Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

HD SportSter 883 ' den OldSkol Bobber Yapamadım. MCT250'den Yaptım.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Merhaba Arkadaşlar,

    Son zamanlarda bir bobber furyasıdır gidiyor. Aslında 1 seneden beridir araştırdığım sevdiğim kendimi bulduğum bir tarz olan bobber, gerçek anlamda Bobber henüz bana çok uzak. Ama bu süre zarfında birşeyler yapmam gerektiğini düşündüm ve Mondial MCT250 motorumu imkanım elverdiğince kesip biçmeye başladım. Yapım aşamasının fotoları yok maalesef. Bitmek üzere olan ve bir taraftanda bindiğim motosikletim. İyi yada kötü eleştirilerinize açığım. Lakin Saygı sınırlarını aşmadığı taktirde..

    Buyrun fotolar.
















    * Kendisi 2006 Model yaklaşık 32000 km civarında.
    *Yaylı sele arayışındayım. Bulabilirsem sissi barı iptal edeceğim.
    *Arka çamurluk salıncakla birlikte hareket ediyor. bunu yapabilmek için arka kuyruğu kestim. şu an geri dönüşsüz tek kişilik .
    *Yeni depoyu adapte edebilmek için şaseye yeni vida yeri ekledik.
    *Depoya kulak ekledik. orijinal musluk karbüratöre değdiği için onu biraz geriye aldık.
    *Üstünde pürüzlü mat boya bulunmakta.
    *Ape Hanger tarzı gidon el yapımıdır.
    *Olmazsa olmazlar ön körükler Minsk125 e den.
    *Ön çamurluk Minsk kross versiyonundan.
    *Egzos uçları Uydu anteni ayaklarından.
    *Arka çamurluk Mondial 125 KT
    *Arka lastik 150/90/15 Virago 750 den çıkma
    * Depo hyundayi mover marka motosikletten çıkma
    *Gidon kelepçeleri roadstar250 den

    Bir çok parçayı takas yöntemi ile aldım. HAni Caharlie Chaplin'in bir belgeseli vardı. Şarlo karakterine nasıl büründüğünü anlatan. Aynı hissiyat bende de oluşru. Atölyede gezinirken bazı parçalar beni kendisine çekti. Ve bende onları motoruma taktım.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Cbr-600rr '07
    o ne bicim sele olmuş Barış

  3. #3
    halilihsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Size kaça mal oldu?Görüntü abartılı olmamış fakat arka teker bir acayip gibi

  4. #4
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı ERDEM860 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o ne bicim sele olmuş Barış
    motorda sele yok erdemcim şu anda.

    halilihsan dediğim gibi bu konuda çevrem geniş kendimde anlarım bu işlerden. maliyet çok fazla olmadı. bir fiyat vermem zor

    Motoru asıl gösteren arka lastiği abilerinin yanında çok abartılı durmuyor
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    30 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Cbr-600rr '07
    he iyi o zaman bende o küççük şeye koca poponu nasıl koyup gezcen diye kara kara düşünmeye başlamıştım

    Ellerine sağlık güzel oluyor bitince daha da güzel olucak umarım...

  6. #6
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    popo sığıyor erdem merak etme her hafta sonu 200 km den fazla yol yapıyorum
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  7. #7
    avare rulman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2008
    Şehir
    istanbul, şişli
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 + honda cbr 250r
    öncelikle sabrınız ve tutkunuzu kutluyorum. motosikletinizi de oldukça beğendim.

    gözüme çarpanlar:

    sissy bar'ı iptal etmek yerinde bir karar olur. motosikletin rafine görüntüsünü bozan bir detay olmuş.

    mat boya çok şık durmakla beraber işçiliği ve bakımı zor bir seçenek. motosiklete oldukça yakışmış fakat işçilik problemleri var. biraz daha özenli bir boya motosikleti daha alımlı kılacaktır. boya konusunda ikinci düşüncem de motosiklet üzerinde ufak ama ölçülü şekilde dağıtılmış "başka" renkteki enstrumanlarla ince bir kontrast yaratıldığı takdirde, motosikletin rengin kendini daha iyi göstereceği. arka amortisörlerde bahsettiğim türden bir kontrast yakalanmış mesela. arttırabilir.

    bir ara lafı geçiyordu, u egzosta sarılan bezler konusunun. sanırım siz de işin içindeydiniz. egzostun kalınlaştığı yere kadar olmak üzere böyle bir çalışma yine motosiklete incelik katacaktır. ayrıca borunun yere tam paralel hale getirilmesine çalışılabilir. biraz yukarı eğimli gibi duruyor şu an.

    çok eski bmw ve zundapp'lardakine benzer üçgen ve yaylı bir sele çok yakışabilir.

    sosis çanta bana motorun bütünlüğünü bozuyor gibi geldi.

    püsküller tartışmaya açık bir ekleme. tamamen zevk işi olmakla beraber, benim beğenmediğim bir detay.

    arka jantın yanaklarında boya atmaları olmuş, ve daha da olacak. bunun önüne geçmeniz neredeyse imkansız. jantların dış çemberlerini kazıyıp oraları orjinal rengine döndürebilirsiniz. ama sadece en dış çemberden bahsediyorum. (jant reflektörünün yapıştırıldığı yerlere)

    son olarak ön jant çubuklarını siyaha boyamanız iyi olabilir. arka jantla çok uyumsuz duruyor. böyle bir uyumsuzluğun güzel göründüğü motosikletler var. ama sizinkinde biraz çiğ durmuş. dediğim gibi jant çbuklarını mot siyaha boyarsanız sanırım bu sorun çözülür, hatta ön ve arka çemberle güzel bir kontrast bile yakalanabilir.


    bu söylediklerim, "bu motosiklet benim olsaydı" varsayımıyla yazdığım öneriler. zevk sizin motor sizin. güle güle binin.

  8. #8
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2008
    Şehir
    ANKARA - ANTALYA
    Motosikleti
    XV535s Oldskool Bobber Project,Arabası:JDM stp CRX
    avare rulman'ın tavsiye de bulunduğu selenin markası "pagusa" böyle ararsanız daha kolay bulursunuz fiyatları yüksektir ama...

    Amyant sargı bezi yakışacaktır susturucuya ama kanserojen olduğunu düşündükçe ben uygulamaktan vazgeçmiştim sonunda...

    Yine üstte bahsedilen kontrast olayına değinmek isterim, gözün algılamasını kolaylaştıran bir unsur olduğu için sanatta da önemi büyük. Motorun geneline bakıldığında kontrastın tam olarak dengelenmediğini görüyoruz. Bu söylediğim aynı yerde 1 siyah 1 krom parça olmak zorunda anlamında bir şey değil umarım anlamışsınızdır.

    Fotografları daha fazla ışık alan bir yerde motorun hatlarını ortaya koyacak şekilde çekerseniz daha sağlam yorumlar alırsınız malum rengi bir çok şeyi farketmemizi engelliyor şu an.

    Kolay gelsin

  9. #9
    askon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2009
    Şehir
    istanbul-gaziosman paşa
    Motosikleti
    pıoneer 200cc 2007
    bence cok güzel olmuş hep derım şu mct fena bır kasa değil diye emeğinize sağlık

  10. #10
    reak41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2008
    Şehir
    bithia
    cok mükemmel bi alet ck hşuma gtti...
    ben sizi gördm ya darıcada..

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    26 Ocak 2009
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    karaböcük
    degısık olan herseyı severım bunuda sevdım lakın motor kısmınıda boyamalısın dehset oluyo akmada yapmıyo cunku bende boyadım puskullerı sokersen ve sısı barıda tabı dehset bısey olur emegıne saglık super tebrıkler pardon ama cantayıda at gıtsın

  12. #12

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Motosikleti
    yamaha xt 660r \ ybr 125ESD
    Güzel çalışma olmuş...

  13. #13
    Boğaçhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2006
    Şehir
    Edremit
    Motosikleti
    Mondial 162 MC

    Bir Örnek

    Fikir vermesi babından...
    [B][COLOR="Purple"]Ne kadar bilirsen bil, söylediklerin, karşındakinin anlayabildiği kadardır. [/COLOR][/B]

  14. #14
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı avare rulman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle sabrınız ve tutkunuzu kutluyorum. motosikletinizi de oldukça beğendim.

    gözüme çarpanlar:

    sissy bar'ı iptal etmek yerinde bir karar olur. motosikletin rafine görüntüsünü bozan bir detay olmuş.

    mat boya çok şık durmakla beraber işçiliği ve bakımı zor bir seçenek. motosiklete oldukça yakışmış fakat işçilik problemleri var. biraz daha özenli bir boya motosikleti daha alımlı kılacaktır. boya konusunda ikinci düşüncem de motosiklet üzerinde ufak ama ölçülü şekilde dağıtılmış "başka" renkteki enstrumanlarla ince bir kontrast yaratıldığı takdirde, motosikletin rengin kendini daha iyi göstereceği. arka amortisörlerde bahsettiğim türden bir kontrast yakalanmış mesela. arttırabilir.

    bir ara lafı geçiyordu, u egzosta sarılan bezler konusunun. sanırım siz de işin içindeydiniz. egzostun kalınlaştığı yere kadar olmak üzere böyle bir çalışma yine motosiklete incelik katacaktır. ayrıca borunun yere tam paralel hale getirilmesine çalışılabilir. biraz yukarı eğimli gibi duruyor şu an.

    çok eski bmw ve zundapp'lardakine benzer üçgen ve yaylı bir sele çok yakışabilir.

    sosis çanta bana motorun bütünlüğünü bozuyor gibi geldi.

    püsküller tartışmaya açık bir ekleme. tamamen zevk işi olmakla beraber, benim beğenmediğim bir detay.

    arka jantın yanaklarında boya atmaları olmuş, ve daha da olacak. bunun önüne geçmeniz neredeyse imkansız. jantların dış çemberlerini kazıyıp oraları orjinal rengine döndürebilirsiniz. ama sadece en dış çemberden bahsediyorum. (jant reflektörünün yapıştırıldığı yerlere)

    son olarak ön jant çubuklarını siyaha boyamanız iyi olabilir. arka jantla çok uyumsuz duruyor. böyle bir uyumsuzluğun güzel göründüğü motosikletler var. ama sizinkinde biraz çiğ durmuş. dediğim gibi jant çbuklarını mot siyaha boyarsanız sanırım bu sorun çözülür, hatta ön ve arka çemberle güzel bir kontrast bile yakalanabilir.


    bu söylediklerim, "bu motosiklet benim olsaydı" varsayımıyla yazdığım öneriler. zevk sizin motor sizin. güle güle binin.
    önerilerin için teşekkür ederim. pürüslü mat boyayı severek attım motora fakat motoru yıkadıktan sonra kurulayamadığımı görünce açıkcası pişman oldum. tekrardan ön amortisörlerin tonunda bir renge boyayacağım. çubuk dediğiniz sanırım jant telleri. Onun için farklı bir planım var. Ön jantı kapalı tipe çevirmek istiyorum. Aslında arka janttakiler tam olarak boya atması değil. Motoru bir gecede soyup boyayıp tekrar topladım ve fulyadan Gebze ye geldim. Vakit darlığı ve ekipman eksikliğinden dolayı arka jantı lastikten ayırmadan lastik tarafına kağıt bant çekerek boyadım. bazı görünen bölgelere bantı çekerken içeriden almışım Ama tavsiyeni dinleyip kazıyabilirim o bölgeyi.

    Alıntı BreakerRuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    avare rulman'ın tavsiye de bulunduğu selenin markası "pagusa" böyle ararsanız daha kolay bulursunuz fiyatları yüksektir ama...

    Amyant sargı bezi yakışacaktır susturucuya ama kanserojen olduğunu düşündükçe ben uygulamaktan vazgeçmiştim sonunda...

    Yine üstte bahsedilen kontrast olayına değinmek isterim, gözün algılamasını kolaylaştıran bir unsur olduğu için sanatta da önemi büyük. Motorun geneline bakıldığında kontrastın tam olarak dengelenmediğini görüyoruz. Bu söylediğim aynı yerde 1 siyah 1 krom parça olmak zorunda anlamında bir şey değil umarım anlamışsınızdır.

    Fotografları daha fazla ışık alan bir yerde motorun hatlarını ortaya koyacak şekilde çekerseniz daha sağlam yorumlar alırsınız malum rengi bir çok şeyi farketmemizi engelliyor şu an.

    Kolay gelsin
    Amyantı bundan bir önceki versiyonunda tüplere kadar yaptım. Lakin yapış yöntemini bilmediğim için biraz acemice oldu ve oto yıkamacıda yırtıldılar. TTde çalışan bir ustadan nasıl yapıldığını öğrendim. tüplere kadar tekrardan yapacağım. çünkü deve boyunlarındaki boya atmaya başladı.yapılışıda resmedip fikir olması için buraya koyacağım. Sele oalyına gelince eski mobiletlerinkini uffak bi modifikasyonla uygun hale getirebilirim. eğer bulamazsam son çare 2,5 m lik sacdan kendim yapacağım.

    Alıntı reak41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cok mükemmel bi alet ck hşuma gtti...
    ben sizi gördm ya darıcada..
    Genelde motorcu tatarlara takılıyorum. Eskihisar darıca taraflarınada gider gelirim.

    Alıntı snrsimsek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    degısık olan herseyı severım bunuda sevdım lakın motor kısmınıda boyamalısın dehset oluyo akmada yapmıyo cunku bende boyadım puskullerı sokersen ve sısı barıda tabı dehset bısey olur emegıne saglık super tebrıkler pardon ama cantayıda at gıtsın
    motor kısmını kaliteli bir şekilde boyamak için indirmek gerekli. geçen sene yaptığım kazada sağ motor kulağında bir çatlak oluşmuştu (uçarak beton bariyere oturtmuuştum motoru) onu halletmek için motoru indiricem bu günlerde. Mondial yazılarınıda çelik macunla kapatıp ısıya dayanıklı boya ile boyayacağım.

    Alıntı Boğaçhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fikir vermesi babından...

    ilk başta emsal aldığım makinelerden biriside buydu. Hatta bir süre ön çamurluksuz gezdim Ama özellikle Yamaha XS650 den esinlendim egzos vs gibi ayrıntıları özellikle. Hatta onlara yaptıkları gibi şaseyi ortadan kesip arkayı tam bobber haline getirecek eklentiyi eklemek istiyorum.

    Aslında koruma demirini sökmeyide düşünmüyor değilim. fakat b seferde güvenlikten ödün vermiş olacağım. Bir kaç kez çok gerekli olduğunu anladığım olaylar yaşadım. Zira son kazamda beton bariyere vurduktan sonra karşı tarafa uçmamı engelleyen de oydu. şu anda aslında en çok istediğim Spinger tarzı ön düzen. Aslında yapılmayacak birşey değil. Dediğim gibi Gebze de bu konuda yalnızım. işinin ehli birisine ihtiyacım olduğunda genelde bu olmaz gibi geri dönüşler alıyorum. Onları ikna edebilmek çok zamanımı alıyor. Yorumlarınızı için teşekkürler.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  15. #15
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Bobber tarzı genelde atsan atılmaz , satsan satılmaz şekilde olsan 80-90 yıllarda kalma modellerin custom yapılmasıyla oluşuyor. özel yapım ve bol kromlu chopperdan önce bobber kavramı vardı.bobber stili bir anlamda chopper kavramının olmasına öncülük etmiştir.

    Bobber uygulamasında mümkün mertebe şatafattan kaçınılır. ön çamurluk dahil.fazla olan herşey çıkartılır. elde olan malzemeler ve boyalar kullanılır.

    Yaptığınız iş , amerikadaki örneklerinin yanında basit kalırken , Türkiye şartlarınıda göz önüne alırsak , sanat şaheresi ( daha doğrusu şaheser demeye çalışıyorum ) (abartmıyorum.denemek isteyen mesela kensisine bir elcik yaptırmaya kalksın ne demek istediğimi anlar. )

    Motorunuzun tam manasıyla bobber olabilmesi için arka amortisörleride iptal etmeniz gerekiyor. amortisörleri kestiğniz vakit , arka tekerlek bağlantı noktasını , şaseye kaynaklamanız lazım






    sele olarakta ya pagusa tarzı sele ( eski bmw R -60 tamircilerine sorun ,sahibinden com da yedek parça akesuar satıcıları olarak , adana yöresinde bol olduğunu tahmin ediyorum ) ya da eski tip geniş ve alttan yaylı bisikler selesi iskeleti bulup kaplatmanızı tavsiye ederim.




    Pagusa sele bulamazsanız şadaki selede pek ala bir alternatif olabilir.

    http://www.sahibinden.com/sele_smp_f...m&keyword=sele


    Veya sele için en uç çözüm cnc lazer kesim yapaılan bir atolye bulup ( http://solmaz-aluminyum.com/defaulttr.asp ) sele şeklinde bir metal kestirip , uygun bir açı ile büktürüp , uygun ebatta yaylar ilaave edip ,üstüne sünger ve uygun deri kaplamak

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Motor güzel olmuş güle güle kullan,Yalnız TUVTURK den nasıl çıkar acaba?
    Kaşının üzerinde gözün var diyorlar çoğu zaman,ben iki gün sonra arabamı muayeneye sokacağım ve ilave sisleri söküyorum bu yüzden.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:24 AM ----------

  17. #17
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı Deli Çerkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bobber tarzı genelde atsan atılmaz , satsan satılmaz şekilde olsan 80-90 yıllarda kalma modellerin custom yapılmasıyla oluşuyor. özel yapım ve bol kromlu chopperdan önce bobber kavramı vardı.bobber stili bir anlamda chopper kavramının olmasına öncülük etmiştir.

    Bobber uygulamasında mümkün mertebe şatafattan kaçınılır. ön çamurluk dahil.fazla olan herşey çıkartılır. elde olan malzemeler ve boyalar kullanılır.

    Yaptığınız iş , amerikadaki örneklerinin yanında basit kalırken , Türkiye şartlarınıda göz önüne alırsak , sanat şaheresi (abartmıyorum.denemek isteyen mesela kensisine bir elcik yaptırmaya kalksın ne demek istediğimi anlar. )

    Motorunuzun tam manasıyla bobber olabilmesi için arka amortisörleride iptal etmeniz gerekiyor. amortisörleri kestiğniz vakit , arka tekerlek bağlantı noktasını , şaseye kaynaklamanız lazım






    sele olarakta ya pagusa tarzı sele ( eski bmw R -60 tamircilerine sorun ,sahibinden com da yedek parça akesuar satıcıları olarak , adana yöresinde bol olduğunu tahmin ediyorum ) ya da eski tip geniş ve alttan yaylı bisikler selesi iskeleti bulup kaplatmanızı tavsiye ederim.




    Pagusa sele bulamazsanız şadaki selede pek ala bir alternatif olabilir.

    http://www.sahibinden.com/sele_smp_f...m&keyword=sele


    Veya sele için en uç çözüm cnc lazer kesim yapaılan bir atolye bulup ( http://solmaz-aluminyum.com/defaulttr.asp ) sele şeklinde bir metal kestirip , uygun bir açı ile büktürüp , uygun ebatta yaylar ilaave edip ,üstüne sünger ve uygun deri kaplamak
    Deli Çerkeş övgülerin için teşekkür ederim

    amortisörü iptal etmek şu anda biraz zor. ptal etmekten ziyade böyle bir parça yapmayı düşünüyorum. dediğim gibi tek başıma kasıyorum bunları. Bobbingin anlamı zaten amortisörleri iptal etmek. bisikletler için kullanılan selelri inceledim hatta bundan daha genişini buldum ama kelebek gibi kalıyordu. son çare sac kesip kullanmak. Takıldığım atölyede pres vs var. Açıkcası bu motoru ne yapabilirimi görmek için yaptım. şimdi ileride sportster de alsam ne yapayım diye düşünmeyeceğim. Çünkü tarzımı buldum. imkanım olsa aklımda neler varda işte malumunuz hayat şartları. Ben bu çalışmaları uykumdan tatilimden vakit çalarak ne bileyim kendime harcayacağım paradan kısarak yapıyorum. bunun dışında bir çok motorda da şahsi emeğim vardır fikir olsun işçilik olsun. sahiplerinden izin alabilirsem fotolarını yayınlayacağım. ileriki zamanlarda kalın öntekere sahip bir çinli motora indian chief temalı modifikasyon, iki zamanlı bir motordan bobber ve şasesinden ayak peglerine kadar herşeyini kendim yapacağım bir motor yapma düşüncesindeyim.

    Tüv olayına gelince herhangibir eksikliği yok motorumun. farlar tamam ,borç harç yok, lastikler yeni başka bir arkadaşım sipsivri sissy barı ve deli gibi bağıran egzosuyla tüv den geçti. rüşvet vererek değil hemde. bu motorlar özel yapım motosiklet kategörisine girdikleri için sadece temel unsurlara bakıldığını söylemiş görevli.

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  18. #18
    Angel Spear - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2009
    Şehir
    gunes vadisi, CA
    Motosikleti
    1977 cb750
    eline saglik, yeni gordum bu konuyu, yapimin cok guzel gidiyo, oyle diyorum cunku bu tip projelerin genelde pek sonu olmaz

    diger arkadaslarin dedigi gibi bi kaynak hardtail hem daha alcak yapar motoru hemde daha agresiv, firsat ve imkanin olunca listenin tepesindeki islerden biri bence,

    burdaki gibi mesela



    eski model araclardan cok enteresan parcalar cikiyor
    eski bir tane traktorun stop yada sinyali cok guzel stop lambasi olabilir,
    bir yerde gormusdum cok eski model bir traktorun yayli selesini motora takmisdi biri, cok da guzel olmusdu yada seleyide kendin yapabilirsin.

  19. #19
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Sele için Cnc lazer kesimi tavsiye etmiştim. bşr kaç resim ile ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.






    Kullanıcak malzeme olarak , paslanmaz çelik tercih ederseniz hem görüntüsü , kısa süreli bir polisaj işlemi sonucunda çok iyi olacak , hemde ağırlınıza çok daha rahat direnç gösterecektir.








    Ellbette uygun ebatta yaylar bulmalı ve bunları motorunuza montaj yapılabilicek şekilde uyarlamalısınız.alt kaynağa dikkatli bakın. eğer bulduğunuz yaylar kısa kalırda , derin bir çukur veya tümseğe çarparsanız , selenin kendiside de bir yay gibi hareket edecektir. bundan dolayı kullanılan metalin kalitesi ve et kalınlığı , alt destek kaynağı önemli.





    Bu haliyle bile rahattır , gerek biraz konfor katmak gerekse biraz görsellik katmak için , kaliteli bir parça deri ve sünger kullanabilirsiniz. tasarım o kadar basit ki , bu işlerin ustası olmıza bile gerek yok. bir matkap ve bir kaç vida ile pekala custom sele yapılabilinir..








  20. #20

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Arbetus başlangıc için elindeki imkan nezdinde çok güzel olmuş,yeni fotograflar bekliyorum,bende mct kullanıcısıyım degisiklikler yaptım.Fakat motorun cehresini degistirecek olan hard tail'de kafama takılanlar var.turkiye yollarında bunu kullanabılmek sakıncalı olmazmı?kasisler,bol cukurlu cakıllı asfaltlar,birde boy problemınden dolayı peg'leri one almak istiyorum bana bu konuyla ılgılı bılgı verirsen cok memnun olurum
    iyi calısmalar


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler