Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

kawasaki h2R mı motoGP motorları mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Yani ? Sonuç


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    GP de gördüğün motorların ön arka dişli oranları bile her piste göre değiştiriliyor.
    Uzun düzlük olan pistlerde farklı, olmayanlarda farklı torklar elde ediliyor.
    Dikkat edersen bazı yarışlarda 3. vitesten yukarısını hiç görmez pilot.
    Bütün bir yarış 1-2-3 arası gider gelir.

    Motor gücü lastiğe varıncaya kadar her yerde müdahale ediliyor GP motorlarda.

    O teknolojiyi satın alamazsın.
    Zaten pist için tasarlanmış.

    Kısaca GP makinaları her türlü yer..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  3. #23
    Sti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motogp de kurallar dahilinde motorlar uretiliyor bildigim kadariyla. Bana gp motorlari daha onu acik gibi geliyo. Sonucta turbo 2.000 devirden itibaren devreye girmeyecek. Atmosferik bir cok acidan cok daha avantajli olacagini dusunuyorum. Ozelliklede pist kullaniminda.

  4. #24

    Üyelik
    31 Mayıs 2012
    Şehir
    Antalya
    vay arkadaş yaa bende motor alacaksında ikisi arasında kaldın zannedip vay beeee ne adamlar var heyecanıyla konuya daldım ama hayal kırıklığı neyse bakalım...
    hhkmgl bunu beğendi.

  5. #25
    TAYFUNBORA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2011
    Şehir
    Samanyolu Galaksisi
    Motosikleti
    Ktm 690 Sm
    H2 için hp ve son hız gibi bilgiler çok ihtişamlı duruyor.Ancak Moto Gp'de olay daha komplike.Viraj çıkışı açılan gaz ile yarış kazanılıyor orada.Sadece bir örnek.

  6. #26
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı Sti adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motogp de kurallar dahilinde motorlar uretiliyor bildigim kadariyla. Bana gp motorlari daha onu acik gibi geliyo. Sonucta turbo 2.000 devirden itibaren devreye girmeyecek. Atmosferik bir cok acidan cok daha avantajli olacagini dusunuyorum. Ozelliklede pist kullaniminda.
    turbo yok sc var ve belli bir devirde girmiyor,kranktan aldığı için gücünü,rölantiden itibaren dönüyor süperşarjın palleri

  7. #27

    Üyelik
    29 Ekim 2015
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mobylette Super 51
    Super 51 alır hepsini benzinine tiner koymak lazımmış ama kuru benzinle olmuyo :D

  8. #28

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Evet arkadaşlar bugün çok iyi bilen 4 kişiye danıştım bu konuyu ve verilen cevapların hepsi neredeyse aynı , burdakilerden çok farklı. Hepsi de kısaca aynı şeyleri soylediler. Söylediklerine gelirsek gp motorlarının piste göre sürekli değiştirildigini ve en büyük hedefin kısa sürede bütün gücü kullanabilmesi. Yani gp makineleri nin en güçlü olanı desmosedici RR ın limitsiz hız testine de max 390 yapacağını ve bu makinalarla dakikalarca 350+ gidilemeyecegini söylediler kısaca gp makinelerinin h2r ile yarisabilecek dayanıklılığı yok. Olsa da top speed de her türlü h2r ın dalga geçerek alacağını soylediler. Sadece 1-2 km de gp motorları nın geçecbilecegini söylediler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:02 ----------

    Alıntı Maslak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vay arkadaş yaa bende motor alacaksında ikisi arasında kaldın zannedip vay beeee ne adamlar var heyecanıyla konuya daldım ama hayal kırıklığı neyse bakalım...
    almayacağımı da söylemedim.

  9. #29
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Hangi makina ne için yapılmış, onu düşün...

  10. #30

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hangi makina ne için yapılmış, onu düşün...
    H2R kazanır her türlü zaten H2R top speed için gp makineleri ise viraj ve ani hızlanma için yapılmış dediğin gibi düşündüğüm zaman H2R winner.

  11. #31
    Sti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2015
    Şehir
    Istanbul
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    turbo yok sc var ve belli bir devirde girmiyor,kranktan aldığı için gücünü,rölantiden itibaren dönüyor süperşarjın palleri
    H2r sclimiydi? Konu basliginda turbo yazilmis,ondan dolayi oyle yazdim. Eger sc varsa cok daha avantajli ama turboya gore daha az,surekli guc alacaktir. Buda kimine gore iyidir kimine gore kotu. Gp motorlari bana cok daha ozel geliyo.

  12. #32
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    kawasaki hayranı abiler h2r ın top speed de geçebileceğini düşünebilir,bende en çok kawayı severim 4 japondan.

    h2r/moto gp

    tekerde 260-270 hp/tekerde 250 hp
    250kg/150 kg
    aerodinamik tasarım/tamamen üstünde oturan adam bile düşünülerek hazırlanmış çok daha üstün bir aero

    bana h2r top speed de hiç de dalga geçebilecekmiş gibi gelmiyor malesef.300e çıkana kadar zaten moto gp motoru 360km hız görebildiği bir piste göre yapılmış ayarıyla 9 saniyede 300e çıkabiliyor h2r 13 saniye civarı.nasıl olacak?

    daha uzun oranlarla 0-300ü 12-13 saniyelerde görebileceği şekilde ayarlı bir moto gp motoru trickstarın geçenlerde yaptığı 385i güle oynaya geçmeyecek yani öyle mi?

    bana hiç mantıklı gelmiyor h2r ın kalkış,top speed,arahızlanma,frenleme ve tur zamanı gibi klasmanların herhangi birinde moto gp motorundan iyi olması

    kadranda 360 görüp eski kasa hayabusaların 360 yaptığını iddia edenler 150hp daha güçlü h2r ın 450leri göreceğini düşünebilirler o ayrı

    h2r ı b*klamıyorum yanlış anlaşılmasın,hastasıyız ama gerçeklerle hayalleri karıştırmamak lazım.

  13. #33

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kawasaki hayranı abiler h2r ın top speed de geçebileceğini düşünebilir,bende en çok kawayı severim 4 japondan.

    h2r/moto gp

    tekerde 260-270 hp/tekerde 250 hp
    250kg/150 kg
    aerodinamik tasarım/tamamen üstünde oturan adam bile düşünülerek hazırlanmış çok daha üstün bir aero

    bana h2r top speed de hiç de dalga geçebilecekmiş gibi gelmiyor malesef.300e çıkana kadar zaten moto gp motoru 360km hız görebildiği bir piste göre yapılmış ayarıyla 9 saniyede 300e çıkabiliyor h2r 13 saniye civarı.nasıl olacak?

    daha uzun oranlarla 0-300ü 12-13 saniyelerde görebileceği şekilde ayarlı bir moto gp motoru trickstarın geçenlerde yaptığı 385i güle oynaya geçmeyecek yani öyle mi?

    bana hiç mantıklı gelmiyor h2r ın kalkış,top speed,arahızlanma,frenleme ve tur zamanı gibi klasmanların herhangi birinde moto gp motorundan iyi olması

    kadranda 360 görüp eski kasa hayabusaların 360 yaptığını iddia edenler 150hp daha güçlü h2r ın 450leri göreceğini düşünebilirler o ayrı

    h2r ı b*klamıyorum yanlış anlaşılmasın,hastasıyız ama gerçeklerle hayalleri karıştırmamak lazım.
    öncelikle h2r teker de 260-270 hp değil 298 hp 250 kg değil 216 kg. Zaten kalkışta hatta 1-2 km de her türlü gp makineleri nin geçeceğini yazdım. Trickstar ın top speedi 385 değil bir videoya bakmayin. evet haklısınız hayabusa yı dayanak gösterip te h2r ın 450 yapacağını söylemek sacmalıktır fakat yabancı bir motosiklet dergisinde h2r ın çok rahat 450+ yapabildiği yazıyordu eğer bulabilirsem link atarım.

  14. #34
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı ACEMİ2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle h2r teker de 260-270 hp değil 298 hp 250 kg değil 216 kg. Zaten kalkışta hatta 1-2 km de her türlü gp makineleri nin geçeceğini yazdım. Trickstar ın top speedi 385 değil bir videoya bakmayin. evet haklısınız hayabusa yı dayanak gösterip te h2r ın 450 yapacağını söylemek sacmalıktır fakat yabancı bir motosiklet dergisinde h2r ın çok rahat 450+ yapabildiği yazıyordu eğer bulabilirsem link atarım.
    H2r ın +450 yapabileceğini düşünüyorsan zaten tartışılacak bişey kalmıyor

  15. #35
    webingo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2016
    Motosikleti
    Yamaha YZF R25
    bir h2r fiyatına motogp alamazsın. Çok saçma karşılaştırma h2r her ne kadar güçlü olsada pistte arkalardan nal toplar :D Düz yoldada moto gpler gerilerden gelir diye düşünüyorum. Açıkcası h2rnin özelliklerinin fazlasının motogpde olduğunu düşünüyorum. O nedenle h2r şansı yok

  16. #36

    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    Tamamen her türlü parçası performans ve yarış için onlarca yılda geliştirilmiş motorları h2 de h2r da alamaz, moto gp canavarına bi dişli attınmı ne h2 kalır nede bugatti veyron

  17. #37

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Arkadaşlar yazdıklarımı tekrar okursanız iyi olur sürekli aynı şeyi tekrarliyorsunuz takmışsınız disliye.

  18. #38
    eren3736 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2015
    Şehir
    Ümraniye/İST
    Motosikleti
    Mondial Drift - TVS APACHE 150(çalındı) - Cbr 125
    Vay anasını be millet neler biliyor böyle

  19. #39
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    şimdi şöyle başlayayım,

    burada yazılanların hiçbir önemi yoksa,sorup cevap aldığında burda yazılanlar değil onları doğru kabul ediyorsan niye konu açıyorsun?ya da bu forumun amacı ne?

    bir kere desmosedici rr moto gp motoru değildir.moto gp motorundan teknolojik esintier taşıyan road-legal bir özel/sınırlı üretim motosiklettir.Fabrika verisi son hızıda 305km/h.desmosedicinin 390 yaptığı bir dünya yok,eğer limitör yüzünden fabrika çıkışı 305te kalıyorsa o limitör iptal edilsede 390 yapamaz.200hp motor 390 yapabiliyorsa şimdiki busalar,zzr lerde yapmalı.ha desmosedici moto gp den uyarlama olduğu için 200 hp ile 390 yapar diyorsan zaten kendinle çelişirsin,çünkü 200hp ile 390 yapan road legal gp motoru yerine full race gp motoru 250+hp ile 500 yapar.

    yarışlardaki desmosedici 390 yapabilir o ayrı.

    yarış motorları kullan at,hemen patlar motorlar değildir.h2r motosikletinin makinesine de garanti verilmiyor zaten.dayanıklılık konusu muamma.

    h2r bazı yerlerde 238 bazı yerlerde 216 kg geçiyor.dolu/boş ağırlıkta olabilir ya da gerçekten h2r 216kg de olabilir.yani yinede bir moto gp motorundan 60-70kg ağır.

    senin 298 hp tekerde veriyor dediğin güç kawasaki h2 üzerine konmuş h2r makinesi ve egzosuyla alınmış makine gücü.yere verdiği güç değil.326hp olmamasının sebebide airboxa bağlı ram airin h2 motoru için olması.

    biri motorda 320hp iken öbürü tekere 250hp diyor.nekadar olduğuda belli değil aslında.h2r 20-30 hp güçlü bile olsa ne olacak?sonradan turbolanmış hayabusalar zzr 1400ler 400-500 hp olanlar 550-600km/h hız yapmalılar o zaman o denklemde

    h2r fabrika çıkışı specleri sabit bir motosiklet.zincire dişliye takılmışsınız diyorsun da,moto gp nin üretilip çıktığı bir fabrika yokki ön arka dişlisi şu diyelim,şanzıman oranları şu diyelim.ayarlanabilir her parçası sürekli değiştirilen motosiklet h2r gibi sabit değilki.

    0-100,0-400,0-1000,top speed,60-130mph,100-200,200-300,tur zamanı,yatma açısı,fren mesafesi aklına gelebilecek tüm sportif klasmanlarda moto gp öndedir.

    h2r bugün parayla alabileceğin en uç motosiklettir hız-güç anlamında.ona lafımız yok,benimde hayran olduğum bir motosiklet.hem kawa hem h2.ama uçmayın,300hp motor hiçbirşekilde +450 yapamaz.trickstar ın 385 yaptığı motor fabrikadan alınma stock motor mu?tamamen stock olsa bile 385 yapıyor ok ona lafım yok ama daha ne yapacak 15000 devirde gidiyor zaten?400 yapsın onada ok.zaten bunlar moto gp motorunun güle oynaya yapacağı hızlar

    biri yarış motoru, birisi ise pist için üretilmiş alınabilecek en hızlı egzotik motor

    insanları soğutmayın böyle şeylerle h2den

  20. #40

    Üyelik
    16 Şubat 2016
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi şöyle başlayayım,

    burada yazılanların hiçbir önemi yoksa,sorup cevap aldığında burda yazılanlar değil onları doğru kabul ediyorsan niye konu açıyorsun?ya da bu forumun amacı ne?

    bir kere desmosedici rr moto gp motoru değildir.moto gp motorundan teknolojik esintier taşıyan road-legal bir özel/sınırlı üretim motosiklettir.Fabrika verisi son hızıda 305km/h.desmosedicinin 390 yaptığı bir dünya yok,eğer limitör yüzünden fabrika çıkışı 305te kalıyorsa o limitör iptal edilsede 390 yapamaz.200hp motor 390 yapabiliyorsa şimdiki busalar,zzr lerde yapmalı.ha desmosedici moto gp den uyarlama olduğu için 200 hp ile 390 yapar diyorsan zaten kendinle çelişirsin,çünkü 200hp ile 390 yapan road legal gp motoru yerine full race gp motoru 250+hp ile 500 yapar.

    yarışlardaki desmosedici 390 yapabilir o ayrı.

    yarış motorları kullan at,hemen patlar motorlar değildir.h2r motosikletinin makinesine de garanti verilmiyor zaten.dayanıklılık konusu muamma.

    h2r bazı yerlerde 238 bazı yerlerde 216 kg geçiyor.dolu/boş ağırlıkta olabilir ya da gerçekten h2r 216kg de olabilir.yani yinede bir moto gp motorundan 60-70kg ağır.

    senin 298 hp tekerde veriyor dediğin güç kawasaki h2 üzerine konmuş h2r makinesi ve egzosuyla alınmış makine gücü.yere verdiği güç değil.326hp olmamasının sebebide airboxa bağlı ram airin h2 motoru için olması.

    biri motorda 320hp iken öbürü tekere 250hp diyor.nekadar olduğuda belli değil aslında.h2r 20-30 hp güçlü bile olsa ne olacak?sonradan turbolanmış hayabusalar zzr 1400ler 400-500 hp olanlar 550-600km/h hız yapmalılar o zaman o denklemde

    h2r fabrika çıkışı specleri sabit bir motosiklet.zincire dişliye takılmışsınız diyorsun da,moto gp nin üretilip çıktığı bir fabrika yokki ön arka dişlisi şu diyelim,şanzıman oranları şu diyelim.ayarlanabilir her parçası sürekli değiştirilen motosiklet h2r gibi sabit değilki.

    0-100,0-400,0-1000,top speed,60-130mph,100-200,200-300,tur zamanı,yatma açısı,fren mesafesi aklına gelebilecek tüm sportif klasmanlarda moto gp öndedir.

    h2r bugün parayla alabileceğin en uç motosiklettir hız-güç anlamında.ona lafımız yok,benimde hayran olduğum bir motosiklet.hem kawa hem h2.ama uçmayın,300hp motor hiçbirşekilde +450 yapamaz.trickstar ın 385 yaptığı motor fabrikadan alınma stock motor mu?tamamen stock olsa bile 385 yapıyor ok ona lafım yok ama daha ne yapacak 15000 devirde gidiyor zaten?400 yapsın onada ok.zaten bunlar moto gp motorunun güle oynaya yapacağı hızlar

    biri yarış motoru, birisi ise pist için üretilmiş alınabilecek en hızlı egzotik motor

    insanları soğutmayın böyle şeylerle h2den
    öncelikle desmosedici Rr üstün de çok durmussunuz yanlış yazmışım bunu anlayabilirdiniz. En hızlı gp motoru ducati nin max. 390 yapacağını söylediler ve bunların h2r ile uzun süre yarisabilecek dayanıklılığı olmadığını söylediler. Evet burada bir konu açtım fakat bariz belli oluyor ki burada gp motoru geçer diyenlerin arasın da sadece bir kişi nin bilgisi var o da intial-D. Diğer arkadaşlar intial-D nin yazdıkların dan bir cümle alıp söylüyorlar ve burada biliyorum havalarına giriyorlar
    Ben cavabimi aldım kısa ve net 1-2 km de gp ondan sonra ve top speed de h2r geçer. Zaten gp motorları dakikalarca 350+ gidemez.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler