Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

ilk ve custom için bajaj boxer mı mondial 150 vultere mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    13 Ağustos 2015
    Merhaba öncelikle. Ben ilk motorumu alıcam ama pek fazla büççem olmadığından,kişisel bi motorum olsun ve de uğraşırken öğrenmek için scrambler veya cafe racer bi motor istiyorum ve bikaç sorum olucak.

    1)Sizce bajaj mı yoksa mondial mi? bajajın kaliteli olduğunu biliyorum ama fren ve güç olarak mondial daha önde p kafamı karıstırıyo.

    2)mondialin selesi kesilip tek kişilik olarak kullanılır mı? eğer yapılırsa güzel durucağını düşünüyorum.

    3)Mondial boya veya kişiseleştirmek için bajaj a göre daha mı zor?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Boxer 4 vites, traktör gibi bişey. Şehiriçinde pek kullanışlı değil. Youtube'da Custom yapılmış bir Boxer'ın tanıtım videosunda kullanıcısının İstanbul gibi yerde pek fren yapma imkanınız olmuyo dediğini duydum. Frenleri köyde, dağda bayırda yeterli olsa da şehir trafiğinde yetersiz.

  3. #3

    Üyelik
    04 Mart 2014
    Ben de azıcık araştırmıştım.

    Mondial daha hızlı bajaj daha torklu.
    mondial ön disk fren bajaj kampana fren.
    bajaj daha klasik şase.
    ikisine de tel jant bulunur mu belli değil.
    Aşağı yukarı denk motorlar.

  4. #4

    Üyelik
    13 Ağustos 2015
    bajajın freni cbf ile değiştirilebiliyo maliyetini bilmiyorum ama. ve mondialin selesini tek kişilik yapabiliyo muyuz?

  5. #5

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Bajaj Boxer
    Maksimum Net Güç 12 ps 7500 dev/dk
    Maksimum Net Tork 12,26 Nm 5000 dev/dk
    Mondial MR 150
    Maksimum Güç 10.5 kw at 9000 min-1
    Maksimum Tork 12.0 Nm at 7500 min-1

    Önemli olan tork farkından ziyade bu torku elde edebildiğiniz devir. Bu açıdan Boxer önde olsa da ön arka kampana frenleri, 4 vites olması büyük dezavantaj. Custom için ikisi de uygun zira ikisinin de parçası ucuz ancak mondialin parçası çok daha rahat bulunuyor. 5 vites olması mondial için özellikle uzun mesafelerde avantaj. Mondial MR daha çok yakar, tartışmasız bir gerçek bu. Ben 100 km/3,5 lt civarı. Karar sizin. Ben olsam kaç ayda kaç km yapacağımı hesap ederdim. Şehir içinde kullanacaksam ve sürekli motor üzerinde olacaksam bajaj tercih ederdim. Az km yapacaksam da mondial.

  6. #6
    inzell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2010

  7. #7

    Üyelik
    13 Ağustos 2015
    Aslında benim için yakıttan daha çok tecrübesizliğime rağmen vay be çok güzel motor oldu dedirticek mi? bu önemli. Ayrıca aklıma gelen bir kaç soruyuda eklemek istiyorum şimdiden saolun.

    4)bajaj da ve mondial de kalın arka lastik takabiliyo muyuz? Veya takabiliyosak maliyeti çok mu yüksek oluyo?

    5)egzos da değiştirmeyi düşünüyorum sesi de güzel olsun istiyorum. Araba egzosu herhalde hem daha ucuz hemde sesi daha güzel? Barkın abinin wunderwaffe sinden ve de Sait Uslu nun scrambler boxerın dan etkilenerek. Bu egsozun sesi nasıl olur neye göre değişir bl bilgilendirirseniz çok sevinirim.

  8. #8

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı inzell adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam iki linki de inceledim. Boxer ile daha uzun yol yapmışsınız. Sizin için boxer'i daha cazip hale getiren farklar nelerdir? Bazen merak ediyorum da hata mı ettim sıfır boxer almak yerine ikinci el vulture aldım diye.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  9. #9

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar200NS-MT25-Honda NC750X




    Bunu Bajaj Bayisi Oktay Motordan Selçuk Aslan yaptı.
    seyyid47 ve taiga bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)