Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Arkadaşlar acil yardıım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    lifan 100 a(satılık)
    Benim yarıotomatik lifanın lastiklerini dublekse çevirmek istiyorum fakat kullanan birkaç kişi cup motorda dublex lastik patladığında Anında söner dediler aranızda deneyen veya bilen varsa yardımcı olun bana
    lifan 100


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kingcüneyt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2009
    Şehir
    Gaziantep/Merkez
    Motosikleti
    ---
    çok acilmiş konu yav
    Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn

  3. #3
    antilop_skul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul sarıyer / tarabya
    Motosikleti
    cbf600sa 2007 +100k km
    Alıntı kingcüneyt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok acilmiş konu yav

  4. #4

    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    lifan 100 a(satılık)
    Dostum uzun yola çıkcaz yav
    lifan 100

  5. #5

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı tetikçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim yarıotomatik lifanın lastiklerini dublekse çevirmek istiyorum fakat kullanan birkaç kişi cup motorda dublex lastik patladığında Anında söner dediler aranızda deneyen veya bilen varsa yardımcı olun bana
    İRC gibi kaliteli bir ( Türkiye'nin imalatı en iyi lastik ) lastik kullanırsan dublexte sorun yaşanmaz ama, şu var lastik en kesit çapı küçük olduğundan çivi girdiğinde diğer en kesiti büyük lastiklere göre daha çok zarar almış olur. bu da haliyle daha çabuk bir sönme demektir. Tam da anlatamadım ama, bence en ideal ve ucuz olanı yine normal lastik kullanman derim ben. Bizim tamirhaneye gelenlerin çoğu dubleksleri iptal ettiriyor. Adam fitilden yada yamasından bıkmış. fikir olarak dubleks ve diğerlerinde tamir solüsyonu var. Dök siboptan şişir. Ufak tefek patlamalarda kendini tamir ediyor. Ama mesele çivi ise bazen kaçışın yok )))))

  6. #6

    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    lifan 100 a(satılık)
    saol kardeşim bana motorcuda aynı şeyi söyledi ama kullanıcı ne der bilemiyorum
    lifan 100

  7. #7
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    Alıntı tetikçi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim yarıotomatik lifanın lastiklerini dublekse çevirmek istiyorum fakat kullanan birkaç kişi cup motorda dublex lastik patladığında Anında söner dediler aranızda deneyen veya bilen varsa yardımcı olun bana
    kardeş benim bildiğim senin motorun jantı tel jant tel jantlı motorlara dubleks lastikde taksan iç lastik takmak zorundasın onun içinde patladığı an hemen iner anca motorun jantını çelik jant yapar dublekse çevirirsen o zaman başka kolay kolay çivi patlamalarında hemen salmaz çivi yerinden çıkmadıktan sonra saygılar
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  8. #8
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    bence cup bir motor için mantıksız olur hem bildiğim kadarıyla fiyatı daha pahalı ayrıcatamiri zor, tabi yinede karar senin.

  9. #9
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Vah vah vah gerçekten cok acılmış



    Tahmınım Kan aranıyor topıcı ıdı ama senın durumun hangı kategorıye gırıyor olmalı ?
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  10. #10
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    Alıntı zontar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İRC gibi kaliteli bir ( Türkiye'nin imalatı en iyi lastik ) lastik kullanırsan dublexte sorun yaşanmaz ama, şu var lastik en kesit çapı küçük olduğundan çivi girdiğinde diğer en kesiti büyük lastiklere göre daha çok zarar almış olur. bu da haliyle daha çabuk bir sönme demektir. Tam da anlatamadım ama, bence en ideal ve ucuz olanı yine normal lastik kullanman derim ben. Bizim tamirhaneye gelenlerin çoğu dubleksleri iptal ettiriyor. Adam fitilden yada yamasından bıkmış. fikir olarak dubleks ve diğerlerinde tamir solüsyonu var. Dök siboptan şişir. Ufak tefek patlamalarda kendini tamir ediyor. Ama mesele çivi ise bazen kaçışın yok )))))
    kardeş çivi iç lastikli motorlarda daha kötü sonuç yapıyor sebebine gelince bende tel jantlı motor vardı baktım lastik inmiş şişirme yerine kadar az yürütmüştüm lastiği şişiriyom şişiriyom şişmiyor bir baktım çivi girmiş neyse çıkardım lastikciye götürdüm lastiği sökdü bir baktım 20 yerinde delik var iç lastiği değiştirmek zorunda kaldım lastik her dönüşünde iç lastikden bir delik açmış haliyle varana kadar 20-30 delik olmuş
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE

  11. #11

    Üyelik
    19 Kasım 2010
    Şehir
    Silifke
    Motosikleti
    2008 R6
    Alıntı fat280 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş çivi iç lastikli motorlarda daha kötü sonuç yapıyor sebebine gelince bende tel jantlı motor vardı baktım lastik inmiş şişirme yerine kadar az yürütmüştüm lastiği şişiriyom şişiriyom şişmiyor bir baktım çivi girmiş neyse çıkardım lastikciye götürdüm lastiği sökdü bir baktım 20 yerinde delik var iç lastiği değiştirmek zorunda kaldım lastik her dönüşünde iç lastikden bir delik açmış haliyle varana kadar 20-30 delik olmuş
    dediğin doğru arkadaşım ama benimde demek istediğim şu. lastik en kesiti ufak olunca çivide girince çoğu zaman aynı sorun oluyor, çivi janta vuruyor oynuyor ve kaçırıyor. Dubleks elbette avantajlı ama dez avantajı 3 4 yamandan sonra tekeri atıyorsun. Dubleks kullanacaksan solüsyon alacaksın. Tamir sıvıları var. 5 tl hemen dökeceksin. YBR lastiği olsa tamam hiç düşünme, ama 100 lük motorların lastik ufak olunca çiviyi yerse kötü, çivi girdiği yatağı açıyor yine çabuk sönüyor.
    Uzun lafın kısası ) al dubleksi dök tamir sölüsyonunu bin git, ama 3 yada 4cü yamadan sonra at.

  12. #12
    mertka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda CBR 125R'dı
    tamamen şehir efsanesi sen uygun dubleks lastiği tak birşey olmaz.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)