Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI
fatih383838 Hakkinda

Temel Bilgiler

fatih383838 Hakkinda
Yer:
kayseri
Motosikleti:
hero puch :D
Mesleği:
superonline teknisyen
Kan Grubu:
B Rh+
İletişim:
05416038132
Ad Soyad:
Fatih Yeşil

İstatistik


Mesaj adeti
Mesaj adeti
256
Günlük Ortalama Mesajlar
0.07
Fotoğraflar
Toplam Albüm
2
Toplam Resim
3
Genel Bilgiler
Son girişi
20 Ekim 2019 00:13
Üyelik
11 Kasım 2010

6 Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 6 of 6

10 Beğeni

  1. İlker41
    İlker41 bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Bugün eski resimlere baktımda mct bambaşka bir motor yaaa. Bi siperlik-bi gidon püskülü hadi en fazla sis farıda olsun. Tabikide renk kırmızı. ahhhh ahh. Ben yine kırmızı bi mct alacam sanırım....
    Tarih: 20 Aralık 2015, 19:08
  2. İlker41
    İlker41 bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    1- km önemli değil önemli olan temiz kullanılmış olması 2- sen yinede şüphe duyarsan 10000 15000 km olanlarından al için rahat olsun ama km az diye temizliğine güvenme 3- evet bazı parçaları...
    Tarih: 11 Eylül 2015, 05:10
  3. İlker41
    İlker41 bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Birçok nedeni olabilir ama ilk akla gelen hava ve kelebek ayarı. Ayrıca motor soğukken yapıyorsa çokta önemsenecek bişey değil. Motor soğukken çalıştır hiç gaz vermeden ellerini egzoz manifoltlarının...
    Tarih: 23 Mart 2015, 13:42
  4. C.Kaan
    C.Kaan bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    125 150 cc lere gore iki kati kadar yakar elinin biraz anahtar tutmasi gerekir. Karbüratör ayarina dikkat etmelisin. Yani araç olarak binersen hic tavsiye etmem ama yok motordan zeyk almak istiyorum...
    Tarih: 26 Temmuz 2014, 04:37
  5. solmyr
    solmyr bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    Hava ayarinida actiysan yakit biraz artar çok fazla etkilemez. Güçte ki farkida max: hız ve orijinal haliyle kaç km hiz ile ciktigini bildiğin bir yokuşta deneyebilirsin. Bide hava filtre kutusunu...
    Tarih: 03 Mart 2014, 19:31
  6. CEM.
    CEM. bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    selam dostlar nasılsınız uzun zamandır giremiyorum forma soruları cevapları tartışmaları herşeyi çok özledim
    Tarih: 04 Kasım 2013, 02:05
  7. password48
    password48 bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    selam dostlar nasılsınız uzun zamandır giremiyorum forma soruları cevapları tartışmaları herşeyi çok özledim
    Tarih: 03 Kasım 2013, 02:47
  8. yzf125remre
    yzf125remre bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : [Kayseri - MT]
    ayın 12 si 13ü gibi kayseriye geleceğim o tarihten sonra olur
    Tarih: 27 Mayıs 2012, 22:10
  9. _w_
    _w_ bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : Motosiklet Sürücülerine Ceza Yerine Kask
    haberlere çıkacak kadar oldun yeter
    Tarih: 10 Mayıs 2012, 23:37
  10. ustunh
    ustunh bunu beğendi, post by fatih383838 Açık thread : Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
    . benzin 3.75 ken 22 kruş yaktıgını da biliyorum 3.75 ken 16 kuruşta yaktıgınıda. Ama bana göre ya da benim motora göre şehir dışında bi 40 50 km 90 altına düşmeden gittikten sonra daha bi verimli...
    Tarih: 02 Mart 2012, 22:05