Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Motosiklet uğruna 4 ayda 23 kilo verdi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
     
    Anıl Tetik 19 yaşında motosikletle tanışıp, 6 ay sonra Türkiye Şampiyonu olmuş bir genç… Film senaryolarını aratmayan bir öyküye sahip Küçükçekmeceli genç sporcu, yarışabilmek için 4 ayda tam 23 kilo verdi.

    Amerikalı hocalardan aldığı 1 aylık eğitimle pist yarışlarına katılan Anıl Tetik, ailesinin karşı çıkmasına rağmen tutku ve azmini yitirmeden çalışarak şampiyonluk ipini göğüsledi.

    Son olarak katıldığı Doğu Avrupa Pist Şampiyonası’nda da üçte üç yapan başarılı sporcu, kısa sürede dikkatleri üzerine çekti. Daha bir yıl önce bir motosikleti bile olmayan bu gencin şimdiden üç şampiyonada birden elde ettiği başarı öyküsü sizlerle…

    Öncelikle henüz seni tanımayanlar için kendini biraz tanıtır mısın? Bu spora ilgin nasıl başladı?

    20 yaşındayım. İstanbul’da doğdum. Kadir Has Üniversitesi Amerikan Dili ve Edebiyatı öğrencisiyim. Şu anda üçüncü sınıftayım ve okulumun bitmesini bekliyorum. Hız tutkusu ben de küçüklüğümden beri vardı.

    Küçükken televizyondan hep Formula 1 ve ralli yarışlarını takip ederdim. İçimde hep bununla ilgili bir istek vardı. Önce scooter motor kullandım. Sonra yaşım ilerleyince ailemden bana yarış motoru almalarını istedim.

    Bu isteğini ailen nasıl karşıladı? Onları nasıl ikna ettin?

    Tabi ailem tehlikeli bir şey olduğu için öncelikle istemedi. Ben uzun süre ısrar ettim bu konuda. Çünkü caddede motor kullanmamı istemiyorlardı. O sıralarda pist şampiyonlarında yarışan arkadaşım Ercüment Ali Gülkaya’yı takip ediyordum. Bu dönemde içimdeki yarışma isteği iyice artmıştı. Bir gün babama pistlerde yarışmak istediğimi söyledim. Caddeye çıkmayacağım konusunda ikna olunca bana şartlarını sundu. Benim önce kilo vermemi istiyordu. Çünkü yüz kiloydum. Ardından eğitim almam gerektiğini söyledi.

    Serüven böylelikle başladı…

    Evet. Çok istekliydim. Babam kilo verebileceğimi düşünmüyordu. Dört ayda diyet ve spor yaparak tam 23 kilo verdim. Sonunda babam bana istediğim motoru aldı. O sıralar motosiklet dergilerinden gündemi takip ediyordum. Amerika California Superbike School’dan özel hocalar geliyordu. Bunlar dünyada motor sporlarının önde gelen eğitmenleri. Ben de bu fırsatı kaçırmak istemedim ve babamın da onayıyla eğitimlere katıldım. Yaklaşık bir ay bu eğitimini aldım ve pratiğini yaptım. Sıkı bir antrenman programıyla yarışlara girdim.

    Bir aylık eğitimin ardından ilk olarak Türkiye Şampiyonası 600cc C grubunda yarıştın ve şampiyon oldun. Bu gerçekten müthiş bir başarı. Nasıl hazırlandın, neden 600cc motor seçtin? Bu süreci bize anlatır mısın?

    Açıkçası her gün antrenman yaptım. California Superbike School’da öğrendiklerimi iyi kullandığımı düşünüyorum. Ama her şeyden önce bendeki azim bu başarıyı elde etmeme sebep oldu diyebilirim. Hala haftanın yedi günü kondisyonumu artırmak için fitness çalışmaları gerçekleştiriyorum. Pistte ise haftada dört gün çalışıyorum. Pistteki antrenmanım gün boyu sürüyor. Teknik eksiklerimi orada kapatıyorum. Motor seçimime gelince 600cc’nin benim boyuma ve kiloma daha uygun olduğunu düşünüyorum. 600cc kendimi daha çok geliştirebileceğim daha kıvrak bir motor. Henüz 1000cc motorlar için yeterli tecrübeye sahip olduğumu düşünmüyorum.

    Performansınla bu yıl Türkiye Şampiyonası’nda B grubuna yükseldin. Ayrıca Doğu Avrupa Pist Şampiyonası 600cc yarışında da birincilik kupasını kaldırdın. Başarı basamaklarını oldukça hızlı bir şekilde çıkıyorsun. Erken gelen bu şampiyonluk ve kupalar sana neler hissettiriyor?

    Bunlar kariyerim için erken atılmış önemli adımlar. Bu seneki Türkiye Şampiyonası’nda iddiamı devam ettiriyorum. Bu yıl Doğu Avrupa Pist Şampiyonası’nda üç yarış yapıldı. Bulgaristan, Yunanistan ve Türkiye’de yapılan bu üç yarışta birinci oldum. Sezonu şampiyon olarak bitirme şansım var. İstanbul Park’ta yapılan yarışta Türk bayrağını dalgalandıran ve İstiklal Marşı’nı okutan tek sporcu benim. Dolayısıyla bunun mutluluğu ve gururu bambaşka bir duygu. Bu gururu ailemle, arkadaşlarımla ve menajerim Tunç Metin İmrak ile yaşadım. Bu başarıların benim için önemi büyük. Umarım ileride her şey daha iyi olur.

    Ailenin yanında sana bu başarıları elde etmende yardımcı olan bir ekip var. Bize ekibinden de biraz bahseder misin?

    Koçlarım Tunç Metin İmrak ve Deniz Polat bana çok yardımcı oluyorlar. Bunun yanında motor sporlarında mekaniker de çok önemlidir. Bu noktada Yasin Ege’nin çok yardımları dokundu. Motorun her şeyiyle o ilgilendi. Bu bir takım çalışmasıydı. Hepsine çok teşekkür ediyorum.

    Sezon devam ediyor ve Almanya’da yapılan Yamaha R6 Dunlop Cup’ta da boy göstermeye başladın. İlerleyen yarışlarda şansını nasıl görüyorsun?

    Çevremdeki insanlar benden çok şey bekliyor. Ben de aynı beklenti içerisindeyim. Bunun için çok çabalıyorum. Motor sporları zorlu, adrenalin dolu ve bir o kadar da tehlikeli bir dal. Aynı zamanda dikkatli de olmam gerekiyor. Şu anda Türkiye, Doğu Avrupa, Almanya arasında çemberinde mücadele veriyorum. Şimdilik Doğu Avrupa ve Türkiye yarışları oldukça iyi gidiyor. Fakat Almanya biraz zorlu. Almanya’daki sporcuları hızlı ve tecrübeli. Ben 19 yaşında bir aylık bir eğitimle yarışmalara başladım. Onlar 10 yaşında başlıyorlar bu işe. Bu benim için önemli bir dezavantaj. Bu yüzden sıkça antrenman yapmak gerek. Piste ne kadar çok çıkarsanız o kadar çok tecrübeniz ve avantajınız olur.

    Bu sporu profesyonel olarak yapmanın belli zorlukları ve maddi külfeti var. Sen aile şirketiniz olan Tetik Tur’un sponsorluğu sayesinde yarışlara katılabiliyorsun. Bu açıdan bu sporun Türkiye’deki durumunu nasıl değerlendiriyorsun?

    Ne yazık ki bu spor sponsor olmadan yapılamıyor. Motor ekipmanları, pist kiraları, yakıt vs. gibi pek çok gider var. Ben bu konuda şanslıyım. Çünkü ailem ve Tetik tur bana bu konuda destek oldu. Onların yardımlarıyla buraya kadar geldim. Aslında Türkiye’de birçok yetenekli sporcu mevcut. 15-20 sene bu işe gönül vermiş yarışçılar da var. Fakat sponsor bulamadıkları için yarışamıyorlar. Bu da ülke olarak bu sporda puan kaybetmemize neden oluyor. Bana şu anda sponsor olmak isteyen başka şirketler de var. Onlarla görüşme içindeyiz. Birlikte daha büyük başarıları hedefliyoruz.

    Motosiklet denince Türkiye’de akla gelen ilk isim Kenan Sofuoğlu. Kariyerinde birçok başarılar mevcut ve şu anda da Moto2’de yarışarak ay yıldızlı bayrağımızı yurtdışında gururla dalgalandırıyor. Kenan Sofuoğlu ve kendi hedeflerinle ilgili neler söylemek istersin?

    Kenan Sofuoğlu bu noktaya zor koşullarda geldi. O da benim şu anda yarıştığım Almanya R6 Cup’ta şampiyon olarak çıkış yakaladı. Sonrasında ardı ardına başarılar elde etti. Şimdi Moto2’de bizi gururlandırıyor. O Türkiye’nin gururu. Her sporcunun bir idolü vardır. Benim idolüm de Kenan Sofuoğlu’dur. Onun gibi Türk bayrağını dünyada dalgalandırmak için elimden geleni her şeyi yapacağım.

    Yurtdışında da örnek aldığın sporcular var mı?

    Benim örnek aldığım sporcular hep hız ve motor sporlarıyla ilgili. Örneğin MotoGP’de Ben Spies ve Casey Stoner’ı örnek alıyorum. Bunlar disiplinli, tecrübeli ve gerçekten iyi sporcular. İnşallah ben de onlar gibi olurum.

    Peki, Türkiye’de motor sporlarının geleceği hakkında neler düşünüyorsun?

    Ben yurtdışında bu işin nasıl yapıldığını gördüğüm için Türkiye’nin biraz daha geride kaldığını düşünüyorum. Eskiden kalma bazı yanlışlar var. Bunlar yavaş yavaş düzeliyor. Bekir Yunus Uçar başkanlığında yeni federasyon oldukça profesyonel çalışıyor. Örneğin İstanbul Park gibi bir pisti biz kullanamıyorduk. Artık bir yıldır bu pisti değerlendirmeye başladık. Yeni federasyon takım çalışması yapıyor. Sporcuların Avrupa’daki gibi önünü açabilmek için hiçbir masraftan kaçınmıyorlar.

    Gerçekten filmlere senaryo olacak bir hikayen var. Şu ana kadar yaptıkların ve ileride yapacaklarınla motor sporlarına ilgi duyan birçok gence örnek olabilirsin. Motosiklete ve bu spora ilgi duyanlara ne gibi tavsiyelerde bulunursun?

    İlk önce, her şeyden önce gönül vermek, yaptığın işi sevmek, yaptığın işe aşık olmak en önemlisidir. Ben bu sporu yapabileceğime inandım. Azmettim ve başardım. Kısa sürede kilo verdim. Kendimi aileme kabul ettirdim ve onların desteğiyle başladım. Ben uyumak için yattığımda bile kafamda yarışta şunu daha iyi yapabilirdim diye düşünüyorum. Hala internetten videolar izleyip kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Bir şeye gönül verirseniz istediğiniz başarı mutlaka gelir. Bu sporu yapmak isteyenler öncelikle sportif olmalılar. Eğer yarışmak istiyorlarsa önce gidip eğitim almalılar. Bu çok önemli. Çünkü çoğu insan yarışlara eğitimsiz katılıyor. Caddede beş yıl motor sürenler kendini yarışçı olarak görüyor. Ben caddede scooter bile kullanmıyorum. Gerçekten çok tehlikeli. Bu şekilde caddede gördüğüm insanları uyarıyorum, piste davet ediyorum.

    Küçükçekmece’nin köklü şirketlerinden Tetik Tur’un sahibi Tuncay Tetik ise oğlu Anıl Tetik’i yakından takip ediyor. Hikayenin diğer kahramanlarından biri olan gururlu baba, serüvenin başlangıç şöyle anlatıyor:Anıl bizden hep ona motosiklet almamızı istedi. Ancak ailesi olarak başına bir şey gelebilir düşüncesiyle onu oyalıyorduk. Geçen sürede Anıl oldukça kararlı olmuş. Bir gece eve geldiğimde onu beni beklerken gördüm.

    Benimle konuşmak istiyordu. 20 yaşında bir gencin gecenin bir saatine kadar beni beklediğini görünce aklım başıma geldi. Yorgun olmama rağmen ertesi güne bırakmadım ve bir buçuk saat sohbet ettik. Bana bu işte kararlı olduğunu, kendine çok inandığını ve benden ona destek olmamı istedi.

    Ertesi gün gittik istediği motoru aldık. Ama bir şartım vardı. Onun caddede motor kullanmasını istemiyordum. Bu konuda bana söz verdi. Sonrasında yarışlara katılınca daha ilk turda eşimle göz göze geldik. Çünkü daha toydu. Daha tecrübeli arkadaşları vardı yarışta. Sonra bir baktık derece elde etti, kupa aldı. Önce şanstır dedik. Ama birkaç yarış sonra hevesini alır motoru satarız diye düşünüyordum. Fakat altıda altı yapınca eşimle birlikte desteklemeye başladık.

    Şirket ortağımla birlikte Anıl’a sponsor olduk. Ona verdiğimiz maddi ve manevi emeklerin karşılığını gördüğüm için oğlumla gurur duyuyorum. İlk kupasını kazandığında inanamıştım. Doğu Avrupa Pist Şampiyonası’nda aldığı kupa sonrası Türk Bayrağını dalgalandırdı, İstiklal Marşımızı çalındı. Bir baba olarak bana verebileceği en büyük hediye oydu.

    Dünyada bazı sporcuların babalarıyla profesyonel anlamda birlikte çalıştığını görüyoruz. Sizin de oğlunuzla birlikte böyle bir yürüyüşünüz olacak mı yoksa sadece destekçisi olarak mı kalacaksınız?

    Ben sadece destekçisi kalabilirim. Çünkü bu sporu bilmiyorum. Ancak ben onun başarılarını gördükçe bu işi yapabileceğine inanıyorum. Ben bir baba olarak her zaman onu destekleyeceğim. Önümde imkanlar varsa onları kullanacağım. Bu spora olan destek arttıkça inanıyorum ki ülkemiz Kenan Sofuoğlu gibi nice sporcular yetiştirecektir.


    Kaynak: Gazete Kucukcekmece


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Kawasaki KLX250
    paranın gücü
    qsTah ve savatage bunu beğendiler.
    bu kawasaki bir başka dostummm

  3. #3
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı bY_aLp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    paranın gücü
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  4. #4
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Çocuk uluslararası yarışmalarda dereceler almış , memleketimizi başarıyla temsil etmiş , " paranın gücü" diyerek küçümsüyorsunuz.
    Motor kullanmaya 1 sene önce başlayanlar daha "cbf 150 den er-5 e geçeyim mi " ? diye düşünürken o daha bir yıllık tecrübe ile madalya almış.
    Verelim size 100 bin tl, acaba onun başarısının çeyreğini yakalayabilecek misiniz ?

    Hem kendisini , hemde kendisine destek veren babasını gönülden tebrik ediyorum.
    maxi97, eray_uluyazı ve dweios bunu beğendiler.

  5. #5
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çocuk uluslararası yarışmalarda dereceler almış , memleketimizi başarıyla temsil etmiş , " paranın gücü" diyerek küçümsüyorsunuz.
    Motor kullanmaya 1 sene önce başlayanlar daha "cbf 150 den er-5 e geçeyim mi " ? diye düşünürken o daha bir yıllık tecrübe ile madalya almış.
    Verelim size 100 bin tl, acaba onun başarısının çeyreğini yakalayabilecek misiniz ?

    Hem kendisini , hemde kendisine destek veren babasını gönülden tebrik ediyorum.

  6. #6
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    babam sağolsun yazdırmış mı motoruna...

    ---------- Post added at 12:38 ---------- Previous post was at 12:35 ----------

    azmini tabiki tebrik ediyoruz 4 ayda verdiği kilo, disiplin vs ama bunların büyük çoğunluğu duygusal... görmezden gelemeyiz değil mi
    Ninja

  7. #7
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Kawasaki KLX250
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çocuk uluslararası yarışmalarda dereceler almış , memleketimizi başarıyla temsil etmiş , " paranın gücü" diyerek küçümsüyorsunuz.
    Motor kullanmaya 1 sene önce başlayanlar daha "cbf 150 den er-5 e geçeyim mi " ? diye düşünürken o daha bir yıllık tecrübe ile madalya almış.
    Verelim size 100 bin tl, acaba onun başarısının çeyreğini yakalayabilecek misiniz ?

    Hem kendisini , hemde kendisine destek veren babasını gönülden tebrik ediyorum.
    aynı şartlarda eğitimi alırsam ondan daha iyi derece alabileceğimi düşünüyorum sadece ben değil eminimki herkez alacaktır baba desteği + yurtdışı usta elinden eğitim almak gibi ben altımdaki motoru çalışarak aldım halen borcunu ödüyorum ehlyietimi aldım kazanarak kendi paramla babamdan 1 krş almayarak yaşım 21

    öyle klavyeden verelim 100 bin tl demeyle olmuyor para istemiyorum senden sponsorum ol 23 kg bende verecem 4 ayda yurtdışında aynı hocalarda eğitim masraflarını ve son olarak altıma 600 cclik motoru çekiyorsun anlaştıkmı
    bu kawasaki bir başka dostummm

  8. #8
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı bY_aLp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynı şartlarda eğitimi alırsam ondan daha iyi derece alabileceğimi düşünüyorum sadece ben değil eminimki herkez alacaktır baba desteği + yurtdışı usta elinden eğitim almak gibi ben altımdaki motoru çalışarak aldım halen borcunu ödüyorum ehlyietimi aldım kazanarak kendi paramla babamdan 1 krş almayarak yaşım 21

    öyle klavyeden verelim 100 bin tl demeyle olmuyor para istemiyorum senden sponsorum ol 23 kg bende verecem 4 ayda yurtdışında aynı hocalarda eğitim masraflarını ve son olarak altıma 600 cclik motoru çekiyorsun anlaştıkmı
    Haklısın , uluslararası müsabakalarda yarışan yerli yabancı bütün sporcular babaları fakir olan garibanlar zaten. Hal böyle olunca zengin çocukları madalyaları topluyorlar işte. Büyük haksızlık.

  9. #9
    bY_aLp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2010
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Kawasaki KLX250
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısın , uluslararası müsabakalarda yarışan yerli yabancı bütün sporcular babaları fakir olan garibanlar zaten. Hal böyle olunca zengin çocukları madalyaları topluyorlar işte. Büyük haksızlık.
    çevir kazı yanmasın
    bu kawasaki bir başka dostummm

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Eski çalıştığım yerde müşterimiz olan tetik turdan dolayı biliyorum kendisini ve derecelerini. Ailesi (Tetik tur) maddi anlamda çok iyi desteklediği için başarıya ulaşması her ne kadar daha kolay olsa da her şey para olsaydı, yüzlerce şampiyonumuz olurdu.

    Alıntı sedici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    babam sağolsun yazdırmış mı motoruna...
    Pistte kullandığı motosikleti Teitk tur yazılarıyla kaplı aynı anlama gelir

  11. #11
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Hiçbir zaman tebrik edip başarıyı kutlamayı bilmiyoruz.Ne olursa olsun bu adamın azmi var 23 Kilo vermiş 4 ayda insan tebrik eder.Bizim millet hemen çamur Yazık

  12. #12
    tomass - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Aralık 2005
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    Yamaha SR500, Vespa Sprint 150S
    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiçbir zaman tebrik edip başarıyı kutlamayı bilmiyoruz.Ne olursa olsun bu adamın azmi var 23 Kilo vermiş 4 ayda insan tebrik eder.Bizim millet hemen çamur Yazık
    Kesinlikle sana katılıyorum, bu ülkede zengin olmak suç (yanlış anlaşılmasın zengin falan değilim ).
    Yukarıda parayı ver; aynı azmi ,aynı başarıyı bende gösteririm diyenler,
    o söyledikleri azmi okullarında okurken ya da çalıştıkları işlerde gösterselerdi
    şuanki bulundukları yerden daha iyi konumda olabilir ve o zengin diye tabir ettikleri insanlardan daha zengin olabilirlerdi.
    Biz milletin başarısını tebrik etmek yerine , kendi başarısızlığımıza kılıf uydururuz.
    Kenan Sofuoğlu çok mu zenginmiş biraz araştırın....

  13. #13
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Diyorum ya,bi kılıf uyduralımda nasıl uydurursak farketmez.Adamın parası var suç mu ? İmkanı varken sürünsün mü eğitim mi almasın yabancı hocadan.Paşa gibi almış bu kadar sürede bu pozisyonada gelmiş yeteneği olduğu ortada HELAL OLSUN

  14. #14
    kanucan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    Bursa
    Bu motosiklet sporunda işin %70 hatta %80i maddiyatla oluyor.
    1-Motoru alıcaksın.
    2-Yarış için uygun modifiyeleri yapıcaksın.
    3-Koruma ekipmanlarını eksiksiz tamamlıyacaksın.
    4-Motorunu yarışlara götürmen için büyük bir aracın olucak.
    5-Her yarışta iyi bir lastik alman gerekicek.

    Falan filan derken liste böyle uzar gider. Maddi geliri düşük olan kişinin yapabiliceği spor olduğunu sanmıyorum. Yapsa bile bazı ihtiyaçlarından fedakarlık etmesi gerekir. Bende bu sporu yapmak isteyenler arasındayım ama ne yazık ki maddiyat el vermiyor.

  15. #15
    hercul3367 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2008
    Şehir
    mersin/bozyazı
    Motosikleti
    yamaha xt660r innova 125
    helalolsun diyorum,başarılı arkadaşa değil
    böyle bir başarıya bile olumsuz(artniyetli)
    yorum yazmayı başaran arkadaşlara.
    bu arkadaşlar kenan sofuoğlu için de
    aynı şeyleri düşünüyorlardır kesin.
    yazık yazık,çok yazık...
    Para her şeydir diyen, para için her şeyi yapabilendir...
    Nasıl bir hayat yaşıyorsan, öyle ölürsünüz. Nasıl öldüyseniz, öylede dirilirsiniz.
    http://gezginpardus.blogcu.com/

  16. #16
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Alıntı bY_aLp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çevir kazı yanmasın
    Dalga geçtiğimi bile anlayamamışsın. Koç ve sabanci bile birleşip sana sponsor olsa yine de ümit yok

  17. #17
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı kurubuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dalga geçtiğimi bile anlayamamışsın. Koç ve sabanci bile birleşip sana sponsor olsa yine de ümit yok
    Boşver arkadaşım,daha okudugunu anlayamayan biri bide imkanım olsa daha başarılı olurum diyor Uzak durmak lazım arkadaş çok tehlikeli.

  18. #18

    Üyelik
    20 Ağustos 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Hayat[H]onda
    Hadi Babamız Zengin; cebimize 100 bin,altımızada 600RR çekseydi,biz ne yapardık,Eğitim alıp kendimizi pistleremi atardık...Önce kendinizi sorguya çekin arkadaşlar...Yoksa alemden alememi akardık.Uluslararası alanda elde ettiği başarının hiçmi değeri yok...Yapmayın lütfen.

    çok acımasızsınız,alt yada orta gelirli aile çocuklarından yada kendi imkanlarıyla pistlerde yarışarak hiçmi başarı elde eden yok....

  19. #19
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı Ahmet N. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hadi Babamız sengin; cebimize 100 bin,altımızada 600RR çekseydi,biz ne yapardık,Eğitim alıp kendimizi pistleremi atardık...Önce kendinizi sorguya çekin arkadaşlar...Yoksa alemden alememi akardık.Uluslararası alanda elde ettiği başarının hiçmi değeri yok...Yapmayın lütfen.

    O kazandıkça Türkiye kazanıyor.
    Budur işte.Ne kadar dogru söylüyor.''İmkanım olsa daha başarılı olurdum'' diyen arkadaş,eminim senin böyle bir imkanın olsa caddelere fırlardın o motorla önce pistlere değil Bak yazıyı iyi oku daha başarılı olurum diyen arkadaş,babası istememiş caddede sürmesini,çocukta paşalar gibi hazırlanmış pistlere.Bırakın bunları kardeşim,altınıza çeksin babanız 600RR piste mi çıkıyosunuz caddeye mi,kandırmayın kendinizi.

  20. #20
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Saka gibi ayni lisedeydik bu arkadasla.
    Cok tanimam ama gayet efendi bi insandi kendisi.
    Ercument de ayni lisedeydi ordan tanisiyolar diye biliyorum.

    Bu is sadece para isi degil arkadaslar.
    Adamin fotografini gorunce cikaramadim ilk basta ciddi kilo vermis.
    Azim ister yaptigi.

    Parayi calmadi cirpmadi bu adamlar, calisin sizinde olsun paraniz.
    We are many...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler