Motor Secimime Yardim!!!! (fz6-er6f-vrf800-dl650)
-
merhaba arkadaslar oncelikle herkese iyi forumlar;
sizden motor secimim icin yanlis bir karar vermemek ve sonradan pisman olmamak adina yardim ve tavsiyelerinizi istiyorum,boyum 183cnm kilom 93 sportouring veya grenarli naked tarzi motor almayi dusunuyorum aklimda uzun suredir fz6 fazer almak var yalniz ilk tecrube olarak x-city250 almaya karar verdim 15 bin km yaptiktan sonra sattim suan icin sizin tavsiyelerinizle bir karar vermek istiyorum butcem 20 bin tl kadar fz6 yi tercih etme sebebim performansli ve genis bir motor olmasi yalniz virajda kotu oldugunu okudum forumdan viraj yapmayi cok seviyorum(ne kadar tehlikeli olsada) bu sebepten oturu genis lastikli,dengeli ve performansli bir motor ariyorum genellikle asfaltta sehirici ve sihirdisi kullanmak icin
tavsiyeleriniz icin simdiden tesekkurler..
Reklamlar
-
Ben 600 f derim güc,viraj,4silindir sesi, grenaj.
Ama illa benim söledigim 4 motordan biri diyorsan. vfr 800 derim. cok sewdigim bi alet ama duyumlarıma göre düşük devirlerde performans olarak pek mutlu edici degilmiş
-
cok tesekkur ederim degerli yorumun icin,yazdigim modeller sadece ornekleme amacliydi tum tekliflere acigim bu arada ek bilgi motordan
beklentilerim sehir ici rahat bir kullanis fakat gerektiginde guc ve ses benim icin onemli olan unsurlardan bir kaci(: 600f in oturus tarzi biraz racinge
donuk ve sanirim vrf 800 de ayni sekil benim fikrim birazdaha fz6 ile benzer motorlar fakat tavsiyeni degerlendirecegim tesekkurler tekrar.
-
20 bin bütçen varsa, hepsini unut FZ8 bak.
-
FZ 8 de düşünebilirsin bence o paraya. Gerçi fazerların arka fren ve viraj kabiliyetini pek beğenmiyorlar
-
250cc den bir anda 800 e firlamakta istemiyorum bu yuzden fz6 daha uygun olur diye dusundum ben 15000 km de fz6 s2 buldum birtane 14000 tl fiyati ustune birde iyi bir kask
mont pantolon falan eklersem 15.500 gibi bir fiyata toparlarim 20000 butce varda 15000 in ustune cok cikmak istemiyorum acikcasi ama 15000 ona verecegine 20000 buna ver denilebilcek bir motor olursa olabilir yani(:
-
Er-6 N mükemmel bir makina.. tork, çift silindir, yakıtta diğerlerine göre üstün çevirdiğin zaman güzel gidiyor.yanlış hatırlamıyorsam 0-100 km 3 sn..
-
er-6n ve er-6f den ikinci elininin olmamasindan dolayi uzak durmak istiyorum yalnismi dusunuyorum?
-
Sıfır bir xj6 diversion f alabilirsin. Full grenajlı yakışıklı bir modeldir. Ben yeni sattım. Sıfırı 19 küsürdü. Memnun kalırsın. Ben ss ten geçtiğim için bana uymadı şimdi tekrar ss alıyorum.
-
01 Aralık 2011, 20:07
#10
Ben ya hornet yada vfr 800 diyorum size digerlerini kullanmadım bi sey diyemem
-
01 Aralık 2011, 20:10
#11
vrf 800 un performansini ve yol tutusunu fz6 ile karsilastirsak nasil bir sonuc cikar acaba?(:
-
01 Aralık 2011, 21:14
#12
Sevgili mummy yukarıda yaptığın bir yorum var ki gerçekten çok hoşuma gitti.250 den bir anda 800'e fırlamaman senin için kesinlikle en doğru karar olacaktır.Hem güç hem de ağırlık olarak scooterdan sonra VFR'nin seni biraz da olsa zorlayabileceğini düşünüyorum.
Yukarıda luthier76 xj600Diversion önermiş,lafı da ağzımdan almış.İnan bence tam sana göre bir motor.Keşke bu topiği bir hafta önce açmış olsaydın,çünkü daha geçen hafta çok yakın bir arkadaşımın DiversionF'ini sattık.2010 model 8000km de idi,üzerinde Akrapoviç egsoz vardı,M5 lastikleri yeniydi ve inanmayacaksın 15000TL'ye gitti arkadaşımın paraya ihtiyacı olduğu için...Piyasada pek fazla bilinmesede cc yükseltmek isteyen arkadaşlar için birebir bir motordur.Uzun kmler yapma fırsatım oldu;oturuş pozisyonu çok rahat,yaklaşık 75 beygir civarlarında,performanslı kullanmadıktan sonra aşırı bir tüketimi yok ve yakışıklı bir motor.Bu motoru araştırmanı tavsiye ederim,eminim çok memnun kalacaksın.
Saygılarımla...
-
01 Aralık 2011, 21:58
#13
tesekkurler t_erel bende oyle dusunmustum vrf kullanmadigim halde bana fazla gibi geldi acikcasi ilk yazimda soyledigim gibi viraj hastaligim var aman baskalarina kotu ornek
olmiyayim ama su yazimi okuyan herkesin icinde bunun ufakta olsa oldugunu biliyorum neyse beni xj6 dan sogutan tek sey lastiginin dar olmasi fz6 ya gore belki yanlis
dusunuyorumdur (yanlissam duzeltin) genis lastik virajda daha etkili olur diye dusnuyorum xj6 160 lik lastik fz6 180 lik arka lastik kullaniyor??
bununla beraber fz6 uzun yolda daha oturakli ve daha rahat olacagini dusunuyorum (cok fazla cikmiyacak olsamda) fakat karar veremiyorum fz6 ile xj6 arasinda..
-
02 Aralık 2011, 00:59
#14
arkadaslar biri beni fz6-xj6 cikmazin cikarsin lutfen artilari eksileri forumda cok okudum ama yinede karar veremeyorum birinin tavsiyesi kullananlarin yorumlari lazim bana xj6 nin
lastik ebati beni uzaklastiriyor kendisinden fz6 nin ise eski model olmasi uzaklastiriyo yardimlarini bekliyorum..
-
02 Aralık 2011, 01:11
#15
Mummy ben xj6 kullandım gerek Ahmetbeyli'de gerek Çine'de.Emin ol korktuğun gibi bir olayı yok.Yanlış anlamazsan birşey sormak istiyorum,kesinlikle art niyet ya da artistlik yoktur bilmeni isterim;viraj tecrüben ya da yeteneğin nedir?Hiç büyük bir makina ile viraj yaptın mı? Çünkü bahsettiğin korkuları yaşaman inan kolay şeyler değil.Bence XJ6 senin için çok iyi bir motor.Tabii tercih sana kalmış.Gerçi şimdi ilk mesajından boy ve kilona baktım,motorların üzerine oturmadan karar vermemeni tavsiye ederim.
-
02 Aralık 2011, 01:37
#16
Er 6 doğru bir seçi olabilir. N yada f her ikiside kullanışlılık ve beklentilerinizi karşılama konusunda yeterli olabilirler.
2 silindirli makine geçiş için daha mantıklıdır. (kendi yorurumdur ) Daha yavaş yada daha zayıf değildir. Fakat 4 silindir makineler gibi insanı olur olmaz yerde gaza getirmez. O sesi duyma hevesi ile mantıksız çıkışlar yapmaktan uzak tuttar. 4 silindir öyle bir meretki 50 mt mesafede 1. vitesin sonunu görmeye zorlar insanı. Bu nedenle hem vitesli ve güçlü bir model olur. Hemde bu güç kategorisindeki motosikletlere alışma ve ısınma döneminde bir nebzede olsa daha güvenli olur diye düşünürüm ben. Yakın arkadaşlarımada hep aynı tavsiyeyi veririm.
Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.
-
02 Aralık 2011, 01:55
#17
-
02 Aralık 2011, 03:13
#18
ben vfr ve diğerleri derdim. 800 cc ama sportouring. yani ss bi 600den daha seri yada agresif değildir. vtec olayı çok tatlı. düşük devirlerde altında kaçma gibi bi durum olmaz. 7000li devirlerden sonra daha da güçleniyo
not: kullanmadım duyduklarım kadarıyla böle
-
02 Aralık 2011, 03:28
#19
hepinize tesekkurler sanirim secimimi xj6 dan yana kullanacagim,sayin t_erel yanlis anlama gibi bir sey mevzu bahis degil soyle soyliyeyim 15 bin km x-city250 scooter
kullandim tertemiz ve kaliteli bir asfalt uzerinde alt ayakligi asfalta surtup kivilcim cikartacak kadar yatip viraji bitirebiliyordum tabi kontrollu bir sekilde (bu yazdiklarim bazi arkadaslara
yanlis gelebilir o yuzden biraz cekiniyorum yazarken acikcasi,yanlis olabilir ama benim zevk aldigim bir olay bu kimse kusuruma bakmasin acaba diyorum xj6 ilede bu kadar
yatabilirmiyim rahat rahat.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)