ya geziye gelicem de

Katılım
12 Nis 2006
Mesajlar
4
sitenin acemisi olarak 16/04/06 da şiledeki geziye bende ablamla gelicem , ama nasıl kayıt yaptırıcam, şimdi ablamı ablama sorcam ama ulaşamadım telden. vallahi kayıt yapan arkadaş benide ekleyiver...
nonloso_ozlem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst