Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Metzeler me22 (Acemi bakış açısı ile)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    anilozerr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125
    Motosikletimin lastikleri 9000 km olmasına rağmen hala orjinal lastikleriydi.Motosiklerimi aldığımdan beri vakit bulup değiştiremedim.Dün en sonunda işten biraz erken çıkıp gidip değiştirdim.Motosikletim ybr 125 ve lastik olarak metzeler me22 aldım.Sökme takma dahil 220 tl gibi bir maliyeti oldu bana.Aldıktan 100km sonraki görüşlerimi yazmak istedim.
    Metzeler me22 den önce:
    *Çizilmiş (trimlenmiş) yolların üzerinden geçerken motosiklet çok geziyordu sanki o çizikler beni yönlendiriyor gibi hissediyordum.
    *Frene bastığımda duramıcak gibi hissediyordum kendimi.
    * Virajlarda her an kaydı kayacak hissi veriyordu.
    Metzeler me22 den sonra:
    *Çizilmiş (trimlenmiş) yollar sanki hiç yokmuş gibi.Dümdüz ilerliyorum.Bu çok hoşuma gitti.
    * Frene bastığım gibi durduğumu hissediyorum.Fren mesafem bayağı azalmış gibi hissediyorum.
    *Virajlarda (Hala çok yavaş giriyorum ama) sanki extra bir güven varmış gibi motorda.

    Benim izlenimlerim bunlar.Lastik değiştirmek ve tereddütte kalan arkadaşlara bu 3 madde belki yardımcı olur.
    Bu arada lastik değiştirdiğim yerde tanıştığım motor kullanan arkadaş.Kıyafetlerimi görünce kurye misin sen dedi.Hayır keyfi motosiklet kullanıcısıyım dedim.Ben sıkılıyorum onların içerisinde hayatta giyemem dedi ve motor kazalarından kalma dikişlerini ve izlerini göstermeye başladı...Sizin gibi kullanıpta böyle izler dolu veya vefat edenler yüzünden bizim ailelerimiz motorlara soğuk bakıyor dedim.
    Lütfen ekipmanlarını giyin..Sıcak soğuk , gece gündüz , kısa uzun (mesafe) gözetmeksizin...
    İyi günler.
    Pisman ve ahmetunuver bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Ufak bir tuyo, viraja dogru hizda dogru cizgide, dogru zamanda kontra vererek girer ve viraj icinde gazi hafif acarsan lastigin kabak dahi olsa yola oyle bir otururki kaymasi cok zorlasir... eger bunlari yapmadan giriyorsan motorun kici basi oynar viraj icinde.. birde egitim almani tavsiye ederim

  3. #3

    Üyelik
    13 Aralık 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CBF 150 - CBR 125 - YZF R25
    Bende duro lastiklerle düşünce metzeller me22 aldım. Ama hâla virajlara doğru düzgün giremiyorum. Durolarda düştükten sonra içimde bir korku oluştu.

    Bu arada lastiklerin hayırlı olsun.

  4. #4
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı semih1963 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende duro lastiklerle düşünce metzeller me22 aldım. Ama hâla virajlara doğru düzgün giremiyorum. Durolarda düştükten sonra içimde bir korku oluştu.

    Bu arada lastiklerin hayırlı olsun.
    Korku cok normak cunku insansin, viraj teknikleri ile ilgili egitim sart, butce yoksa bol bol egitim videolari seyredip kitap okumalisin,
    Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...

  5. #5

    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Ben metzeler me22 ile michelin pilot street arsinda kaldım yardımcı olun

  6. #6
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı beornotto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben metzeler me22 ile michelin pilot street arsinda kaldım yardımcı olun
    ikisinide kullandım michelin derim

  7. #7
    anılbel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2010
    Şehir
    İzmir - Kuşadası
    Motosikleti
    Wolf 125/ VSTAR
    Me22(Brezilya üretimi) taktim 2 ay oldu , memnunum .

  8. #8

    Üyelik
    01 Ağustos 2014
    Alıntı fatih. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisinide kullandım michelin derim
    Sonunda ikisinide kullanmış bir forum üyesi sizin hangisiyle daha iyi viraja girerim yol tutuşu nasıl

  9. #9
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Alıntı beornotto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonunda ikisinide kullanmış bir forum üyesi sizin hangisiyle daha iyi viraja girerim yol tutuşu nasıl
    me22 2 3 ay kullandım eski motorum apachede virajlarda kayma hissettigim an michelin taktırıp oh be demiştim
    yol tutuşusa dahil michelin her yönden me22 den iyidir

  10. #10
    anilozerr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak bir tuyo, viraja dogru hizda dogru cizgide, dogru zamanda kontra vererek girer ve viraj icinde gazi hafif acarsan lastigin kabak dahi olsa yola oyle bir otururki kaymasi cok zorlasir... eger bunlari yapmadan giriyorsan motorun kici basi oynar viraj icinde.. birde egitim almani tavsiye ederim
    Eğitim almayı bende düşünüyorum ama iş yoğunluğundan şuan vaktim yok açıkçası.Bol bol video izliyorum.Trafikte seyir halindeyken sürekli izlediğim videolar aklıma geliyor ve o doğrutuda davranıyorum.Araç aralarına girmem, şeritteki yerimi korurum, kırmızı ışıkta asla geçmem.Uzun süredir aktif otomobil sürücüsü olmamda trafikte çok işime yarıyor.Dikkatli bir sürücü olduğuma inanıyorum motosiklet konusunda ve her geçen gün daha iyi kullanıyorum sanırım .
    edim1234xxx bunu beğendi.

  11. #11
    zulu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Honda CBR250
    Alıntı anilozerr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...Araç aralarına girmem, şeritteki yerimi korurum...
    Bu durum Türkiye şartlarında pek uygun değil kanaatimce , özellikle trafiğin yoğun olduğu noktalarda...
    Öndeki araçların tekerlek hizasından gitmeni ve trafik durduğunda araç aralarına girmeni tavsiye ederim ,
    olası bir ani duruş ve kazada arada tost olmamak için...

    örnek:


  12. #12
    Pisman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2008
    Şehir
    Çanakkale
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak bir tuyo, viraja dogru hizda dogru cizgide, dogru zamanda kontra vererek girer ve viraj icinde gazi hafif acarsan lastigin kabak dahi olsa yola oyle bir otururki kaymasi cok zorlasir... eger bunlari yapmadan giriyorsan motorun kici basi oynar viraj icinde.. birde egitim almani tavsiye ederim
    aynı viraj, aynı sürücü, aynı motor, aynı hız, aynı çizgi olduğunu farz edelim iyi - kötü lastik illa ki farkeder
    iki teker ruhunu taşır ...

  13. #13
    anilozerr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Ybr 125
    Alıntı zulu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu durum Türkiye şartlarında pek uygun değil kanaatimce , özellikle trafiğin yoğun olduğu noktalarda...
    Öndeki araçların tekerlek hizasından gitmeni ve trafik durduğunda araç aralarına girmeni tavsiye ederim ,
    olası bir ani duruş ve kazada arada tost olmamak için...

    örnek:

    https://www.youtube.com/watch?v=o7D0BTyJBeM
    Geçen gün foçaya giderken trafik çok yoğundu ve durgundu.Bende dedim iki üç araç arasından geçip tekrar şeride gireyim.İlk ve son denemem oldu.Şeride döndükten sonra arkamdaki araç sürekli sağdan taciz etti.Bende durdum adama dedim abi niye sıkıştırıyosun.Adamda bana aralardan geçip önüme giriyorsunda ondan dedi.Dediğim gibi ilk ve son denemem oldu.Sanırım Türkiye'de öyle de yapsak böyle de yapsak otomobillerden saygı görmek imkansız...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)