Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

125cc mı 600cc mı??

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Aralık 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    cg 125 rr
    Alıntı macozd88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son olarak bısı sormak ıstıyorum bu 250cc lıklerın tekerleklerını degıstırme sansımız varmı daha genıslerını takmak gıbı...her hangı bı tehlıke yaratırmı..cevap ıcın tesekkur ederım sımdıden...
    walla maximum ne capta bı teker takabılecegını ogrenmen lazımm kullanıcılardan felan kalın lastık yaparsan yol tutuşu viraj kabılıyetı artacaktır ama performans kaybı olcaktır aynı zmanda 250 lıkten buyuk kesınlıkle dusunme bence evden kafeye deıl gunde 500 metre gıtcem desen gene sakat buyuk motorla baslayıp feci kazalar gecıren vede bazıları aramızdan ayrılan arkadaslarımız war araba kullanıyorsundur muhtemelen eger trafıkte f1 aracı kullanabılecegını düşünüyosan motor biraz daha zorudur :D o dur kalklarda altından kacı verır 130 hp bi canavar bn max 60 hp makına kullanım ve hayal dahı edemıorum 130 190 hp nasıl olur :D gazı verınce kollarım kopacak gıbı oluo :D hyosung gt 250 r goruntu ve fıyat olarak ideall


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    22 Şubat 2008
    Şehir
    kocaeli/gebze
    Motosikleti
    CBF 500 SA (kırmızı şeytan)
    Öncelikle aramıza hos geldin sevgili arkadaşım.Eğer ukalalık olarak algılanmaz ise bir kac satır da ben bişiler yazayım.

    Bahsettiğin konu sonderece önemli ve hassas,ilk defa bır motor alacagım demıssın ve 600 cc ıle baslamayı dusunmussun bence hayatının en buyuk hatasını 600 cc ıle baslayarak yaparsın,sırf goruntusu ve cevreye yaptıgı havadan dolayı bu makıney secemek kısa zamanda bıse acı sonu getırmekten baska bırsey getırmez.Bu gun hangı motosıklet sıtesını gezsen bu konu hakkında yazılanları ve tavsıye edılen bılgılerı okursan butun herseyın sana 125 cc-150cc-200 yada maksımum 250 cc bir makınayla baslaman gerektırdıgını soyleyecektır.Bende fızık olarak senın gıbı 190 cm boy ve 80-90 arası bır kıloya sahıbım,allaha sukur bellı bır sevıyede bır ekonomık gelıre sahıbım var peki bu kadar guzell ozellıklerı 600 luk bır makıneyle baslayarak heba etme rıskıne gırmelımıydım,TABIKI de hayır,cbr 125 ıle basladım yattım kalktım vırajı ogrendım motorsıklet denen ıcadın nasıl bısey oldugunu ogrendım yaklasık 20 bın km yaptım.Artık hazır oldugumu hıssettıgımde onu satıp suan kı 500 cc bır makıne aldım Her nekadar bır RACİNG makıne kadar agresıf olmasada yınede benı hala zorladıgı anlar oluyo.UZUN LAFIN KISASI :SENİ TANIMIYORUM BELKİDE AMA BEN BU SİTEDE "TAZIYE BOLUMUNDE" HER HANGI BIR ARKADASIMIN ISMINI HABERINI GORDUGUMDE KAHROLUYORUM........LUTFEN AMA LUTFEN SABIRLI OL ;KUCUK CC BIR MAKINE ILE BASLA EGER IMKANIN VARSA PROFESYONEL BIR SURUS EGITIMI AL.........HIC BIR SEY HAYATIMIZDAN VE SEVDIKLERIMIZDEN ONEMLI DIIL ILK ONCE KENDNI SONRA SEVDIKLERINI DUSUN HAYATTA EN SEVDIGIMIZ MOTORSIKLET ASKI EN BUYUK ACIMIZ OLMASIN............(bu yazdıklarım kalpten gelenler arkadasım sakın nasıhat olarak alma)
    [B][COLOR="Red"]İran'lı bir şair der ki: ''Aşka uçarsan kanatların yanar'' Bunun üzerine Mevlana C.Rumi derki: '' AŞKA uçmayacaksan kanat neye yarar''...[/COLOR][/B]

  3. #23

    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KAWASAKİ VN 800
    129 cc olur oda son senin için,başkasına hayatta demem

    Asfaltmeleği sana demiştim dimi bu başlığı kimse okumaz direk mevzuya girer dedim dimi aha şekil 1-A

    hocam sen boyuna kilona göre en ideali Honda Goldwing motor değil sen üstünde kaybolursun

  4. #24
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    250rr motosikletler var st kanunı hyosung gibi bunlarla başlayabilirsin.
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  5. #25
    sıradışıbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 150ı
    arkadaşım aklın varsa 125 cc alma.ama 600 cc de alma .bende sitenin gazına geldim 125 cc aldım.motordan memnunmusun dersen memnunum.ama arkadaşların dalga geçmesinden binemiyorum.benimde boyum 190 cm kilom 80 .Alma arkadaşım 125 cc alma.250 km sonra sıkacaktır seni motor.satsam yüksek cc alsam desem para yok.250 cc ve kesinlikle etli ve boylu bir motor al.125 liklere akıl verenler binsin.Adamın ayağı 125 cc de yere deymiyor bana ne akıl veriyorsun...!

  6. #26
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Alıntı sıradışıbiri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım aklın varsa 125 cc alma.ama 600 cc de alma .bende sitenin gazına geldim 125 cc aldım.motordan memnunmusun dersen memnunum.ama arkadaşların dalga geçmesinden binemiyorum.benimde boyum 190 cm kilom 80 .Alma arkadaşım 125 cc alma.250 km sonra sıkacaktır seni motor.satsam yüksek cc alsam desem para yok.250 cc ve kesinlikle etli ve boylu bir motor al.125 liklere akıl verenler binsin.Adamın ayağı 125 cc de yere deymiyor bana ne akıl veriyorsun...!
    Yahu boyla cc'nin ne alakası var? gidip küçük kasalı bir motor almasaydınız. Aprilia RS125, Derbi GPR125, Yamaha yzf125, rieju 125, bunlar 600cc'lik akrabalarından hiç de ufak değiller. Ya da çok az fark var öyle diyeyim.

    Bu başlığı açan arkadaş spor motor istiyorum diyor, sen almışsın mondial 125 uag. Sonra motor altımda kayboluyor diyosun "sakız ağzımda kayboluyor!" der gibi. Başlıktaki arkadaşa şiddetle kawasaki ninja 250 r veya st250r öneriyorum. Özellikle ninja diyorum ama. İki zamanlı spesyal 125'leri geçiyorum. Biraz motor deneyimi ister onlar. Ama tekrar tekrar söylüyorum: "Kawasaki Ninja 250 R"

    Yanında dururken bile "vay vay japonlar neler yapmış!" diyorsun. 250cc'den 33 beygir çıkartıyor. Tüy gibi hafif! Kaslı, yakışıklı.. Birkaç yıl hiç sıkılmadan ve tarzından ödün vermeden kullanırsın.
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  7. #27
    TOP SPEED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250 VESPA 125 3 V İE
    Al 600 cc 4 silindir bide akrep eksoz harris elcik falan filan bak keyfine
    İMPOSSİBLE İS NOTHİNG

  8. #28
    emrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TA '07 (Anya)
    Bence hiç motor kullanmadıysan 125 ile başla... İyi ki daha büyük motor almamışım diyeceksin. Bende öyle oldu. 125'ten 250'liliğe geçtiğimde ilk ciddiye almamıştım ama artan güç ve ağırlıkla baş edebilmek tecrübe istiyor.

    Ben 1000 km 125cc scooter kullandıktan sonra 250'ye (Yamaha Xmax) geçtim ama o zaman bile anladım ki çok erken büyütmüşüm motoru.

    250'nin üzerini düşünme bile... Bu işler araba kullanmaya benzemiyor.
    Ağır metal insanı...

  9. #29

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Alıntı asfalt meleği adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok be ne reklamı. yazacaklarımı kimse üzerine almasın. sadece düşüncelerimi paylaşıyorum kimseye yafta vurmak gibi bir niyetim yok. kimseyi de suçlamıyorum. hele formu açan arkadaş hiç alınmasın zaten motosiklet tecrübesi yok bu soruyu sorması normal..

    ama yazmaktan da gına geliyor.

    millet nasıl cesaret ediyor bilmiyorum.
    geçende bir exper abimiz vardı abi yapma etme dedim. yalvardım resmen.
    almış 600rr ı geldi. bari bir eğitim al falan dedim eğitim aldı sanırım ama işe yaramamış. bi duydum ki kendisi perte çıkıyormuş az kalsın. en az bir aydır da görünmüyor. sanırım hala evde yatıyor, bu sürenin yarısı da hastahanede geçti.

    yani bilmiyorum. neden bu kadar meraklıyız hiç bir şeyi sindirmek özümsemek yok.. büyük olsun iyi görüneyim havalı biri olayım.. biri de çıkıp arkamdan şöyle düzgün dürüst adam desinler diye hayal etmiyor gariptir

    iyide yarışçı olacak yeteneğimiz yok, olanların da imkanı yok. 20 yaşından sonra motosiklete bineyi öğrenip ss ile yarışlara katılan pilot var mı bilmiyorum. olacağını da sanmıyorum.. nedir bu kadar hızlı motor sevdası. sebebi ne? diğer alanlardaki eksikliklerimizi gizlemek mi?

    yani daha mükemmel görünmek istiyorsan gidersin o paranın yarısını bir estetik cerraha verirsin. geri kalanını da dil, kişisel gelişim kurslarına dökersin. zaten sana porsche, ferrari, r1 vs almak isteyen birileri dolanmaya başlayacaktır etrafında..

    bilmiyorum. gerçekten bilmiyorum. şurada bile o kadar az kişi gerçekten keyif aldığı için biniyor ki hiç bir şeyi takmadan. ben hayal ediyorum biraz boş vaktim olsada bir hafta gezsem heryeri motosikletle (şu an sadece 125 lik bir motosikletim var üstelik) diye hayal kuruyorum. adam ss alsam da havalı görünsem diye hayal kuruyor.

    masaya oturuyoruz birileri ile buluşup.. hani motosiklet kullanıcısıyız hani formdaşız hani hobidaşız ya.. adam ybr ile geliyor millet üstüne çıkacak neredeyse.. niye ybr ile geldin büyük motosikletinle gelmedin diye. ondan sonra gel bu adamlarla otur bişiler paylaş içinden gelirse. adam kendi içindeki zincirleri kıramamış ki sana ne faydası olsun.. birey olamamış daha.. birey olmak üstün bir başarı arkadaşlar öyle demeyin. kendinden sorumlu olmak, kimseye hesap vermeye gerek duymamak, böyle bir durum olduğunda hissettiklerini düşündüklerini çekinmeden saklamadan ifade edebilmek.. dürüstçe kendini anlatabilmek.. kendi ihtiyaçlarının farkında olabilmek, farkındalıklarının farkında olabilmek.. yok yani.. boşuz.. tın tın öten teneke bile en azından bizim kafatasımızdan daha çok ses çıkarıyor.

    biz buyuz.. bu kadarız.. ancak bindiğimiz araçla, giydiğimiz giysilerin markasıyla, takıldığımız mekanın lüks olmasıyla, cep telefonumuzun modeliyle, taktığımız aksesuarlarla adam oluruz biz. bunlar ne kadar çok paha ederse kendimizi de o kadar adam belleriz. adamlığımız da insanlığımız da bunların ölçütü de budur bizim için.

    ve biz türk üz.. islamiyet öncesi dilinde yalan kelimesi olmayan bir toplumun örf adetlerini taşıyoruz güya.. şimdi bu cümleyi de anlamayan arkadaşlarımız olacaktır. bir dilde bir olgunun karşılığı olabilmesi için hayatımızda bir yeri olması gerekir. yani elma, ocak, ruh vb.. bu olgular hayatımızda vardır ve dilimizde karşılıkları vardır ifade edebilmek için. eğer hayatımızda yoksa hiç karşılaşmamışsak doğal olarak dilimizde de tanımı yada ifadesi olmaz. yani yalan diye bir kavram yokmuş ki, dilde karşılığı olsun..
    acaba ben türküm derken bile.. övünürken bile kaç kişi yukarıdaki paragrafın farkında olarak ben türküm diyor bilmiyorum.

    yada ben türküm diye övünürken, bir çinlinin de çinli olmaktan gurur duyacağının farkındalığını yaşıyor mu? neyse bu saatte bu mevzular derin mevzular. bizi bozar..


    bozulduk biz bozulduk...................

  10. #30

    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki AN 125
    asfalt meleği´isimli üyeden Alıntı
    yok be ne reklamı. yazacaklarımı kimse üzerine almasın. sadece düşüncelerimi paylaşıyorum kimseye yafta vurmak gibi bir niyetim yok. kimseyi de suçlamıyorum. hele formu açan arkadaş hiç alınmasın zaten motosiklet tecrübesi yok bu soruyu sorması normal..

    ama yazmaktan da gına geliyor.

    millet nasıl cesaret ediyor bilmiyorum.
    geçende bir exper abimiz vardı abi yapma etme dedim. yalvardım resmen.
    almış 600rr ı geldi. bari bir eğitim al falan dedim eğitim aldı sanırım ama işe yaramamış. bi duydum ki kendisi perte çıkıyormuş az kalsın. en az bir aydır da görünmüyor. sanırım hala evde yatıyor, bu sürenin yarısı da hastahanede geçti.

    yani bilmiyorum. neden bu kadar meraklıyız hiç bir şeyi sindirmek özümsemek yok.. büyük olsun iyi görüneyim havalı biri olayım.. biri de çıkıp arkamdan şöyle düzgün dürüst adam desinler diye hayal etmiyor gariptir

    iyide yarışçı olacak yeteneğimiz yok, olanların da imkanı yok. 20 yaşından sonra motosiklete bineyi öğrenip ss ile yarışlara katılan pilot var mı bilmiyorum. olacağını da sanmıyorum.. nedir bu kadar hızlı motor sevdası. sebebi ne? diğer alanlardaki eksikliklerimizi gizlemek mi?

    yani daha mükemmel görünmek istiyorsan gidersin o paranın yarısını bir estetik cerraha verirsin. geri kalanını da dil, kişisel gelişim kurslarına dökersin. zaten sana porsche, ferrari, r1 vs almak isteyen birileri dolanmaya başlayacaktır etrafında..

    bilmiyorum. gerçekten bilmiyorum. şurada bile o kadar az kişi gerçekten keyif aldığı için biniyor ki hiç bir şeyi takmadan. ben hayal ediyorum biraz boş vaktim olsada bir hafta gezsem heryeri motosikletle (şu an sadece 125 lik bir motosikletim var üstelik) diye hayal kuruyorum. adam ss alsam da havalı görünsem diye hayal kuruyor.

    masaya oturuyoruz birileri ile buluşup.. hani motosiklet kullanıcısıyız hani formdaşız hani hobidaşız ya.. adam ybr ile geliyor millet üstüne çıkacak neredeyse.. niye ybr ile geldin büyük motosikletinle gelmedin diye. ondan sonra gel bu adamlarla otur bişiler paylaş içinden gelirse. adam kendi içindeki zincirleri kıramamış ki sana ne faydası olsun.. birey olamamış daha.. birey olmak üstün bir başarı arkadaşlar öyle demeyin. kendinden sorumlu olmak, kimseye hesap vermeye gerek duymamak, böyle bir durum olduğunda hissettiklerini düşündüklerini çekinmeden saklamadan ifade edebilmek.. dürüstçe kendini anlatabilmek.. kendi ihtiyaçlarının farkında olabilmek, farkındalıklarının farkında olabilmek.. yok yani.. boşuz.. tın tın öten teneke bile en azından bizim kafatasımızdan daha çok ses çıkarıyor.

    biz buyuz.. bu kadarız.. ancak bindiğimiz araçla, giydiğimiz giysilerin markasıyla, takıldığımız mekanın lüks olmasıyla, cep telefonumuzun modeliyle, taktığımız aksesuarlarla adam oluruz biz. bunlar ne kadar çok paha ederse kendimizi de o kadar adam belleriz. adamlığımız da insanlığımız da bunların ölçütü de budur bizim için.
    Çok güzel tespitler, hepsine katılıyorum...ama sorunu bize indirgemek yanlış ...dünya pençesinde kıvranıyor çünkü imajın ...imaj hastalığının....

    Yabancı misafimiz geldi , İstanbul ünivesitesine götürdük (beyazıt ana kampüse ) gezdirdik vs. çıkarken ne sordu biliyor musunuz...Niye herkes converse ayakkabı giyiyor ??? Cevap veremedik tabi çünkü eşiminde ayağında..ucuz desen değil bez ayakkabıyı 110 TL ye almışız ,rahat desen değil , ama imaj işte..

    Ne yazık ki motosikletin de boyle bir etkisi var ve kullananlarda dahil o etkiden kurtulmak mümkün olmuyor... Jeep alacak , Range alacak, merso, BMW alacak paran varsa sorun yok yoksa çırpınmaya başlıyorsun görünür olmak için...(Başlığı açan ve motosiklet sevdası tüm arkadaşlarımı tenzih ederim.) conversten başlıyor bu çırpınma, ipod, iphone, vs vs şeklinde devam ediyor. Biraz cahil cesaretin ve 5-10 bin ytl yi bir araya toplayacak gücün varsa da direk 600 cc den devam edersin imajını tamamlamaya..Bizim neslimiz ve yeni dünya bu ne yazık ki..

    Dedem 1960 te komar marka ilk motosikletini babam 1976 minarelli yi aldığında bu hislerle mi almıştı hiç sanmıyorum. o zaman bir ulaşım aracıydı o motosiklet diyeceğim ama

    Dedem minarelliyi görünce babama kızmış.. Eşek herif ben buna binerken sen bunamı bineceksin demiş ve almış elinden motoru

    Babam dedem rahmetli olana kadar saygısısndan başka motor almadı, ondan sonra reklamlarından ve imajından etkilenmiş olmalı ki Jawa Ceylan almıştı

    neyse konuyu epey kaydırdık ekseninden

    Selamlar Kolaylıklar

  11. #31

    Üyelik
    15 Eylül 2008
    Şehir
    belcika
    Motosikleti
    DUCATI 1198
    125 veya 250 den sasma sen en iyisi bak ben bazen dusunuyorum 18 yasinda iken altimda 1000 lik makina olsaydi ne olurdu diye.Herhalde simdi bu yaziyi yazamazdim yada tekerlekli sandalyeye mahkum olurdum.
    Bunlari unutma onunde daha cok uzun zaman var 600 luge de binersin.

  12. #32
    nigdeli48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2007
    Şehir
    mugla
    Motosikleti
    ybr 125 esd
    arkadaslar ben sunu anlamiyorum boyum su kadar kilom su kadar 125 lik altimda kucuk kalirmi.ya sanki 125 likler minicup 250 ve uzeri olan motorlar kamyon.
    cok buyuk bi fark yok.yukseklik ve uzunluk olarak pek bi fark yok sadece buyuk motorlar biraz genis ve motoru buyuk oldugu icin insanlar zannediyorki 125 lik altimda cok kucuk kalir.

    yeni motor alacak arkadasada tavsiyem olsun.ben bisiklet uzerinde buyudum 4 -5 yildir da motor kullaniyorum yasim 22.ama ben sizdeki bu deli cesaretini anlamiyorum.ya motorla hic saka olurmu.sen buyuk bi makine alirsan en kucuk bi hatanin bile donusu olmayabilir allah korusun.sana bir sorum seni sevenleri aileni uzmek mi istiyorsun yoksa gosterismi istiyorsun.secimini yap
    ayrica 150cc lik ve 250 cc lik makinelerde de gosterisli olanlar var.250 cc bile tavsiye etmiyorum ama illaki alacam diyorsan en yuksek 250 cc al.mm ayrica motoru almadan motor kiyafetlerini ve korumalarini al.

    arkadaslar sizlerde gaza getirmeyin.gaza getireceginize buyuk motoru olan arkadaslar arasin arkadasi bi gostersin denetsin ondan sonra daha kolay karar verir.

    umarim yardimci olmusmdur.
    Rüyaları gercekleştirmenin en iyi yolu UYANMAKTIR

  13. #33

    Üyelik
    07 Mayıs 2009
    hepinize tesekkur ederım kararımı verdım ninja 250
    ama aldıktan sonra tekerleklerı degıstrcem daha kalın ....

  14. #34
    Akileos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2009
    125 ile 600cc anlamı bile zor...
    sadece şunu söyluyorum
    siyah la beyaz gibi....mukayese dahi edilemezzz

  15. #35
    by_001 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Eylül 2008
    Şehir
    42 KONYA
    Motosikleti
    kawasaki er5 cbr 929
    anooooow sevdim bu topici...durun bi çay alıyım beeen :D

    kahkah
    kawasaki er5 yamaha xjr 1300

  16. #36
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    ya bu kaçıncı imitasyon topic.bak abicim hava atacam kızlar bakacak diye 600 cc istiyosan bir kadın hayatından ne kadar değerli olabilir ki? ki daha 22 yaşındasın avatarımda motosikleti kısmında tuhaf bir yazı var tıpla ilgili bi araştır karşına neler çıkacak


    son olarak vazgeç 600 cc den 250 lik şimdilik yeter çırak misali kalfa ol sonra biraz piş git 1000 lik al
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  17. #37
    NoVaRiX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2006
    Şehir
    Istanbul, Tekirdağ
    Alıntı macozd88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bazı konularda haklısın da ne alakası var desem haklıyım sankı sonuc olarak 22 yasındayım ben sımdı spor gorunumlu motor suremzsem 30 35 ımde hıc surmem...yanı aldıgım motor bıraz daha cekıcı gorunsen ne olurkı ne kaybederım... bu forumu bılgılenmek ıcın kullanıorum sadece ... verdıgın bılgıler cok faydalı gelıyor ne kadar tesekkur etsem azdır ... mısal verıyım aylardır 600 cc bakıyodum sımdı fıkrım degıstı 125 veya 250 cc dusunuyorum...
    sadece bıraz daha gosterıslı olmasını ıstıyorum ne kaybederım kı...
    belkıde sadece kendımı tatmın edıyorumdur....
    Biraz daha gösterişli olsun diyorsun, 600cc olsun diyorsun sonrada ne kaybederim diyorsun... Cevap açık! HAYATINI kaybedebilirsin!

    250cc'lik Hyosung GT250R modelini al. Günümüzün pekçok 600cc'lik super sport modelinden bile iridir. Hem gösterişlidirde. Hani arkadaş ortamında "Uuv, makineye bak! Süpermiş oollmm! Ne hatun kaldırılır bunla bee" denen cinsinden(!)
    ~ Bütün mesele yolda olmak... ~

  18. #38

    Üyelik
    24 Aralık 2008
    Şehir
    Mordor(orta dünya)
    Motosikleti
    ZX6-R
    Alıntı macozd88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hepinize tesekkur ederım kararımı verdım ninja 250
    ama aldıktan sonra tekerleklerı degıstrcem daha kalın ....
    doğru karar

  19. #39

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    hiç bilmeyen biri için 125 başlangıç olabilir ama 600 başlangıç olamaz sonun olur benim düşüncem böyle gerisini sen düşün.
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  20. #40
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    abi hiç kullanmadım diyosun.
    600cc gözü kesiyrmu?
    Orgazma Dudak Büktürür


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)