Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

dişli tavsiyesi yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    26 Aralık 2009
    Şehir
    CORUM
    Motosikleti
    honda titan
    arkadaşlar honda titanıma 15li dişli takmayı düşünüyorum.orjinali 14 ve seri dişlileri honda titanların kaldıramadığını duydum yokuşlarda falan cok bayılır dediler.sizce napmalıyım.titanda seri dişli kullanan veya bilgisi olan arkadaşlar lütfen yardım etsinler.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:34 ----------

    ark lar bana yardımcı olacak kimse yokmu?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    30 Ekim 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    artık yok.. beklemede
    ben kullandım sanırım 17 idi..kalkarken iki kişi isek arkadakı ayaklarılayla yardım ederdi...bayılma konusuna gelince eskiden 3 le çıktığım yokuşları iki ile cıkıodum ama hızım aynıydı...yokuşu bol bi yerdeysen takma ama motora zevk için biniyosan tavsiye ederim diğer 125 liklerın yanından bariz bi şekilde daha hızlı geçersin abartmıyorum 2. viteste 80 . görmüştüm aydın otobanında 140 ı gördüm ibre sona dayanmıştı

  3. #3

    Üyelik
    26 Aralık 2009
    Şehir
    CORUM
    Motosikleti
    honda titan
    ayaklarıyla yardımmı ederdi 17 de cok büyükmüs kardes motora fazlasıyla yorabilir.bilgilerin için saol.başka arkadaslardan da bekliyorum bilgilerini.

  4. #4
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    mondial mct 250 nin arka dişlisi orjinalde 34 iken ben kendi imal ettiğim 26 dişliyi kullanıyordum.ben 95+115 kankam eder 210 kg.ama hiç arkadan yardım etmedi hatta pendik dörtyol köprüsünü bilenler varsa o yokuşu 3. viteste bu iki azman çıkıyordu.normalde de 4 le çıkılırdı.ama maksat heryerde 5 le gitmek değildir.öyle olsa 12 silindirli 6000 cc 500 küsür 600 küsür beygirlik arabalarda 1. 2. 3. 4. 5. vitesler sırasıyla kullanılmaz,dik yerlerde vites düşürülmez direk 1 ileri,1 geri yeterli olurdu....

  5. #5

    Üyelik
    30 Mayıs 2009
    Şehir
    Üsküdar
    Büyük dişli daha seri degildir.Küçük olan daha hızlı dönüp daha çok gücü torka çevirir.Ama hızı düşüktür fakat dirayetlidir.Yokuşlarda bayılmaz.Büyük takarsan motorunun durumu iyiyse çok az hızda artış olur.125 cc de fazla bişey bekleme.İki kişi beş ile gittigin yerlerde 4 ile gitmeye başlarsın.Genelde deneyenler daha sonra orjinaline dönmüştür.Boşuna para vakit harcama bence....

  6. #6
    enes_007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2009
    Şehir
    ANTALYA/korkuteli
    Motosikleti
    Yamaha RX 135 KİNG(Fıghtıng Spırıt)
    orjinal dişlisi 14 ise 15 yapablrsin bizm çin malları 1"7 yi yyosa titanda 15 i rahat yer ama 16 takma 1 diş büyüt 15 olsun
    Kanuni Breton 125 siyah,Yamaha YBR 125 siyah (2009),Yamaha RX 135 KİNG(Yeşill)-Yamaha RX135 KİNG,(Sİyahh) Black

  7. #7
    osmanba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul /( Katkısız Laz )
    Motosikleti
    Honda şhadow VT 750 c 4 - Honda CBF 150
    Kanuni Tiger 250 cc. orijinal dişlisi 13 diş. Ben yine kanuni için üretilen 15 diş dişli koydum. Motosiklet resmem bir vites daha arttı. Her zaman inip çıktığım rampalarda hiç sorun yaşamadım. Tavsiye ederim.. 2 -3 diş büyütmende sorun olmaz.

  8. #8
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Ybr 125 e taktım bu motorum hala 15 dişli var 7000 devirde 90 gördüm.Devir düşer hız artar.Ama çokda fark bekleme.
    HONDA


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler