Hocam nacizane görüşüm. Ben önce ayağımı arka frenin üstüne koyuyorum. Koymayı açıklamak gerekirse fren dozajında maksimum seviye 4 ise 1 diyeyim. 1'den 2'ye çıkarttığımda ön freni sıkmaya başlıyorum. Bir çok durumda ayak 2 el 2'de iken motor duruyor. Ayakta hiç 3'ün üstüne çıkmadım açıkcası ama elde sonuna kadar bastığım durumlar oldu. 2 kere yatma oldu ancak dengeli frenden ötürü durduğumda ikisinde de motoru yakaladım ve düşme olmadı ki birinde dimdik yokuşta kazınmış mıcırlı asfalttı diğeride gelmemesi gereken bir yönde aracın fırlaması ve bulunduğum yolda asfaltın olmaması idi.
* Bazı motorlarda arka frenin çok ceset olduğu söyleniyor. Benim motorumda arka fren 4'te 3'ü dozajı geçmediği sürece kitlemiyor. Bundan ötürü ben her süratte hatta yüksek süratlerde motor freninin yanında hızımı azaltmak için 4'te 1 dozajda arka fren kullanıyorum ön frende de 1 kademe kullanmakla birlikte.