Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

HYOSUNG--Globalmotor şikayeti (firma tarafından çözüldü)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Kanije
    Alıntı speet34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biri vibrasyondan bahsetmiş. 90 derece açıya sahip olan V-Twin motordan bahsettiğinin farkındamı acaba ?
    Evet birisi vibrasyondan bahsetti. 90 derece açıya sahip V-Twin motor olmasına rağmen hayli titreşim var.GT 650 R'ı deneme imkanınız olursa deneyin,ardından R6 ya da CBR 600 F'i deneyin çok iyi anlayacaksınız bu durumu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    speet34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2006
    Bu motoru test etme imkanım oldu, ama titresime rastlayamadım. Her motorun kendine özgü bir yapısı vardır. Yaşadığınız durumu bir anlatırsanız titreşim olup olmadığına karar verelim!

  3. #83

    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Kanije
    Alıntı speet34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru test etme imkanım oldu, ama titresime rastlayamadım. Her motorun kendine özgü bir yapısı vardır. Yaşadığınız durumu bir anlatırsanız titreşim olup olmadığına karar verelim!
    GT 650'yi test ettiysen tahminimce dört büyüklerden birisinin 600'lük motorlarından da kullandığın olmuştur.Ben ağırlıkla R6'yı kullandım.Daha önce küçük hacimli motorları kullanan ve ilk defa GT 650'ye binen birisi farketmeyebilir ama R6,CBR 600 F ya da benzeri bir 600'lük kullanmış ve az çok büyük motor tecrübesi olan motorcu hemen anlar bu durumu.

  4. #84
    speet34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2006
    Ya tamamda anladığın nedir? Anlatırsan benimde anlatacak birşeylerim olacak. Yoksa boşuna konuşmayayım. Motor isimleri dışında, teknik olarak neler yaşadın, motora binince ne oldu, anlatta tanımı titreşimmidir değilmidir anlayalım!

  5. #85

    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Kanije
    Alıntı speet34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya tamamda anladığın nedir? Anlatırsan benimde anlatacak birşeylerim olacak. Yoksa boşuna konuşmayayım. Motor isimleri dışında, teknik olarak neler yaşadın, motora binince ne oldu, anlatta tanımı titreşimmidir değilmidir anlayalım!

    Anladığım titreşim.Bunu daha farklı nasıl anlatayım?Motora bindim,gazı verdim ve titreşimi hissettim.GT 650’nin üzerine binip sürünce hemen anlıyorsun bunu.Mesela R6’ya bindiğin zaman tüm viteslerde,özellikle 1. viteste gaza yüklendiğin zaman motorun sesi inceldikçe inceliyor ve bir titreşim oluşmadan 100 Km süratin üzerine çıkabiliyorsun.Ama GT 650 ile 1.viteste gaza asıldın mı 60-70 Km’nin üzerine çıkınca başlıyor motor zangırdamaya.Bu titreşim değilse nedir?

  6. #86
    On7_li - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale / Çan
    Yatıyorum kalkıyorum son anda GT250 den vaz geçip Er-5 aldığıma dua ediyorum

    http://www.motosiklet.net/forum/iste...3.html?t=26843
    Hemde 6.000 lira
    [CENTER][B]Çarp tamponuma kır farımı, Bedenime zarar verebilirsin ama RUHUMA ASLA...[/B][/CENTER]
    [CENTER]:bounce:[/CENTER]

  7. #87
    TheSuda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    HYOSUNG GT 250 R
    Sanırım ya senin bindiğin motorda bi sıkıntı var yada başka bişiy.Ki antalyada satmaması bu motoru farklı bi noktaya getirmez. Ki evet fiyatının motoru diyil hakveriyorum o konuda. Ben gv 650 ile arkamda 130 kg ark ım varken 200 e 10-12 saniyede çıktık ki bu 72 ps bi makine bende çok profesyonel bi binici diyilim ama vibrasyon konusunda katılmıyorum fzr de kullandım r1 de cbr 600f de ( test amaçlı arkadaşlarımın motorları) allah ne verdi gazladım ben bi fark hissedemedim hepsiylede r1 in çook feci gidişi dışında. Gv 650 de tam 240 yapıyor 10bin dvirde dişli açısından hesap edersen kesiciyi çıkardığında 270 yapmsı gayet doğal geliyo bana.Ki bunu cruser bi makine başarıyo.
    BİNLERCE KİLOMETRE YÜZLERCE KADIN ....

  8. #88

    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Kanije
    Alıntı TheSuda adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım ya senin bindiğin motorda bi sıkıntı var yada başka bişiy.Ki antalyada satmaması bu motoru farklı bi noktaya getirmez. Ki evet fiyatının motoru diyil hakveriyorum o konuda. Ben gv 650 ile arkamda 130 kg ark ım varken 200 e 10-12 saniyede çıktık ki bu 72 ps bi makine bende çok profesyonel bi binici diyilim ama vibrasyon konusunda katılmıyorum fzr de kullandım r1 de cbr 600f de ( test amaçlı arkadaşlarımın motorları) allah ne verdi gazladım ben bi fark hissedemedim hepsiylede r1 in çook feci gidişi dışında. Gv 650 de tam 240 yapıyor 10bin dvirde dişli açısından hesap edersen kesiciyi çıkardığında 270 yapmsı gayet doğal geliyo bana.Ki bunu cruser bi makine başarıyo.
    Farklı bir motor değil zaten.Antalya motosiklet kullanımı olarak Türkiye'de İstanbul'dan sonra ikinci sırada,hatta belki de ilk sırada ki yer.Burada fazla göremediğime göre var bi şeyler demek ki.Hyo,Dört büyükler kadar kaliteli olmayan ama Çin malı motorlardan kaliteli olan bir motor sadece.İş GT 250 Comet'ten GT 650'ye şimdi de GV 650'ye geldi.Çok profesyonel binici değilim diyorsun,sonra da R1'in çok feci gidişinden bahsedip, R6 ya da CBR 600 F'den bi fark hissedemeyip GV 650'de arkandaki 130 kiloluk arkadaşınla farktan bahsediyorsun.Fazer'e, R1'e ve CBR 600 F'e bindikten sonra hala fark yok diyorsan da diyeceğim yok.

    'Gv 650 de tam 240 yapıyor 10bin devirde dişli açısından hesap edersen kesiciyi çıkardığında 270 yapması gayet doğal geliyo bana' diyorsun ama kayış aktarmalı bir motorda hangi dişli açısından olayı hesapladın anlayamadım.Bence extra turbo ya da benzeri bir sistem olmadan kesinlikle 270'i göremez.240'ı da çok zor görür.Cruiser motorlar belirli bir hızın üzerine çıkınca direksiyon beton olur elinde zaten ve yola sığdıramamaya başlarsın,o süratte hiç bir motor hatayı affetmez ama cruiser bir motor da durum daha da vahim.

    Sen en iyisi arkana 130 kiloluk arkadaşı almana gerek yok yalnız olarak şu yere göğe sığdıramadığın GV 650'nin (GT 650 ve GT 650 Comet'de olur.)ivmelenmesini,son hızını filan bi kameraya kaydet,ben de R6'yı kaydedeyim,koyalım buraya izlesin millet fark var mı yok mu anlaşılsın..

  9. #89

    Üyelik
    25 Kasım 2005
    Alıntı On7_li adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yatıyorum kalkıyorum son anda GT250 den vaz geçip Er-5 aldığıma dua ediyorum

    http://www.motosiklet.net/forum/iste...3.html?t=26843
    Hemde 6.000 lira
    Öyle diyorsun da
    Z-moto da global motordan aşağı kalmaz gibime geliyor
    en azından okudugum yorumlardan..

  10. #90

    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    erzurum
    Motosikleti
    sık dişini az kaldı
    Arkadaşlar Herşeş şekilde Bitmiyor Kalite Herzaman şeklin önündedir Ayip Yav

  11. #91
    okanogur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Supershadow 250 cc
    Alıntı garacava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Farklı bir motor değil zaten.Antalya motosiklet kullanımı olarak Türkiye'de İstanbul'dan sonra ikinci sırada,hatta belki de ilk sırada ki yer.Burada fazla göremediğime göre var bi şeyler demek ki.Hyo,Dört büyükler kadar kaliteli olmayan ama Çin malı motorlardan kaliteli olan bir motor sadece.İş GT 250 Comet'ten GT 650'ye şimdi de GV 650'ye geldi.Çok profesyonel binici değilim diyorsun,sonra da R1'in çok feci gidişinden bahsedip, R6 ya da CBR 600 F'den bi fark hissedemeyip GV 650'de arkandaki 130 kiloluk arkadaşınla farktan bahsediyorsun.Fazer'e, R1'e ve CBR 600 F'e bindikten sonra hala fark yok diyorsan da diyeceğim yok.

    'Gv 650 de tam 240 yapıyor 10bin devirde dişli açısından hesap edersen kesiciyi çıkardığında 270 yapması gayet doğal geliyo bana' diyorsun ama kayış aktarmalı bir motorda hangi dişli açısından olayı hesapladın anlayamadım.Bence extra turbo ya da benzeri bir sistem olmadan kesinlikle 270'i göremez.240'ı da çok zor görür.Cruiser motorlar belirli bir hızın üzerine çıkınca direksiyon beton olur elinde zaten ve yola sığdıramamaya başlarsın,o süratte hiç bir motor hatayı affetmez ama cruiser bir motor da durum daha da vahim.

    Sen en iyisi arkana 130 kiloluk arkadaşı almana gerek yok yalnız olarak şu yere göğe sığdıramadığın GV 650'nin (GT 650 ve GT 650 Comet'de olur.)ivmelenmesini,son hızını filan bi kameraya kaydet,ben de R6'yı kaydedeyim,koyalım buraya izlesin millet fark var mı yok mu anlaşılsın..

    arkadaşım anlamıyorum neyin tartışmasını yapıyorsun. yani mesele 4 buyuklerin en büyüğü olduğu ise buna diyedek birşeyimiz yok. Ancak hyosung'unda 4 buyuklerden kalır bir yanı yok. he şunu söyleyebilirsin "v-twin motora sahip bir race nasıl olur" bunu anlarım ancak son gunlerde artık 4 buyuklerde yarışlarda v.twin kullanımına geçeceklermiş.

    iş kapışmaya gelince benim arkadaşımda gt650 comet vartı 240 ı görüyordu.
    ve onuda bir arkadaşında cbf500 vardı ve kopıştıklarında hyo cbf'i geçiyordu ancak hacimlari olarak kıyaslamıyorum fiyatları olarak kıyaslama yapıyorum.

    ve ben şahsen gidip 8 10 milyar verip 2. el bir makina alacağıma aynı fiyata ve 2. el fiyatına satılan 0 motor alıp rodajınıda kendim yapmayı tercih ederim.

    Kazasız sürüşler dilerim.

  12. #92
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Bence burada esas konunun oldukça dışına çıkıldı. Anladığım kadarı ile tanermavi kardeşimizin şikayetleri ile ilgileniliyor ve başlık amacına ulaştı gibi gözüküyor.

    Eğer sorunu tam çözülemez veya başka bir konu olursa tanermavi buradan bize duyurur.

    Sevgili garacava da arzu ederse eğer kendi kullandığı motoru ile ilgili olarak "en iyi 250 lik motor Honda CBF 250 dir" ya da "Neden Hyosung almamalı" gibi herhangi bir başlık açıp, oradan devam edebilir.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  13. #93
    speet34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2006
    Garacava bende bindim fakat gazı verdim, titreşimi hissetmedim, hissettiğim şey 90 derece v-twin motorun güçlü bir torkla kalkış farkı yaratmasıydı. 1.viteste 75 – 80 km hıza uşatım, 2. vitese çıkınca motor daha rahatladı ve yaklaşık 110 kmye çıktım ve 3. vitese çıktım motor yaklaşık 140 km ye geldiğine 4. vitese aldım, 185 km hıza geldiğinde motor iyice rahatlamış ve hafiflemiştiki yol bitti. Sende niye böyle oldu anlayamadım. Benim hissetiğim yüksek torktu ve vites sayısı yükseldikçe motorda rahatlama düşük vitesi sevmiyordu motor.

    Fikir verme açısından başka kullanan var mı?

    ya tanemavi motoru ne oldu teslim aldınmı ?

  14. #94
    sindoman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gv 250
    tanermavi arkadaş motorunu teslim aldınmı, yoksa hala servistemi merka ettik doğrusu.

  15. #95
    rayjay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2006
    Şehir
    Angara
    Motosikleti
    CBR 1000RR
    hyosung 1000lik cikarsa "250ye kadar r1 le ayni gidiyo" demeyin ama iyice absurdlesir olay
    [COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]

  16. #96
    tkalfaoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Honda NC750S DCT
    GT250R almalıydınız bence - ben çok memnunum, haftada en az birkaç kez 120km yol yapıyorum onunla. hafta sonlarını saymazsak
    7500 km deyim ve hiçbir sorun çıkarmadı..
    -t
    ---
    Honda NC750S..... Honda VFR 2008... Hyosung GT250R

  17. #97
    tanermavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900
    Arkadaşlar, motorumu teslim aldım ve sorunlarım giderildi...
    Hepinize çok teşekkür ederim beni yalnız bırakmadığınız için
    Zaten sorun'da Globalden değilmiş, yetkili bayinin vurdum duymazlığı biraz...

  18. #98
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Sorun çözüldüğü için konu başlığını kilitliyorum.
    Firma hakkında yanlış düşüncelere sebep olabieceği için konu bir süre sonra tamamen silinecektir.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler