Bir tutup bir tutmama kısmını anlamadım, buna öyle internetten bakarak çare bulmak zor - sen de pek anlamıyorsun neyin ne olduğunu, bu nedenle anlatman da zor ki birisi anlayıp cevap versin.
Manet kırıldıysa kırılmadan önce bir güzel yamulmuştur. Kaynaklayabilirsin, ama acayip yamulmuş kıvrılmış olacak. Benim bir kırık manet öyle kaynaklandı yedekte duruyor, hani acil lazım olursa falan diye, yoksa üç parmak bile zor atılıyor acayip yamuk falan filan. Lakin bir tutup bir tutmaması bambaşka bir şey, onu bir ustaya göster ya da en azından biraz motosikletten anlayan bir arkadaşınla falan bak.