Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyousung gt 250 - gd 250 r?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda Cbr 250R
    Bu iki model arasındaki fark nedir Gd 250r tasarım açısından daha hoş bence. Satış alımı zormu oluyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Ufuk ARSLAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul - Sefaköy
    Motosikleti
    GT250R
    Özellikler GD 250 R GT 250 R
    Motor Tipi Tek silindirli, 4 valf DOHC, su soğutmalı 75 ° V-twin, Hava- Yağ soğutmalı, DOHC 8
    Motor Hacmi (cc) 249 249
    Silindir çapı x strok (mm) 73.0 mm x 59.6 mm 57 mm x 48.8 mm
    Sıkıştırma Oranı 12: 1 10.2 : 1
    Yakıt Sistemi Yakıt Enjeksiyon Yakıt enjeksiyonu
    Maks. Güç (kW@dev/dak) 20.60 kW @ 1050 rpm
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) 21.19 Nm @ 7000 rpm
    Ateşleme Elektronik enjeksiyon Elektronik enjeksiyon
    Çalıştırma Elektrikli Elektrikli
    Şanzıman 6 vites 5 vites
    Güç Aktarımı Zincirli Zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm) 1937 mm x 700 mm x 1100 mm 2090 mm x 700 mm x 1130 mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm)
    Sele yüksekliği (mm) 810 mm 830 mm
    Yerden açıklık (mm) 155 mm
    Yakıt kapasitesi (litre) 11 Lt. 17 lt.
    Ağırlık 155 kg. 188 kg

    Düzeltmeye calıştım ama görüntüde düzelmedi pek. hyosung icin degişiklik zamanı geldi yeni bir yelken actılar piyasaya diyebiliriz.

  3. #3
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı HAZZILHAR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Detaylı bilgi için: http://eng.krmotors.com/product/?pCode=10000009

    Kıyaslamalı bilgiler için de şöyle yapalım:

    GD250-R;

    * Motor: Sıvı soğutmalı, DOHC 4-valfli, Tek silindirli, 249 cm³
    * Ürettiği Max. Güç: 20.59 kW (28 HP) @ 9500 devir
    * Ürettiği Max. Tork: 24.17 Nm (2.46 kgf.m) @ 7000 devir
    * Şanzıman: Islak debriyaj, 6 ileri
    * Ölçüler: 1937mm x 1100mm x 700mm (Uzunluk x Yükseklik x Genişlik sırası ile)
    * Frenler: Ön; Ø300mm papatya tek disk, 2 pistonlu kaliper, paslanmaz çelik fren hortumu; Arka;Ø230mm papatya tek disk, 1 pistonlu kaliper, paslanmaz çelik fren hortumu.
    * Lastik Ölçüleri: Ön; 110/70 R17 54S, Arka; 150/60 R17 66S
    * Depo Hacmi: 11 litre
    * Ağırlık: 155 kg (kuru:138 kg)

    GT250-R;

    * Motor: Sıvı soğutmalı, DOHC 8-valfli, 75° V-çift silindirli, 249 cm³
    * Ürettiği Max. Güç: 19.6kW (27HP) @ 10000 devir
    * Ürettiği Max. Tork: 21.04Nm @ 6750 devir
    * Şanzıman: Islak debriyaj, 5 ileri
    * Ölçüler: 2090mm x 1130mm x 700mm (Uzunluk x Yükseklik x Genişlik sırası ile)
    * Frenler: Ön; Ø300mm çift disk, 2'şer pistonlu kaliperler; Arka;Ø230mm tek disk, çift pistonlu kaliper.
    * Lastik Ölçüleri: Ön; 110/70 -17 54H, Arka; 150/70 -17 69H
    * Depo Hacmi: 17 litre
    * Ağırlık: 188 kg (kuru:169 kg)

    Aralarındaki sayısal değerler ve GD serisinin üzerindeki yeniliklerle daha tercih edilesi olduğunu düşünüyorum. 2017'de Hyosung GT ve GV serilerini de revize edip güncelleyecek. Belki iyileştirmeler GD serisinden daha ilgi çekici hale getirebilir. Alırsanız hayırlı olsun. Naked versiyonu GD250N Green Arrow nickli arkadaşımızda vardı. Ondan da motor hakkında genel bilgileri alabilirsiniz.
    İlgili konu linki: http://www.motosiklet.net/forum/moto...sil-motor.html
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)