MONDİAL DRİFT 250CC PROJE
-
Merhabalar herkese iyi akşamlar.
Uzun süredir kafamda olan bir konuyu artık gerçeğe dokmenin vaktinin geldiğini düşündüm ve elimdeki motorsuz Mondial drifte CBR 250r Motoru takmaya karar verdim.
Parça parça alıp topladığım blokta enjeksiyon ve marş motoru dışında herşey tamam durumda bunun için bir sanayi ustasına danışmak istedim elektronik aksamı ile alakalı hiçbir bilgim yok.
Şimdi bloğu şasiye ara kaynak parçaları ile tutturmayı düşünüyoruz sonrasında vidalama ve montaj işi biticek kafama takılan soru ise şu
Enjeksiyon ve devir ayarlamasi için beyin gerekecek ve bu beyini nasıl uyduracağım konusunda bir fikrim yok ihtiyacım olanlar yakıt enjeksiyonu ve devir kontrol sistemi bu şekilde bu bloğu nasıl çalıştırıp ayar yapabilirim bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum tekrardan hayırlı akşamlar...
Reklamlar
-
Ecu işleri Biraz karişiktir.
Cikma ecu arayacaksin.
Oksijen sensorunu egzoza uyarlayacaksin
Varda var.
Ecu Sifir Fiyatlari yuksektir.
Hic ugrasma,dogrudan karburatorlu sisteme çevir.
Vakum agzina dönüşturucu tak,karburatorude bağla,bak dalgana.kafan rahat olur.
Radyatoru sasiye nasil montajlamayi dusunuyorsun?
drifte Xt600 motoru takan biri vardi,on dikmeyi ileri almis,sasiyi uzatmis,radyator montaji icin
-
Takipteyim, mesajım bulunsun.
-
-
Enjeksiyon yerine karbüratörlü yapsam uyum saglarmı diye kafamda bir soru vardı bunu araştırıp denemekte fayda var dediğiniz gibi gerçekten elektronik aksam çok uğraştırıcı radyatör konusunda ise çıkma ns200 radyatörü kullanmayı düşünüyoruz uyumluluk konusunda ise radyatörü üst kapak somun yerlerinden aşağıya parça uzatıp takmayı düşünüyoruz yani normal olması gereken yerin 10 cm civarı aşağısında şanzımana yakın
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------
Elimizden geldiğince uğraşıyoruz inşallah bir problem çıkmaz )
-
usshadow1 adlı üyeden alıntı
Enjeksiyon yerine karbüratörlü yapsam uyum saglarmı diye kafamda bir soru vardı bunu araştırıp denemekte fayda var dediğiniz gibi gerçekten elektronik aksam çok uğraştırıcı radyatör konusunda ise çıkma ns200 radyatörü kullanmayı düşünüyoruz uyumluluk konusunda ise radyatörü üst kapak somun yerlerinden aşağıya parça uzatıp takmayı düşünüyoruz yani normal olması gereken yerin 10 cm civarı aşağısında şanzımana yakın
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------
Elimizden geldiğince uğraşıyoruz inşallah bir problem çıkmaz
)
Ns200 radyatoruyle cbr250 radyatorunun ebat ve hacim olarak alakasi yok.
Hortum tahliye ve dönüş hattini orjinali neyse oyle yapman lazim,eger hortum kisa veya burkulma yaparsa,patlatirsin tesisati.
Motora hararet yaptirir,contayi yakarsin.
Yanliş anlama,hevesini kirmak istemem ama,
Senin iş biraz gazoz ağacı gibi,
Cidden zor,olurda motoru çaliştirip yurutebilirsen,
Bu sözümü yutarim.
Alt Motoru şasiye baglarken,arka dişli rijitligine dikkat et.
Ön dişli arka disli ayni eksende olsun.kasıntı yaparsa ön çikiş milinin icindeki rulmanlari dağitirsin.
Motor kulaklarini nasil yapacaksin.
Yukarida bahsettigim gibi,
Drifte xt600 alt motoru takan kişi,faal saglikli herseyi noksansiz yamaha xt600 motorunu drifte uyarladi.
Senin iş daha zor,
Evvela elindeki motoru toplayacaksin,daha sonra sasiye takacaksin.
-
Bence at çöpe hepsini eski model cbr al. Yapacagin motor fabrikasyon kadar saglikli gitmeyecek belki sasiyi kiracak belki de kaza yapmana sebep olacak.
-
hEVESLE GELDİM BENDE.. Elimde mh 125cc kelle var. Bende onu 250cc ye yükseltmek istiyorum. şuan ki motosikletimin motoru 50 binde durumu da iyi değil... muayneden muayneye orjinal motor, diğer zamanlarda bu drift motorunu bindircektim üstüne...
Yalnız ama Kafası Rahat Adam...
-
mct 250 alt motoru vulture şasiye taktım kulakları çok uğraştırdı.
honda cm125t alt motoru kt150 ye taktım neredeyse birebir uydu. (zaten kt150 de honda klonu)
cg125 alt motoru cub şasiye taktım karbüratör yatay geldiğinden sorun çıkardı
motor kulaklarını ek yaparak bir şekilde halledersin ama senin yapmak istediğin çok ayrı bir olay radyatörü var, sıvı hortumları, enjeksiyonu var
ayrıca direk al tak gibi bir olayın yok şasi üzerinde işlem yapman lazım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)