Suzuki USA sasi problemi yüzünden K5-K6 ları geri çağırıyor

Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
Suzuki Amerika sasi problemi yüzünden K5-K6 ları geri çağırıyor.

Gixxer'lardaki olur olmaz sasi kırılma durumu forumlarda bir çok kez dile getirilmişti, demek ki gerçekten doğruluk payı varmış.
Firma hatayı 3 sene sonra kabul etse de zararin neresinden dönülse kardir.

Malesef tercüme etmeye vaktim yok, firmanın Amerikaya özel sasi imal ettigini pek sanmiyorum, bu nedenke K5-K6 sahipleri linki incelesinler...

http://roadracingworld.com/news/article/?article=35357


40131pfqky.jpg

Auto Club Speedway pistindeki kazada kırılan bir gixxer sasisi
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
American Suzuki has launched a voluntary safety recall on 2005 and 2006 model year GSX-R1000s.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Tüm Gixxer sahipleri ihmal etmeden servislerin yolunu tutmalı bence:wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst