Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

KTM duke 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #201
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Beyler, bana akıl verin lütfen.

    Bugün okulda da öğretmen arkadaşlarla ayaküstü bi konusu açıldı. İlk kullanım için, YBR al falan dediler. 16000 buna vereceğine az daha koy MT07 al diyen de oldu. Ben YBR'yi hiç sevemedim. Sürüşünü falan da bilmem, tecrübe etmek de istemiyorum zaten. Şu an tek beğendiğim motor Duke; hani "şu karı benim olsun 40 milyar borcum olsun!" hesabı.

    Yani, zapt etmesi bu kadar mı zor bu zıkkım aleti? 125'lik ve 250'lik le başlama arasında ne menem bi fark var? Motorun ticaretinde değilim; zaten çok satılmıyor ki, fazla da satılık ilanı yok.

    Bu motorla tın tın öğrenmek mümkün değil mi yani? 600'lük süper spor makina da değilki anasını satayım!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #202
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler, bana akıl verin lütfen.

    Bugün okulda da öğretmen arkadaşlarla ayaküstü bi konusu açıldı. İlk kullanım için, YBR al falan dediler. 16000 buna vereceğine az daha koy MT07 al diyen de oldu. Ben YBR'yi hiç sevemedim. Sürüşünü falan da bilmem, tecrübe etmek de istemiyorum zaten. Şu an tek beğendiğim motor Duke; hani "şu karı benim olsun 40 milyar borcum olsun!" hesabı.

    Yani, zapt etmesi bu kadar mı zor bu zıkkım aleti? 125'lik ve 250'lik le başlama arasında ne menem bi fark var? Motorun ticaretinde değilim; zaten çok satılmıyor ki, fazla da satılık ilanı yok.

    Bu motorla tın tın öğrenmek mümkün değil mi yani? 600'lük süper spor makina da değilki anasını satayım!
    İlk motorunuzu 125cc aldığınızda zaman kaybetmiş veya yıllar boyu o motoru sürmeye mahkum olmayacaksınız.

    250cc ile elbette başlanır, ama yine de kağıt üzerindeki değerler ve Ktm'nin sürekli methedilen gaz tepkisi tın tın sürülünce öğrenilse de hız algınızı zorlayabilir.

    Otomobil deneyiminiz var, trafikte nerde konumlanacağınızı biliyor, önsezinize güveniyorsanız, tın tın hakikaten gidecekseniz alın.

    Ürünün üzerinde gelen lastik ve donanım hakikaten fiyat/performans ürünü yapıyor 250cc'de en pahalı motosiklet gibi gözükse de.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  3. #203
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Her ikisinin de ehliyetini yeni alacak olsam da, otomobil kullandım, biliyorum. Burda istesem de gazlayamam, o kadar uzun ve rahat yol yok.

    Geçen hafta kursun direksiyon dersleri vardı, bilsem de gireyim dedim. Arabada rüzgar falan yemeyince sürekli hızlanasım geliyo. İbreye zaten bakmıyorum. Motorda gene rüzgardan ne hızda gittiğini az çok bilir insan ibreye bakmasa da.

  4. #204

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler, bana akıl verin lütfen.

    Bugün okulda da öğretmen arkadaşlarla ayaküstü bi konusu açıldı. İlk kullanım için, YBR al falan dediler. 16000 buna vereceğine az daha koy MT07 al diyen de oldu. Ben YBR'yi hiç sevemedim. Sürüşünü falan da bilmem, tecrübe etmek de istemiyorum zaten. Şu an tek beğendiğim motor Duke; hani "şu karı benim olsun 40 milyar borcum olsun!" hesabı.

    Yani, zapt etmesi bu kadar mı zor bu zıkkım aleti? 125'lik ve 250'lik le başlama arasında ne menem bi fark var? Motorun ticaretinde değilim; zaten çok satılmıyor ki, fazla da satılık ilanı yok.

    Bu motorla tın tın öğrenmek mümkün değil mi yani? 600'lük süper spor makina da değilki anasını satayım!
    YBR ile Duke kıyaslanamaz. Biri naked, diğeri commuter. Duke başlarda sana biraz sert gelsede, YBR de zamanla gitmiyor gibi gelecek. Benim ilk motorum PCX 125 idi. Bazen sıkıştıran falan olduğunda gazı açıp uzayamıyordum. Ama artık kabıma sığamıyorum

  5. #205
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Ben sana düz yolda basma demiyorum ki, (hobi olarak yine bas) istersen düz yolda kesicini iptal et top speed dene naked motosikletle.

    http://www.motosiklet.net/forum/kaza...-kacirmak.html

    Arkadaş gibi sağ şeritte "tın tın " giderken sol şeride geçmeyi karar verip, (önünde sağ şeritte giden adamın sola geçtiğini gördüğüne rağmen) sonra sağ şeride sağ sinyal verip sağa geçen adamın önüne girip, önündeki iki şerit boş olduğu halde virajı alamamaktan bahsediyorum.

    Acemi olduğunu bilip sağ şeritte tın tın gitmeye devam etseydi, sonunu görmediği viraja ne hızda girmesi gerektiğini öğrenirdi.

  6. #206

    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk motorunuzu 125cc aldığınızda zaman kaybetmiş veya yıllar boyu o motoru sürmeye mahkum olmayacaksınız.

    250cc ile elbette başlanır, ama yine de kağıt üzerindeki değerler ve Ktm'nin sürekli methedilen gaz tepkisi tın tın sürülünce öğrenilse de hız algınızı zorlayabilir.

    Otomobil deneyiminiz var, trafikte nerde konumlanacağınızı biliyor, önsezinize güveniyorsanız, tın tın hakikaten gidecekseniz alın.

    Ürünün üzerinde gelen lastik ve donanım hakikaten fiyat/performans ürünü yapıyor 250cc'de en pahalı motosiklet gibi gözükse de.
    hocam ben direk 390 la girdim
    geçen bana öğreten arkadaşım artçım oldu şile yolunda gittik ben korkudan 90 ı geçmedim tabi in dedi motorum hakkını ver aynı viteste 140 la gidiyorduk inanılmaz bir duygu ya :D

  7. #207

    Üyelik
    28 Haziran 2011
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    XT 660z Tenere
    3 ay önce 150 cc başladım şimdi gitmiyor gibi geliyor.keşke 250lik alsaymışım diyorum.Bence bir süre yavaş ve dikkatli sürülürse bişey olmaz.youtube'da harleyle başlayıp avrupa turu yapan bir arkadaşı takip ediyorum şu an 1300 cc kullanıyor demek dikkatli olunursa kullanılıyor

  8. #208
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı biosferist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam ben direk 390 la girdim
    geçen bana öğreten arkadaşım artçım oldu şile yolunda gittik ben korkudan 90 ı geçmedim tabi in dedi motorum hakkını ver aynı viteste 140 la gidiyorduk inanılmaz bir duygu ya :D


    Benden size tavsiye ;

    Yaşınız büyüktür, kendinize güveniyorsunuzdur , benim göremediğim yetenekleriniz, deneyimleriniz vardır yine de söyleyeyim ;

    Arkadaşlarla sürmek güzeldir ama ...... ,

    SAKIN ha SAKIN "beyler şuraya gazlıyoruz gelin" diyen adamlarla muhattap bile olmayın. Sürüşünü VE karakterini bilmediğiniz adamlarla beraber sürmeyin, gazına gelmeyin.

    İlk motorumda "motorcuyuz gidip buluşalım hep beraber gazlayalım" kafasına girdim, aklıma geldikçe şükrediyorum o gün ölmeden eve geri dönebildiğim için.

    Fazla risk aldığınızı düşündüğünüzde gazı kapatın.

    Altın elbiseli adamım çok güzel bir söyleşisi vardı bu konuda size göndereceğim bulabilirsem.

    Arkadaşınıza bir şey demiyorum tabi ki sürün. Benim bahsettiğim şeyler farklı.
    Ertugyigit bunu beğendi.

  9. #209

    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benden size tavsiye ;

    Yaşınız büyüktür, kendinize güveniyorsunuzdur , benim göremediğim yetenekleriniz, deneyimleriniz vardır yine de söyleyeyim ;

    Arkadaşlarla sürmek güzeldir ama ...... ,

    SAKIN ha SAKIN "beyler şuraya gazlıyoruz gelin" diyen adamlarla muhattap bile olmayın. Sürüşünü VE karakterini bilmediğiniz adamlarla beraber sürmeyin, gazına gelmeyin.

    İlk motorumda "motorcuyuz gidip buluşalım hep beraber gazlayalım" kafasına girdim, aklıma geldikçe şükrediyorum o gün ölmeden eve geri dönebildiğim için.

    Fazla risk aldığınızı düşündüğünüzde gazı kapatın.

    Altın elbiseli adamım çok güzel bir söyleşisi vardı bu konuda size göndereceğim bulabilirsem.

    Arkadaşınıza bir şey demiyorum tabi ki sürün. Benim bahsettiğim şeyler farklı.
    yok hocam yol boş trafik yok gibi bir şey yani
    gazlamak için değildi yani
    uzun bir süre acemi olarak kalacağım biliyorum
    ama bunun üzerine de çıkmadan öğrenemem inşallah eğitimini de parayla alabilirim ama şu an 0a 0 elde var sıfır :D
    arkadaşımı 14 yaşından beri motor sürüyor kuryeci kendisi cbf 150 si ve yamaha r6 sı var deneyimlerine güveniyorum onun

  10. #210
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Merhaba şu an 2014 model duke200 kullanıyorum 1850 km oldu. Motorum dan çok memnunum tek sıkıntım 137 km de olan son suratı. Duke 250 nin 160 km hızları gördüğünü duymuştum bu hızda bana tam yetecek seviyede. Şimdi duke 200 satilip 250 alinirmi sizce? Birde Rosso 2 kaydirmali Debriyaj ve Abs yi unutmamak lazım. Sıfır duke250 için 5 bin tl Ye daha eklemem gerekiyor bu paraya değer mi yoksa ikinci el 390 m daha mantıklı olur?

  11. #211

    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba şu an 2014 model duke200 kullanıyorum 1850 km oldu. Motorum dan çok memnunum tek sıkıntım 137 km de olan son suratı. Duke 250 nin 160 km hızları gördüğünü duymuştum bu hızda bana tam yetecek seviyede. Şimdi duke 200 satilip 250 alinirmi sizce? Birde Rosso 2 kaydirmali Debriyaj ve Abs yi unutmamak lazım. Sıfır duke250 için 5 bin tl Ye daha eklemem gerekiyor bu paraya değer mi yoksa ikinci el 390 m daha mantıklı olur?
    390 da kaydırmalı debriyaj yok en azından şu an piyasada olanlarda
    Ama ABS olmazsa olmaz, daha kullanmak nasip olmadı inş. panik fren görmem :D
    son sürati konusunda int. 180ler gördüm benim motor ben basmadım ama 160 ı gördü

  12. #212

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar duke 200 ile kısa bir test sürüşü yapmıştım. dizlerim beni rahatsız edecek kadar kıvrık kalmıştı. bu 250'liğin pegleri de 200'lüğünkü gibi yukarıda ve geride mi ? ikisini de kullanma fırsatı bulan oldu mu ?
    rahatsız mahatsız demeden ben de aldım 2 gün önce. ikinci el.

    40 yaş bunalımına birebir bir şeymiş bu. motor şimdiye kadar kullandığım 125'liğe göre zaten güçlü de, gaz tepkisi de bir acaip. huylu insanlar olur, böğrüne işaret parmağınızı uzattığınızda "ananı" diye irkilir hani. bu motor da öyle. 5-6bin devir üzerindeki devirlerde gazla milim oynayınca "ananı" tepkisi veriyor. insanı arsızlığa, aralara girmeye teşvik ediyor. iki yıldır 125'lik kullanıyorum, iki yıldır yemediğim kornayı 2 günde yedim.

    Düşük devirlerde ise 125'lik gibi sürebiliyorsunuz, sarsıntısız yumuşakça.

    Oturuş pozisyonuna gelince dizler yine de gergin geliyor bana. belki pegleri biraz aşağı ve öne alan bir kit takarım ilerde.
    Sokollu ve Mexico bunu beğendiler.

  13. #213
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rahatsız mahatsız demeden ben de aldım 2 gün önce.

    Oturuş pozisyonuna gelince dizler yine de gergin geliyor bana. belki pegleri biraz aşağı ve öne alan bir kit takarım ilerde.
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

    Aynı şeyi Duke 200 başlığına ben de yazdım. Pegler naked bir motosiklete göre fazla geride. Çözülünce daha konforlu bir sürüş yakalanacağından eminim.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  14. #214

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın.

    Aynı şeyi Duke 200 başlığına ben de yazdım. Pegler naked bir motosiklete göre fazla geride. Çözülünce daha konforlu bir sürüş yakalanacağından eminim.
    Çok teşekkürler. Yeni partiyle aksesuarlar gelir herhalde, bekleyelim bakalım. Bugün kadıköy'deydim, uygun çanta demiri bulamadım. Duke 200, 250, 390 serisi çanta demirleri birbirine uyumluymuş ama kimsenin stoğunda yoktu.

  15. #215

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Allah rızası için artık biri "devir kesici kaç km/s de devreye giriyor?"

  16. #216
    omeraydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 690smc-R
    Alıntı Omerselman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Allah rızası için artık biri "devir kesici kaç km/s de devreye giriyor?"
    10.000 de kesiciye giriyoruz.

  17. #217

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Olmadı. Bak yine öğrenemedik. Gizli bilgi sanırım. 😕

  18. #218
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    160 ta daha kesiciye girmedigini söylemişti bir kullanıcısı

  19. #219

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı Omerselman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olmadı. Bak yine öğrenemedik. Gizli bilgi sanırım. ��
    gizli bilgiden ziyade kimse daha o kadar hızlanacak fırsat bulamadı sanıyorum. en azından bende o yürek yok. 155'e kadar çıktım, amortisör çok sert, tem'de bile yavaşken farketmediğimiz küçük yol kusurları var. 150 üzerinde motor ufak ufak yerden kesiliyor. daha hızlanmaya şahsen maçam yemedi: ) üstelik amortisör en yumuşak 2. ayarda.

    unutmazsam 6.vites'te 100 km'de kaç devir çevirdiğine bakarım bugün, oradan 9500 devirdeki teorik hızını oranlarız. her halükarda 170 civarıdır. motorun pratik hızı 140 civarı bu arada. 130-140'a kadar gayet istekli hızlanıyor. Tem'de mahmutbey gişelerini edirne yönüne geçince tema'nın oralarda bir yokuş vardır. o yokuşta bile 6.viteste 120-130'la giderken hızlanıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    Arkadaşlar,
    bu arada konu ikiye bölünmüş. Nasıl birleştiririz, admin tanıdığı olan var mı :

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...uke-250-a.html
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html

  20. #220

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gizli bilgiden ziyade kimse daha o kadar hızlanacak fırsat bulamadı sanıyorum. en azından bende o yürek yok. 155'e kadar çıktım, amortisör çok sert, tem'de bile yavaşken farketmediğimiz küçük yol kusurları var. 150 üzerinde motor ufak ufak yerden kesiliyor. daha hızlanmaya şahsen maçam yemedi: ) üstelik amortisör en yumuşak 2. ayarda.

    unutmazsam 6.vites'te 100 km'de kaç devir çevirdiğine bakarım bugün, oradan 9500 devirdeki teorik hızını oranlarız. her halükarda 170 civarıdır. motorun pratik hızı 140 civarı bu arada. 130-140'a kadar gayet istekli hızlanıyor. Tem'de mahmutbey gişelerini edirne yönüne geçince tema'nın oralarda bir yokuş vardır. o yokuşta bile 6.viteste 120-130'la giderken hızlanıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------

    Arkadaşlar,
    bu arada konu ikiye bölünmüş. Nasıl birleştiririz, admin tanıdığı olan var mı :

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...uke-250-a.html
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
    Bence duke 200 ve duke 250 aynı başlık altında toplanmalı. Adminlerden rica etsek?


    REKLAM ALANI
11. sayfa BirinciBirinci ... 910111213 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)