''Proje'' Dizayn Sevenlere

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
349
Atıl durumdaki Motorunu Şekile sokmak isteyen Bir arkadaşa Proje yaptık..Değişik depo ,far,Kapak km saatleri,egsozlar arasından sectiklerini Uygulamaya koyuldum.Egsozu kuyruğun altından çıkardım.Güzel görünüyor..Yahu yaptım yapmasına ama :D Egsozu kuyruğun altından gecirdiğim için şimdide egsoz deve boynu bağlantılarını nasıl yapacağız :)Şimdilik Hali bu :).








 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
harika olucak gibi şimdiden elinize sağlık devamını merakla bekliyoruz.
 
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
205
Bende Mz 251 sahibiyim.. Keyifle takip edeceğim.. Kolay gelsin
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
Herşey mükemmel ama lastiklere anlam veremedim.. Mz 251 motora yakışmaz o ince lastikler :)
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
349
Herşey mükemmel ama lastiklere anlam veremedim.. Mz 251 motora yakışmaz o ince lastikler :)
lastikleri akront jantla birlikte 3.50 kalınlığına gelecek

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------

Efe motor Sami usta... Sen Adana dan mısın ?
evet adanalıyım ben..Cihan ustaya takılırım ben gider cay kahve muhabbeti yaparm.
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
lastikleri akront jantla birlikte 3.50 kalınlığına gelecek

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------


evet adanalıyım ben..Cihan ustaya takılırım ben gider cay kahve muhabbeti yaparm.

Mz motorlarının çalışma stillerine hastayım.. canavar gibi olacak devamlarını bekliyoruz.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gayet güzel olmuş dostum yalnız far ve gidon hangi motorlara ait onu bi söyler misin?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
egzozu nasıl yaparsan yap ama motorun o vibrasyonuna uygun lastik takozları unutma...

o motorun egzozu sabit olmaz...motor rolentide tın tın tın ne güzel sallanır..

aşırı değildir tabi ama ,güzeldir....
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
349
gayet güzel olmuş dostum yalnız far ve gidon hangi motorlara ait onu bi söyler misin?

far arora zorro marka motordan alınma,direksiyonuda rx 115lere takıyorlardı ondan aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------

egzozu nasıl yaparsan yap ama motorun o vibrasyonuna uygun lastik takozları unutma...

o motorun egzozu sabit olmaz...motor rolentide tın tın tın ne güzel sallanır..

aşırı değildir tabi ama ,güzeldir....

mz tıntın calışır :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
1,782
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
far arora zorro marka motordan alınma,direksiyonuda rx 115lere takıyorlardı ondan aldım

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:21 ----------



mz tıntın calışır :)
eyvallah 2 sine de hasta oldum : ) yahu bu motor kalkışta yanlar :)
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
vay vay vay vay diyorum arka kuyruk egzos olayına ön fara ve göstergeye bittim şimdiden:cat:Tebrikler...
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
349
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Güzel Bi Çalışma Olmuş Adanalı Kardeşim :cat:
Depo Mondial Mh Drift ,Gösterge Arora Zorro, Far Arora zorro,Kuyrukda Galiba Arora Zorro ,Amartisör de Galiba Mz :)
 
Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
666
arka maşayı değişip tek süspansiyon yapsa tadından yenmez bu haliyle bile harika olmuş ellerinize sağlık eksoza bayıldım :)
 
Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
349
Güzel Bi Çalışma Olmuş Adanalı Kardeşim :cat:
Depo Mondial Mh Drift ,Gösterge Arora Zorro, Far Arora zorro,Kuyrukda Galiba Arora Zorro ,Amartisör de Galiba Mz :)
kuyruk ybr yamahanın egsoz megellli

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

arka maşayı değişip tek süspansiyon yapsa tadından yenmez bu haliyle bile harika olmuş ellerinize sağlık eksoza bayıldım :)
daha önce yapmıştım o parcalardan bulamadım olsaydı yeniden dedğin gibi yapacaktım tek süspansiyon
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst