Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hava Soğutmalı V Motorların Gerideki silindir Isısı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    Gerideki silindir, havayı direk alamayıp yada öndeki silindirin ısıttığı havayı alıp, diğerinden farklı olarak erken hararet yapabilir mi? eğer olursa bunu nasıl anlarız? çözümü var mıdır? nedir ne değildir?

    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    bence o hızla geçen rüzgar ısınmaz bile arkaya da neredeyse aynı ısıda vurur. öndekinin yaptığı anafor arka bloğun da ön yüzüne hava çarpmasını da sağlıyordur kanımca.
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  3. #3

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    Kamboçya
    Motosikleti
    transalp yavrusu
    ilginç araştıran arkadaşlar yazsın bizde öğrenelim
    İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..

  4. #4
    Hay.alper.est - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2007
    Alıntı draggy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç etkisi yok giderken hiç bir şey farketmezsin ama trafikte dur kalkta ikisi de ısınıyor yeterince zaten ;)
    cruiserlar dur kalka gelmiyor ya
    ''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''

  5. #5
    barrokas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    maxillofacialtrauma Hamamatsu
    şu resme bakarsak arkadaki silindirinde hava alması mümkün diyebilirmiyiz


    http://www.bikez.com/pictures/large....us%20user..jpg
    Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......

  6. #6

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Çok doğru tespit zaten motor tasarımcılarının görevi de arkada kalan silindirin dayanımına göre hesap yapmalarıdır.

  7. #7
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    sürücü pek bişey farketmeyebilir ama öndeki silindirin açtığı bi hava boşluğu olacak bi şekilde,bıraktığı havada daha sıcak,yinede aynı ısıda olurlar mı
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  8. #8
    By_StaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2007
    Şehir
    TEkirdağ Muratlı DA
    Motosikleti
    Honda Nc700x
    şimdi şöyle bir durum var; V motorlu Makinelerde V silindirleri hiç Bİr zaman Aynı Hizza'da Değildirler. Öndeki ARkadakine Göre Biraz daha(Yukarıdan bakıldıgında) Solda Ve dışa çıkık, Aynı ŞEkildede ARka silindir biraz daha Dışarıdadır.. Yani Rüzgarı rahatça alabiliyo bunlar.. Ayrıcada onca sıcak havada 100 km nin üzerinde yol alırken hiç Isındıgını ve hararete kalktıgını makinenin sıkıldıgını görmedim ...
    PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
    "www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR

  9. #9
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    mesele rüzgar alma deildir, hava soğutmalıların malzemesi farklıdır, trafikte 2-3 üsaat gitsenizde hararetten sizi üzmezler.. hatta bi çoğunda hararet göstergesi bile yoktur.. ama suzukilerin v motorlarında hyosung larda ve cooperların bir çoğunda dikkat ettiğim üzere arka silindirin egzantrik zinciri ve gergisi önden dhaa çabuk bitiyor (iticili modeller hariç)
    GKN MOTORS

  10. #10
    halilihsan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Alıntı Hay.alper.est adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cruiserlar dur kalka gelmiyor ya
    Haklısın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)