Gerideki silindir, havayı direk alamayıp yada öndeki silindirin ısıttığı havayı alıp, diğerinden farklı olarak erken hararet yapabilir mi? eğer olursa bunu nasıl anlarız? çözümü var mıdır? nedir ne değildir?
Gerideki silindir, havayı direk alamayıp yada öndeki silindirin ısıttığı havayı alıp, diğerinden farklı olarak erken hararet yapabilir mi? eğer olursa bunu nasıl anlarız? çözümü var mıdır? nedir ne değildir?
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
bence o hızla geçen rüzgar ısınmaz bile arkaya da neredeyse aynı ısıda vurur. öndekinin yaptığı anafor arka bloğun da ön yüzüne hava çarpmasını da sağlıyordur kanımca.
jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.
ilginç araştıran arkadaşlar yazsın bizde öğrenelim
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
şu resme bakarsak arkadaki silindirinde hava alması mümkün diyebilirmiyiz
http://www.bikez.com/pictures/large....us%20user..jpg
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
Çok doğru tespit zaten motor tasarımcılarının görevi de arkada kalan silindirin dayanımına göre hesap yapmalarıdır.
sürücü pek bişey farketmeyebilir ama öndeki silindirin açtığı bi hava boşluğu olacak bi şekilde,bıraktığı havada daha sıcak,yinede aynı ısıda olurlar mı
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
şimdi şöyle bir durum var; V motorlu Makinelerde V silindirleri hiç Bİr zaman Aynı Hizza'da Değildirler. Öndeki ARkadakine Göre Biraz daha(Yukarıdan bakıldıgında) Solda Ve dışa çıkık, Aynı ŞEkildede ARka silindir biraz daha Dışarıdadır.. Yani Rüzgarı rahatça alabiliyo bunlar.. Ayrıcada onca sıcak havada 100 km nin üzerinde yol alırken hiç Isındıgını ve hararete kalktıgını makinenin sıkıldıgını görmedim ...
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
mesele rüzgar alma deildir, hava soğutmalıların malzemesi farklıdır, trafikte 2-3 üsaat gitsenizde hararetten sizi üzmezler.. hatta bi çoğunda hararet göstergesi bile yoktur.. ama suzukilerin v motorlarında hyosung larda ve cooperların bir çoğunda dikkat ettiğim üzere arka silindirin egzantrik zinciri ve gergisi önden dhaa çabuk bitiyor (iticili modeller hariç)
GKN MOTORS
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)