyük cc motosiklet kullanacak gücüm olmazsa bir gün hiçbir kuvvet bana saçma sapan 250 liklere 15-20 bin tl verdirtemez.125 lik alacağıma da yürümeyi tercih ederim bundan sonra.yazdıklarım 250 lik enduro kros türevleri için geçerli değil.
    burda tek faktör motor değil arabalarda var artık..bir iki modeli kast ederek yazmadım genel olarak yazdım..
    yoksa bende biliyorum elbetki aralardan geçen yüksek hacimli modellerde var az sayıda ..
    bin tane model sayarım araba gibi şeritlerde bekleyen ama yan çanta ama cruiser ama touring ama grenajların çok iri aynaların dışarda koruma demirinin uzun olmasından v.b liste uzar gider.. tabiki fazer gibi modellerde var bazı super sport modellerde var onlarda yılan gibi kaçıyor fakat istisnalar kaideyi bozmaz.. kaldıki çıkıntıları çok olan araçlarda var kolidor açık olsada altınızdaki ufak motor olsada motorun aynasını dizinizi falan geçerken vurabiliyorsunuz çok rahat..

    geçen gün misal adam navaraya öyle bir basamaklık taktırmışki araba şeritte fakat basamaklık arabadan 40-50cm dışarda kolidor bomboş geçerken bir şey ayağıma sürttü neyse geçdim ışıklarda durdum pantalonda çizik kirlenmiş nerden oldu neye sürttüm diye kafayı çevirdim ayaklığı gördüm zaten ilk araba şeritte basamaklık kolidorun ortasında duruyor..

    istanbulda kolidorlar iyicene daraldı artık minübüs araçlar bile kolidorları işgal ediyor pcx,cbf gibi motorlar bile sıkıştırılıyor arabalar tarafından .. mantıklı akıllı yüksek hacim süren insanlar o riski almıyor bekliyorlar şeritlerinde araba gibi buda onlar için doğru olan ..

  5. #125
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Bu kullandığın motora göre değişir , şehir içinde en rahat olduğum motor duke390 dı , rx3i evo 250 cc ama şehir içinde işkenceydi. Şimdi mt07 var bu duke390 kadar kıvrak değil ama daha önce kullandığım rx3i den ve ybr125 den daha rahat şehir içinde ☺

  6. #126
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    konu hortlamış bir konu, tarihe sonradan baktım ve tarihi görmeden önce farklı üye isimleri gördüm ve "bu ne be? yeni üyeler türemiş" dedim kendi kendime ve tam sayfa 2 ye geçecek iken 2011 tarihini gördüm.

    konu ile ilgili sadece şunu yazmak istiyorum.

    ben 4 silindir 600cc bir motor istiyorum ve bunu istememin 3 sebebi var. 1-ses, 2-max torq değerini sonradan veren bir motor, 3-150 km hızı geçmeyecek olsam dahi serilik istediğim için(hızlanması iyi olacak).

    yani yüksek cc motor niye isterler diye sormak bence aklı başında birinin soracağı soru değil.

  7. #127
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Yuksek hacim, buyuk olmak zorunda degil... Bi defa scooter park yerine park etmek zorunda kalmistim eski Hondami. Etrafindaki 50cc scooter'lardan cok da buyuk degildi acikcasi. Bi defa akusu bittiginde, elciklerden tutup bisiklet gibi yanimda yuruttuydum. Ornek:

    250cc Suzuki Inazuma:
    Boy: 2145mm
    En: 760mm

    919cc Honda CB900F:
    Boy: 2125 mm
    En: 750 mm

  8. #128
    hokahey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    papua yeni gine
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu hortlamış bir konu, tarihe sonradan baktım ve tarihi görmeden önce farklı üye isimleri gördüm ve "bu ne be? yeni üyeler türemiş" dedim kendi kendime ve tam sayfa 2 ye geçecek iken 2011 tarihini gördüm.

    konu ile ilgili sadece şunu yazmak istiyorum.

    ben 4 silindir 600cc bir motor istiyorum ve bunu istememin 3 sebebi var. 1-ses, 2-max torq değerini sonradan veren bir motor, 3-150 km hızı geçmeyecek olsam dahi serilik istediğim için(hızlanması iyi olacak).

    yani yüksek cc motor niye isterler diye sormak bence aklı başında birinin soracağı soru değil.
    inşallah nasip olur.
    fatih.met bunu beğendi.

  9. #129

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yuksek hacim, buyuk olmak zorunda degil... Bi defa scooter park yerine park etmek zorunda kalmistim eski Hondami. Etrafindaki 50cc scooter'lardan cok da buyuk degildi acikcasi. Bi defa akusu bittiginde, elciklerden tutup bisiklet gibi yanimda yuruttuydum. Ornek:

    250cc Suzuki Inazuma:
    Boy: 2145mm
    En: 760mm

    919cc Honda CB900F:
    Boy: 2125 mm
    En: 750 mm
    ben italya turunda beverliy 500 kullanmışdım dışardan baksan 150cc lik makina dersin .. istisnalar her zaman var ama kaideleri bozmuyor..

  10. #130
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı fatih.met adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu hortlamış bir konu, tarihe sonradan baktım ve tarihi görmeden önce farklı üye isimleri gördüm ve "bu ne be? yeni üyeler türemiş" dedim kendi kendime ve tam sayfa 2 ye geçecek iken 2011 tarihini gördüm.

    konu ile ilgili sadece şunu yazmak istiyorum.

    ben 4 silindir 600cc bir motor istiyorum ve bunu istememin 3 sebebi var. 1-ses, 2-max torq değerini sonradan veren bir motor, 3-150 km hızı geçmeyecek olsam dahi serilik istediğim için(hızlanması iyi olacak).

    yani yüksek cc motor niye isterler diye sormak bence aklı başında birinin soracağı soru değil.
    hocam bizim motorumuz şehir içinde yeter sanki yalnız e5 e çıkınca sorun yaşadım halk otobüsü bile üstüme çıkıcaktı az daha

  11. #131

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Ses görüntü hikaye. Motorun küçük olunca sinyal de versen ağzınla kuş da tutsan seninle yarışmak isteyip köşeye sıkıştırmağa çalışan çok haset var. Bana göre çift silindirli en az 400cc olacak bir makine şart.

    NOT: Gerekli tecrübeler edindikten sonra...

  12. #132

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    her motorun bir kullanım yeri vardır öyle olmasa firmalar bu kadar çeşitte ve çeşitli hacimlerde motor üretmezdi standart 600 lük 1000 lik üretip geçerlerdi.. bu kadar çok çeşit varsa o kadarda çok kullanım alanı ve yeri vardır ondan üretiyor fabrikalar.

    istanbulda %90 şehir içi ve yoğun trafiğin olduğu yerde 50-60 dan yukarı çıkamadığın bir trafikde dur kalkın içinde 600 lük alsan ne ifade eder 1000 lik alsan ne ifade eder.. 150 lik 250 lik motorla aynı hızlarda aynı koşullarda gidiceksin hatta onlar kadar kıvrak çevik de olamıycaksın..

    onlarda uzun yolda tabiki bir 600 lük 1000 lik makina gibi asla olamazlar.. neticede her motorun bir yeri bir amacı var..

    adamın işi evi dümdüz yol yokuşsuz 3 km dir misal.. adam almışdır 50cc lik motor sadece iş ev arası git gellik .. şimdi bu adama bu motoru niye aldında diyemessin amacı var çünkü ve bir amaç doğrultusunda almış.

    Adam vardır işi gücü yoktur emeklidir falan almışdır 1000cc lik makina o makinanın keyfinide uzun yol gezi turları atarak karadeniz turu ege turu falan gibi motorunda hakkını veriyordur kendide o motorun keyfini yaşıyordur ..

    kullanım alanı amacı önemli..

    tekrar ediyim istanbulda heleki iş dağılış 5 trafiğinden 8-9 a kadar heleki köprü trafiğine direk yada dolaylı yoldan katılıyorsanız 20 den 40 dan fazla hıza çıkamassınız.. ben maslakdan beşiktaşa iniyorum saat 6 da 20-30 dan yukarı çıkamıyorum çok çok nadir 40-50 yi görüyorum tekrardan trafiğin kucağına düşüyoruz tekrar dur kalk..

    her yer felç aralar dereler iki şerit aralarında bile minübüsler taksiler gidicek boşluk bile olmuyor bazen olduğunuz yerde sayıyorsunuz dakkalarca.. bu trafikde 600 lük alsanız ne 1000 lik alsanız ne 150cc lik alsanız ne hepsi aynı..

    işte o yüzden böyle trafikde yaşayan insanların önceliği hacimden ziyade yakıt ve ufak tefek manevra kabiliyeti yüksek sincap gibi aralardan kaçabilen motorlar oluyor..

    tekrar o yüzdendirki maddi durumu iyi olup yüksek hacimi olup şehir içi'de yoğun kullanımı olan insanlar genelde kapılarına ikinci bir vespa yada o tarz düşük hacimli tarzı falan olan bir scooter alıyorlar.. vespa kullanıcılarının çoğuna bakın yüksek hacim bir ikinci motorları vardır.

    Herşey bir amaca hitap ediyor. benzin olmuş 6 tl nerdeyse 600lük yada 1000lik makina alıp bunu %80 yada %90 kullanımını şehir içinde yapıcaksan bu genel gider doğrultusunda bir israfdır.

  13. #133

    Üyelik
    08 Mart 2009
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    Cbf150
    Alıntı saintofdream adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar Merhaba ;

    Ben 1 yıldır motosiklet sürüorum cok aktif bir şekilde. 10 000 km yaptım. Motorum suzuki inturder vl 250 2004 model 39000'de. Ciddi kazada yaptım ufak kazada ege turuda yaptım. Tecrübe kazandım yeterince anlayacağınız. Motorumdan cok ama cok memnunum şehir içinde olsun şehirler arası olsun. Ayrıca motorum cok ilgi çekior üstüne oturup fotograf cekenler flam flam Dönüp bakanlar flam.

    Herkezde bir 250 den sonra 650 cc ye geçme modu (Dragstar,Shadow,Intruder 800) var. 650 cc daha zorluk cıkartmaz mı İstanbul Trafiğinde. Daha fazla benzin yakmaz mı. (100 kmde 3 yakıor benimki)Ayrıca ben motorumla rahatca 130 a cıkabiliyorum. Nedendir yüksek cc isteği. Nedir avantajı söyliyebilirimisiniz? Bide bu suzuki intruder vl 250 ile sizce kaç km giderim daha 250 000 ni bulurmu ? Ne zaman yeni motor alma zamanı gelir.
    Konuyu açan arkadaşta şu an xt660 tenere kullanıyor
    CANIM KIZIM HERŞEYİM

  14. #134
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Tek silindir 250+ cc. İst. gibi büyük şehirlerde, şehir içinde en mantıklı motor.
    Bazı arkadaşlara dikkat ediyorum, 250 cc. den bahsediyorlar ama çift silindir diyorlar. Bulundukları yerler genellikle İstanbul gibi kalabalık şehirler.
    Aynı hacimde tek silindir, torkunu düşük devirde verir ve kullanımı daha kolaydır.
    Daha az vites değiştirmeye, yakıta ihtiyaç duyar.

    İstisnalar vardır tabii.

  15. #135

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    büyük hacimli motosiklet istiyoruz çünkü insanın doğasında var. Herkes gücü, gösterişi sever. Araba sürenlere bakın İstanbul'da gemi gibi bilmem kaç bin tl'lik lüks araçların, jiplerin ne mantığı var. Ya da ev dediğin 4 duvardan oluşan bi yaşam alanıyken neden 10 sene 20 sene krediyle yüzbinlerce liralık rezidanslara sitelere giriliyor. Yahu WhatsApp, instagram, YouTube dan başka bişey kullanmayan bi dünya insan iPhone 7'sini satıp X olanını alıyor ya da hayalini kuruyor. Bu bi ihtiyaç meselesi değil ihtiras meselesi bence.

  16. #136
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam bizim motorumuz şehir içinde yeter sanki yalnız e5 e çıkınca sorun yaşadım halk otobüsü bile üstüme çıkıcaktı az daha
    dur hele biraz kullan, ben 2016 yılının 3 ayının 18. gününden bu güne kullanıyorum yani 22 ay 19 gün oldu ben bu apaçiyi alalı ve 0-100 hızlanmasının en azından 4 saniye olmasını isterdim fakat son gücünde anca 4.1 san,yede 60 km hızı görebildim ve 100 km hızlanması ise 12 saniyelerdedir ve hiç denemedim.

    zaten 80 km hızdan sonra sollamaya çıkmak kolay olmuyor ana yollarda.

    bir tane suzuki gsr 600 sahibi olsam kime ne zararım olurdu ki? bende motorumun kıymetini bilen nadir kullanıcılardanım. motorumu üzmeden kullanıyorum ve fırsat buldukça seviyorum onu.

    bir tane gsr 600 sahibi olsaydım yol almak çok daha zevkli olurdu ve hayat benim için daha güzel olurdu.

    neyse bırakın şimdi 4 silindir 600cc motoru, yağ değişim zamanı geldi ve ben daha maaşımı alamadım ve doğalgaz faturası ile ev kirası var sırada. 392 lira doğalgaz(203 lirası güvence bedeli) ve 600 lira ev kirası var yani toplamda 5 şubata kadar 1000 tl ödemem var. 150 lira türk telekom borcu var onuda ödemem gerek.

    bilmeyenlere bilgi olsun: doğalgaz abonelik ücreti 800 lira civarı ve 4 aya bölüp faturaya yansıtıyorlar.

  17. #137
    BLUERAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnazuma, Hajoue125 bide cross aldıkmı tamamdır
    Fatih Allah sabrını versin, sağlık sıhhat oldukça hepsi çözülür. Rabbim hepimizin gönlüne göre versin.

    sana soracağım bir konu var. Er5 kullanmışlığın varmı. Bu bahardan itibaren iş değişikliği nedeni ile bol bol zamanım olacak ve kısmetse anadoluyu gezmek istiyorum. Bendeki inazuma bilirsin. Çok memnunum ancak otobana çıktığında dediğin gibi konrollü bir gücün altında olması yol emniyeti açısından gereklilik arz ediyor. Aklımda her ne kadar 2006 civarı olsada bakımlı bir Er5 var. Deli makinesi diyen çok duydum ama deneme fırsatım olmadı.

    Konu başlığı ile de alakası olduğunu düşünürsek Fikrini almak isterim.

    Benimde bir diyeceğim var diyen olursa buyursun lütfen.

  18. #138

    Üyelik
    07 Ekim 2017
    Şehir ici güzel bir triumph naked ,uzun yol içinde gsxs 1000,duke 1290 veya mt10 dan biri olsa fena olmazdı

  19. #139
    BLUERAY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    İnazuma, Hajoue125 bide cross aldıkmı tamamdır
    Alıntı kygsz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şehir ici güzel bir triumph naked ,uzun yol içinde gsxs 1000,duke 1290 veya mt10 dan biri olsa fena olmazdı
    Yav sen kendi konuna baksana, aynı özlem ve sitem ile ne diye karıştırıyon burayı... tamam anladık... Seni duke paklar... ama para yok naapalım.. valla olsa anahtar teslim ben hediye edicem yeterki mızıldanma artık

    Latifedir ha, sataşıyo falan demeyesin. aman diyim...
    VATAN TOPRAĞI KUTSALDIR, KADERİNE TERK EDİLEMEZ

  20. #140
    fatih.met - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2015
    Şehir
    istanbul büyükçekmece
    Motosikleti
    Tvs Apache, Gsr600
    Alıntı BLUERAY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fatih Allah sabrını versin, sağlık sıhhat oldukça hepsi çözülür. Rabbim hepimizin gönlüne göre versin.

    sana soracağım bir konu var. Er5 kullanmışlığın varmı. Bu bahardan itibaren iş değişikliği nedeni ile bol bol zamanım olacak ve kısmetse anadoluyu gezmek istiyorum. Bendeki inazuma bilirsin. Çok memnunum ancak otobana çıktığında dediğin gibi konrollü bir gücün altında olması yol emniyeti açısından gereklilik arz ediyor. Aklımda her ne kadar 2006 civarı olsada bakımlı bir Er5 var. Deli makinesi diyen çok duydum ama deneme fırsatım olmadı.

    Konu başlığı ile de alakası olduğunu düşünürsek Fikrini almak isterim.

    Benimde bir diyeceğim var diyen olursa buyursun lütfen.
    iyi dileklerin icin tesekkur ederim. 250cc uzerinde motor kullanmadim. Dedigin motor iki silindir ve 4 silindir makinelerin verdigi ses onda yoktur. Alma bence suzuki gsf 600 vardi 14 bin lira. 6 bin pesin ve kalan para senet yapiyorlardi. Onu almak isterdim ben ama kismet degil su anda.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)