Benim yarıotomatik lifanın lastiklerini dublekse çevirmek istiyorum fakat kullanan birkaç kişi cup motorda dublex lastik patladığında Anında söner dediler aranızda deneyen veya bilen varsa yardımcı olun bana
Benim yarıotomatik lifanın lastiklerini dublekse çevirmek istiyorum fakat kullanan birkaç kişi cup motorda dublex lastik patladığında Anında söner dediler aranızda deneyen veya bilen varsa yardımcı olun bana
lifan 100
çok acilmiş konu yav
Rx 115 Mavi (2004) Rx 135 King Yeşil (2002), Rx 135 King Yeşil-Siyah (2003) Ford Fiesta Flair Bordo (2000) Ford Fiesta Ghia Gri (2000) Peugeot 206 Xt Gümüş Gri (2005) Ybr Esd Siyah 125 (2012) Ford Fiesta (2006) Ford Fiesta (2009) Yamaha R6 (2013 ) Vınn Vınnn
Dostum uzun yola çıkcaz yav
lifan 100
İRC gibi kaliteli bir ( Türkiye'nin imalatı en iyi lastik ) lastik kullanırsan dublexte sorun yaşanmaz ama, şu var lastik en kesit çapı küçük olduğundan çivi girdiğinde diğer en kesiti büyük lastiklere göre daha çok zarar almış olur. bu da haliyle daha çabuk bir sönme demektir. Tam da anlatamadım ama, bence en ideal ve ucuz olanı yine normal lastik kullanman derim ben. Bizim tamirhaneye gelenlerin çoğu dubleksleri iptal ettiriyor. Adam fitilden yada yamasından bıkmış. fikir olarak dubleks ve diğerlerinde tamir solüsyonu var. Dök siboptan şişir. Ufak tefek patlamalarda kendini tamir ediyor. Ama mesele çivi ise bazen kaçışın yok )))))
saol kardeşim bana motorcuda aynı şeyi söyledi ama kullanıcı ne der bilemiyorum
lifan 100
kardeş benim bildiğim senin motorun jantı tel jant tel jantlı motorlara dubleks lastikde taksan iç lastik takmak zorundasın onun içinde patladığı an hemen iner anca motorun jantını çelik jant yapar dublekse çevirirsen o zaman başka kolay kolay çivi patlamalarında hemen salmaz çivi yerinden çıkmadıktan sonra saygılar
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
bence cup bir motor için mantıksız olur hem bildiğim kadarıyla fiyatı daha pahalı ayrıcatamiri zor, tabi yinede karar senin.
Vah vah vah gerçekten cok acılmış
Tahmınım Kan aranıyor topıcı ıdı ama senın durumun hangı kategorıye gırıyor olmalı ?
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
kardeş çivi iç lastikli motorlarda daha kötü sonuç yapıyor sebebine gelince bende tel jantlı motor vardı baktım lastik inmiş şişirme yerine kadar az yürütmüştüm lastiği şişiriyom şişiriyom şişmiyor bir baktım çivi girmiş neyse çıkardım lastikciye götürdüm lastiği sökdü bir baktım 20 yerinde delik var iç lastiği değiştirmek zorunda kaldım lastik her dönüşünde iç lastikden bir delik açmış haliyle varana kadar 20-30 delik olmuş
SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE
dediğin doğru arkadaşım ama benimde demek istediğim şu. lastik en kesiti ufak olunca çivide girince çoğu zaman aynı sorun oluyor, çivi janta vuruyor oynuyor ve kaçırıyor. Dubleks elbette avantajlı ama dez avantajı 3 4 yamandan sonra tekeri atıyorsun. Dubleks kullanacaksan solüsyon alacaksın. Tamir sıvıları var. 5 tl hemen dökeceksin. YBR lastiği olsa tamam hiç düşünme, ama 100 lük motorların lastik ufak olunca çiviyi yerse kötü, çivi girdiği yatağı açıyor yine çabuk sönüyor.
Uzun lafın kısası ) al dubleksi dök tamir sölüsyonunu bin git, ama 3 yada 4cü yamadan sonra at.
tamamen şehir efsanesi sen uygun dubleks lastiği tak birşey olmaz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)