Marş basıyor fakat motor çalışmıyor
-
Öncelikle herkeze merhaba arkadaşlar kawasaki er5 kullanıcısıyım bugün biraz cıkıp dolasayım dedim her sey yolunda idi taki motor benzin bitmişcesine tekleyene kadar diyorum benzinde var niye bu boyle yapıyor gaz almıyor alıyor gibi oluyor pat geri almıyor istop etti actım depoyu baktım emin olmak icin nerden baksan 20 liralık benzin var tam bu olayın 1 dakika öncesine kadar 4. vteste düşün devirde yokus cıkmıstım heralde bogdum makinayı diye düşündüm bayagı bi marş denedim yok sanki herser yolundada benzin ateşlemiyo gibi o 4. viteste cıktıgım yokuşu geri dönüp vurdurmayı denedim yok banamısın demedi derken tam yokusun sonunda aynı şekilde çalıstı ama benzin bitiyor gibisinden o şekilde 500 metre gidebildim derken pat yine istop etti... bekledim bi 15 20 dakka hiç ellemeden saolsun bi motorsikletli arkadas geldi yoldan gecerken vurduralım vs derken tam indi motorundan marşa bastım normal bi şekilde çalıştı hiç bi sorun yok... atladım motora aynı gayet normal bi 500 metre daha gittim hiç bişe yok tel caldı yavasladım durdum durcam pat istop etti bu olaylardan 1 sat once arkadas sesi nasıl cıkıyor bi gaz bas demişti durdugu yerde bastım baktım egzostan siyah bi duman atıyor hafiften daha oncede denemiştim boyle bişey yoktu kıllandım orada biraz son 20 liralık bi benzin almıstım baska bi firmanın benzini devamlı aldıgım yerin degil benzinmi yaglıydı da ateşlemeyi engelliyordu diye dusunuyorum son istop ettigi yerde bunlar hepsi birer birer kafamdan gecti bujilere zaten ulasamıyacaktım içerde kalıyolar fakat buji baslıklarını bi cıkardım içi siyahtı bayagı sileyim derken onları tekinin içindeki klipsi kırdım buji baslıgını tutan ince L şeklindeki teli sorun tam nedir daha bulmus degilim itele itele 500 metre garaja getirdim motoru sinirlendim söktüm depo mepo ne varsa depoya giden borulara üflüyorum banamısın demiyor tıkalı yani kapalı normald er5 te hiç bunu denemedim ama cbr 125 te ufleyince diger borudan fıskırıyodu benzin tam sisteminide bilmedigim için onlarmı tıkandı benzinmi sorunluydu buzilerdemi sorun vardı yoksa hava sistemindemi bi sorun var bilemiyorum 2 gün içinde okul için trabzona gidicektim şimdi bide bu cıktı basıma marş basıyor hafiften gaz veriyorum mars basılıyken rolanti si hızlanıyor gibi oluyor gaz vermeyi kesiyorum gene sadece mars basılı haldeki sesi ateşlememi acaba benzinmi yiycem kafayı bi fikir verirseniz sevinirim üstadlar....
Reklamlar
-
benim de motorumu ilk aldığımda içine 10 liralık benzin koymuştum. aynı sizinki gibi oluyordu. motor biraz bekleyip çalışınca biraz gidiyor tekrar susuyordu. benzin de var diyordum. meğer ki benzin yedek depodan yukarı çıkamamış. o yüzden benzin az gelip sonra tekrar bitiyormuş. hemen benzin musluğunu yedek depo ayarına getirdik. sorun çözüldü. sizde de yedek depoda olmasın?20 liralık benzin belki yedeğinizi ancak doldurur.
Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık da ölüme götürür.Yavuz Sultan Selim
Cesaret on kısımdır, biri korkmamak, dokuzu dikkat ve ihtiyattır. Hz.Ali
-
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Benzin akışı
Benzin musluğunun kolunu yatay duruma getirip karburatöre giden hortumu çıkarıp benzin akıp akmadığını kontrol ediniz,dikkatlice.Bu durum musluğun kontrolsuz olarak benzinin akma konumudur.Musluk kolunun her iki yönde dik durmunda ise benzinin akması için vakum gerekir.Bunun için karburatörün birinin hava girişinden bir hortum musluğun arkasına gelir.Bu hortumun çıkması,kopması durumunda benzin gitmez karburatörlere.Bu arada diğer karburatörün bu ucunda da tıpa olması gereklidir.
-
dediginiz şeyleri yapmıştım yedek depo acılıydı sorun muslukta degil depodada degil komple söktüm depoyu borulara üflüyorum yok tıkalı nasıl bu sekilde tıkanmış olabilirki var gücümle üflüyorum yok...
-
benzin aldıgınız yeri değiştirin buyuk ihtimal pislikler tıkıyo ve tahminim işiniz sadece depoyla bitmeyecek gb gözüküyo depodan cıkan hortuma filtre takın ve karburatörün memeside tıkanmıs olabilir deponuzu temizledikten sonra 15-20 dk motoru deneyin memede tıkanmıs oalbilir tekrar sorun yaşatabilir.
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
TR'de enjeksiyonlu ER-5 yok mu ?
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
goa-psy adlı üyeden alıntı
dediginiz şeyleri yapmıştım yedek depo acılıydı sorun muslukta degil depodada degil komple söktüm depoyu borulara üflüyorum yok tıkalı nasıl bu sekilde tıkanmış olabilirki var gücümle üflüyorum yok...
Deponun altında musluga bağlı olan kısımda bir ince birde kalın hortum var. Musluğu orta pozisypona aldığında kalın hortumdan kendi halinde benzin akar.
Musluğu ON pozisyonuna aldığında İnce hortumdan uflediğinde kalın hortumdan benzin akar.
Musluğu RES pozisyonuna aldığında ince hortuma üflediğinde Kalın hortumdan yine benzin akar ama bu sefer akan benzin yedek depodan gelmektedir.
takendy adlı üyeden alıntı
TR'de enjeksiyonlu ER-5 yok mu ?
Kawasakinin 500 cc enjeksiyonlu motoru varmıki ?
Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........
-
harbiturk adlı üyeden alıntı
Kawasakinin 500 cc enjeksiyonlu motoru varmıki ?
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_er-5_2006.php
Model: Kawasaki ER-5
Year: 2006
Category: Naked bike
Rating: 71.1 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 498.00 ccm (30.39 cubic inches)
Engine type: Twin, four-stroke
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Injection
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_er-5_2004.php
Model: Kawasaki ER-5
Year: 2004
Category: Touring
Rating: 74.3 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Engine and transmission
Displacement: 498.00 ccm (30.39 cubic inches)
Engine type: Twin, four-stroke
Power: 49.00 HP (35.8 kW)) @ 9000 RPM
Torque: 43.00 Nm (4.4 kgf-m or 31.7 ft.lbs)
Top speed: 178.0 km/h (110.6 mph)
Valves per cylinder: 2
Fuel system: Injection
Fuel control: DOHC
http://www.bikez.com/motorcycles/kaw...nergy_2010.php
Model: Kawasaki KX 450F Monster Energy
Year: 2010
Category: Cross / motocross
Rating: 61 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Price as new (MSRP): US$ 7749. Prices depend on country, taxes, accessories, etc.
Engine and transmission
Displacement: 449.00 ccm (27.40 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Compression: 12.5:1
Bore x stroke: 96.0 x 62.1 mm (3.8 x 2.4 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel system: Injection. 43mm Keihin Throttle body
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)