- Katılım
- 12 Nis 2006
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
sitenin acemisi olarak 16/04/06 da şiledeki geziye bende ablamla gelicem , ama nasıl kayıt yaptırıcam, şimdi ablamı ablama sorcam ama ulaşamadım telden. vallahi kayıt yapan arkadaş benide ekleyiver...
nonloso_ozlem
nonloso_ozlem