Kaza Yaptim

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
:salut: :salut: Beyler 30 dkka önce kaza yaptım röfüje girdim
anlatıyım olayı yer ıslaktı ara yoldan çıktım sağa yattım ana bi baktım yatııken ıslak yere girmişim vıjjjt röfüjdeyi hemen baktım motorda fazla bişey yok çalıştırdım tekkara kiraladığım yere sizce keeway 125 sol far yerinden çıktı az da çizik var nekadar olur derin deil çizikler büzütn çizkleri toplasınız avcum kadar ne kadar olur maliyeti:salut:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
geçmiş olsun arkadaşım. motoru gömeden fiyat söylenemez tam olarak. sana bişey olmamış önemli olan bu :)
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
bende bişey yok adamda zaten abim ben yaptırırım önemli deil dedi ama olsun ben yaptırcam yardımcı olurmusunuz
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
153
geçmiş olsun arkadaşım.iyi olduğuna sevindim.
allah başka kazalardan korusun...
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
türkiye abi burası vızzık vıccık su hertaraf teker zaten slim teker gibi hiç tırnak yok suyu görünce motor kaçtı altım da allahın cezası adam orayı su yapanı b ibulsam:pr:
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
561
geçmiş olsun motoru takma o kadar halledersin önemli olan sana bişey olmamış
 
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
sağolun beyler bu türkiye ne zaman adam akıllı bişey yapcak ya daha kaç bin kişi ölmesi lazım
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
35
geçmiş olsun cana geleceğine mala gelsin.Ne yazıkki bu memlekette herzaman en kötüye kendini hazırlamalı böylece bu tür olayları minimuma indirgeyebiliriz.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
okaysen' Alıntı:
:salut: :salut: Beyler 30 dkka önce kaza yaptım röfüje girdim
anlatıyım olayı yer ıslaktı ara yoldan çıktım sağa yattım ana bi baktım yatııken ıslak yere girmişim vıjjjt röfüjdeyi hemen baktım motorda fazla bişey yok çalıştırdım tekkara kiraladığım yere sizce keeway 125 sol far yerinden çıktı az da çizik var nekadar olur derin deil çizikler büzütn çizkleri toplasınız avcum kadar ne kadar olur maliyeti:salut:

Cana geleceğine mala gelsin. Büyük geçmiş olsun. Arabalar için bir sprey vardı. Bir bak derim. Onu sürünce geçer diye tahmin ediyorum.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun okay.Allah beterinden saklasın.:rendeer:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
arkadaşım çok geçmiş olsun.... geçenlerde benimde başıma böyle birşey geldi tabi benim hasarım dahafazlaydı... çiziklere gelince oto kaportacısına götür pasta cila halledebilir çok büyük bir masrafı yoktur:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst