Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Zevkler tartısılmaz ama ( Enduro )

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    05 Şubat 2008
    Kendi penceremden cevap verecek olursam. Türkiye'de motosiklet sürmek başlı başına bir cesaret işidir, öncelikle bütün motosiklet kullanıcılarını tebrik ediyorum. Türkiye'nin yol durumunu biliyorsunuz; yamalı asfaltlar, doldurulmayan çukurlar, çıkıntılar vesaire başlı başına tehlike unsurlarıdır. Bu tehlike unsurlarını minimize etmek ve konforumu arttırmak açısından enduro sürerdim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Alıntı TheAzReaL07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilerde düşüncelerin değişek bence motorcuların çoğunluğuna bak hepsi birkaç yıl ss kullanıyor daha sonra enduro ya geçiyor olması gereken de bu bence ss nin zevki ayrı ama '' tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dünkkanı '' hesabı en son adım enduro olacaktır bunu birkaç yıla anlarsın zaten kardeşim
    hocam ss nin belli zaman ve yaş aralığı vardır.En basitinden evlendikten sonra illaki bırakmalı
    TheAzReaL07 bunu beğendi.

  3. #23
    beyazit60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Tokat / Merkez
    Motosikleti
    Sym joymax250i
    Racing motorda tavşan gibi iki büklüm gitmek zorundasın endroda fısır fısır ayaklarını uzatarak rahatca gidersin. Endro demek özgürlük demek dostum. Zaten endroya binen adam adrenalin aramaz yok kaç bastım yok 200'e kaç saniyede çıktım gibi dertleri olmaz. Senin tarzın racing olduğundan öyle hissediyorsun. Bende chopper tarzı motora bindiğim zaman aynı şeyleri hissediyorum. Benim tarzım naked, endro. Racinge yada chopper'a üste para verseler binmem.
    Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.

  4. #24

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Alıntı D-Rat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgim ve tecrubem Enduro'ya yeticek seviyeye gelene kadar Duke kullanmayi planliyorum... Racing kullanmak hem kendi canini hemde cevrendeki herkesin canini tehlikeye atmaktir. Cok istiyorsaniz pistlerde kullanin kardesim... Yanimdan 250 ile gecen 2 tekerlekli bir alet gormek istemiyorum ben
    http://www.youtube.com/watch?v=_UU5OKOlu1U

    hocam böyle yollarda çok türkiyede sadece 0-200 patiye kalıyor ) pist diyorsun herkesın piste gidicek zamanı mı var piste girmek kaç para düşşe ne olcak bunları düşünen yok yanından 250 ile geçen alette otobanda olur

  5. #25
    Aldebaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul/sancaktepe
    Motosikleti
    XT660R
    [QUOTE=94CanRR;2826547]Her zaman ss motorlara fazlasıyla ilgi duymuşumdur ve ilk tercihimdir fakat enduro motor bence çok daha medeni çok daha hayatla ve doğayla barışık bir motosiklet.

    Bravo, işte bu ifade çok doğru olmuş.

  6. #26
    [Turan] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2009
    Şehir
    İzmir
    http://www.youtube.com/watch?v=pCgAz4z26ak

    6.37-6.50 arası Barkın Bayoğlu güzel özetler hep

  7. #27

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Anlasılan endurocular racingle 0-200 yapmamıs yada 3.vitese kadar tekere gelmemis 320 330 kilit vurmamıs / Racingci arkadaslarda enduro ile uzun yola gitmemis herkes kendıne göre yorumlamıs / sahsen ben rüzgar yemekten yoruldm enduroda 180 e gelince karsın üstü denize atlamak gibi oluyor demem o ki herkesin motoru kendıne güzel cevabımı aldım tesekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

    Alıntı beyazit60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Racing motorda tavşan gibi iki büklüm gitmek zorundasın endroda fısır fısır ayaklarını uzatarak rahatca gidersin. Endro demek özgürlük demek dostum. Zaten endroya binen adam adrenalin aramaz yok kaç bastım yok 200'e kaç saniyede çıktım gibi dertleri olmaz. Senin tarzın racing olduğundan öyle hissediyorsun. Bende chopper tarzı motora bindiğim zaman aynı şeyleri hissediyorum. Benim tarzım naked, endro. Racinge yada chopper'a üste para verseler binmem.
    dostum 200 e çıktım vs dert değil heycan adrenalindir umarım bir gün sağlam bir pilotun arkasında artçı olursun o zaman anlarsın ( ama adamdan tutunma ) hocam bende fazer falan severdım racinge bindim inan 280 den sonra depoyu tırmalamaya basladım tutunamıyorsun ayrıca elimde BERINK KOATA vardı onla bile kaydım sen düşün

  8. #28
    aytacaksel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2011
    Şehir
    Bakirkoy/Istanbul
    Motosikleti
    Honda VFR800X Crossrunner
    cbr250r ile basladim, normalde bu motordan sonraki tercih 600rr yada 1000rr dir. arkadasimin 600f ini kullandim yolda. ss kadar gereksiz, tehlikeli bir motor yok. buyuk ss motosikletlerin pist harici kullanimi kesinlikle yasaklanmalidir.
    enduroyu bilmemde nc700x tarzi bir motosiklet almak istiyorum, insan gibi dik oturabilecegim mumkunse.

    ---------- Post added at 12:23 ---------- Previous post was at 12:15 ----------

    cevresinden dolasmak varken neden suyun icinden geciyorsunuz bunuda merak ediyorum, ozgur oldugunuz icinmi? resim asagidaki linkte..

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml#post510774

  9. #29
    beyazit60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2012
    Şehir
    Tokat / Merkez
    Motosikleti
    Sym joymax250i
    Alıntı ErknOzyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlasılan endurocular racingle 0-200 yapmamıs yada 3.vitese kadar tekere gelmemis 320 330 kilit vurmamıs / Racingci arkadaslarda enduro ile uzun yola gitmemis herkes kendıne göre yorumlamıs / sahsen ben rüzgar yemekten yoruldm enduroda 180 e gelince karsın üstü denize atlamak gibi oluyor demem o ki herkesin motoru kendıne güzel cevabımı aldım tesekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------



    dostum 200 e çıktım vs dert değil heycan adrenalindir umarım bir gün sağlam bir pilotun arkasında artçı olursun o zaman anlarsın ( ama adamdan tutunma ) hocam bende fazer falan severdım racinge bindim inan 280 den sonra depoyu tırmalamaya basladım tutunamıyorsun ayrıca elimde BERINK KOATA vardı onla bile kaydım sen düşün
    Dostum o kadar uzak değiliz racinge bir defa arkadaşımın R1'e bindim artçı için deponun yanlarında tutunma yeri vardı. 265 km gördü benim kaskın camı açıldı kör olacaktım az kalsın daha da binmedim racinge kesinlikle tarzım değil
    Gittiğim yere varmak değil, motorumla yolda olmak önemli olan.

  10. #30
    Soykan67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ağustos 2010
    Şehir
    Ankara-Çankaya-Y.Ayrancı
    Motosikleti
    BMW R1100GS
    Endurocular motosikleti amaç olarak kullanır. SS'cilerin çoğu 0-200 yapmak,330 kilit vurmak için motosikleti araç olarak kullanır.O adrenalini, o hızları yaşamak için tek çare SS makinelerdir.

    Ben şahsen 0-200 vb şeyler hiç yapmadım ve özenmedim de.Bu benim karakterim gereği.Zaten karakterlerimiz motosiklette hangi uygun tarz varsa ona yönlendiriyor.
    beyazit60 bunu beğendi.
    ANGARAJ

  11. #31
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Görmemişin motoru olmuş gelmiş internette ahkam kesiyor
    ZIPPIRMAN bunu beğendi.

  12. #32
    eren1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    cbf 600
    o kadar kişi gereken cevabı vermiş ama adam hala inanmıyor.
    undefined

  13. #33
    ferad - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    K.K.T.C
    Motosikleti
    Kawasaki Klx 250 D`Tracker
    Alıntı ErknOzyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar geçen gün cross aşığı biriyle tanıstım biraz sohbet ettik. Adama çok özendım adam yanına çanta , profesyonel fotoraf makinesi , sanırım çadırdı çadıra benzettim silah ve bir pusula almıs bilmediği yerlere gidiyor ve geziyormuş ulan dedim biz racingi heycanlanalım diye kullanalım adam heycan ararken yaşam tarzını bulmus yani şuan kross olayına girdim düşünüyorum ama ekipmanda yenilemek gerekiyor 4rıders koruma kask vs vs hem iş var çıkıcan gezmeye vakit az adamın ne iş yaptıgını bilmıyorum ama zamanı bol belliki suan hayalini kuruyorum siz ne dersiniz bu duruma
    arkadasın başka 1 konuda yazdıgı mesaj

  14. #34
    fastturkish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Nisan 2012
    mantıklı düşününce 2 teker üzerinde nispeten korumasız olarak ( kask ve montla nereye kadar korunursunuz o hızlarda düşünün) 200 KM ve üzeri süratlere çıkmak bir nevi intihar olarak yorumlanabilir çoğu kişi tarafından ben de dahil. 600 ve üzeri Ss motorlar (ki bunun altındakiler bence SS sayılmaz) 150 KM altı hızlarda zaten hararetten falan binilmiyor ve hararet olmasa da insan ister istemez gazlamak ibreyi dayamak redline falan yapmak istiyor o psikolojiyle, zaten adı üstünde sürat motoru yarış motoru bunlar, ülkemizde o motorlara binilecek ne yol var ne de trafik bilinci var malesef. bütün bunları toplarsak SS binmek çok pahalı ve bir o kadar da tehlikeli bir hobi diyebilirim. Enduro ise motosiklet tanımına en yakın araç sanırım. Ama ben cruiser tercih ederim hem havalı hem konforlu hem de felsefesi var..

  15. #35
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı fastturkish adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mantıklı düşününce 2 teker üzerinde nispeten korumasız olarak ( kask ve montla nereye kadar korunursunuz o hızlarda düşünün) 200 KM ve üzeri süratlere çıkmak bir nevi intihar olarak yorumlanabilir çoğu kişi tarafından ben de dahil. 600 ve üzeri Ss motorlar (ki bunun altındakiler bence SS sayılmaz) 150 KM altı hızlarda zaten hararetten falan binilmiyor ve hararet olmasa da insan ister istemez gazlamak ibreyi dayamak redline falan yapmak istiyor o psikolojiyle, zaten adı üstünde sürat motoru yarış motoru bunlar, ülkemizde o motorlara binilecek ne yol var ne de trafik bilinci var malesef. bütün bunları toplarsak SS binmek çok pahalı ve bir o kadar da tehlikeli bir hobi diyebilirim. Enduro ise motosiklet tanımına en yakın araç sanırım. Ama ben cruiser tercih ederim hem havalı hem konforlu hem de felsefesi var..
    tüküreyim felsefesine

  16. #36

    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    Bursa
    Falcon 400 candır !!! Enduro hayattır !!!
    Motosiklet bir yaşam tarzıdır

  17. #37
    özcan1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2009
    Şehir
    Bursa / Çanakkale
    Motosikleti
    KLE 500
    Racing ile asfaltta uzar gidersin, Enduro ile dağda kırda bayırda da uzar gidersin
    Doğduğunda Sen Ağlarken Herkes Gülüyordu.
    Öyle Bir Hayat Yaşa ki; Öldüğünde Herkes
    Ağlarken Sen Gülüyor Ol !

  18. #38
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    esas soru, kaç yaşındasın?
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.

  19. #39

    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Alıntı ferad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasın başka 1 konuda yazdıgı mesaj
    Evet ve almadan önce gs ile denedım ama beklediğim gibi çıkmadı düşününce süper ama ben rüzgar yerini ve zamanımı düşünmedım işten geriye sadece 6 saat kalıyor ve o adam gibi olamazdım sadece özendım fakat bunları gerçekleştirmeye kalkınca bana uygun olmadıgını anladım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:57 ----------

    Alıntı kefeeee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    esas soru, kaç yaşındasın?
    21 yaşındayım hocam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------

    Alıntı ferad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görmemişin motoru olmuş gelmiş internette ahkam kesiyor
    neyin kafasını yaşıyorsun sen ya ? çok mu rüzgar yedin yoksa motorda[COLOR="Silver"]

  20. #40
    kefeeee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Eylül 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Speed Triple 955i / Yamaha BWS 100
    Alıntı ErknOzyurt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    21 yaşındayım hocam
    Daha erken de ondan ya, 35-40 da olur
    Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
    Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)