Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

HD SportSter 883 ' den OldSkol Bobber Yapamadım. MCT250'den Yaptım.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    http://www.clubchopper.com/forums/index.php


    Bu ve diğer çalışmalarınıza ilham kaynağı olması açısından , İngilizceniz sağlamsa üssteki sitenin forumuna üye olun , ingilizceniz yoksa zaten resimlerde , yapım aşamaları kademe kademe gösterildiği için , gayet açıklayıcı. çok detaylı ve çok kapsamlı bir sitedir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    SmirnouF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Tekirdağ - Çerkezköy & Kırklareli - Pınarhisar
    Motosikleti
    ne bulursam gezerim xD
    Sele olarak URAL'ların selesini önerebilirim ve eğer isterseniz şu an bulunduğum yerden istanbula kadar gönderebilirim .
    Ayrıca çalışma gerçekten çok hoş durmuş , emek verildiği ortada
    Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion

  3. #23

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    arbetus resimde gördügüm kadarıyla ikincil hava filtresinide cıkartmıssın?egsozdaki)bir etkisi oldumu olumlu yada olumsuz?acıkcası bende acıkfıltre taktım vede ikincil filtrenin ne oldugunu bılmıyorum,gereklımıdır
    saygılar

  4. #24
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Arkadaşlar merhaba. Pagusa sele işini hallettim. Sırf pagusa sele için neredeyse 54 model NSU alacaktım Ama bayram ziyareti için gittiğim arkadaşımın garajında duran 55 BMW nin orijinal pagusa selesini aldım. Döşemesi gerçekten haşat durumdaydı. kaplanması için gerekli deriyi hazırlattım. orijinal döşemesi nin üstündeki ezikler vs için aluminyum ızgaradan kalıbını çıkarttım üzerine polyester dökeceğim. Daha önceden almış olduğum sert süngeride bu parçaya yapıştırıp kaplatacağım. Gerçekten çok güzel olacak. Amortisör iptaline gelince, bence hard tail kit takmadan amortisörü iptal edip araya demir çubuk koymak çok iyi değil. Görüntü olarak hoş durmuyor. illaki de iptal etmek istiyorsan en serte alıp şekilde bırak.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  5. #25
    korkut 250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Şehir
    Gültepe İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha Fz6 Fazer..Ve birde Yavrusu
    İşlem bitince güzel bir makina çıkacak gibi ortaya.
    Bir damla özür nice yangınları söndürür.Gurur yapmayın yoksa o yangın tüm sevdiklerinizide götürür.

  6. #26

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    katalizor'u ıptal etmissin,cok buyuk etkısı oldumu?tamamenmı ıptal ettın yoksa bır somun yardımıylamı kapadın?bende iptal ettirmek istiyorum fakat uygun kor tıpa bulamadım,kaynattırmakta ıstemıyorum muayenede problem cıkarabılırler

  7. #27
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    katalizör tamamen iptal durumda. Yani hiç bir parçası kalmadı. karbüratör tarafındakileride söktüm. çok bir kayıp olduğunu sanmıyorum. Muayenede sorun çıkaracaklarını zannetmiyorum. Zira bir çok motorda hiç yok. istasyondaki mühendislerde her motorun çetelesini tutacaklarını sanmıyorum. Sonuçta motorlarda egzos emisyon zorunluluğu yok.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #28

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    tamamen olmasada bende bugun ıptal ettım,egsoz ve karburator gırısıne kor tıpa sonunda bende tamamen ıptal edecegım gıbı,karburator ayarlarında bır degısıklık yapmaya gerek varmı? o senın soyledıgın gıbı yaylar yerıne boruda konulabılır evet sanayıde ufak caplı bır arastırma myapacagım,buradan paylasmaya calısırı

  9. #29
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamamen olmasada bende bugun ıptal ettım,egsoz ve karburator gırısıne kor tıpa sonunda bende tamamen ıptal edecegım gıbı,karburator ayarlarında bır degısıklık yapmaya gerek varmı? o senın soyledıgın gıbı yaylar yerıne boruda konulabılır evet sanayıde ufak caplı bır arastırma myapacagım,buradan paylasmaya calısırı
    Motoru aldığımdan beri karbütarörde bir ayar yapılmadı. zannetmiyorumda yapılması gerektiğini.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  10. #30

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    yardımların için sagol katalızor'un ıptalını gerceklestırdım su an ıcın sorunyok bıraz gurultulu calısıyor gıbı .,gerekliligini hissetmedigim yedek depo hortumu ile benzin muslugu var onuda iptal ediecegm,sende iptal ettinmi?fikirlerini almak isterim,cunku depoda 2tane cıkıs var,bırını ıptal edecegım fakat nasıl ıptal edecegıme karar veremedım,bu arada gecenlerde gosterge ısıklarının calısmadıgına daır bır mesaj atmıstım,sende fıkrını beyan ettın far karbuzunada baktım,fakat arızanın yapılmaması gereken bır ıhmal sonucu ortaya cıktıgını gordum.evet depo altındakı fısler baglanmamıstı,cinli kardesler aceleye getirmis olmalı,bu arada depodaki plastıkleri cıkarınca kaslı bır gorunume sahıp oldu motor,depodakı vıda yerlerını ıptal edıp guzelce boyadım,farklı bır depo oldu,resimlerini kısa zamandakoyacagım.asagıya aku kısmınada sac'dan bır kutu kestırmeyı dusunuyorum,
    ,motorundaki gelısmelerı burdan duyurursan memnun olurum

    iyi calısmalar

  11. #31
    emomen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2006
    Şehir
    KOCAeli/Gebze
    Motosikleti
    cbr 1100 xx
    Eline emeğine sağlık kardeşim... Bir yardıma ihtiyaçın olursa biliyorsun bende gebzedeyim, seve seve yardımcı olurum.
    Görüşmek üzere
    Bedenimdeki Ruhun ^3^ günlük sahibiysem istedigim gibi yaşarım.

  12. #32
    ReBeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    200 GY Enduro
    yazılanları tamamını okumadım kusura bakmayın.

    - ilk olarak bobberlara sissy barhoş olmuyor onu çıkartın.
    -renk hoş olmamış. mat siyah üzerine truruncu birşeyler deneyebilirsiniz.
    -tam boober olması için amortisörlerin iptali lazım ama bunu türkiye yollarında uygulamak ne kadar akıllıca tartışılır.
    -nikelaj üzeri boya nasıl yapılır bilemeyecem ama motor siyah kalacaksa motoru ve jantları kontrast renge boyamak iyi olur. hatta motorun rengini değiştirip bu parçaları mat siyah yapmak daha güzel olur.
    - madem herşeyi kısıtlı bütçe ve yaratıcılıkla aştınız size sele için fikir. eski bisikletler vardı (hatta hala var bizde 1970lerden beri) onların selesini alıp. bir döşemecide şekillendirip , deri ile kaplatabilirsin. hem ucuz olur hemde güzel olacağı kanısındayım.



    devamını bekliyoruz

  13. #33
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ReBeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazılanları tamamını okumadım kusura bakmayın.

    - ilk olarak bobberlara sissy barhoş olmuyor onu çıkartın.
    -renk hoş olmamış. mat siyah üzerine truruncu birşeyler deneyebilirsiniz.
    -tam boober olması için amortisörlerin iptali lazım ama bunu türkiye yollarında uygulamak ne kadar akıllıca tartışılır.
    -nikelaj üzeri boya nasıl yapılır bilemeyecem ama motor siyah kalacaksa motoru ve jantları kontrast renge boyamak iyi olur. hatta motorun rengini değiştirip bu parçaları mat siyah yapmak daha güzel olur.
    - madem herşeyi kısıtlı bütçe ve yaratıcılıkla aştınız size sele için fikir. eski bisikletler vardı (hatta hala var bizde 1970lerden beri) onların selesini alıp. bir döşemecide şekillendirip , deri ile kaplatabilirsin. hem ucuz olur hemde güzel olacağı kanısındayım.



    devamını bekliyoruz

    Sissi barı iptal edeceğimi söylemiştim zaten ki iptal ettim. 1954 model pagusa marka yaylı selenin montajıını geçen günlerde yaptım. şu an orijinal döşemesiyle binmekteyim. bisiklet seleleri çok küçük ve basit kalıyor. döşeme işinden anlayan arakadaşlarım var. kapitone temalı derileri hazırladık. tatlı sert süngerden getirttik sadece boş bir zamanda döşeme kaldı. amortisör iptali taraftarı değilim. HArd Tail kit yapmayı düşünüyoru. Sadece demir çubukla çok güzel durmuyor. Şu an en sertte zaten pek işlevsel değil. Selenin yayı ile gidip geliyorum



    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yardımların için sagol katalızor'un ıptalını gerceklestırdım su an ıcın sorunyok bıraz gurultulu calısıyor gıbı .,gerekliligini hissetmedigim yedek depo hortumu ile benzin muslugu var onuda iptal ediecegm,sende iptal ettinmi?fikirlerini almak isterim,cunku depoda 2tane cıkıs var,bırını ıptal edecegım fakat nasıl ıptal edecegıme karar veremedım,bu arada gecenlerde gosterge ısıklarının calısmadıgına daır bır mesaj atmıstım,sende fıkrını beyan ettın far karbuzunada baktım,fakat arızanın yapılmaması gereken bır ıhmal sonucu ortaya cıktıgını gordum.evet depo altındakı fısler baglanmamıstı,cinli kardesler aceleye getirmis olmalı,bu arada depodaki plastıkleri cıkarınca kaslı bır gorunume sahıp oldu motor,depodakı vıda yerlerını ıptal edıp guzelce boyadım,farklı bır depo oldu,resimlerini kısa zamandakoyacagım.asagıya aku kısmınada sac'dan bır kutu kestırmeyı dusunuyorum,
    ,motorundaki gelısmelerı burdan duyurursan memnun olurum

    iyi calısmalar
    yedek depoyu iptal edersen yaklaşık 2 lt lik benzini kullanamamış olursun. Bence iptal edilmesi gereken birşey değil.eğer illada iptal edecem diyorsan master depoyu iptal et. Çünkü yedek hortumundan deponun tamamına yakınını kullanabilirsin. Ama yedeği iptal edersen verimsiz olur. ki bence hiçbirini iptal etme. Ben şahsen tüm tesisatı silindirik bir kutunun içine koyacağım. aküyüde tam karbüratörün önüne yenibir kutu yapıp koyacağım. Oradaki kalabalığı kaldırınca yan kapaklardan da kurtulacağım. Öünmüzdeki haftalarda motoru soyup tekrardan boyayacağız. Onun aşamalarını fotoyla burada yayınlayacağım. Bu arada motoruns esisni kaydettim gün içerisinde ekleyeceğim.

    Alıntı emomen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eline emeğine sağlık kardeşim... Bir yardıma ihtiyaçın olursa biliyorsun bende gebzedeyim, seve seve yardımcı olurum.
    Görüşmek üzere
    dostum teşekkür ederim. Bir ara uğra bana malum mekanımı biliyorsun
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  14. #34

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    dedıgın dogru yedek depoyu degıl ana depo olabıılır,sonra dusundum motorun karbutronu bılmıyorum dogrudan benzını vermek,benzın muslugunda vakum oluyor bıldıgım kadarıyla karburator'de aynı ozellık varmı ?ben depodakı hortumu arada fıltre varken dogrudan karburator'e vermeyı dusundum,bekleyebılır.cok guzel o sılındır kutu olayını bende ıstıyorum fakat burada onu yapabılecek kımse yok,en kotu ihtimal'le caracal'dakı alımunyum kutuları kullanabılırım,eger sılındır kutu yapar altı bos kalırsa cok hos gorunur,gormek ısterım.sıtedekı baska bır resımdede peg'lerı one dogru almıssın.kaynak kullandınmı?

  15. #35
    The Dude - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2008
    Şehir
    Khalkedon
    Motosikleti
    sym joymax
    tabrik ederim oldukça başarılı bir çalışma bence.
    arka teker biraz daha görsellik ister kanaatindeyim.
    can't be worried about that shit. life goes on man.

  16. #36
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    İşte bitime 5 kala Pagusa seleli son halimiz.



    SES DOSYASI
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  17. #37

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    ses dosyasını dinledim bende mct üzerinde ugrasmaktayım,motoru tanıyan biri olarak acıkcası inanmakta zorlandım,sesi etkileyici tam kıvamında tebrıkler susturucuların tamamını ıptalmi ettin?seleyi , yayları detaylı cekseydin iyi olurdu
    gecen hafta benimde bir denemem oldu fakat yaylar kalıtelı olmadıgından camurluga vuruyor sımdılık köpügü deri kapladım o sekilde kullanıyorum.bu arada plakan kucuk hos fakat stop lamban plakaya gore oldukca buyuk onu bıraz kucultursen daha guzel duracagı ınancındayım
    calısmalarının devamını beklıyorum,kolay gelsın

  18. #38
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı greyhorse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ses dosyasını dinledim bende mct üzerinde ugrasmaktayım,motoru tanıyan biri olarak acıkcası inanmakta zorlandım,sesi etkileyici tam kıvamında tebrıkler susturucuların tamamını ıptalmi ettin?seleyi , yayları detaylı cekseydin iyi olurdu
    gecen hafta benimde bir denemem oldu fakat yaylar kalıtelı olmadıgından camurluga vuruyor sımdılık köpügü deri kapladım o sekilde kullanıyorum.bu arada plakan kucuk hos fakat stop lamban plakaya gore oldukca buyuk onu bıraz kucultursen daha guzel duracagı ınancındayım
    calısmalarının devamını beklıyorum,kolay gelsın
    daha ayrıntılı fotoları mct topicine koymuştum. oradan bakabilirsin. egzoslar resimdekilerin aynısı cep telefonumu arka tekerin yaklaşım 30 50 cm arkasına koyarak kaydettim. farın farkındayım fakat şu an bu iyi yapım aşamasında masraf edip heba olsun istemiyorum.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  19. #39
    AYBERK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    ARBETUS...

    TEBRİKLER!!! gerçektende zor ama bir o kadarda güzel bir iş çıkartmışsın... bu işler emek gerektirir,sabır gerektirir,zaman,para,çevre ve daha sayamayacağım bir çok şey...

    sen bunların hepsini yapmaya çalışıyorsun ve başarmışsında...

    ESER'ini takip ediyorum...

    kolay gelsin,başarılar....

  20. #40

    Üyelik
    21 Aralık 2008


    seninki kadar olmasada bende bır suredır motorla ugrasıyorum
    yandan cektigim resimlerde flas olmadıgında daha karanlık en netı buydu


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler