çok geçmiş olsun tekrar!
neyse ki sende ve motorda bişey yok...
çok geçmiş olsun tekrar!
neyse ki sende ve motorda bişey yok...
ya yollarda şu enine şeritlere de dikkat edin, yeni moda oldular, viraj, yokuş aşağı her bi yere koyuyolar o şeritleri. Onlar da ıslanınca feci kayıyolar
imza, safrane
En çok da ıslakta asfalt birleşme noktalarına dikkat diyorum tecrübeyle sabittir..
Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”
Sinan Atasoy
Logarlar mazgallar ptt su gibi belediyenin bi turlu asfalt ile aynı seviyede yapamadıgı kapaklar işte ya alsfattan yukarıda ya da asagida olur geneldeyoldaki demir levha nedir yav?!akşam vakti koptum yine muahahaa
danger0 adlı üyeden alıntı
Dostum ilk önce ben simdi ögrendim gercekten ucuz atlatmıssın çok gecmis olsunn.. Umarım beni simdi daha ii anlıyosundur..
No FeaR NeveR
Gecmis olsun. Hata sende tabii ki, itiraf da etmissin madem, biraz acayim.
- Taksi "zink" diye durunca seni "ka-zonk" diye durabilmen lazim cunku motosikletin durus mesafesi otomobile gore daha kisa. Buradan cikan sonuc takip mesafenin 2 sn. nin altinda oldugu. Yani cok yakindan takip ediyormussun. Kaldiki islak - guvensiz zeminlerde bu mesafeyi biraz daha artirmak lazim.
- Sari yanmadan kirmizi yanmayacagina gore, sen de taksi gibi " dur su kirmizi yanmadan yetisip geceyim" diye dusunmus ve taksi ile beraber arkadan gazlamissin herhalde. HATA x2 ... Taksi yetisemeyip kazik fren yapinca da kazaya bilet kesilmis oldu... Frenlemede de taksiden gec kalmis olmalisin, konsantrasyonun sari isiktaydi herhalde, gec farkettin...
- Sari isigi gordunuzmu yavaslamak, isikli kavsaklara yaklasirken isik yesil bile yaniyor olsa pur dikkat kesilmek lazim. Duz yolda zaten bir sey olmaz, kavsaklar, gecitler vs. bizim en cok dikkat sarfedecegimiz yerler olmali.
- Senin durumunda bence "hedefe kitlenme" de var. Sanki anlatmandan "kivirmaca" yapabilirmissin ama motoru birakmayi daha uygun gormussun gibi geldi.
Unutmayin, motorun ustunde son ana kadar kalip hizi dusurebildiginiz kadar dusurmek en guvenlisidir. Motordan ayrildinizmi yavaslama sansiniz hic yoktur. Ille de carpacaksaniz mumkun olan en dusuk hizla carpin yani... 2-3 km/h hiz farki bile cok sey farkettirebilir sonucta.
Tekrar gecmis olsun.
aman arkadaşlar kendinize dikkat edin birde lastiklerinize geçmiş olsun
yerler ıslak olduğundan motorun duruş mesafesi maalesef o kadar kısa olmadı. ne kadar motorun hizasını düzeltip ani fren yapmaya çalışssam da motor kaydı.(takisde kayarak durdu).takip mesafesi kesinlikle 2sn altında değildi .motor bir süre sürüklendikten sonra taksiye düşük bir hızda çarptı.Donald_Duck adlı üyeden alıntı
maalesef bu durum da böyle gerçekleşmedi.istanbulda trafik lambalarında nedense sarı ışık ya tamamen iptal edilmiş yada milisaniyelerle yanar durumda. normal bir hızda(40 50 arası)gidiyorduk (taksi ve ben) ışığa çok yakınken kırmızı yandı ve taksi refleksif bir şekilde durdu.takside dur sarı yanıyo yetişiyim diye hızlanmadı.Donald_Duck adlı üyeden alıntı
o an aklıma gelmedi değil yapabilirdim de muhtemelen ama yayalara yeşil yandığından başka birinin hayatını tehlikeye atmayı göze almadım.Donald_Duck adlı üyeden alıntı
(inanması güç gelebilir ama o an bunları düşünebiliyo insan.)
bende tam dediğiniz gibi motor devrilene kadar(ki frene bastıktan sonra yan yattı motor) motorun üstündeydim. daha sonra tamamen bilinçli bişey yapmadım zaten refleks olarak bırakım motoru.Donald_Duck adlı üyeden alıntı
sevgili donald duck geçmiş olsun dilekleriniz ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.Hatalı olduğumu kabul ettim ama bu konularda değil. yanlızca yağmuru göz önünde bulundurup aşırı dikkat etmediğim için.bu kazayı yapmaktan çok tecrübeli kişiler dışında(sizin gibi) hiçkimsenin kaçamayacağını düşünüyorum.unutmayalım ki kazada hiçbir hasar meydana gelmedi kimse yaralanmadı.Bu durum trafikte cambazlıklara kalkışmadığımı sıradan bir şekilde(efendi efendi) motor kullandığımı kanıtlıyor sanırım.
dencırım geçmiş olsun beah yauw iyi ki sana bişi olmamış
:bestmt:
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)