Metzeler me22 (Acemi bakış açısı ile)
-
05 Ağustos 2015, 10:25
#1
Motosikletimin lastikleri 9000 km olmasına rağmen hala orjinal lastikleriydi.Motosiklerimi aldığımdan beri vakit bulup değiştiremedim.Dün en sonunda işten biraz erken çıkıp gidip değiştirdim.Motosikletim ybr 125 ve lastik olarak metzeler me22 aldım.Sökme takma dahil 220 tl gibi bir maliyeti oldu bana.Aldıktan 100km sonraki görüşlerimi yazmak istedim.
Metzeler me22 den önce:
*Çizilmiş (trimlenmiş) yolların üzerinden geçerken motosiklet çok geziyordu sanki o çizikler beni yönlendiriyor gibi hissediyordum.
*Frene bastığımda duramıcak gibi hissediyordum kendimi.
* Virajlarda her an kaydı kayacak hissi veriyordu.
Metzeler me22 den sonra:
*Çizilmiş (trimlenmiş) yollar sanki hiç yokmuş gibi.Dümdüz ilerliyorum.Bu çok hoşuma gitti.
* Frene bastığım gibi durduğumu hissediyorum.Fren mesafem bayağı azalmış gibi hissediyorum.
*Virajlarda (Hala çok yavaş giriyorum ama) sanki extra bir güven varmış gibi motorda.
Benim izlenimlerim bunlar.Lastik değiştirmek ve tereddütte kalan arkadaşlara bu 3 madde belki yardımcı olur.
Bu arada lastik değiştirdiğim yerde tanıştığım motor kullanan arkadaş.Kıyafetlerimi görünce kurye misin sen dedi.Hayır keyfi motosiklet kullanıcısıyım dedim.Ben sıkılıyorum onların içerisinde hayatta giyemem dedi ve motor kazalarından kalma dikişlerini ve izlerini göstermeye başladı...Sizin gibi kullanıpta böyle izler dolu veya vefat edenler yüzünden bizim ailelerimiz motorlara soğuk bakıyor dedim.
Lütfen ekipmanlarını giyin..Sıcak soğuk , gece gündüz , kısa uzun (mesafe) gözetmeksizin...
İyi günler.
Reklamlar
-
05 Ağustos 2015, 10:55
#2
Ufak bir tuyo, viraja dogru hizda dogru cizgide, dogru zamanda kontra vererek girer ve viraj icinde gazi hafif acarsan lastigin kabak dahi olsa yola oyle bir otururki kaymasi cok zorlasir... eger bunlari yapmadan giriyorsan motorun kici basi oynar viraj icinde.. birde egitim almani tavsiye ederim
-
05 Ağustos 2015, 11:01
#3
Bende duro lastiklerle düşünce metzeller me22 aldım. Ama hâla virajlara doğru düzgün giremiyorum. Durolarda düştükten sonra içimde bir korku oluştu.
Bu arada lastiklerin hayırlı olsun.
-
05 Ağustos 2015, 11:07
#4
semih1963 adlı üyeden alıntı
Bende duro lastiklerle düşünce metzeller me22 aldım. Ama hâla virajlara doğru düzgün giremiyorum. Durolarda düştükten sonra içimde bir korku oluştu.
Bu arada lastiklerin hayırlı olsun.
Korku cok normak cunku insansin, viraj teknikleri ile ilgili egitim sart, butce yoksa bol bol egitim videolari seyredip kitap okumalisin,
Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...
-
05 Ağustos 2015, 11:36
#5
Ben metzeler me22 ile michelin pilot street arsinda kaldım yardımcı olun
-
05 Ağustos 2015, 11:42
#6
beornotto adlı üyeden alıntı
Ben metzeler me22 ile michelin pilot street arsinda kaldım yardımcı olun
ikisinide kullandım michelin derim
-
05 Ağustos 2015, 11:46
#7
Me22(Brezilya üretimi) taktim 2 ay oldu , memnunum .
-
05 Ağustos 2015, 11:48
#8
fatih. adlı üyeden alıntı
ikisinide kullandım michelin derim
Sonunda ikisinide kullanmış bir forum üyesi sizin hangisiyle daha iyi viraja girerim yol tutuşu nasıl
-
05 Ağustos 2015, 11:52
#9
beornotto adlı üyeden alıntı
Sonunda ikisinide kullanmış bir forum üyesi sizin hangisiyle daha iyi viraja girerim yol tutuşu nasıl
me22 2 3 ay kullandım eski motorum apachede virajlarda kayma hissettigim an michelin taktırıp oh be demiştim
yol tutuşusa dahil michelin her yönden me22 den iyidir
-
05 Ağustos 2015, 12:25
#10
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Ufak bir tuyo, viraja dogru hizda dogru cizgide, dogru zamanda kontra vererek girer ve viraj icinde gazi hafif acarsan lastigin kabak dahi olsa yola oyle bir otururki kaymasi cok zorlasir... eger bunlari yapmadan giriyorsan motorun kici basi oynar viraj icinde.. birde egitim almani tavsiye ederim
Eğitim almayı bende düşünüyorum ama iş yoğunluğundan şuan vaktim yok açıkçası.Bol bol video izliyorum.Trafikte seyir halindeyken sürekli izlediğim videolar aklıma geliyor ve o doğrutuda davranıyorum.Araç aralarına girmem, şeritteki yerimi korurum, kırmızı ışıkta asla geçmem.Uzun süredir aktif otomobil sürücüsü olmamda trafikte çok işime yarıyor.Dikkatli bir sürücü olduğuma inanıyorum motosiklet konusunda ve her geçen gün daha iyi kullanıyorum sanırım .
-
05 Ağustos 2015, 13:55
#11
anilozerr adlı üyeden alıntı
...Araç aralarına girmem, şeritteki yerimi korurum...
Bu durum Türkiye şartlarında pek uygun değil kanaatimce , özellikle trafiğin yoğun olduğu noktalarda...
Öndeki araçların tekerlek hizasından gitmeni ve trafik durduğunda araç aralarına girmeni tavsiye ederim ,
olası bir ani duruş ve kazada arada tost olmamak için...
örnek:
-
05 Ağustos 2015, 14:01
#12
Darkcity2000 adlı üyeden alıntı
Ufak bir tuyo, viraja dogru hizda dogru cizgide, dogru zamanda kontra vererek girer ve viraj icinde gazi hafif acarsan lastigin kabak dahi olsa yola oyle bir otururki kaymasi cok zorlasir... eger bunlari yapmadan giriyorsan motorun kici basi oynar viraj icinde.. birde egitim almani tavsiye ederim
aynı viraj, aynı sürücü, aynı motor, aynı hız, aynı çizgi olduğunu farz edelim iyi - kötü lastik illa ki farkeder
iki teker ruhunu taşır ...
-
05 Ağustos 2015, 15:25
#13
zulu adlı üyeden alıntı
Bu durum Türkiye şartlarında pek uygun değil kanaatimce , özellikle trafiğin yoğun olduğu noktalarda...
Öndeki araçların tekerlek hizasından gitmeni ve trafik durduğunda araç aralarına girmeni tavsiye ederim ,
olası bir ani duruş ve kazada arada tost olmamak için...
örnek:
https://www.youtube.com/watch?v=o7D0BTyJBeM
Geçen gün foçaya giderken trafik çok yoğundu ve durgundu.Bende dedim iki üç araç arasından geçip tekrar şeride gireyim.İlk ve son denemem oldu.Şeride döndükten sonra arkamdaki araç sürekli sağdan taciz etti.Bende durdum adama dedim abi niye sıkıştırıyosun.Adamda bana aralardan geçip önüme giriyorsunda ondan dedi.Dediğim gibi ilk ve son denemem oldu.Sanırım Türkiye'de öyle de yapsak böyle de yapsak otomobillerden saygı görmek imkansız...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)