Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

2012 model ss model seçimi hakkında görüşleriniz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    125cc den geçmek iyi cesaret. Zorluk yaşamıyorsunuz belliki. Açıkcası ivmelenme konusunda çok korkum yok. Heralde en fazla 0,5sn farkeder 600 lükle... Yatmakta zorlanırsın derken, Lastiğin 3000km den sonra aşınıp kolay kayabileceğinimi kastediyorsunuz? Açıkcası nerde sorarsanız sorun genelde insanların yorumları korkutuyor. Arkadaşlarımdan geçenler var. Kimisi başlarda sorun yaşadılar ama şimdi gayet memnunlar hallerinden.

    Motorunuzu da merak ettim bu arada...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    yatmaktan kasıt virajlarda dogrulma eğilimi göstermesi dir. kayma degil.

  3. #43
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    1000cc konusunda 1000rr 2011 kıyaslamasında yoktu bile gittikce kötüleştirdiler 06-07 kasalar güzeldi güncel kasa ve yeni kasa gelicek olan fireblade bence alınmaz cünkü,
    artık 1000cc katagorideki supersportlarda abs gibi ön tekerin şahlanmasını önleyici ya da traction control veya sürüş modları gibi seçenekler var.
    Y09 agusta f4 çok sertti pist motoru gibi fakat Y10-Y12 daha yumuşak daha cadde tipi olmasına rağmen yine diğer motorlardan daha sert geriye kalıyo...
    bence suan her açıdan en iyi 1000cc supersport kawasaki zx10r veya bmw s1rr. her ikiside çok teknolojik elektronikler hatayı telafi eden aynı zamanda kullanım kolaylığı olan modeller.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

    bmw yi gördüm baktım şöyle bir çok rahattı boyutlarıda 600 lük gibi kuyruk kısa, ha bu arada aprilia v4 factoryde çok güzel sadece şöyle bir gördüm ama yorumlar çok olumlu yönde ama pist olarak değerlendirme ayrı günlük kullanıma uygunluk kullanım yerleri trafik cadde olarak ayrı... aprilia nın seside oldukça güzeldi bi ara test sürüşü yapayım en iyisi...

  4. #44

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    zx10 favorim dir. bmw s 1000 rr ile kawa kapışmasında 300 den sonra kawasaki bmw nin soluğunu kestiğini görünce

  5. #45

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    1000rr belki diğerlerinden daha az özellikli bir motor ama hakkında olumlu çok şey okudum açıkcası. ZX10R da düşünülebilir. Biraz kafa grenajı garip ama neyse.

  6. #46
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    standartta olabilir, henüz zx10r ında tekerleğin verdiği beygiri bilmiyoruz bi araştırmak lazım dynoya sokan var mı diye, geçen gün bi tanıdığım y11 zx10r a bişeyler yapıyordu modifiye türünden.
    ama türkiyede s1000rr sahibi birisi komple kit yapmış akrapoviç vs... vidyosunu izledim fenaydı!
    yamaha r1 2007 de kasasını yenilediğinde verdiği özellikler tutmayınca rezil olmuştu mesela, 210 beygir yazıyolar ama krankta. ona bakarsan bende motosikletimde 15 binde vites küçülteyim kompresyona girsin kranka 200 beygir yüklensin birden
    hp-motosiklet kilosu-pilot boy-kilo oranları-asfalt kalitesi-tekerlek kalitesi-hava şartları- hatta kıyafetlerin bile ayrodinamiği bunları hesaplamak ancak pist tecrübesi gerektiriyor.

  7. #47

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Yeni r1 e ne diyorsunuz peki?

  8. #48
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    şuan en ideali zx10r ve s1rr gibi görünüyor! pist ve cadde konusunda,
    ama şimdi agusta f4rr corsacorta gelicek kasa aynı fakat 12 tane özellik var, öhlins ön arka amortisörler titanyum kaplama piston ve herneyse eksoz sistemi 4-1 di RR'da 4-2-1-4 olmuş.
    sonuc: 201 beygir bakalım o nasıl olacak??? ama abs yok.

  9. #49
    bboy_iced - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki zx6r
    Bu sene R1de de traction control ve 3 lü mod seçeneği eklenmiş ayrıca 50.yıl özel serileri de hoş gözüküyor. Ben youtube da ben spiesin oynadığı bir reklamını izledim yeni R1in çok beğendim ama tabi gerçek sürüş makineler piyasaya çıkınca belli olucak. Ha ama elimde 25000 euro varsa hiç birini düşünmem s1000 rr alırım oda ayrı.
    Albert EİNSTEİN derki;
    Biri sana çok kötüsün derse boşver takma. Banada GERİZEKALI sın dediler, ATOMU PARÇALAYIP ELLERİNE VERDİM

  10. #50
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    yenisini hiç bilemiyorum ama genel olarak r1, bence en estetik ve en agresif japon supersportu, verilerini bilemiyorum bilmeme de imkan yok zaten. r1 in en güzel yanı sadık kaldığı eksoz şekli
    sele altına vermiş çokta güzel! ama honda bozdu sele altı eksozunu. yani bilemiyorum... en iyisi en makulü yine zx10r - s1rr diyorum.
    (çok sıra dışı olmak istiyosan örnek: nissan gtr 35 değilde lamborghini reventon kullanıcam nasıl olsa para var diyosan o zaman agusta f4rr corsacorta! hatta airforce france ) forum linki vereyim hatta inceleyin sanat eseri hatta brandası bile özel... http://www.daidegasforum.com/forum/f...ase-705-a.html

  11. #51

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Ben görüntüye de önem veriyorum. Açıkcası bmw s1000rr bir tanıdığımda var. İnceledim görüntü olarak pek hoşlanmadım. Özelliklerine diyecek yok ama tasarım olarak honda bile daha iyi. R1 inde o iki silindiri anımsatan sesi beni uzak tutuyor. Geriye honda ve zx10r kalıyor benim için. Hondanın daha yumuşak olduğunu biliyorum. zx10r kadar agresif değil. O açıdan da kendime daha uygun görmüştüm ama elektronik sistemlerde önemli tabi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:05 ----------

    Alıntı glock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yenisini hiç bilemiyorum ama genel olarak r1, bence en estetik ve en agresif japon supersportu, verilerini bilemiyorum bilmeme de imkan yok zaten. r1 in en güzel yanı sadık kaldığı eksoz şekli
    sele altına vermiş çokta güzel! ama honda bozdu sele altı eksozunu. yani bilemiyorum... en iyisi en makulü yine zx10r - s1rr diyorum.
    (çok sıra dışı olmak istiyosan örnek: nissan gtr 35 değilde lamborghini reventon kullanıcam nasıl olsa para var diyosan o zaman agusta f4rr corsacorta! hatta airforce france ) forum linki vereyim hatta inceleyin sanat eseri hatta brandası bile özel... http://www.daidegasforum.com/forum/f...ase-705-a.html
    O kadar parayı vermek benim için gereksiz olur. Hedefi zzr1400 olan biri için hayli fazla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

    R1 in hakkını yemiyim videodaki ses güzel. Bahsettiğim şu rölantide çıkarttığı ses. Anlatabildim umarım.

    http://www.youtube.com/watch?v=224zw...eature=related

    Kawasakinin yeni fiyatlarıda çok şişirilmiş durumda şu an. Değerinden fazla vermek de ne biliyim gereksiz gibi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

    Kafa karıştı anlayacağınız Aslında benim derdim 1000 liğe geçip geçmemek. Sonuçta biri alınır çok sorun değil. En azından R1 veya honda olabilir. Sorun yaşarmıyım onu düşünüyorum. 1000lik ss benim aklıma hep daha bir profesyonellik getiriyor. Sanki ulaşılması zor bir mertebe gibi ama maddi açıdan değil kullanım açısından.

  12. #52
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    zzr14 e geçmek için 1lt supersport kullanmak çok gereksiz ve saçmalık olur. zzr14 S si fazla olan ST model kategorisindedir.
    zx10r zx14 ten daha hızlı ve daha kıvrak bir motosiklettir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------

    yani supersportun son noktası 1000cc dir.
    alt kategoriler 600-600-250-125 diye ayrılır.
    zx14 bana fazla gelir şimdilik 1000cc ss alıp kullanayım daha çok tecrübe edinirim demek çok saçma olur.
    zx14 ona bakarsan daha kolay bir model bastımı gider bastımı durur fazla yatmaz virajda (riski yok, ona göre girersin)
    şehir içinde boyutlarından dolayı biraz zorluk yaşarsın (zamanla alışırsın)
    boyun uzun, motosikletinde boyu uzun (daha iyi yapışırsın depoya)
    ağırlığı var ama onada zamanla alışırsın.
    supersportta ki gibi topspeedlerde kelle koltukta gitmezsin, zzr uzun yol sport motosiklet olduğu ve heybetli oluşundan dolayı daha sarsıntısız konforlu şekilde topspeed görür.

  13. #53

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Bunların farkındayım. Yinede büyüklüğü + gücü düşününce insan böyle düşünüyor psikolojik olarak. Hedef dedik biraz öyle kalsın. Zevki orda birazda

  14. #54
    glock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    Istanbul
    çelişkiye düşecek, psikolojik olarak etkilenecek birşey yok, 600 lük kullandım dediğin için anlatıyorum tecrüben varsa binersin çatır çatır... ben büyük motorlara alışkınım, simdi bana kücük hacimli motor versen 125lik vitesli marşa basıp en az 1-2 kez stop ettiririm çok hafif geleceği içinde boşlukta hissederim kendimi.
    ama st farklı ss farklıdır her ikisinden birini kullanan zaten hepsini kullanır, ayrıntı ve farklarını bilerek kullanır. hayabusada zzr14 te arka savrulduğunda toplamak zordur 1000liğe göre 1000lik gibi virajada giremez gidonları daha yüksektir km tablosu alanında bardaklık koysalar o derece geniştir ağırdır dönüşlerde çok dikkatli olunması gerekir, 1000cc de dönüşte çok zordur çünkü gidon turu yoktur... sn. luthier76 söylediklerimden alınmayın sakın, aynı zamanda bende bir yandan düşünüyorum ve tartışıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

    atıyorum siz zx10r almış olsanız ve belli bir zaman sonra alışsanız müptelası olursunuz! ben cesaret edemiyorum motosikletimi değiştirmeye, anladınız mı?
    bu iş alışmak ve alışkanlık edinmek gibi, haa ayrıca çoğunu kullanmışlığım olmasına rağmen hiçbir zaman kendi motosikletimi kullandığım gibi hiçbir motosikleti kullanamam
    ondan indim ona bindim ondan tattım bundan tattım en sonunda kendi motosikletimde doyuma ulaştım, gün gelirde cesaret edersem yeni bir motosiklet alır binerim. (sevgili gibi düşünün, ayrılınca tekrar yeni sevgiliyle sil baştan oluyo kısmen)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------

    bu arada Y11 ZX10R 13.500 de 192 rwhp ve 10.80kg/torque veriyo (modifiyeli ve dyno testinde)...

  15. #55

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Alınma söz konusu değil. Fikirleriniz önemli çünkü tecrübeniz var. Zzr biraz kullanışsız ss lere göre. O yüzdende şimdilik düşünmüyorum. 1000lik olarak da zx10r biraz tuzlu gibi. Arabamın nerdeyse 4te biri fiyata sahip. Haftada 1 gün için o kadarına değermi bilemiyorum. Maddi kısmınıda duşünüyorum yani. Bide hakkını veremezsem yazık olur gibi geliyor. Yani durumlar karışık biraz. R1 daha yakın gibi. Biraz araştırdım. Güç olarak diğer binliklerin gerisinde kalması önemli değil. Zaten alışırsam binliğe, devamı gelir. bir kere denesem anlarım aslında 1000lik neymıs.

  16. #56
    bboy_iced - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki zx6r
    R1 deki o iki silindirliye yakın ses ilk başta beni de rahatsız etti ama biraz daha adapte olunca aslında çok farklı çok tok bir ses olduğunu anlıyorsunuz insanın içini titretiyor bide uygun egzos ve ayarla dahada güzel olur. R1 e eklenen elektronik oyuncaklar hondaya göre onu daha cazip kılıyor kasanın şekli zaten çok güzel ama fiyatının bende zx10r a yaklaşacağını tahmin ediyorum bu kadar oyuncaktan sonra yamaha mutlaka fiyata yansıtacaktır. O durumda da ben aynı fiyat skalasında kesinlikle zxrı seçerim evet bu yıl biraz sıkıntı yaşattı zxr ama sonuçta 2012 de daha güncellenmiş o hatalarda giderilmiş olarak çıkacak. S1000 rr kalitesini bir japonla yaşamak için bu sezon tek alternatif kawaydı. Ama bakalım 2012 de neler değişecek. Ama ben honda nın yine sürüş kalitesi güzel ve fiyatıda uygun olsa da diğer japonların birkaç tık gerisinde kalacağına inanıyorum. Bu iş artık sadece jant değiştirmekle çatal değiştirmekle olmuyor. İnsanlar elektronik sistemlere de bakıyorlar. S1000rr çıktıktan sonra piyasada çok belirleyici bir motor oldu ve standartları çok yukarılara çekti 1000 liklerde bakalım görücez japonlar italyan yada alman rakiplerine ne kadar daha yaklaşabilecekler özellikler olarak.
    Albert EİNSTEİN derki;
    Biri sana çok kötüsün derse boşver takma. Banada GERİZEKALI sın dediler, ATOMU PARÇALAYIP ELLERİNE VERDİM

  17. #57

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    R1 in videolarını seyrettim, o sese pek alışabileceğimi sanmıyorum. Bana göre değil. O yüzden elendi. Yeni hondayı araştırıcam. zx10r benim için uzak şimdilik. Limiti bu kadar yükseltmeyi düşünmüyorum açıkcası. Teşekkürler yorumlarınıza.

    Ama seçim yapacak olsam zx10r ı tercih ederim.

  18. #58
    sercan2667 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2010
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    '''14 Crypton&''05 TDM 900''22 GSX-S 1000
    34-35 milyara çok çok temiz bir motor K 1200 S-veya ilanlarda ben göremedim ama K 1300 s varsa onu alın ;)
    2010 modeli fln 31 anca..2007 modelleri fln 25 o civarda.
    2020 'Tracer 900 İcon Blue

  19. #59

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Sıfır takıntım herşeyde vardır. Bunu yenmenin bir yolu yok benim için. Motosiklet benim için haftada birgün yapılan zevkli bir hobi sadece. 40 milyara kadar ok. Ama daha fazlasına hiç gerek yok(benim görüşüm tabi). Bu sınırlar içinde de R1 ve hondadan başka seçenek yok. Daha sezona 5 ay var. Düşüneceğim. Belki 600 lük serüvenime devam edebilirim. Yeteri kadar tatmin ediyor beni. Sadece modellerin eskimiş olması düşündürüyor.

  20. #60

    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Naked :)
    Şöyle bişey düşünüyorum. Honda 1000rr la 1000liğe adım atsam. Bana uymadığını anlarsam kaybım fazla olmaz. Ama iş tamamsa 1 sezon sonra gönül rahatlığıyla zx10 r a atlarım. Honda da honda sonucta kotu bir makine olacağını sanmıyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)