- Konu Yazar
- #1
Meraba arkadaşlar ben yeni üye oldum forumunuza bir motorsiklet aldım 150 zat 2 el.
Onun içinde verilen aküsünün şarjını bitirmiştim bi keresinde hem akü şişme yapmıştı her tarafı bozuk yogurt kabı gibi şişmişti... 0
ile yenisini degiştirdik
Bu gün yaklaşk 30 35 km yol yaptım be bi ara dinlendirdim motoru... 30 km ye yaklaştıgım sırada kırmızı ısıkta durdum... ve bi yanık benzin kokusu gibi koku gelmeye başladı... iş yerine geldigimde koltugu açtıgımda aküden dumanların çıktıgını üst kapak ile tüm yanlarının şişmiş oldugunu gördüm...
bu sizce neden olabilir...
Beni tekrar bu 30 35 km yol götürebilirmi geriye ?
Onun içinde verilen aküsünün şarjını bitirmiştim bi keresinde hem akü şişme yapmıştı her tarafı bozuk yogurt kabı gibi şişmişti... 0
ile yenisini degiştirdik
Bu gün yaklaşk 30 35 km yol yaptım be bi ara dinlendirdim motoru... 30 km ye yaklaştıgım sırada kırmızı ısıkta durdum... ve bi yanık benzin kokusu gibi koku gelmeye başladı... iş yerine geldigimde koltugu açtıgımda aküden dumanların çıktıgını üst kapak ile tüm yanlarının şişmiş oldugunu gördüm...
bu sizce neden olabilir...
Beni tekrar bu 30 35 km yol götürebilirmi geriye ?