Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Tulpar - Custom Enduro Projesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Yorumlarınız için sağolun arkadaşlar.

    Yeni sayfaya geçtiğimize göre aşamaları yazayım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:35 ----------

    Dün ustaya gittim. Dedim iki aydır motorsuzum yıldım iyice. Tak şu parçayıda götüreyim motoru. Daha bir sürü işi var. Oğlu dükkana uğramıyor adamda bunla uğraşamadı. Kendince haklı oda. Git getirde halledelim dedi sonunda. Aldım içeri taşıdım o anki mutluluğum bi başka.



    Aslında takma kısmı çok basit. Ben bunları rahat hallederdim. Ama sente ayarını beceremezsem diye uğraşmadım. Nasıl yapıldığını bilmiyordum. Tornavidayı bujinin ordan sokup piston en yukardayken ateşlemeye ayarlarım diye düşünüyordum. Ama bu ayar bu kadar kolay değildir diyordum kendi kendime. Daha önceden görmediğim için.

    Usta aynen tahmin ettiğim gibi ayarladı.



    O iş tamam. Günlerdir beklediğim şey 10dk da halloldu.



    Ordan benim mekana geçtim. Kasacıya. Adresim belli. Beni arayan orda buluyor sanki benim dükkanımmış gibi.



    İnternetten kapak ve biraz malzeme sipariş etmiştim. MZ parçası kolay bulunuyor ve ucuz. Kapağı yerine taktım.



    Şimdi temizlik zamanı.

    Eksoz bayağı paslı. Hırdavatçıdan sipiral ağzına takılan zımpara ve tel aldım. Boya ve pas kazımada süper oluyor.





    Eksozun temizlenmiş hali.



    Orta sehpa yok bunlarda malum. Briket tam oldu.



    İnternetten takozda almıştım. Motor takozunuda değiştireyim dedim bi daha ilerde iş çıkmasın.



    Eski yeni arasındaki fark.



    Takozun yerine takılmış hali.



    Boya kazımaya başladım tel ağzı ile. Bazı yerlere girmiyor o kötü oldu. Matkapın ağzına takılan parça var. Ondanda alsam iyiydi. Matkapı evde unuttum diye onu almadım. Artık fazla özenemiyorum iyice uzadı iş. O kadar kusurda olsun nazarlık olur.





    Motorun alt kısmının boyayı kazıdım. Kaynak çapaklarını temizledim şasedeki. İyi olmayan yerleri yeniden kaynattım. Kaynak işini baya öğrendim Sedat abinin üstünden geçmesine gerek kalmadı.



    Dün bu şekilde geçti.

    Bugün pazar bi işim yoktu kasacıda kapalıydı. Akşamdan anahtarı bana bırakacaklardı bugün çalışmam için. Sonra onlarda kamyon kasası boyamaya gelmişler. İyi oldu akıl danışıyorum sürekli. Bin bilsende bir bilene danış demiş atalar. Çok şey öğreniyorum yanlarında.





    Eksoz için ısıya dayanıklı boya almıştım. Sprey halinde. 600 dereceye dayanıklı diyor yalan değilse.





    Bloktaki kapakları bantladım orayı kırmızıya boyayacağım sonra.



    Burayıda ısıya dayanıklı boya ile boyadım.



    Büyük sprey ile Mehmet abi çalışıyordu bende küçüğü aldım. Güzel oluyor bunla çalışması. Kasa boyanırken izlemesi baya keyifli. Aksaray'da bi usta var. Kamyon kasalarına kuşak resim vb yapıyor bu aletle. Ressam kısaca.



    Ellerinde akrilik gri boya varmış onla boyadı Sedat abi. Nasıl kullanacağımı gösterirken aldı boyadı bende ses etmedim o daha iyi boyuyor.



    Eksozun kalanıda boyadım. Isıya dayanıklı boya ile.



    Eksozun üstündeki parçalar mikelajlıydı. Onlarıda mat siyah ile boyadım. Farklılık olsun.



    Fren pedalını yeniden yapmıştım daha önceden. Bugün merkezide getirdim ölçüp kaynaklarını yaptım.



    Motor kısmını kapatıp şaseyi boyadım.





    Orda işim bitince sanayide biraz oyalanıp eve geçtim. Atölye var evin arkasında. Atölye dediğim kamyon kasası yani. Güneşi yiye yiye yanmış. Elektirik tesisatını alana kadar sırılsıklam oldum. Bedava sauna yani. Kapıcı dairesine geçtim orası serin.

    Esas mevzu elektirik. Mekanik kısımda kendime güvenirim. Ama elektirik işinden pek anlamam. Kamyon elektiriğinden anlıyorum ama bu motosiklet elektiriği bambaşka bi mevzu. Aksaray'da ustasıda yok. Mecburen kendim çözmem lazım. Önce eski tesisatı elime aldım. Onu iyice inceleyip sistemi kavramam lazım. Sonrada yeni tesisat yapacağım.

    Motosiklet tesisatı iyi değil. Onu kamyondaki gibi olana çevireceğim.



    Kabloların dışındaki bantları çıkarıp işe giriştim. O kadar çok kablo varki kafam karıştı. Bu işin içinden çıkamayacağım diye korkmaya başladım. Birkaç tanıdığı aradım "onu yapman imkansız" denildi. İyice inat ettim. Yapacağım inşallah.



    Sonra biraz kafam sakinleşsin diye ordan uzaklaştım. O ara olanı konuyla alakası olmasada anlatmak istiyorum.

    Bu site sayesinde farklı şehirlerden arkadaşlarım oldu. Bir gün beni biri aradı. Aksaraylıymış. 60 yaşında adı Akif. Bu siteye üye ve baya takip ediyor. Hatta telefonunun ana menüsüne sitenin kısayolunu bile koydurmuş oğluna.

    Tanışalım görüşelim demişti bir türlü kısmet olmamıştı yoğunluktan. Daha önceki konularımdada beni takip etmiş. Hobi bahçeleri var Aksaray'da. Akif abininde orda yeri var. İkindin aradı gel çay içelim diye. Bende gittim yanına. Bahçesinden salatalık toplamış yeni. Onu yedim çay içtik baya lafladık.

    Gençlikten kalma motosiklet sevdasına emekliliğinde ulaşmış biri. 2011 model motoru var cg tarzı. Motoru gördüğümde sıfır almış sandım o derece temiz bakmış. Benim gezi konusu açtığım Ihlara helvadere vb yerlere gitmiş motorla. Hatta Ankara Nevşehir gibi uzak yerlere bile gitmiş 125 cc ile. Allah kaza bela vermesin. Tanıştığımız iyi oldu. İnşallah motor bitince de şehirdışına geziler yapacağız Akif abiyle. Bu fotoğrafıda orda çekmiştim.



    Ordan geri eve geldim. Öncelikle lazım olmayan kısımları tesisattan ayırdım. Sinyal far fren lambası vb şeylere giden kabloları kestim çıkardım. Neyin nereye gittiğini daha iyi görmek için. Zaten onlara farklı bi tesisat çekeceğim. Ortalık biraz fazla dağınık kusura bakmayın.



    Bugünde böyle geçti. İnşallah bu hafta işlerini bitirme niyetindeyim.
    kovboy03 ve shooter1 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Bitir şu evladı da teker yapmaya gelicez @Mrmüd'le ben.

  3. #63
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı Alonedark93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bitir şu evladı da teker yapmaya gelicez @Mrmüd'le ben.
    Kapım her daim açık. Hele bi bitsinde. Olmadı ortada buluşuruz.
    İster düşün... Kendini ister hayale kaptır...Uzar uzar, çünkü hiç sonu yoktur yolların.
    Bakarsın aldanmışsın, gördüğün bir seraptır. Sevimli bir hayale açılırken kolların.

  4. #64
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Çoğu bitti azı kaldı Erdi sık dişini
    En son makinanın başında zafer pozu vermek boynumuzun borcu
    ByYlmzZz bunu beğendi.

  5. #65

    Üyelik
    20 Aralık 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Gsx-R 1000(gixxer k9)
    Alıntı Ekarademir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kapım her daim açık. Hele bi bitsinde. Olmadı ortada buluşuruz.
    Valla biz iki manyak geliriz problem yok.
    Gelir şu eşşeğin kulağını bi çevirir gideriz.

  6. #66
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Öylede olur. Kapadokya turu yaparız. Hem size göre hoplamalı zıplamalı yerlerde var. Sonrada ben iade-i ziyaret yaparım. Nasip.

  7. #67
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Anlatımın çok samimi arkadaşım

  8. #68
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    o öyle.. çok içten samimi bir arkadaşımız

  9. #69
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    İyi bişey dediniz heralde. Sağolun :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------

    Bugün çok yoğun geçti motorla uğraşamadım. Akşamüstü sanayiye almaya gidebildim ancak. Boya kurumuş çok güzel olmuş. Beğendim. Akrilik boya dışı hemen kurusada içi kurumuyormuş acı tecrübe ile öğrendim. Siyah boyayı atarken kağıt bant çekmiştim beşiğe. Bant bozmuş ordaki boyayı. Düzeltirim bi ara.



    Parça parça getirmiştim malzemeleri. Adamların dükkanı baya işgal etmişim. Bi MZ şasesi kaldı onuda sonra alırım sığmaz civcivime.



    Küçücük kasaya sığmıyor motor. Kullandığım kamyonun orjinal kasa 5.20 iken ben 5.60 kasa yaptırmıştım. Ondan buna geçince baya ufak geliyor.





    Yüklendik gittik. Bugünlükde bu kadar. Yarın çalışıyorum birşey yapamam gece gelirim zaten eve. İnşallah çarşamba günü elektirik tesisatına girişeceğim. Aksaray'da motor elektiriğine bakan iki usta vardı. Biri kapattı biride artık motora bakmıyorum dedi. Kapatanı facebookdan buldum ekledim. Bi konuşacağım inşallah bi boş vaktinde ilgilenir. En azından kabloları doğru bağlayıp bağlamadığımı kontrol etse yeter.
    MrMud, RoofRoof ve shooter1 bunu beğendiler.

  10. #70
    ByYlmzZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bir Süre Yok
    erdi gerçekten insanı heyecanlandırıyosun ben daha yan çanta demiri nasıl yapıcaz bilmiyorum

  11. #71
    kovboy03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    AFYON
    Motosikleti
    Minsk125 Tiger250 MCT250 Süperlight150 YBR
    Elektrikten anlıyosun sanırım eğer öyleyse bence eski tesisatı at gitsin yeni bi tesisat çek kendin.Önce sigorta kutusu yap küçük çaplı sonra aküden önce anahtara sonra nereye gidecekse oraya bağla.Çok kolay yaparsın zaten bir korna bir far var başka nesi var ki

  12. #72
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    ha gayret....

  13. #73
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Alıntı ByYlmzZz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    erdi gerçekten insanı heyecanlandırıyosun ben daha yan çanta demiri nasıl yapıcaz bilmiyorum
    Facebooka uğrasan yapacazda hala resim atacaksın :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------

    Alıntı kovboy03 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Elektrikten anlıyosun sanırım eğer öyleyse bence eski tesisatı at gitsin yeni bi tesisat çek kendin.Önce sigorta kutusu yap küçük çaplı sonra aküden önce anahtara sonra nereye gidecekse oraya bağla.Çok kolay yaparsın zaten bir korna bir far var başka nesi var ki
    O dediklerini elektrikten saymıyorum :D onlar kolay. Konjektör beyin bobin vs nasıl bağlanacak esas mevzu o. :D aşırı karmaşık bi tesisat var motorda.

    Far korna vs için çok farklı bi tesisat çekecem.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ha gayret....
    bu haftasonuna bitmeli :D

  14. #74
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Mekana geldim. Burasın serin oluyor bodrum kat olduğu için. Bayağıdır kullanmadığımız için bi hayli dağınık. Soldakide önceki projem hızar motorlu bisiklet. Bazen zevk için biniyorum oda ayrı güzel.



    Ahmet Çelikoğlu teknik konularda yardımcı oluyor yazmıştım. Bu aşağıdaki resimleri ona yüklemek için çekmiştim. Yanlışlıkla facebookada yüklemişim. Burayada atayım bari boşa gitmesin. Manyetodan çıkan ve eski bağlantıdaki renkler. Onlar birbirinin aynısı. Sadece bi tane sarıda karışıklık var. Onuda takip ettim ilerde beyaza giriyor. Onlarıda o şekilde bağladım.





    Tesisat baya karışık olduğu için önce işe yaramayan kısımları söktüm. Sıfırden tesisat işi baya zor. Far korna sinyalle vs ne varsa söktüm attım. Bilmediklerimi Ahmet abiye sordum şu renk ne işe yarıyor diye. Lazım olmayanlarıda aldığım cevaba göre söktüm. Geriye sadece motorun elektirik üreten ve ateşleme yapan kısmı kaldı. Birde kontaktan çıkan ucu boş siyah kablo. Motorda kontak açılışından sonra elektirik gelen kablonun rengi oymuş. Diğer tesisatı onun üstünden çekeceğim. Kabloları güzelce grupladım. Birbirine bantladım düzgün oldu.





    Sonra yerine takmaya başladım. Önceden yaptığım muhafazanın içine döşüyorum. Açıkta kalmasın yağmur vs girmesin.





    Olacak olacak.



    Koca motorda şunu takacak yer bulamadım. Baya düşündüm nereye taksam iyi olur diye. Kolay ulaşılacak yerde olması lazım. Hasandağına geziye gittiğimde fişin biri çıkmıştı. Bir saatten fazla onu yerine takmaya uğraşmıştık arkadaşla. Deponun altındaydı. Grenaj vs sökemeyince aradan takamamıştık. Bu sefer açıkda bi yere taktım güzelcede bantla sardım.



    Çarşamba günü bunlarla geçti.

    Bugün işi bitirince geldim mekana. Resim çekemedim çünkü bi iş yapamadım.

    Önce marş pedalını takıp ateşlemeyi kontrol etmek istedim. Çivi gibi bi parçası var o kayıp. Ve onu "aman bu kaybolmasın lazım olur" diye düşünüp iyi bi yere koymuştum. Şimdi bulamıyorum. Başka şeyi uydurayım dedim. Meğer bu MZ motorlarda dışarda takılıp öyle kapatılıyormuş. Yani sökerken iyi söktüm ama şimdi bloğun sol tarafını söküp öyle takmam lazımmış. Hava kararıyordu o yarına kalsın uzun iş dedim.

    Karbüratöre el atayım bari dedim. Jikle telini değiştirirken yay fırladı ucundaki küçük parça kayboldu. O parçayı bulamadım.

    Sürekli bi aksilik var bugün. Uğraşmayı bırakıp eve çıktım bi banyo yapsam iyi olacak.
    fazil bunu beğendi.

  15. #75
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Yazarken dinlediğim parçayı şuraya koyayım sizde dinleyin güzeldir.

    https://youtu.be/LqhphgXPo0Y

    Bu hafta cumartesi pazar çalışmıyordum. Tabi ki motorla değerlendirdim.

    Bloğun sökülmesi lazım. Onun içinde debriyajın parçasının çıkması lazım. MZ hakkında alman mühendislik harikası diyorlar hakikatende öyleymiş. Normal motorlara hiç benzemiyor parçaları.

    Kranka bağlı somunun sökülmesi lazım. Kran döndüğü için sökemiyorum. Zinciri sabitleyip sökmek istedim.









    Matkap ucu kırıldı. Zinciri içine sıkıştırıp yapayım dedim bu seferde bloğun altı kırıldı.

    Durduk yere başıma iş açmış oldum.

    Motoru yükledim sanayiye gittim.

    Aksaray'da meşhur biri var Konyalı Kaynakçı derler. Böyle kaynaklar onun işi. Direk ona gittim. Dayı üstümü başımı görünce (yağ vs) "Sen bu işten anlıyondur spiral orda kendin düzelt ben kaynatırım" dedi. Traşladım yerine oturttum oda kaynattı.

    Aldığım blok kapağında MZ harfleri vardı. Ve onu içten dışa presle yapmışlar sanırım. MZ yazısını traşlamak istedim ama orası delik kalacaktı. Kaynakla onuda doldurttum.



    Ordan elektirikçiye geçtim. Kamyon elektirikçisi normalde. Rölenin nasıl bağlandığını bilmiyorum. Röle bağlatmak için gittim oraya.

    Siyah kablo motorda kontak açıldıktan sonra elektirik gelen kablo. Ona röle bağlattım. Röleyide direk aküye bağlattım. Rölenin üstünden çekeceğim tesisatı. Bu sayede kontağa yük binmemiş olacak. Yükü röle alacak.

    Kamyona 100den fazla lamba bağlatmıştım yanmıştı parça. Röle kullanınca düzelmişti. Ordan tecrübe kaldı şimdiden önlemi almak lazım.



    Röle bu parça.





    Motorcuya geçtim. Eli doluymuş şimdi yapamam dedi. Darbeli lokma makinası var adını tam bilmiyorum. Havalı olanlarıda var. Krank döndüğü için debriyajın parçası ancak onla sökülür. "Tamam ben kendim yapayım" dedim. "Senin yapman imkansız kolay bişey sanıyon" dedi. Ahmet abide onu yapman çok zor demişti. İnat ettim. Yay sarması zormuş. Darbeli ile söktüm yayını ilk seferde doğru sarıp yerine oturttum. Sonrada döndüm "yapabiliyormuşum" dedim.

    Eve geldim baktım debriyajın takıldığı boruda bi parça eksik. Ama ne eksik bilmiyorum. Debriyajın dış kablonun takılacağı bi parça olması lazım. Ahmet abiyi aradım plastik parça olur dedi. İnternetten baktım parçayı buldum ama sipariş etmesi gelmesi vs uzun iş. Bende kendim yapayım dedim. Pulun ucuna ayar vidasını taktım parçayı yapmış oldum.





    Geçen gün kaybettiğim karbüratör parçasını tesadüfen buldum. Çok sevdindim o an. Ama boşuna sevinmişim.



    Dünde bu şekilde geçti.

    Bugün pazar ve akrabanın sünnete bile gitmedim. Vapur kornası var kamyonda. Konvoyların aranılan insanıyım ama motoru bitirmem lazım.

    Elektirik tesisatına giriştim. Birkaç kişiye sorduğumda yapman imkansız demişlerdi. Uyuz oluyorum böyle küçük görülmeye.

    Önce gösterge kollar vs içlerini açtım. Hangi kablo ne işe yarıyorsa yazdım kenara.



    Sonrada yerine takıp birleştirmeye başladım.



    Arka çamurluğu takacaktım baktım ki kırılmış. Kedi gözü var onu söktüm altından dikiş yapacağım. Macun çekecektim ama onu sanayide unutmuşum bugünde alamam zaten.



    Matkapla karşılıklı delik açtım.



    Cırt kelepçe ile birbirine bağladım.



    Sonrada üstüne mat siyah boya atıp kenara koydum. Kuruyuncada yerine taktım.



    Röleden çıkan kablo bu. Bunun üstünden çekeceğim diğer parçaları.



    Arka lambalarıda bağladım. Bunları sökerken 7-8 tane kablo vardı. Çok oynamışlar motorun üstünde. Ne olduğunu anlayamayan kolaya kaçmış kablo çekmiş. Bende ilk aldığımda fren lambası yanmıyordu. Tesisatı kontrol etmek yerine önden arkaya kablo çekmişti elektirikçi. Böyle böyle baya kurcalanmış. Şimdi hepsini tek şasede birleştirdim. 4tanede normal kablo var. Yani 5 kablo ile çözdüm işi.

    Dışındaki siyah parçayı ise atölyede buldum. Kablolar açıkta kalmasın diye çok iyi oldu. Önceden bisiklete hızar motoru takmıştım. Hızarı sökerken çıkmıştı o. Hızarın tutulduğu demirin dışına geçirmişler el kaymasın diye. Bence orjinal oldu yeni yerinde.



    Tüm hepsini bağlayı aküyü taktım deneme yapmak için. Sinyaller bi acayip yanıyordu. Solu yakıyorum hepsi birden yanıyor biri az biri yüksek yanıyor filan. Elektirikçiyi aradım böyle bişey niye olur diye. Şaseyi kontrol et dedi. Bi baktım arka stopun ordan çıkardığım tek şaseyi açıkda bırakmışım. Şaseye vidalamamışım. O kadar şeyi yapıp böyle küçük bi hata koyuyor adama.



    Eksozuda yerine taktım. Cıvatasını kaybetmişim. Ona özel küçük cıvata almıştım kaybolmasın diye iyi bi yere koymuştum. Zaten neyi kaybetmemek için uğraşsam kayboluyor. Emaneten uzun cıvata attım sonra küçüğünü alırım.





    Tesisatı daha toplamadım dağınık duruyor. Akşam oldu diye fazla uğraşmadım. Eski motorda el marşı vardı. Bunda yok. Onun düğmeyede selektör bağladım. Uzun kısa yapmak zor oluyordu. Stop düğmesi boşa çıktı. Kontaktan stop yaptım. Stop düğmesinede birşey bağlarım şimdilik boş dursun.



    Fren pedalınıda yerine taktım. Ağır olduğu için yukarıya kadar kalkmakta zorluk çekiyor. Oraya bi yay ayarlamam lazım.



    Muayeneden hortum delik diye geçmemişti. Hortum yaptırmıştım oda uzun yapmış adam. Sövüp duruyordum pis duruyor diye. Tekeri ters çevirip freni diğer tarafa alınca hortum tam oldu. Boşuna sövmüşüm adama.



    Bugünde bunlarla geçti.

    Karbüratörü temizleyip topladım. Ateşlemeyi denemiştim oluyordu. Motoru bi çalıştırayım dedim. Karbüratöre o kadar emek verip temizledim topladım bi baktım ki iğne yerine oturmuyor. İğnenin girdiği parça kırılmış. Küçücük bişey onu bulmam imkansız. Son gaz verince kelebek açık kalıyor yerine oturmuyor. Yani yarın bir gün son gazın takılı kalması demek bu. Düzeltmeye çalıştım ama olacak gibi değil. Sinirlendim söktüm geri. Karbüratör sipariş edeceğim. Madem bi iş yapıyorum en önemli parça sıfır olsun tam olsun. Aklımda birkaç parça vardı onlarıda alırım bu bahane ile.

    Bugünlükte bu kadar. Sona yaklaşıyorum her geçen gün. Ustadan motoru alınca işler hızlandı. Fazla birşeyi kalmadı motorun.
    kovboy03, matrax33 ve ahmetyildiz bunu beğendiler.

  16. #76
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    istemsiz saygı duydum konuyu uzun zamandır takipteyim. tebrikler yolunuz açık olsun. umarım bitişini hep beraber görebiliriz

  17. #77
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Takipteyiz Erdi pes etme devaaam

  18. #78

    Üyelik
    10 Temmuz 2017
    Hoca valla helal olsun büyük bir merak ile takip ediyorum...

  19. #79
    Ekarademir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Aksaray
    Motosikleti
    KTM 640 Adventure
    Sağolun arkadaşlar yorumlarınız için.

    Allah'a şükür bu yaşıma kadar yarım iş bırakmadım. Allah'tan bi mani olmazsa bunuda yarım bırakmam.

    Yukarıya yazmayı unutmuşum. Sanki film izler gibi oturdum bi buçuk saat bunu izledim. Almanca bilmiyorum ama izlerken beynimde Türkçe çeviri yapılıyordu sanki. Bu böyle sökülür böyle takılır gibi.

    Almanların mühendisliğine hep hayrandım. Ama şimdi dahada beğeniyorum. Birde bunu görünce daha bi sevdim. Adamlar 90da film yapmış nasıl tamir olacağına dair. 27 sene sonra ben o görüntülere bakarak tamir yapabiliyorum.

    İzlemek isteyen olmaz ama yinede bırakayım buraya.

    kovboy03, matrax33 ve alp010 bunu beğendiler.

  20. #80
    MrMud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Husqvarna TE250
    Bir aksilik olmazsa ne zaman yola çıkacak alet tahminen Erdi ?
    Kaç gun sürer yani ?


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler