Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

ilk kazamı yaptım bende

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    11 Kasım 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    spor, müzik, iki teker:)
    çok geçmiş olsun tekrar!
    neyse ki sende ve motorda bişey yok...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    28 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight II
    ya yollarda şu enine şeritlere de dikkat edin, yeni moda oldular, viraj, yokuş aşağı her bi yere koyuyolar o şeritleri. Onlar da ıslanınca feci kayıyolar
    imza, safrane

  3. #23
    JetAime - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2004
    Şehir
    Istanbul-Avcilar
    Motosikleti
    Motorsiklet, Seyahat, Bilgisayar
    En çok da ıslakta asfalt birleşme noktalarına dikkat diyorum tecrübeyle sabittir..
    Benim icin zoru basarmak kolaydir, imkansiz ise biraz zaman alir!”

    Sinan Atasoy

  4. #24
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    yoldaki demir levha nedir yav?!akşam vakti koptum yine muahahaa
    Logarlar mazgallar ptt su gibi belediyenin bi turlu asfalt ile aynı seviyede yapamadıgı kapaklar işte ya alsfattan yukarıda ya da asagida olur genelde

  5. #25
    onur_NX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2004
    Şehir
    istanbul / Ataşehir
    Motosikleti
    Seyhan 150 - CBF 500 - Fazer 600 - R25 - TNT 250
    Alıntı danger0 adlı üyeden alıntı
    ...herşey bir anda oluyor.engelleyemiyosunuz o yüzden gerçekten çok dikkatli olak lazım çoook...

    Dostum ilk önce ben simdi ögrendim gercekten ucuz atlatmıssın çok gecmis olsunn.. Umarım beni simdi daha ii anlıyosundur..
    No FeaR NeveR

  6. #26
    Donald_Duck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mayıs 2003
    Şehir
    New York, ABD
    Motosikleti
    BMW R1150GS Adventure
    Gecmis olsun. Hata sende tabii ki, itiraf da etmissin madem, biraz acayim.

    - Taksi "zink" diye durunca seni "ka-zonk" diye durabilmen lazim cunku motosikletin durus mesafesi otomobile gore daha kisa. Buradan cikan sonuc takip mesafenin 2 sn. nin altinda oldugu. Yani cok yakindan takip ediyormussun. Kaldiki islak - guvensiz zeminlerde bu mesafeyi biraz daha artirmak lazim.

    - Sari yanmadan kirmizi yanmayacagina gore, sen de taksi gibi " dur su kirmizi yanmadan yetisip geceyim" diye dusunmus ve taksi ile beraber arkadan gazlamissin herhalde. HATA x2 ... Taksi yetisemeyip kazik fren yapinca da kazaya bilet kesilmis oldu... Frenlemede de taksiden gec kalmis olmalisin, konsantrasyonun sari isiktaydi herhalde, gec farkettin...

    - Sari isigi gordunuzmu yavaslamak, isikli kavsaklara yaklasirken isik yesil bile yaniyor olsa pur dikkat kesilmek lazim. Duz yolda zaten bir sey olmaz, kavsaklar, gecitler vs. bizim en cok dikkat sarfedecegimiz yerler olmali.

    - Senin durumunda bence "hedefe kitlenme" de var. Sanki anlatmandan "kivirmaca" yapabilirmissin ama motoru birakmayi daha uygun gormussun gibi geldi.

    Unutmayin, motorun ustunde son ana kadar kalip hizi dusurebildiginiz kadar dusurmek en guvenlisidir. Motordan ayrildinizmi yavaslama sansiniz hic yoktur. Ille de carpacaksaniz mumkun olan en dusuk hizla carpin yani... 2-3 km/h hiz farki bile cok sey farkettirebilir sonucta.

    Tekrar gecmis olsun.

  7. #27
    faca_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2004
    Motosikleti
    motorsiklet
    aman arkadaşlar kendinize dikkat edin birde lastiklerinize geçmiş olsun

  8. #28
    danger0 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer
    Alıntı Donald_Duck adlı üyeden alıntı
    Taksi "zink" diye durunca seni "ka-zonk" diye durabilmen lazim cunku motosikletin durus mesafesi otomobile gore daha kisa. Buradan cikan sonuc takip mesafenin 2 sn. nin altinda oldugu. Yani cok yakindan takip ediyormussun. Kaldiki islak - guvensiz zeminlerde bu mesafeyi biraz daha artirmak lazim..
    yerler ıslak olduğundan motorun duruş mesafesi maalesef o kadar kısa olmadı. ne kadar motorun hizasını düzeltip ani fren yapmaya çalışssam da motor kaydı.(takisde kayarak durdu).takip mesafesi kesinlikle 2sn altında değildi .motor bir süre sürüklendikten sonra taksiye düşük bir hızda çarptı.

    Alıntı Donald_Duck adlı üyeden alıntı
    - Sari yanmadan kirmizi yanmayacagina gore, sen de taksi gibi " dur su kirmizi yanmadan yetisip geceyim" diye dusunmus ve taksi ile beraber arkadan gazlamissin herhalde. HATA x2 ... Taksi yetisemeyip kazik fren yapinca da kazaya bilet kesilmis oldu... Frenlemede de taksiden gec kalmis olmalisin, konsantrasyonun sari isiktaydi herhalde, gec farkettin.
    maalesef bu durum da böyle gerçekleşmedi.istanbulda trafik lambalarında nedense sarı ışık ya tamamen iptal edilmiş yada milisaniyelerle yanar durumda. normal bir hızda(40 50 arası)gidiyorduk (taksi ve ben) ışığa çok yakınken kırmızı yandı ve taksi refleksif bir şekilde durdu.takside dur sarı yanıyo yetişiyim diye hızlanmadı.

    Alıntı Donald_Duck adlı üyeden alıntı
    - Senin durumunda bence "hedefe kitlenme" de var. Sanki anlatmandan "kivirmaca" yapabilirmissin ama motoru birakmayi daha uygun gormussun gibi geldi.
    o an aklıma gelmedi değil yapabilirdim de muhtemelen ama yayalara yeşil yandığından başka birinin hayatını tehlikeye atmayı göze almadım.
    (inanması güç gelebilir ama o an bunları düşünebiliyo insan.)

    Alıntı Donald_Duck adlı üyeden alıntı
    - Unutmayin, motorun ustunde son ana kadar kalip hizi dusurebildiginiz kadar dusurmek en guvenlisidir. Motordan ayrildinizmi yavaslama sansiniz hic yoktur. Ille de carpacaksaniz mumkun olan en dusuk hizla carpin yani... 2-3 km/h hiz farki bile cok sey farkettirebilir sonucta.
    Tekrar gecmis olsun.
    bende tam dediğiniz gibi motor devrilene kadar(ki frene bastıktan sonra yan yattı motor) motorun üstündeydim. daha sonra tamamen bilinçli bişey yapmadım zaten refleks olarak bırakım motoru.

    sevgili donald duck geçmiş olsun dilekleriniz ve eleştirileriniz için teşekkür ederim.Hatalı olduğumu kabul ettim ama bu konularda değil. yanlızca yağmuru göz önünde bulundurup aşırı dikkat etmediğim için.bu kazayı yapmaktan çok tecrübeli kişiler dışında(sizin gibi) hiçkimsenin kaçamayacağını düşünüyorum.unutmayalım ki kazada hiçbir hasar meydana gelmedi kimse yaralanmadı.Bu durum trafikte cambazlıklara kalkışmadığımı sıradan bir şekilde(efendi efendi) motor kullandığımı kanıtlıyor sanırım.

  9. #29

    Üyelik
    11 Nisan 2004
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kymco Agility City
    dencırım geçmiş olsun beah yauw iyi ki sana bişi olmamış
    :bestmt:


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler