Hyosung Gd250 r nasıl motor?
-
hyosungun yeni modeli gd250r nasıl bir motordur bilen var mı..Gt250 r modeli sadece ön farlardan dolayı begenmiyordum..GD250 modelinin farlarına bayıldım.r25 ninja 250r cbr 250r ı bi kenara bıraktım.Sıfır olarak gd250r almak istiyorum.Tecrübeli kişilerin fikirlerini duymak istiyorum.iyi günler
Reklamlar
-
Hiç alan, binen, arayan, satan görmedim. Yerimi alıyorum bi bilgi gelirse diye, ben de merak ettim...
-
AWESQME adlı üyeden alıntı
Hiç alan, binen, arayan, satan görmedim. Yerimi alıyorum bi bilgi gelirse diye, ben de merak ettim...
youtube da inceleme falan var ama tasarımı çok hoşuma gitti.başka bi sıkıntısıda görünmüyor.fiyatına göre nasıl gibi sorularım vardı ama kullanan yok sanırım
-
mikail19o5 adlı üyeden alıntı
hyosungun yeni modeli gd250r nasıl bir motordur bilen var mı..Gt250 r modeli sadece ön farlardan dolayı begenmiyordum..GD250 modelinin farlarına bayıldım.r25 ninja 250r cbr 250r ı bi kenara bıraktım.Sıfır olarak gd250r almak istiyorum.Tecrübeli kişilerin fikirlerini duymak istiyorum.iyi günler
Detaylı bilgi için: http://eng.krmotors.com/product/?pCode=10000009
Kıyaslamalı bilgiler için de şöyle yapalım:
GD250-R;
* Motor: Sıvı soğutmalı, DOHC 4-valfli, Tek silindirli, 249 cm³
* Ürettiği Max. Güç: 20.59 kW (28 HP) @ 9500 devir
* Ürettiği Max. Tork: 24.17 Nm (2.46 kgf.m) @ 7000 devir
* Şanzıman: Islak debriyaj, 6 ileri
* Ölçüler: 1937mm x 1100mm x 700mm (Uzunluk x Yükseklik x Genişlik sırası ile)
* Frenler: Ön; Ø300mm papatya tek disk, 2 pistonlu kaliper, paslanmaz çelik fren hortumu; Arka;Ø230mm papatya tek disk, 1 pistonlu kaliper, paslanmaz çelik fren hortumu.
* Lastik Ölçüleri: Ön; 110/70 R17 54S, Arka; 150/60 R17 66S
* Depo Hacmi: 11 litre
* Ağırlık: 155 kg (kuru:138 kg)
GT250-R;
* Motor: Sıvı soğutmalı, DOHC 8-valfli, 75° V-çift silindirli, 249 cm³
* Ürettiği Max. Güç: 19.6kW (27HP) @ 10000 devir
* Ürettiği Max. Tork: 21.04Nm @ 6750 devir
* Şanzıman: Islak debriyaj, 5 ileri
* Ölçüler: 2090mm x 1130mm x 700mm (Uzunluk x Yükseklik x Genişlik sırası ile)
* Frenler: Ön; Ø300mm çift disk, 2'şer pistonlu kaliperler; Arka;Ø230mm tek disk, çift pistonlu kaliper.
* Lastik Ölçüleri: Ön; 110/70 -17 54H, Arka; 150/70 -17 69H
* Depo Hacmi: 17 litre
* Ağırlık: 188 kg (kuru:169 kg)
Aralarındaki sayısal değerler ve GD serisinin üzerindeki yeniliklerle daha tercih edilesi olduğunu düşünüyorum. 2017'de Hyosung GT ve GV serilerini de revize edip güncelleyecek. Belki iyileştirmeler GD serisinden daha ilgi çekici hale getirebilir. Alırsanız hayırlı olsun. Naked versiyonu GD250N Green Arrow nickli arkadaşımızda vardı. Ondan da motor hakkında genel bilgileri alabilirsiniz.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Nedense hysoung değilde bajaj pulsar rs 200 alırdım ben Hiç yoktan abs var ivmelenme iyi yakıtta güzel bence gayet güzel ben bile cbr 250den ona kaydım :D
-
Yurtdışındaki forumlarda gördüğüm kadarıyla GT ve GD tercihi arasında kullanıcılar ikiye bölünmüş durumda. Genel olarak GD eğilimi daha yüksek fakat bir taraftan da GD'de tek silindire geçiş GT'nin cazibesinin korumasına neden oluyor. GD'nin çift silindir teknolojisine sahip olması gerektiğini savunan çok sayıda yorum var. Kişisel olarak ben de bu saatten sonra 250cc'de tek silindire yatırım yapmazdım.
-
naked olanı ile ilgili forumda 30 sayfalık konu mevcut ama supersportla ilgili hiç bilgi olmaması gerçekten ilginç. Benim karenajlı bir hyosungtan ir kere ağzım yandı. eğer parça fiyatları gt250r gibiyse tavsiye etmiyorum.
-
ben ilçede oturuyorum burda sadece honda ve kanuni servisi var...Acaba hyosung alsam kanuni yardımcı olur mu...Sanırım hyosung ve kanuni aynıymış. ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)