- Katılım
- 26 Haz 2006
- Mesajlar
- 191
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar uzun zamandır başka sitede üyeliğim vardı ve burayıda yakın zmana kadar bilmiyordum.takip etmeye başladığımda seviyeli düzeyli konularda konuşulması beni çeken olay oldu.Ve artık aranızdayım...Ben motora 2tekerlekliyse motor derim(bisiklet hariç
) saygılar ve sevgiler...