Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Suzuki ve Hondalardaki Şase Sorunu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    diver1069 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Şehir
    Cukurova-Adana
    Motosikleti
    cbf 250
    Alıntı Gsr_Negative adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kamil Sayar kardeşim sağolsun msnden ulaşıp daha önceden MD de açılan konunun linkini ve bilgisini benimle paylaştı. Aradığımda açıkçası budur (örn: Amerika ile yapılan yazışmalar, Suzuki Türkiye ile yapılan yazışmalar görüşmeler)..
    Konuyu ben de ilginc buldugum ve konu hakkinda bir bilgim olmadigi icin sadece takip etmekle yetiniyorum yorum yazmak yerine.

    Yukarida bahsettigin linki merak ettim yanliz, mumkunse bizlerle de paylasirmisin?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:15 ----------

    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ozer beyin gonderdigi ikinci linkteki (yukardaki) yaziyi okudum.

    Suzuki yazida belirtilen sasi numarali motorlarda hata oldugunu kabul etmis ve geri cagirmis. Anladigim kadari ile durum gayet ciddi, oyleki "motoru bayiye sasi guclendirmesi icin gotururken binerek goturmeyin, cekici ile tasitin" diye bir ibare dusulmus.

    Gerci Suzuki bu gibi hatalarin kullanici hatasi ile tetiklendigini (teker kaldirmalar, asiri sert kullanim vs.) belirtse de yine de buyuk bir olay. Ureticiler bu gibi hatalari genelde kabul etmiyorlar cunku.

    Ayrica sasinin nasil guclendirildigi de belirtilmis. Once sasideki catlak ve problem bolgeleri uzerine ozel bir sivi dokerek tespit edilip daha sonra o bolgeler destek ile guclendiriliyormus. Yine yazinin sonunda bu islemin pek de tatminkar olmadigi yorumlari yapilmis.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tezler cok yanlis. Tum o markalarin ayni surat ayni kilo surucu ile ayni noktadan carparak kaza yapmasi gerekiyor ki bu sonucu cikarin. Oyle iki motor kaza yapti birinin sasesi dagildi oburu dimdik duruyor gibi laflar ancak sanayi ustalarinin yapacagi cahil muhabetlerden ibarettir. Hafiflik sandiginizdan daha buyuk saglamlik verir. Ama sasede ne gibi bir teknoloji kullanilmis , neden imal edilmis bunlari bile bilmeden yanlis yorumlamalara gitmemek lazim. Bu firmalarin Crash Test adi altinda kaza raporlarina ulasabilir iseniz daha iyi sonuc alacaginiza inaniyorum.
    tıpkı "devrim arabaları" filmindeki gibi bazı ustalar vardır ki ( istanbul da türksa isimli bir yakıt deposu üretimi yapan bir fabrikada kalıp ustasının 3 japon-3 alman mühendise stadbus model otobüs için yaptığı mekanizmayı gösterdiğinde bizimkilerle beraber 9 mühendisin ağzı açık kalarak izlediklerini görmüştüm)
    ben,sanayi ustaları hakkında daha dikkatli olmalısın diye düşünüyorum
    ama bakış açını anlıyorum ve hak veriyorum...
    fatih.met bunu beğendi.
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  3. #23
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı trendy83 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o ustanın bilgisi kadar bilgileri yokmu honda da suzukide çalışan mühendislerin.Ayrıca nice kazalar vardır 40 la gidip düşme şeklinden pert olan ve nice kazalar vardır 200 le giderken sadece grenajı kırılan.Avrupada çook sayıda alüminyum şase durduğu yerde yan yatmak sebebi ile pert oluyormuş.buda bi gereçk.Öyle her ustanın dediğine inanmayın bence sadece müşterilerine hava amak için herşeyden ve güncel olaylardan ve çok gizli bilgilerden haberim var havası estirmek için kafadan sallama bilgilerde söyleyebiliyor insan oğlu :D
    O usta kim pek anlamadım ancak bir usta göremiyorum buralarda...
    ''sallama bilgi'' sanırım kişi ya da kişilerin anlama ve algılama sınarlarını aşan anlatımlar olunca hasıl oluyor.
    Sanıyormusunu Suzuki gibi bir kuruluş ABD ya da her hangi bir ülkenin her hangi bir kuruluşu (ABD de bu olayı basına yansıtan kuruluşa bakarsan ne kadar ciddi,etkili ve yetkili olduğunu anlarsın) müssade eder

    Adı geçen yıl ve seri numaralı GSX-R lar düz yolda kırılmış bu da bir gerçek
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  4. #24
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O usta kim pek anlamadım ancak bir usta göremiyorum buralarda...
    ''sallama bilgi'' sanırım kişi ya da kişilerin anlama ve algılama sınarlarını aşan anlatımlar olunca hasıl oluyor.
    Sanıyormusunu Suzuki gibi bir kuruluş ABD ya da her hangi bir ülkenin her hangi bir kuruluşu (ABD de bu olayı basına yansıtan kuruluşa bakarsan ne kadar ciddi,etkili ve yetkili olduğunu anlarsın) müssade eder

    Adı geçen yıl ve seri numaralı GSX-R lar düz yolda kırılmış bu da bir gerçek
    Bu sorun butun ssler için geçerlidir şaseleri diğer motorlara göre darbeye karşı dayanıksızdır bunlar asvalt motoru olup hızlı çukura girildiğinde ön maşa ve şasede sorun yarata biliyor
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  5. #25
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı mach1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sorun butun ssler için geçerlidir şaseleri diğer motorlara göre darbeye karşı dayanıksızdır bunlar asvalt motoru olup hızlı çukura girildiğinde ön maşa ve şasede sorun yarata biliyor
    Mach1,
    Hangi sorun tüm SS'ler için geçeli dir?? Sözünü ettiğn mesele basit 100cc bir çinli Cup da bile yok!
    Sen dahil kimsenin metalurji bilgisi ve derecesini bilmiyorum,bilmem de mümkün değil ancak yorumuna bir yorum yapmama darıl kardeşim.
    Bazı SS'lerin fiyatı marka,klas ve donananımına göre 18-20.000,- ve hatta 30-35.000.-TL ola biliyor ancak bunların fiyatı 5 kuruş dahi olsa, üzerine insan oğlunun oturacağı dünüldüğünden kırılma gibi bir lüx'ü yok malesef
    SS yarışçılarına bir bak bakalım nasıl kullanıyorlar motosikletleri...onlar kırlabileceğini hayal bile etseler binerler mi o motosikletlere???
    onun için metalurji ve teknik bilgin malesef çok yetersiz ve bilmediğin bir konuya yanlış yorum yaptğını yazmak zorundayım....
    Yeni V-Max en baba SS den daha ağır,kuvvetli ve süratli fiyatı da 40-45.000,-TL civarında...onun kırlabileceğini bile bile bu parayı kim verir

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:42 ----------

    Alıntı zeda3000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu tezler cok yanlis. Tum o markalarin ayni surat ayni kilo surucu ile ayni noktadan carparak kaza yapmasi gerekiyor ki bu sonucu cikarin. Oyle iki motor kaza yapti birinin sasesi dagildi oburu dimdik duruyor gibi laflar ancak sanayi ustalarinin yapacagi cahil muhabetlerden ibarettir. Hafiflik sandiginizdan daha buyuk saglamlik verir. Ama sasede ne gibi bir teknoloji kullanilmis , neden imal edilmis bunlari bile bilmeden yanlis yorumlamalara gitmemek lazim. Bu firmalarin Crash Test adi altinda kaza raporlarina ulasabilir iseniz daha iyi sonuc alacaginiza inaniyorum.
    Dostum,
    Ağır koşullara maruz kalan şasiler sadece crash testine değil,
    bend (bükme) stretch (esnetme) drop (düşme) ve daha nice testlere tabi tutuluyorlar Crash testine alınmadan önce.
    Kırılan şasilerin tümü de aynı noktalardan ayrılmakta ön maşa bağlantı yatağı ile arka kısmın kaynaklanarak birleştirildiği yerden...bu da seri üretim hatası var demektir.Yanlış yorum kısmına gelince; tekrar yazayım. ABD ve Avrupa da meyadana gelen kazalar neticesinde yapılan tespit ve kayıtlar mevcut ayrıca Suzuki Japan da bu hatayı kabul ediyor,belli seri numarası aralığındaki motosikletler dünya çapında servislere geri çağırmış,ilave '' gusset '' (destek parçaları) yapıştırılarak sorun giderilmiştir. Ön yargı ve bilgisiz yorum yok.
    Tüm meraklılara internet'den faydalanın demek geliyor içimden.

    Dipnot: Hiç bir marka,hele hele Suzuki ya da Honda gibi dünya markaları ürününün karalanmasına asla müsade etmez.Bunlar köklü firmalar ve adamın ocağına inçir ağacı bile diker sanırım
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  6. #26
    Gsr_Negative - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB900F Hornet
    Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ederim..Oldukça eğitici oluyor teşekkür ederim.. Umarım herkes yazmadan önce bütün yazılanları okuyordur! Bana bazı şeyleri tekrar tekrar söyleme ihtiyacı yaratan cümleler görüyorum ... Tekrar teşekkür ederim arkadaşlar, internetten ve ya başka bir kaynaktan bilgi edinen arkadaşlar, bu sayfa altında paylaşabilirseniz çok sevinirim..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:11 ----------

    Elimdeki linkleride ekliyeyim, bir çoğunuz zaten araştırıp kolaylıkla elde etmiştir..

    http://roadracingworld.com/news/article/?article=35357

    http://www.motordelisi.com/forum/motordelisi-genel/66242-gsx_r-sase-problemi-ve-suzukitrden-gel

    http://www.motordelisi.com/forum/mot...riliyor-2.htmlen-mailgt.html

    http://www.motordelisi.com/forum/mot...giriliyor.html

  7. #27
    Özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    V STROM DL 650 Esmeralda
    Alıntı Gsr_Negative adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese yorumlarından dolayı teşekkür ederim..Oldukça eğitici oluyor teşekkür ederim.. Umarım herkes yazmadan önce bütün yazılanları okuyordur! Bana bazı şeyleri tekrar tekrar söyleme ihtiyacı yaratan cümleler görüyorum ... Tekrar teşekkür ederim arkadaşlar, internetten ve ya başka bir kaynaktan bilgi edinen arkadaşlar, bu sayfa altında paylaşabilirseniz çok sevinirim..

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:11 ----------

    Elimdeki linkleride ekliyeyim, bir çoğunuz zaten araştırıp kolaylıkla elde etmiştir..

    http://roadracingworld.com/news/article/?article=35357

    http://www.motordelisi.com/forum/motordelisi-genel/66242-gsx_r-sase-problemi-ve-suzukitrden-gel

    http://www.motordelisi.com/forum/mot...riliyor-2.htmlen-mailgt.html

    http://www.motordelisi.com/forum/mot...giriliyor.html
    Aynı kaynaklardan bende faydalandım ayrıca Almaya da meydana gelen vakalarıda araştırdım...orada olay aynı.
    Yalnız roadracingworld.com da dikkat edilmesi gereken bir pasaj var!
    Normal kullanımla şaselerde her hangi bir hasarın oluşmayacağı ancak tek teker atlama,zıplama ve şiddetli ön teker üzerine abanmalarda kırılmanın meydana gele bileceği.Ama asıl önemli yönü şu SUZUKI gönüllü olarak bellirlenmiş belli bir şase numarası aralığındaki motosikletler geri çağırarak gereken şase güçlendirme işlemini gerçekleştiriyor.
    Yapmak zorunda değiller demekki...yani standart kullanımla şaselerde sorun yaşanmıyormuş?? oysa yaşanan kazaların görgü tanıklar çoğunlukla '' Stunt '' yapılmadığı ve düz yolda kırılmanın meydana geldiği yönünde...

    Bu mesele böyle uzar gider sanırım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:08 ----------

    Bir kaç link vereyim de olay daha net olsun.
    yorum yaptığım linklerdeki fotoğraflara mutlaka bakın

    http://www.motor-talk.de/blogs/passa...-t2143341.html

    http://www.1000ps.at/forum/tm.asp?m=...&mpage=1&key=?

    Şase nasıl güçlendiriliyor? Link aşağıda..
    Suzuki Service Bulletin:
    http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf

    Bu link de 2007 model 13000 küsür Suzuki GSX-R 1000’nin rölanti sorunundan bahis ediyor
    http://nhthqnwws111.odi.nhtsa.dot.go...7V362-2015.pdf

    Sayfanın açılmasını beklerseniz şasenin nereden kırıldığını gösteren fotolar var….Hava emiş kanalı etrafındaki kaynaklardan kırılıyor..
    http://www.bikerenews.com/Stories/Ar...11507_001.html

    Aşağıdaki link’te de geriye çağırılan tüm Suzuki’lerin listesi var…
    http://www.suzukicycles.com/Recalls/
    Tarzım çok basittir.....
    Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum

  8. #28
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı kaynaklardan bende faydalandım ayrıca Almaya da meydana gelen vakalarıda araştırdım...orada olay aynı.
    Yalnız roadracingworld.com da dikkat edilmesi gereken bir pasaj var!
    Normal kullanımla şaselerde her hangi bir hasarın oluşmayacağı ancak tek teker atlama,zıplama ve şiddetli ön teker üzerine abanmalarda kırılmanın meydana gele bileceği.Ama asıl önemli yönü şu SUZUKI gönüllü olarak bellirlenmiş belli bir şase numarası aralığındaki motosikletler geri çağırarak gereken şase güçlendirme işlemini gerçekleştiriyor.
    Yapmak zorunda değiller demekki...yani standart kullanımla şaselerde sorun yaşanmıyormuş?? oysa yaşanan kazaların görgü tanıklar çoğunlukla '' Stunt '' yapılmadığı ve düz yolda kırılmanın meydana geldiği yönünde...

    Bu mesele böyle uzar gider sanırım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:08 ----------

    Bir kaç link vereyim de olay daha net olsun.
    yorum yaptığım linklerdeki fotoğraflara mutlaka bakın

    http://www.motor-talk.de/blogs/passa...-t2143341.html

    http://www.1000ps.at/forum/tm.asp?m=...&mpage=1&key=?

    Şase nasıl güçlendiriliyor? Link aşağıda..
    Suzuki Service Bulletin:
    http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf

    Bu link de 2007 model 13000 küsür Suzuki GSX-R 1000’nin rölanti sorunundan bahis ediyor
    http://nhthqnwws111.odi.nhtsa.dot.go...7V362-2015.pdf

    Sayfanın açılmasını beklerseniz şasenin nereden kırıldığını gösteren fotolar var….Hava emiş kanalı etrafındaki kaynaklardan kırılıyor..
    http://www.bikerenews.com/Stories/Ar...11507_001.html

    Aşağıdaki link’te de geriye çağırılan tüm Suzuki’lerin listesi var…
    http://www.suzukicycles.com/Recalls/
    Benim anlatmak istediğim olay buydu
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  9. #29
    Gsr_Negative - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB900F Hornet
    Alıntı Özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı kaynaklardan bende faydalandım ayrıca Almaya da meydana gelen vakalarıda araştırdım...orada olay aynı.
    Yalnız roadracingworld.com da dikkat edilmesi gereken bir pasaj var!
    Normal kullanımla şaselerde her hangi bir hasarın oluşmayacağı ancak tek teker atlama,zıplama ve şiddetli ön teker üzerine abanmalarda kırılmanın meydana gele bileceği.Ama asıl önemli yönü şu SUZUKI gönüllü olarak bellirlenmiş belli bir şase numarası aralığındaki motosikletler geri çağırarak gereken şase güçlendirme işlemini gerçekleştiriyor.
    Yapmak zorunda değiller demekki...yani standart kullanımla şaselerde sorun yaşanmıyormuş?? oysa yaşanan kazaların görgü tanıklar çoğunlukla '' Stunt '' yapılmadığı ve düz yolda kırılmanın meydana geldiği yönünde...

    Bu mesele böyle uzar gider sanırım

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:08 ----------

    Bir kaç link vereyim de olay daha net olsun.
    yorum yaptığım linklerdeki fotoğraflara mutlaka bakın

    http://www.motor-talk.de/blogs/passa...-t2143341.html

    http://www.1000ps.at/forum/tm.asp?m=...&mpage=1&key=?

    Şase nasıl güçlendiriliyor? Link aşağıda..
    Suzuki Service Bulletin:
    http://jsdproducts.com/Downloads/asmc_008698.pdf

    Bu link de 2007 model 13000 küsür Suzuki GSX-R 1000’nin rölanti sorunundan bahis ediyor
    http://nhthqnwws111.odi.nhtsa.dot.go...7V362-2015.pdf

    Sayfanın açılmasını beklerseniz şasenin nereden kırıldığını gösteren fotolar var….Hava emiş kanalı etrafındaki kaynaklardan kırılıyor..
    http://www.bikerenews.com/Stories/Ar...11507_001.html

    Aşağıdaki link’te de geriye çağırılan tüm Suzuki’lerin listesi var…
    http://www.suzukicycles.com/Recalls/

  10. #30
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Bi Suzy fun ı olarak rahatsız edici bi konu olduğunu söyleyebilirim bunun..
    k5 k6 lardaki geri çağırmaları hepimiz duyduk ama hafiflik için yapıldığını zannetmiyorum muhtemelen mühendislik hatasıdır..
    Daha 2-3 ay önce riva yolunda Mert le beraber bi k6 1000 görmüştük artçısıyşa beraber düz yolda giderken kuyruk şasesi kopmuş arka lastiğin üstüne oturmuşlar, durana kadar lasik paramparça olmuş tabi.. Arkadaşın söylemesine göre motorda kaza darbe yokmuş daha önceden..
    Ne kadar kalitelide olsalar hepsinin kusurları oldu yılları içerisinde..
    Kawa lar kol çıkarmalarıyla meşhur du bi dönem,
    yamaha lar blok çalamaları ve şanzıman dağılmalarıyla,
    suzukilerin şase kopmalarından şimdi bahsettim,
    honda da yağ yakmasıyla ünlü son yıllarda..
    Olur bu durumlar, önemli olan doğru zamanda geri çağırma ve müşteriyi tatmin edebilecek hizmeti verme..
    Bunu tamamen üretim hatası yada mühendislik hatası olarak algılamalıyız, 98 yamaha r1 e biniyorum 177 kg makine, bol bol teker yapmama rağmen amortisör keçeleri bile sağlam. SS lerin şaselerinin dayanıksız ütetildiği tez i tamamen yalnıştır..
    GKN MOTORS

  11. #31
    BWSTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Yamaha Bws
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71223505/detay bu linkte çok düzgün ancak hafif bir kazada şase kırmış bir GSR 600 var almayı düşünenlere örnek olsun.
    Yamahaşk 😍

  12. #32
    motorcu48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2007
    Şehir
    marmaris ve muğla
    Motosikleti
    İNAZUMA keyfiii :DD
    Alıntı BWSTÜRK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...71223505/detay bu linkte çok düzgün ancak hafif bir kazada şase kırmış bir GSR 600 var almayı düşünenlere örnek olsun.
    ana bunu hiç bilmiyordum yeni öğrendim hımmm
    hemde marmaris taşlıca köyüymüş
    olsun genede bu motordan alıcam en sevdiğim motorlardan
    hafif olması ve esnemesi için alimınyum şasi kullanıyorlar sorun bu mu , sağlam değil mi bilemem orasını alla alla bu motoru ama yaptırırlar ya iyi bi ustaya gitse
    yeni şasisi ne kadar mışki ne motoru satıp kazalı gsr mı alsam .D:D
    Mustafa Kemal Atatürk

  13. #33

    Üyelik
    07 Eylül 2009
    Şehir
    беларусь\Минск - Sivas
    Motosikleti
    Aprilia Caponord 1200 add & Benelli Tnt 249 S
    çok su götürecek bir konu bu. hatta türkiyede bir markanın başını yakmıştı bu konu. o marka herkesin bildiğini tahmin ettiğim aprilia model ise caponord. enduro kategorisinde olmasına rağmen şase ön maşa bağlantısından kırılmıştı. bu gibi olaylar hemen hemen tüm firmaların başına gelmektedir bu sorunlar o markaları kötü yapmaz. mesela kuyrukları kırılan onlarca bmw 1200 adventure örneği verebilirim size hatta bu firma turatech firmasının kuyruk bağlantı aparatını takmayanların kırılan kuydukları garanti kapsamına bile almıyor. burada suzuki ve hondanın bu kadar savunulmasına şaşırdım açıkcası. marka fanatikliği gibi bişey yaşanmış. size amerikada şaseleri tam ortadan kırılmış r1 ler 1000rr lar da onlarca örnek gösterebilirim.

    herkes göz önünde bulundurmalı ki bu firmaların hepsi kar amaçlı şirketlerdir. eğerki dünya üzeirnde 3-5 tane tüketiciyi koruyan kanun olmasa bu firmaların hiç birisinin gözünde hayatımızın bir değeri yok buna emin olun.

    ne honda ne suzuki ne bmw'nin umrunda değiliz. bunun en önemli örneği ise milyarlar vererek aldığımız motorlarımız arızalandığında yüzümüze bile bakmamaları kendi kusurlarını bizim üstümüze yıkmalarından anlayabilirsiniz.

  14. #34
    Okan Sinan Ocan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2009
    Şehir
    Hamburg
    Motosikleti
    BMW K1200GT (Helga) BMW S1000XR M Sport
    Sevgili Kardeşim,

    Euro NCAP testlerini mutlaka duymuşsundur aşağıdaki fotoğraf 64km ile yapılan bir kazada VOLVO S80 in ne hale geldiğini göstermektedir.

    50-60 km süratler sizlere çok basit gelmekle beraber çok ama çok ciddi süratlerdir sonuçlarıda ciddi olmaktadır. Sonuçta motosiklet şaselerinin sağlamlığının insan hayatı ile alakası yoktur yani şasenin sağlam olması motorun üzerindeki insanı kurtarmaz bu nedenle motosiklet şaselerinde hafiflik ve rijitlik esas alınır.

    Sevgilerimle

    fatih.met bunu beğendi.
    DAHA GİDİLECEK ÇOK YOL ,ÖĞRENECEK ÇOK ŞEY VAR


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler