Yenimiyim neyim???

Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
Arkadaşlar uzun zamandır başka sitede üyeliğim vardı ve burayıda yakın zmana kadar bilmiyordum.takip etmeye başladığımda seviyeli düzeyli konularda konuşulması beni çeken olay oldu.Ve artık aranızdayım...Ben motora 2tekerlekliyse motor derim(bisiklet hariç:p ) saygılar ve sevgiler...
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
191
saolun arkadaşlar...tekrar tekrar hoşbulduk yada ben buldum...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst