Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

MONDİAL DRİFT 250CC PROJE

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    22 Aralık 2018
    Merhabalar herkese iyi akşamlar.
    Uzun süredir kafamda olan bir konuyu artık gerçeğe dokmenin vaktinin geldiğini düşündüm ve elimdeki motorsuz Mondial drifte CBR 250r Motoru takmaya karar verdim.
    Parça parça alıp topladığım blokta enjeksiyon ve marş motoru dışında herşey tamam durumda bunun için bir sanayi ustasına danışmak istedim elektronik aksamı ile alakalı hiçbir bilgim yok.
    Şimdi bloğu şasiye ara kaynak parçaları ile tutturmayı düşünüyoruz sonrasında vidalama ve montaj işi biticek kafama takılan soru ise şu
    Enjeksiyon ve devir ayarlamasi için beyin gerekecek ve bu beyini nasıl uyduracağım konusunda bir fikrim yok ihtiyacım olanlar yakıt enjeksiyonu ve devir kontrol sistemi bu şekilde bu bloğu nasıl çalıştırıp ayar yapabilirim bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum tekrardan hayırlı akşamlar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Ecu işleri Biraz karişiktir.

    Cikma ecu arayacaksin.
    Oksijen sensorunu egzoza uyarlayacaksin
    Varda var.


    Ecu Sifir Fiyatlari yuksektir.

    Hic ugrasma,dogrudan karburatorlu sisteme çevir.

    Vakum agzina dönüşturucu tak,karburatorude bağla,bak dalgana.kafan rahat olur.

    Radyatoru sasiye nasil montajlamayi dusunuyorsun?

    drifte Xt600 motoru takan biri vardi,on dikmeyi ileri almis,sasiyi uzatmis,radyator montaji icin

  3. #3
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Takipteyim, mesajım bulunsun.

  4. #4
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Aman sağlam yap da.

  5. #5

    Üyelik
    22 Aralık 2018
    Enjeksiyon yerine karbüratörlü yapsam uyum saglarmı diye kafamda bir soru vardı bunu araştırıp denemekte fayda var dediğiniz gibi gerçekten elektronik aksam çok uğraştırıcı radyatör konusunda ise çıkma ns200 radyatörü kullanmayı düşünüyoruz uyumluluk konusunda ise radyatörü üst kapak somun yerlerinden aşağıya parça uzatıp takmayı düşünüyoruz yani normal olması gereken yerin 10 cm civarı aşağısında şanzımana yakın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

    Elimizden geldiğince uğraşıyoruz inşallah bir problem çıkmaz )

  6. #6
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı usshadow1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enjeksiyon yerine karbüratörlü yapsam uyum saglarmı diye kafamda bir soru vardı bunu araştırıp denemekte fayda var dediğiniz gibi gerçekten elektronik aksam çok uğraştırıcı radyatör konusunda ise çıkma ns200 radyatörü kullanmayı düşünüyoruz uyumluluk konusunda ise radyatörü üst kapak somun yerlerinden aşağıya parça uzatıp takmayı düşünüyoruz yani normal olması gereken yerin 10 cm civarı aşağısında şanzımana yakın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:11 ----------

    Elimizden geldiğince uğraşıyoruz inşallah bir problem çıkmaz )
    Ns200 radyatoruyle cbr250 radyatorunun ebat ve hacim olarak alakasi yok.

    Hortum tahliye ve dönüş hattini orjinali neyse oyle yapman lazim,eger hortum kisa veya burkulma yaparsa,patlatirsin tesisati.
    Motora hararet yaptirir,contayi yakarsin.

    Yanliş anlama,hevesini kirmak istemem ama,

    Senin iş biraz gazoz ağacı gibi,

    Cidden zor,olurda motoru çaliştirip yurutebilirsen,

    Bu sözümü yutarim.

    Alt Motoru şasiye baglarken,arka dişli rijitligine dikkat et.

    Ön dişli arka disli ayni eksende olsun.kasıntı yaparsa ön çikiş milinin icindeki rulmanlari dağitirsin.

    Motor kulaklarini nasil yapacaksin.

    Yukarida bahsettigim gibi,

    Drifte xt600 alt motoru takan kişi,faal saglikli herseyi noksansiz yamaha xt600 motorunu drifte uyarladi.

    Senin iş daha zor,

    Evvela elindeki motoru toplayacaksin,daha sonra sasiye takacaksin.

  7. #7
    bajajpulsar2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2018
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    CygnusL(2015)-NS200(2015)-MT25(2020)
    Bence at çöpe hepsini eski model cbr al. Yapacagin motor fabrikasyon kadar saglikli gitmeyecek belki sasiyi kiracak belki de kaza yapmana sebep olacak.

  8. #8
    tarikcapar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2018
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 250
    hEVESLE GELDİM BENDE.. Elimde mh 125cc kelle var. Bende onu 250cc ye yükseltmek istiyorum. şuan ki motosikletimin motoru 50 binde durumu da iyi değil... muayneden muayneye orjinal motor, diğer zamanlarda bu drift motorunu bindircektim üstüne...
    Yalnız ama Kafası Rahat Adam...

  9. #9

    Üyelik
    10 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul-Van
    Motosikleti
    honda cm125t ve kuba dragon 110cc
    mct 250 alt motoru vulture şasiye taktım kulakları çok uğraştırdı.

    honda cm125t alt motoru kt150 ye taktım neredeyse birebir uydu. (zaten kt150 de honda klonu)

    cg125 alt motoru cub şasiye taktım karbüratör yatay geldiğinden sorun çıkardı

    motor kulaklarını ek yaparak bir şekilde halledersin ama senin yapmak istediğin çok ayrı bir olay radyatörü var, sıvı hortumları, enjeksiyonu var

    ayrıca direk al tak gibi bir olayın yok şasi üzerinde işlem yapman lazım


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)