Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104 ... SonuncuSonuncu

MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    VillaLevent'e bir bak. Ben eğitimimi orada aldım. Ama biraz tuzludur... Fakat kaliteli
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Işte arkadaşlar:


    @the_cayman
    Ben biliyordum zaten Honda sevmediğini

    Honda sevmiyorum gerçekten de . Motorda ilk tercihim honda değildir ama honda kötü motor diye değil bana hitap etmiyor. Ben honda sevmiyorum diye başkasını da yanıltmaya hakkım olmadığını düşünüyorum şahsen.

    Ama bazen öyle fanatikleri çıkıyor ki illa honda diye tutturuyor. Bahsedilen kategorinin en iyi motoru birçok dergi tarafından A markası seçilmişken ve hondayla arasında büyük fark varken millet honda diyor bunu anlamıyorum . Servisi iyi hondanın çok büyük firma büyük başarılar sahibi . Motorlarının yol tutuşu ve sağlamlığı tartışılmaz ama teknoloji olarak geride kalıyorlar şu sıralar. Performans olarak seri üretim motorları zaten biraz düşük kalıyor.

    Ben honda almam mı ? Bende honda alırım. CBR 1000RR modeli çok hoş mesela ama ilk tercihim honda olmaz. Belki de hondadan nefret etmemi sağlayanlar illa herşeyde honda diye tutturan fanatiklerdir
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  3. #63
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Evet , performans açısından ufak da olsa geride kalıyor. Ama ben hiçbirzaman sokaklarda veya pistlerde yarışmayacağımdan bu o kadar da önemli değil. Benim için şu an kullanılabilirlik , hafiflik , konfor ve dayanıklılık , bir de stil önemli. Şehirde kullanıyorum çünkü.
    Benim ilk tercihim 600F , ilerine param olursa inşallah 600RR ama hayalim R1 (Honda değil )
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  4. #64
    the_cayman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Olsa da gururla R6 diye yazsak :P
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet , performans açısından ufak da olsa geride kalıyor. Ama ben hiçbirzaman sokaklarda veya pistlerde yarışmayacağımdan bu o kadar da önemli değil. Benim için şu an kullanılabilirlik , hafiflik , konfor ve dayanıklılık , bir de stil önemli. Şehirde kullanıyorum çünkü.
    Benim ilk tercihim 600F , ilerine param olursa inşallah 600RR ama hayalim R1 (Honda değil )

    Evet 600F çok güzel . Hatta 600 kategorisindeki en dayanıklı en uzun ömürlü motorlardan biri. Aradığın herşey var o motorda . Hangi markayı beğeniyorsan onu alırsın zaten R1 1000RR gsx-r 1000 diye ayrım yapılmaz çünkü birbirine yakın motorlar sadece kasaları farklı. Performansları birbirine yakın olmasa bile profesyonel olmayan bir kişi zaten R1 ile 1000RR'ın farkını anlayamaz. Zaten dağlar kadar fark olsa o kategoride hiçbir şekilde yarışamaz olurdu 1000RR ama öyle değil. Ufak farklar var

    Umarım isteklerine birgün ulaşırsın arkadaşım

    Bu arada trasher hoşgeldin . Edy de görüşme ayarlayalım diyordu. Trasher göztepeden görkem sen hangi semtte oturuyorsun
    [B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]

  5. #65
    amonghtus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul/Beylikdüzü
    Arkadaşlar bende cbr 125 kullanıorum bundan sonra Hyosung GT 250R almayı planlıorum.Acaba 125 ten 250 ye geçiş gereksiz mi olur diye düşünüyorum...Sonuçta çokta fark yok sanırım hızlanmalarında.Hyosung'un son sürati nedir bilginiz olan var mı..? ve servis parça tedariği ne durumda,tatminkar mı..?

  6. #66
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı the_cayman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    görkem sen hangi semtte oturuyorsun
    Levent... Ama ben her yere gelirim Yol bilgim fena değildir Kara ile bağlantısı olan heryere gidebilirim
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  7. #67
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    enduroya neden binerler anlamış değilim bu arada doğada gezmek istiyorsam alırım sırtıma çantamı giyerim botlarımı dağ taş dolaşırım neden o koca demir yığınını sırtımda taşıyayımki şaka şaka alınmasın kimse her motorun yeri farklı keşke imkan olsa da her birinden birer adet alınabilse

  8. #68
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Alıntı amonghtus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende cbr 125 kullanıorum bundan sonra Hyosung GT 250R almayı planlıorum.Acaba 125 ten 250 ye geçiş gereksiz mi olur diye düşünüyorum...Sonuçta çokta fark yok sanırım hızlanmalarında.Hyosung'un son sürati nedir bilginiz olan var mı..? ve servis parça tedariği ne durumda,tatminkar mı..?
    Bu tamamen kendi tecrübene , ve kendine güvenebilirliğine bağlıdır. Ben tecrubeliyim, ve bu motoru zaptedebilirim diyorsan 600F'e de geçebilirsin. Ama yok o beni aşar diyorsan 500'lük bir motor da bakabilirsin. Gt250R güzel motor , ama ileride 600 almak istiyorsan boşuna para vermiş olursun gibime geliyor. Onun yerine 1 yıl daha tecrübe kazanıp 600cc alman daha mantıklı.
    600F'de bir nevi 600cc'lik ss'lara "geçiş motoru".

    Alıntı donniedarko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enduroya neden binerler anlamış değilim bu arada doğada gezmek istiyorsam alırım sırtıma çantamı giyerim botlarımı dağ taş dolaşırım neden o koca demir yığınını sırtımda taşıyayımki şaka şaka alınmasın kimse her motorun yeri farklı keşke imkan olsa da her birinden birer adet alınabilse
    Enduro mükkemmel bir olay bence. Ben çok severim dağ taş gezmeyi motorla... Şimdilik 125R ile yapıyorum bunu
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  9. #69
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı amonghtus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende cbr 125 kullanıorum bundan sonra Hyosung GT 250R almayı planlıorum.Acaba 125 ten 250 ye geçiş gereksiz mi olur diye düşünüyorum...Sonuçta çokta fark yok sanırım hızlanmalarında.Hyosung'un son sürati nedir bilginiz olan var mı..? ve servis parça tedariği ne durumda,tatminkar mı..?
    yedek parça ve servis konusunda birşey diyemem ama gt 250r nin son hızı 165 . elimde videosuda var. bazıları derki ben 170 yaptım . e tabi rüzgarı arkana alırsan veya biraz yokuş aşagı gidersen 170 görürsün ama düz yoldaki hızı 165 km

  10. #70
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yedek parça ve servis konusunda birşey diyemem ama gt 250r nin son hızı 165 . elimde videosuda var. bazıları derki ben 170 yaptım . e tabi rüzgarı arkana alırsan veya biraz yokuş aşagı gidersen 170 görürsün ama düz yoldaki hızı 165 km
    peki bu durumda ikisi arasında ciddi bir fark yok diyebilir miyiz? ben de yavşa yavaş değiştirmeyi düşünüyorum da alacağım 250 cc motor benim için hem zaman hem de para kaybı olacak o yüzden 600 kaçınılmaz diye düşünüyorum ne dersiniz?

  11. #71
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Birşey diyemeyiz Buna ancak sen karar verebilirsin...
    Ben ne motorcular gördüm motor süremiyor , ne motorlar gördüm .... tamamlayamadım
    Ben senin 10 yıllık kankin değilim ki abi sende yetenek var çok da tecrubelisin , hem kendini durdurmayı iyi bilirsin , kendine ve motora çok kolay hakim olursun , bence 600cc'ye geçebilirsin diyeyim
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  12. #72
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Birşey diyemeyiz Buna ancak sen karar verebilirsin...
    Ben ne motorcular gördüm motor süremiyor , ne motorlar gördüm .... tamamlayamadım
    Ben senin 10 yıllık kankin değilim ki abi sende yetenek var çok da tecrubelisin , hem kendini durdurmayı iyi bilirsin , kendine ve motora çok kolay hakim olursun , bence 600cc'ye geçebilirsin diyeyim
    eyw hemen çalışmalara başlıyorum. zaten geçen haftasonu gezisinde rumelifenerinde goldwingli bir abiyle tanıştım konuştuk biraz, hemen hemen her türlü motoru kullanmış ve yarışlarda dereceleri filan varmış anlattığına göre. iyi de bir abiye benziyordu, o da tavsiye etti, eğer motorun sınırlarını zorlamaya başladıysan hemen cc büyütmelisin yoksa kendine zarar verirsin dedi, ben de eywalah dedim

  13. #73
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı donniedarko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki bu durumda ikisi arasında ciddi bir fark yok diyebilir miyiz? ben de yavşa yavaş değiştirmeyi düşünüyorum da alacağım 250 cc motor benim için hem zaman hem de para kaybı olacak o yüzden 600 kaçınılmaz diye düşünüyorum ne dersiniz?
    hasan ilk önce şunu söylemek istiyorum.ben öyle bu konularda tecrübeli veya iyi bilgili biri degilim. sadece bildigim ve gördügüm kadarını aktarabilirim.

    aslında senin makina ile gt 250r arasında daglar kadar fark var. seninki 12 hp 250r 29 hp fakat max hızlara bakıldıgında 30-40 km daha fazla. ve buna oranda tabiki 0-120 km hızlanmasıda daha iyi olcak. yani trafikte makaslardan kurtulmakta 250 r farkını gösterecektir. ben olsam 250 r nin üzerine uturup 3-5 km turlamadan karar vermezdim. diyelimki 250r kullandın ve aralarındaki fark beni pek etkilemedi.yapacagım şey altımdaki motosikletle en az 15.000 km devirmek olurdu. bu km sonunda güvenilir bir firmadan temel egitim ve üst düzey egitim alırdım sonra. kontrollü bir şekilde 600 f kullanmaya başlardım. ama bu noktada kişilik çok önemli çabuk gaza gelen birisi için böyle bir geçiş sonu olabilir. 600f aldıgında soguk kanlı olabilcegine, yanından geçen dogan şahin gibi arabaların seninle yarışmak istemesine cevap vermiyceksen yani kontrol hep sende olcaksa yeterli km yaptıktan ve egitim aldıktan sonra 600f binilir diyorum. bu benim kendi görüşüm. sitede 600 ss kullananlarada sormak lazım
    saygılar.

  14. #74
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    donniedarko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 600F
    ha bi de 'senin motor değiştirmen gelmiş' dedi o çok hoşuma gitti

    elint haklısın dediklerine katılıyorum ve zaten kesin karar vermiş değilim ama geçen günde burada tartışması olmuştu yine, tamam tecrübe olmazsa olmaz şart ama 600F'in tecrübesini ancak 600F ile edinebilirsin, 125 ile istersen 50 bin km yap yine de 600F için yeterli bir hazırlık olmayacaktır. tabiki benim kadar az tecrübeli biri için 600 cc bir makineden bahsediyorsak durup iki kere düşünmemiz gerekecek onun da farkındayım. yaş itibariyle ve karakter olarak da soğukkanlı bir yapım olduğu elimdeki gücü kontrollü kullanabileceğimi düşünüyorum

  15. #75
    trasher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2005
    Şehir
    GöZtEpE
    Motosikleti
    GT250R
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yedek parça ve servis konusunda birşey diyemem ama gt 250r nin son hızı 165 . elimde videosuda var. bazıları derki ben 170 yaptım . e tabi rüzgarı arkana alırsan veya biraz yokuş aşagı gidersen 170 görürsün ama düz yoldaki hızı 165 km

    dostum müsait olduğun boş bir zaman senin belirlediğin düz bir düzlemde son hızı beraber ölçebiliriz bu makinenin son hızı 173 ün kesinlikle üstü ben 171 gördüm benim yanımda conti vardı ki oda 173 2mizin de elde çok az bir gaz daha kalmıştı İnanmayan olursa birgün deneriz... Videodan bakmak nekadar sağlıklı olabilir ki
    [COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]

  16. #76
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    ya şu "benim son hızım senden 10 km yükseeeekkkkk" tartışması hiç hoşuma gitmiyor biliyormusunuz...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  17. #77
    MNY46 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Multistrada1200 , xt 660x
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya şu "benim son hızım senden 10 km yükseeeekkkkk" tartışması hiç hoşuma gitmiyor biliyormusunuz...
    arkadasım haklısın ben ... km gordugumu hıc soylemedım kıı benımde hosuma gıtmıyor... sankı marıfet bellı bı hızın ustunde aldıgımız hava oksıjen dııldır sadece azralın agzından cıkan karbonmonoksıt gazıdır

  18. #78
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    elint haklısın dediklerine katılıyorum ve zaten kesin karar vermiş değilim ama geçen günde burada tartışması olmuştu yine, tamam tecrübe olmazsa olmaz şart ama 600F'in tecrübesini ancak 600F ile edinebilirsin, 125 ile istersen 50 bin km yap yine de 600F için yeterli bir hazırlık olmayacaktır. tabiki benim kadar az tecrübeli biri için 600 cc bir makineden bahsediyorsak durup iki kere düşünmemiz gerekecek onun da farkındayım. yaş itibariyle ve karakter olarak da soğukkanlı bir yapım olduğu elimdeki gücü kontrollü kullanabileceğimi düşünüyorum
    benim o 15.000 km 'yi yazmaktaki amacım. 600 f tecrübesi degildi trafik tecrübesiydi. eminim şimdiye kadar 2-3 kaza atlatmışdır. ve hepsindende dersler çıkarmışsındır. düşünsene her kaza ayrı bir tecrübe ise 5.000 km de birisi ile 15.000 km de birisi aynı olabilir mi? 125 cc lik bir motosikletle yaptıgın kazayı 600f ile yapsan halin ne olur. cbr 125 ile elinde olmadan düşük hızlarda gitmek zorundasın ama 600f alınca ben senin 90-100-120km gibi hızalarda gidecegini sanmıyorum öyle olsa cbr 125 degiştirmezsin. yani hız yapcasın bu kaçınılmaz . çünkü motorun amacı bu. ama işte 5.000km tecrübesi ile 600f kullanmak var 15.000 km tecrübesi le 600f kullanmak var. o yüksek hızlarda yaptıgın kazaları cbr 125 de oldugu gibi ufak sıyrıklarda felan atlatabilecegini düşünmüyorum. trafikte 2 ayaklı ökz leri görüyorsun onların nerde ne yapcagını azda olsa tahmin etmek ancak tecrübe ile olabilcek birşey diye düşünüyorum.ve bence 15.000 km tecrübe kazanmak için iyi bir km.

  19. #79

    Üyelik
    21 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    movistar
    ben ehliyeti (A2) yaklaşık bi 10 sene önce villalevent ten almıştım. aslan hoca vardı ondan öğrenmiştim motor kullanmayı duruyor mu acep?

    yaşlanmışız bee...

  20. #80
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı trasher adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum müsait olduğun boş bir zaman senin belirlediğin düz bir düzlemde son hızı beraber ölçebiliriz bu makinenin son hızı 173 ün kesinlikle üstü ben 171 gördüm benim yanımda conti vardı ki oda 173 2mizin de elde çok az bir gaz daha kalmıştı İnanmayan olursa birgün deneriz... Videodan bakmak nekadar sağlıklı olabilir ki

    rodaj döneminde motosikleti en fazla kaç 1000 devirde kullandın? rodaj döneminde motosikleti fazla zorlaman ilerde max hızının fazla olmasına neden olur diye biliyorum.ama motosikletin erken bitmesine neden oluyor. yok ben rodaj dönemini hyosung'un söyledi gibi tamamladım diyorsan ozaman ben yanlış biliyormuşum. özür dilerim...


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234561454104 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler