Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

ıstatıstık Mt.net Kullanıcı Kazaları

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    ümmet perkitan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Türkiyenin ılık yerleri neresi olursa
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    Alıntı babaçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin yaşın kaç evladım?
    55 amcası
    -geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
    www.perkitan.com
    BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    lacivert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R6 - fortyeight
    2000 de mobiletle ara sokaktan çıkarken bi jawa yandan girdi. bişi olmadı. sıfır koruma
    2008 de cbr125 le ön teker virajda yağa bastı. sol bileğim kırıldı. full koruma

  3. #23
    GS'Lİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2008
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    Aranıyor
    3 sene 4 defa birinde yamaha ybr ile köpeğe çarptım.birinde yağmur yeni yağmaya başlamıştı dik virajda kaydım düştüm.3.cü 1967 model lambretta ile Jawa 250 le kafa kafa ya çarpıştık.4.cü yine lambretta ile ön lastik patlaması sonucu.Allah koruyor Walla

  4. #24

    Üyelik
    21 Kasım 2007
    http://www.youtube.com/watch?v=vAoeJ...eature=related
    arkadaşlar şu kazaya bi bakın siz hata yapmasanız da motor işte 2 tekeri eksik

  5. #25

    Üyelik
    09 Ekim 2007
    Şehir
    Kadıköy-İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Bu siteden birinin motor alırken ilk işi bu topiğe bakmak olucak bence bunu da göz önünde bulundurun :D

  6. #26

    Üyelik
    29 Aralık 2008
    Şehir
    Manavgat -- İli: Antalya
    Motosikleti
    Mondial 100km Renk: Kırmızı - 07 JY 608
    4 aydır Motor Kullanıyorum Allaha Şükür Henüz Kaza Yapmadım
    07-gєηçℓιк

  7. #27

    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    allaha şükür daha hiç yok ama kendimi sakatlayacak başka bişeyler buluyorum

  8. #28

    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2000 Piaggio Hexagon 180
    7 aydır maxiscooterla kazam yok.
    Daha çok beni araç yerine koymayan sürücüler nedeniyle bir iki tehlike atlattım.
    Şimdiye kadar deneyimlediğimsey: araba kullanırkenkinden daha defansif kullanılması gereken bi araç motorsiklet.

    Hepinize kazasız sürüşler.
    Çağdaş

  9. #29
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    3 ü büyük olmak üzere toplamda 5 tane kaza.

    1. Motoru alalı 1200 km olmuşken yan yolda arkadaşımın da gazına gelerek kamyonu sollamaya kalkmam ve viraj dışına çıkmamdan dolayı kayıp bariyerlere vurmak. Maddi hasar + kırık omuz. 08.10.2006
    2. Darıca girişinde Önümdeki arabayı yakın takip etmemden dolayı yol yapım çalışmasını farketmediğim için yerlerin toprak olmasından doalyı viraja yatamadım ve önce demir bariyere, oradan 2 toprak tümsekten uçtuktan sonra artçımla beraber beton bariyere çakılmam. Matti hasar dışında arkadaşımın elinde ufak kesikler. (binmeyi bildiğimiz kadar düşmeyi de öğreniyoruz) 08.05.2008
    3. Akşam Kadıköyden sahil yoluna bağlanmak için Kalamış taraflarında ilerlerken trafik durdu. Bende sağ taraftaydım en sağa geçtim kenardan kenardan gidiyorum. Sol tarafımda bas gidarım bağlı sürüşe herhangi bir engeli yok. Kalamış girişine geldiğimde bir arabanın aniden sola kırması suretiyle bana hafif temesı oldu. Benim ilk tepkim sinyalini görmedim tüh oldu fakat baktım ki sinyal falan hak getire. Sağ arka kapısını bnim ayak dayama pegime takıp kapısını yırtarak sağa girdi ve yoluna devam etti.
    4. Gebze Merkez de Kanuni Racer süren arkadaşımla iletişim eksikliğinden dolayı ufak bi temasımız oldu. arabanın arkasında giderken trafik durdu. Bende sağa geçeyimd edim. Arkadaşım uzaktı bayağı. o da benim oradan çıkamayacağımı düşünüp hızlanmış ortada buluştuk
    5. Er-5 i almamın üstünden yaklaşık 4 gün geçmiş günlerden cumartesi arkadaşlarla yemeğe gidiyoruz Gebzenin en işlek caddesindeyiz. yolalr hafif ıslak. Ben ortada 3 motor gidiyoruz. Araya bir minibüs girdi. Bende onu solladım tekrar sağa girdim. Tam o esnada Caddenin alakasız bir yerinde u dönüşü yapmaya çalışan siyah bir araba gördüm gazı kestim en sağ kısımda boş bir yer vardı oraya yöneldim tam o esnada araç ta geri geri gelip o boşluğu kapattı. Frene dokunmamla motorun sağ tarafına yatması bir oldu. yaklaşık 50 m sürüklendim. haiff yanan bir diz kapağı, kırık ön sinyal dikiz aynası ve sağ arka grenajla kurtardım durumu. kasım 2008

    geçmişteki ufak tefek sürüş deneyimlerimi saymazsanız sürekli olarak 4 yıldır motosiklet sürüyorum bundan önce 15 yıl artçılık deneyimim var Dedemden dolayı.

    Kazasız sürüşüler
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  10. #30
    lacivert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    R6 - fortyeight
    Alıntı BaD BoY adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu siteden birinin motor alırken ilk işi bu topiğe bakmak olucak bence bunu da göz önünde bulundurun :D
    bu siteden birinin motorunu satarken 'en azından sürekli katılımcı olanların' yalan dolana başvuracağını sanmıyorum. Tabi yeni kaydolup sadece satılık ilanı verenler değil.

  11. #31

    Üyelik
    11 Temmuz 2008
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    bianchi falcon 125 cc'cik
    6 ayda 4 kaza..ilkini motorum 990 km ye getirdikten sonra silivriye çıkmıştım 1 hafta sonra dönüceğim günün gecesi bariyerlere çarptım 100 civarı bi hızla..Sadece kask ve eldivenlerdi o zaman..Koluma 8 dikiş atıldı..Sora ki kazalarımda ufak tefek yaralar vardı ve hep full korumaydım..Allaha şükür başıma çok büyük birşey gelmedi..Elime cam girdi,bileklerim kanadı yırtıldı..
    **Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010

  12. #32
    Deryali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-09
    1 yılda 3 kaza biri ağır :(
    "Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif

  13. #33
    Kelleci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2008
    Şehir
    Ihlamurkuyu\Ümraniye İSTANBUL
    Motosikleti
    YZF-R1
    2 defa ufak tefek kazalarım oldu
    Drift Religion

  14. #34
    ümmet perkitan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Türkiyenin ılık yerleri neresi olursa
    Motosikleti
    bajaj boxer 150
    3 yılda 3 motorla 6 kaza yaptım sonuncusu 6 ay evvel oldu ve enağırıydı,hala ayağımdaki şiş inmedi.benim için sevindirici olan benden başka kimsenin zarar görmemesi ve acı duymaması oldu.
    -geç gitmek HİÇ GİTMEMEKTEN iyidir-
    www.perkitan.com
    BİRKISIM İNSANLARA KIZIP TÜM İNSANLARA DÜŞMAN OLMAYA DEĞMEZ BUHAYAT

  15. #35
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Aralık 2008
    2 kere kedi ezdim radmetli oldu 4 kerede teker altina aldim kedileri

    cbr ile nedir bu kedilerin benden cektikleri sokaktan geceken eksoz sesini duydularmi bacagima bacagima atliyorlar gebertecekler beni

  16. #36
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Başlık güzel olduğu kadar enteresant da... Güzel bir kaza nedenleri istatistiğini yapmaya olank verecektir....
    Biraz uzun olacak ama okumanızda yara görüyorum zira benzer hatayı hemen herkes yapmıştır ya da yapıyordur! Şans her zaman yanınızda olmaya bilir arkadaşlar.

    4 yaşımdan bu yana Bisiklet, 1979 yılından bu yana Motosiklet, 1980 yılından bu yana da otomobil kullanmaktayım.
    1981 yılında ağır bir kaza geçirdim. İş yeri motosiklet parkından 3üncü olarak caddeye çıktım ve diğer arkadaşlarımı yakalamak için aşırı süratlenerek, yaklaştığım dört yollu kavşaktaki yeşil ışığı zamanında yakalarım diye ümit ettim....fakat sarıyı görünce artık sağlıklı duramayacağımı fark ettim ve vites küçülterek daha da süratlendim....Trafiğin soldan akan tarafını görmek malesef mümkün değildi ve benim düşünceme sahip bir MiniCooper sürücüsü de gaz kesmeden kavşağa girdi....Cooper sürücüsü elbette %100 haklı ama....ancak Sağ kapısına saplandığımı gördüm, sonrası açıkcası bir hiçti....acı vs duygular yok....tüm ışıklarım söndü bir anda.
    Kask olmasaydı muhtemelen hayatımı yitirmiş olacaktım çünkü başımı çok sert bir şekilde kaldırım kenarına daha sonra bir vitrin camına çarpma sonucu mağazanın içine savurulmuşum! diğer ekipmanlarım olmasaydı ağır kesikler nedeniyle çok fazla kan kaybederek muhtemelen yine ölecektim.....
    Deri kıyafetlerim adeta lime lime olmuştu. Tabi aldığım hasarların boyutunu yaklaşık 3 haftalık bir koma sonrasında anlatılanlar ve 8 hafta sonra motosikletimin halini görünce kavradım. RD 250 im tanınmayacak halde (pert) olmuştu.

    Sonu: beni tanıyanlar iyi bilirler.Hata da olsa, çok kısa mesafeleri (ev yakınlarında) kask ve diğer güvenlik malzemelerim olmadan ara sıra biniyorum ama genelde Kasktan eldivenime kadar tüm koruyucularımı eksiksiz kullanırım ve en azından kask ve uzun kollu kıyafetleri olmayan kimseyi de artçı oarak almam, asla almadım.

    Kazasız günler dileğimle
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  17. #37
    asm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '13 Kymco G-Dink 250i
    Kazam yok Allah'a çok şükür.

    Agility'yi bir defa düşürdüm motor durmak üzereyken.


    Ankara trafiği çok kalabalık olmadığı için motosiklet kullanımı çok sıkıntılı olmuyor diye düşünüyorum. (belli saatler hariç)





    İstanbul'a bakıyorum ki her yolunu otoban gibi kullanan sürücüler var.

    İstanbul'da 1 gün motor kullandım ve hakkaten trafiği tam bir karmaşa. (motosiklet ile trafikte akrobatik hareket yapanları ilk defa gördüm)


    Her havada motosiklete binme ısrarımız olmamalı bence.

    Geçen gizli buzlanmayı bile bile gece vakti 10.30 gibi motoruma bindim (biraz da mecburiyetten)

    Motorun altımdan her an kayabileceğini ve güvenli olarak duramayacağını bile bile neden böyle birşey yapıyorum ki? Boş bulunuyoruz bazen.

    Yol,hava şartlarını muhakkak dikkate almalı.
    Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.

  18. #38

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul/Büyükçekmece
    Motosikleti
    Çekik gözlü 125'Lik:D(mondial Mt)
    2006'da mondial 100kh iLe viraja süratli qirmemden dolayı karşı yönden süratli qELEN clio marka araçla kafa kafaya qirdikmotor pert:(arabanın sol önden başlayarak sol tarafı yokqözümü hastanede açtım kask olmamasına rağmen suratımda büyük darbeler haricinde kolumda sıyrıklar birde sol diz kapağımda içeri giriklik oldu 1 ay yatalak yattım:(tabi maddi yöndende ehliyet olmadığından dolayı 5 bin ytl para gitti((arabanın masrafı motorun masrafı trafik cezaları derken)ufak şeyler hariç başka kazamda olmadıolmıcak diyede bişey yok motora biniyorsak %9o kaza riski taşıyoruz allah kimseye göstermesin biraz dikkatli olalım
    scooter modifiyesi yapılcak yer aranıyo:silent:

    [COLOR="Red"][B][U]ÇekiK GözLü Scooter[/U][/B][/COLOR]:queen:

  19. #39
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Allaha şükür 2 senede hiç kaza yapmadım.
    Saygılarımla...

  20. #40
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    5 yıla ufak tefek düşmeler dışında 4 kaza sığdırdım..
    en büyük şansım arada bi de olsa kurumalarım eksik gezmeme rağmen hep full koruma iken oldu bu kazalar ve ufak tefek sıyrıklar ve morluklarla atlattım.. ne diikiş atılacak yaram nede kırılan bi tarafım olmadı çok şükür..
    nedense çok akıllı kullanan biri olmama ma rağmen bu 3 kaza, efendi efendi giderken oldu..
    3 üde de bir otomobil çarptı ve asfaltla biraraya geldik.. kendimce haklı olamamdan ziyade trafik polislerince de haklı bulundum..

    ilk ve kendi hatamdan dolayı olan kazadan bbahsedeyim öncelikle..
    ss makinayla olan bu kaza sahil yolu bostancı sapağına gelmeden motoru tekere almam la meydana geldi.. kendi zevkim için yaptığım bu hareketin kazaya dönüşmesi tabiki olasıydı. fakat sahil yolunda yapılan sulama çalışmasının çimlerden ziyade yolları yıkamaları sayesinde motor kaydı ve bostancu vapur iskelesi ile tanıştık..

    ikinci kaza da ss makina ile oldu fakat tamamen suçsuzdum.
    tem de şeridimde ilerlerken makas atan bi otomobil çarparak beni düşen bankete uçurdu.. motor telef oldu, ben kalktım ufak tefek pansumanlarla evime gittim.. çarpan araç kaçtı ve bulamadık.

    üçüncü kazada bi scooter ile oldu, çağlayandan kağıthane caddesine inerken yolun sağından oldukça normal bi hızda ilerliyordum. solumdaki araç sinyal vermeden ve aynaya bakmadan ani bi şekilde sağa sapınca bana çarparak sağ savurdu ve önümdeki bir diğer parketmiş arabay çarparak durdum.. otomobil sürücüsü kardeşmizin cep telefonuyla konuştuğu için beni görmeyip çarptığını anladığım an sinir katsayımın yükselmesiyle ufak bi sürtüşme yaşadık..
    maddi hasar meydana geldi, aramızda anlaştık ve polis çağırmadık..
    topic olarak ta açılmıştı ;
    http://www.motosiklet.net/forum/tazi...urumu-iyi.html
    son kazamı 3 ay kadar önce ss makinayla koşuyolundan anltunizadeye çıkarken uygun şerit ve hızla takip ederken, sola dönüş yasağı olan kavşakta aynaya bakmayıp sola kırarak bi bayan sürücünün bana çarpması sonucu yaşadım, sadece eldiven yoktu elimde gene ufak tefek sıyruklar ve maddi hasarla atlattım. polis çağrıldı haklı bulunduk. ufak tefek pansumalar la evimin yolunu tuttum. bunun içinde topic açılmıştı;
    http://www.motosiklet.net/forum/tazi...-saglik-d.html

    allahıma binlerce şükürler olsun kazalarda sağlam çıktık, tek parça çıktık..
    ama gene olarak baktığınızda araçların hatalarından dolayı yapılan kazalar..
    öğrediğim çok şey var tabi bu kazalardan bi çoğu klişeleşmiş şeyler
    full koruma olmak gibi, dikkatli olmak gibi vs..
    yalnız sizinde dikkatinizi çektiyse istediğiniz kadar dikkatli olun yada istediğiniz kadar tecrübeli olun eğerki çevremizdeki otomobil sürücüler bilinçi deilse, ki deiller.. kaza kaçınılmaz olucaktır..

    geçenlerde babam şehirdışından seyahatten gelirken yanındna bi çok motor geçmiş, kendisinin sürati 160 km nin üstündeyken motosikletler çok daha süratle geçmişler.. bana eskiden aman oğlum dikkatli ol, sürat yapma derken şimdi ise; oğlum öncelikle bi motor hızla yanımdan geçince hemen şeridim ortaladım, hiç sağa sola kıpırdamadım peşinden de bikaç motorun geleceğini düşündüm ve geldiler yanımdna geçtiler.. biz senin sayende bilinçlendik ama insanımız genel olarak bilinçi deil.. insanları bilinçlendirin, herkez size dikkat etsin ve kazalar yüksek oranda azalsın.. fakat önce sizin, yani hepinizin olması zor ama bi çoğunuzun biliçlenmesi, trafikte araba kullananların esziyeti olmamanız lazım..

    bende otomobil kullanan biri olarak elimden geldiğince dikkat ediyorum ama bi çoğumuzun bilinçli olcuğu kadar diğer bi kısım motosiklet sürücüsüde oldukça bilinçsiz, mutlakaki herkezi bir fikri var bu konuyla alakalı..
    benim öncelikli fikrim, insanları motosiklet.net gibi oluşumlara topuluklara çekerek, en azından bilgilenmeleri bilinçlenmeleri için elmizden geleni yapmalı ve bilinçli motosiklet kullanıcı sayısını arttırmalıyız..
    GKN MOTORS


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)