Sizce bu paraya değer mi? Yeni Kaskım ile ilk motovlog! Günlük #25

Merhaba arkadaşlar yeni motovlog ile tekrar karşınızdayım. Bu videoda Yeni Kaskım ile ilk motovlog videomu çekiyorum. Umarım ses kalitesi iyidir. Rüzgar yalıtımı nedeniyle Shoei NXR 2 kaskı tercih ettim. Photochromic vizör ile de çok uyumlu oldu.. İyi seyirler. =)

►INSTAGRAM ► http://instagram.com/motorcuabi
►FACEBOOK ► https://www.facebook.com/motorcuabi
►TWITTER ► https://twitter.com/motorcuabi
►WEB ► http://www.motorcuabi.com

İLETİŞİM:
[email protected]

(Visited 63 times, 1 visits today)
0 0 votes
Article Rating
Email aboneliği
Bildir
guest
0 Yorum
Eskiler
En Yeniler Beğenilenler