- Katılım
- 13 Eki 2006
- Mesajlar
- 927
- Konu Yazar
- #1
Suzuki Amerika sasi problemi yüzünden K5-K6 ları geri çağırıyor.
Gixxer'lardaki olur olmaz sasi kırılma durumu forumlarda bir çok kez dile getirilmişti, demek ki gerçekten doğruluk payı varmış.
Firma hatayı 3 sene sonra kabul etse de zararin neresinden dönülse kardir.
Malesef tercüme etmeye vaktim yok, firmanın Amerikaya özel sasi imal ettigini pek sanmiyorum, bu nedenke K5-K6 sahipleri linki incelesinler...
http://roadracingworld.com/news/article/?article=35357
Auto Club Speedway pistindeki kazada kırılan bir gixxer sasisi
Gixxer'lardaki olur olmaz sasi kırılma durumu forumlarda bir çok kez dile getirilmişti, demek ki gerçekten doğruluk payı varmış.
Firma hatayı 3 sene sonra kabul etse de zararin neresinden dönülse kardir.
Malesef tercüme etmeye vaktim yok, firmanın Amerikaya özel sasi imal ettigini pek sanmiyorum, bu nedenke K5-K6 sahipleri linki incelesinler...
http://roadracingworld.com/news/article/?article=35357
Auto Club Speedway pistindeki kazada kırılan bir gixxer sasisi